A kommunikáció és az új technológiák menedzsmentjének mesterképzése [DCNT]
ESIC Business & Marketing School
Kulcs információ
Campus helye
Madrid, Spanyolország
Nyelvek
Spanyol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
12 hónapok
Pace
Teljes idő
Tandíjak
EUR 16 200 *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* Hívás 2023-09: 16 100 €
Bevezetés
Ez a kommunikációmenedzsment és új technológiák mesterképzése Madridban azért jött létre, hogy kielégítse a képzett szakemberek iránti növekvő keresletet ezeken a nem kellően feltárt területeken, amelyek új és vonzó szakmai lehetőségeket kínálnak.
- A program minősége: Az ANECA (Nemzeti Minőségértékelési és Akkreditációs Ügynökség) által akkreditált program a VERIFICA programjával.
- Használjon fejlett technikákat, eszközöket és mérőszámokat. A hallgatók a piacon aktuális információs, marketing- és kommunikációs technológiákkal tanulnak és dolgoznak.
- Tartalmazza a vezetői készségek eszközeit, például a coachingot, a vezetést, az üzleti tárgyalásokat és az időgazdálkodást.
nyelv
- spanyol
Differentials tényezők
- A piacvezető kommunikációs és reklámtudományi program hivatalos változata, az "El Mundo" újság által közzétett rangsor szerint.
- A madridi Kommunikációs Menedzsment és Új Technológiák mesterképzése magában foglalja a marketing megvalósítását kulcsfontosságú elemként, ahol az üzleti kommunikációt beillesztik.
Karrierlehetőségek
célkitűzések
A javasolt fokozatot megcélzó tanulmányok a társadalom és a vállalatok által érzett igényekre reagálnak, ami a kommunikáció és az új technológiák területén dolgozó szakemberek iránti növekvő keresletet eredményez.
A vállalatok és intézmények sokféle üzenetet közvetítenek, akár önkéntesen, akár önkéntelenül. És éppen a kommunikációban - az emberi tényezővel együtt - az igazi különbség a siker vagy a kudarc között a vállalatok és a tevékenységükben részt vevő többi ágens kapcsolatában keresendő.
A kommunikációtudományok a technológiai innováció „lándzsahegyévé” válnak, és az új technológiák megváltoztatják a világot és az ezzel kapcsolatos elképzeléseinket. A digitális média pedig soha nem látott új távlatokhoz vezetett kulturális, intellektuális, szemiotikai és kommunikációs szempontból, és emberek millióinak életét érinti egyénileg és a társadalom egészében, és minden szinten: személyes, társadalmi és üzleti szinten. Röviden: a vállalatok és szervezetek méretüktől függetlenül egyre inkább a globalizált és egymással összefüggő világban mozognak, és egyre összetettebb, aktuális megoldásokat igénylő helyzetekkel kénytelenek szembenézni. Ebben az értelemben a Degree program egy stratégiai jövőképre fókuszál, így a Kommunikációs Osztály reagál és alkalmazkodik a vállalat igényeihez.
Az ESIC Egyetem kommunikációmenedzsment és új technológiák mesterképzésének konkrét céljai a következők:
- Megfelelő tudományos képzés biztosítása posztgraduális szinten a Kommunikációs és Új Technológiák Osztályával kapcsolatban
- Biztosítani kell a kommunikáció világa által támasztott kihívások sikeres kezeléséhez szükséges ismereteket és eszközöket a vállalatoknál és bármilyen típusú intézménynél (NGO-k, alapítványok, városi tanácsok stb.)
- Erősítse a Kommunikációs Osztály (DirCom) proaktív hozzáállását a döntéshozatalban, összhangban az üzleti környezet alakulásával
- Bármely intézmény hirdetésmenedzsmentjével kifejlesztett funkciók fejlesztése, akár hagyományos médiában, akár digitális környezetben
- Átfogó ismereteket nyújt az új technológiák területéről, figyelembe véve annak a vállalat kultúrájára, vezetésére és szervezetére gyakorolt hatásait
- Fejlett vezetési készségeket biztosít
kompetenciák
Az 1999-ben, a Bolognai Nyilatkozattal elindított Európai Felsőoktatási Térség az oktatási módszertan megváltoztatását segíti elő, amely a hallgató tanulási folyamatára fókuszál, amely az egész életen át és a foglalkoztathatóság felé tart. Emiatt a diploma megszerzéséhez vezető tanulmányi terveknek céljaik középpontjában a hallgatók készségek elsajátítása kell, hogy álljon.
