A stratégiai kommunikáció mestere (kiterjesztés)
University of Technology Sydney
Kulcs információ
Válasszon helyet
Campus helye
Sydney, Ausztrália
Nyelvek
Kérjen információt
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
2 - 4 évek
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* AUD -ban 24 cp munkamenetenként
Bevezetés
A nyilvános kommunikáció világa gyorsan változik a digitalizáció, a „big data” elemzés, az új platformok és csatornák, valamint a hozzáállás és az aggodalmak megváltoztatása révén. Ezek változó gyakorlatokhoz és kihívásokhoz, valamint új etikai aggályokhoz vezetnek. A UTS stratégiai kommunikáció mestere a legújabb kutatásokon alapul, és vezető tudományos kutatók és vezető szakemberek kombinációja tanítja. Azok a pályázók, akik legalább hároméves releváns munkatapasztalatot szereztek a kommunikációs iparban, fontolóra vehetik a stratégiai kommunikáció ügyvezető mesterét (C04384). Töltse le a stratégiai kommunikáció mestere szórólapot
A tanfolyam végzősei a szociális pszichológia, a szociológia, a szemiotika, a kulturális tanulmányok és más tudományágak által tájékozott emberi kommunikáció fejlett megértését, a kommunikációelmélet szintetizálásának és gyakorlásának képességét, a kutatással és elemzéssel megalapozott kommunikációs stratégia kialakításának képességét, az etikai és a médiával és a kommunikációval kapcsolatos jogi kérdések érzékenység a befogadásra, az egyenlőségre és a társadalmi igazságosságra, az interkulturális és globális perspektívákat tükröző kommunikációs stratégiák kidolgozásának képessége, valamint a stratégiai kommunikáció gyakorlati alkalmazásának képességei a szervezeti vagy társadalmi kihívások és problémák kezelésére.
Karrierlehetőségek
A kurzus végzettjei felkészültek arra, hogy vezető beosztásban dolgozzanak a vállalati, kormányzati, politikai, szervezeti vagy marketingkommunikáció, reklám, PR vagy integrált kommunikáció területén, beleértve a marketinggel és promócióval kapcsolatos pozíciókat, az érintettek bevonását, az alkalmazottak kommunikációját, az egészségügyet, a közösségi kapcsolatokat, médiakapcsolatok, közügyek.