Mit jelent a Verseny? Azok a tudás, készségek és attitűdök összessége, amelyeket összehangolt képzési tapasztalatok során sajátítanak el vagy alakítanak ki, és amelyek célja olyan funkcionális tudás megszerzése, amely hatékonyan reagál a tanítási-tanulási folyamatot igénylő mindennapi és szakmai élet feladatára vagy problémájára.
Azok a készségek, amelyeket az ESIC Egyetem kommunikációmenedzsment és új technológiák mesterszakos hallgatóinak el kell sajátítaniuk:
Alap- és általános készségek
Általánosak az egyetemi diplomákban, de igazodnak az egyes diplomák sajátos környezetéhez.
Alapvető
- CB6 Olyan tudás birtokában és megértésében, amely alapot vagy lehetőséget biztosít arra, hogy eredeti legyen az ötletek kidolgozása és/vagy alkalmazása, gyakran kutatási kontextusban.
- CB7 Hogy a hallgatók tudják, hogyan alkalmazzák a megszerzett tudást és képesek megoldani a problémákat új vagy kevéssé ismert környezetekben a tanulmányi területükhöz kapcsolódó tágabb (vagy multidiszciplináris) kontextusban.
- CB8, hogy a hallgatók képesek legyenek integrálni a tudást, és szembenézzenek az olyan információkon alapuló ítéletek megfogalmazásának összetettségével, amelyek hiányosak vagy korlátozottak, de magukban foglalják a tudásuk és ítéleteik alkalmazásához kapcsolódó társadalmi és etikai felelősségre vonatkozó reflexiókat.
- CB9 A hallgatók tudják, hogyan közöljék következtetéseiket, valamint az őket alátámasztó végső tudásukat és indokaikat a szakosodott és nem szakosodott közönség felé világosan és egyértelműen.
- CB10 A tanulók rendelkeznek azokkal a tanulási készségekkel, amelyek lehetővé teszik számukra, hogy nagyrészt önirányító vagy autonóm módon folytassák a tanulást.
általános
- CG01 Mutassa be a szervezetek kommunikációs menedzsment folyamatainak szisztematikus megértését, sajátítsa el a vállalatok és intézmények kommunikációjában használt készségeket és kódokat.
- CG02 Azon információforrások megszerzéséhez és kezeléséhez szükséges képességek és készségek, amelyek hasznosak saját képzési fejlesztésük folytatásához a kommunikáció menedzsment és irányítás területén.
- CG03 Képes új és összetett üzenetek kritikai elemzésére, értékelésére és szintézisére a hagyományos (off-line) és digitális (on-line) kommunikáció területén.
- CG04 Képes a jelenlegi információs társadalomban a kommunikációra alkalmazott trendek előmozdítására tudományos és szakmai kontextusban.
- CG05 Képesség kritikai gondolatok generálására a megszerzett ismeretek alapján. A hallgató olyan ítéleteket generál, amelyek lehetővé teszik a vezetői felelősségi körökből származó szervezetek kommunikációjának formáját, tartalmát és kezelésének módjait.
transzverzális kompetenciák
Ugyanazon egyetemi központ minden hallgatója számára közösek, függetlenül attól, hogy milyen végzettséget szereznek.
- CT01 előmozdítása és fejlesztése csapatmunka felelősséget és elkötelezettséget.
- CT02 Az interperszonális kommunikáció és a nyilvános beszéd előmozdítása és ösztönzése. CT03 Elősegíti a rugalmasságot és a változásokhoz való alkalmazkodás képességét.
- CT04 Fokozza a kommunikációs és kapcsolattartási képességet a kollégákkal, az akadémiai közösség egészével és általában a társadalommal, elősegítve szociális készségeiket.
Konkrét kompetenciák
Ezek a szakra jellemzőek, és a hallgatók számára meghatározott kilépési profil elérését célozzák.
- CE01 Sajátítsa el a szervezetek és a társadalom közötti hagyományos és digitális kommunikáció kódjait és feltételeit.
- CE02 Hagyományos és digitális belső és külső kommunikációs eszközök alkalmazása a vállalatok és intézmények interakciós folyamataiban.
- CE03 A Kommunikációs Osztály helyzetének elemzése az Újságírás és Marketing területtel kapcsolatban.
- CE04 Hagyományos és digitális kommunikációs stratégiák alkalmazása a szektor lehetséges fejlődésének értékelésére.
- CE05 Ismerje a Kommunikációs Osztály immateriális javakkal kapcsolatos felelősségeit, mint például a fenntarthatóság, a belső kommunikáció vagy a vállalati társadalmi felelősségvállalás.
- CE06 Rendelkezik az információfeldolgozásra fókuszáló trendek naprakész ismeretével, ismerve annak nemzetközi szintű jelentőségét.
- CE07 A hagyományos kommunikációs szektort és az új technológiákat alkotó különböző szereplők (stakeholderek) közötti meglévő kapcsolat meghatározása és fejlesztése.
- CE08 Ismertesse a társadalomtudományokban használt különböző kutatási módszereket és technikákat, és dolgozzon azokon.
- CE09 Az üzleti kommunikáció területén az új technológiák által biztosított márkaértékelési és közönségmérési eszközök kezelése.
- CE10 A kreatív készségek fejlesztése és fejlesztése a multimédiás technológiákhoz, a kreativitáshoz és a termeléshez kapcsolódó eszközök segítségével.
- CE11 Képes a belső és válságkommunikáció tervezésére, irányítására, koordinálására és hatékony kezelésére.
- CE12 Elemezze a hirdetési befektetések megtérülését és a jelenlegi finanszírozási források ismeretét, mind az állami, mind a magán, a spanyol vagy a külföldi.
- CE13 Sajátítsa el az alapvető jogi fogalmakat és szempontokat, amelyek felölelik a szektorban alkalmazott joggyakorlatot, különös tekintettel ezekre az alapvető kompetenciákra a szakmai gyakorlat számára.
- CE14 Ismerje meg és alkossa újra a szimulált gyakorlatban a hagyományos és digitális marketing- és kommunikációs stratégiákat különböző közönségek számára.
- CE15 Sajátítsa el azokat a készségeket, amelyek ahhoz szükségesek, hogy a kommunikációs igazgató stratégiai és taktikai döntéseket tudjon hozni digitális/webes környezetben.
- CE16 Munkavégzés a szükséges eszközökkel, amelyek lehetővé teszik a reklámüzenetek teljes gyártási folyamatának autonóm újraalkotását, az ötlet generálásától a terjesztésig és az azt követő monitorozásig, hangsúlyozva a befektetés megtérülését és a szervezethez való hozzájárulását.
- CE17 Képes szintetizálni a Mester során megszerzett összes információt és tudást, dokumentációt készíteni a reklám, a marketing, a PR és az új technológiák nyelvéről.
- CE18 Ismerje és használja a reklámozással és a szervezeti kommunikációval kapcsolatos tartalmi üzenetek szerkesztéséhez szükséges technológiai eszközöket.
- CE19 Sajátítsa el a heterogén közönség előtti nyilvános beszéd technikáját, alkalmazza a dialektikát a gyakorlati foglalkozásokon és nyilvános kiállításokon.
- CE20 Képes csapatként és multidiszciplináris környezetben dolgozni egy átfogó kommunikációs kampány létrehozása és fejlesztése konkrét céljával.
- CE21 Képes mesterképzési záróprojekt kidolgozására, védelmére és érvelésére; Ezért a hallgató képessé válik arra, hogy következtetéseit egy elismert presztízsű bizottság előtt terjessze elő.
Belépők
Rangsorok
- #1 Spanyolország – A kereslet, az erőforrások és a mesterképzési tanterv alapján a reklám és kommunikáció mesterképzésének vezetői
- #1 Spanyolország – A marketing mesterek vezetői az El Mundo szerint
- #3 Spanyolország – Esic a legjobb üzleti iskolák dobogóján, frissen végzetteknek és fiatal szakembereknek
- #3.4 Európa – Az Esic a legjobb európaiak közé tartozik a marketingprogramok végrehajtásában
Ösztöndíjak és finanszírozás
Nem szeretnénk, ha a gazdasági kérdések akadályoznák céljaid elérését és a képzés jövőjét, ezért a lehetőségek széles skáláját mutatjuk be, amelyek ebben az értelemben segítséget nyújtanak Önnek, mind az ESIC-nél kidolgozott Ösztöndíjterv. Egyetemen , például azokat, amelyeket különböző állami vagy magánszervezetek bocsátottak az Ön rendelkezésére.
- Saját ösztöndíjak
- Országos ösztöndíjak
- Nemzetközi ösztöndíjak
- Mobilitási ösztöndíjak nemzetközi szakmai gyakorlatokhoz
- Biztosítás és segély
Az ESIC Egyetem finanszírozási megállapodásokat köt bizonyos banki szervezetekkel, kedvezményes feltételek mellett az iskola bármely programjára beiratkozott hallgatók számára. Az egyes megállapodások konkrét szabályai és feltételei a Területi Titkárságon találhatók. Az ESIC University segít a diploma finanszírozásában.
Ha szállást keres, ajánljuk a diákszállással foglalkozó cégek és rezidenciák sorozatát. Találja meg az igényeinek leginkább megfelelőt.