Az oktatásszociológia művészeti mestere
NYU Steinhardt School of Culture, Education and Human Development
Kulcs információ
Campus helye
New York, Amerikai Egyesült Államok
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
6 évek
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
A tanfolyam kiválasztását és a szakdolgozat -kutatást az Ön által választott témához igazítsa, és erős fegyelmi alapokat alakítson ki az oktatási kérdések szociológiai lencsével történő megközelítéséhez. A szakterületek közé tartozik az oktatás és a társadalmi egyenlőtlenség, az oktatás és a társadalmi változások, a szakpolitikai elemzés és a programok értékelése.
Ideális Diákok
Programunk kicsi és szelektív. Diákok csatlakoznak hozzánk az ország és a világ minden tájáról. Kis és nagy állami és magán főiskolákon és egyetemeken alapképzési diplomát szereztek. Szakuk a szociológia, a pszichológia, a közgazdaságtan, a közpolitika, a történelem, a kisgyermekkori nevelés, az angol, a politológia, a latinosztika, az urbanisztika és még sok más.
Néhány diákunk az elmúlt években fejezte be alapképzését. Mások visszatértek az iskolába, hogy beiratkozzanak a MA-ra, miután több éve a munka világában vannak. A legtöbben önkéntesként, osztálytermi tanárként, nonprofit alkalmazottként, iskola utáni programokon vagy kutatáson keresztül oktatóként szereztek némi tapasztalatot az oktatás területén.
Sok diákunk szándékozik továbblépni az emelt szintű doktori képzésre. Mások programunkban tanulmányaik befejezése után oktatáspolitikában, kormányzati szerveknél, valamint ifjúsági és közösségi szolgáltató szervezeteknél kívánnak dolgozni.
Tanterv
Ez a mesterképzés célja, hogy erős analitikai és módszertani képzést biztosítson az oktatással kapcsolatos kérdések és problémák szociológiai megközelítésében. Felkészítjük a végzett hallgatókat arra, hogy a kutatás-értékelés, az oktatáspolitika, a kormányzati szervek, valamint az ifjúsági és közösségi szolgáltató szervezetek pályára lépjenek. Sok hallgatónk úgy dönt, hogy doktori szintű munkát folytat az oktatásszociológiában vagy egy kapcsolódó területen.
Fogsz:
- Azonosítsa azokat a nagyobb társadalmi és kulturális összefüggéseket, amelyek az oktatási intézményeket alakítják
- Elemezze az oktatási problémákat és kérdéseket a szociológia ismereteinek, fogalmainak és kutatási módszertanának felhasználásával
- Tanúsítson szakértelmet az oktatásszociológiai szakterületen egy magas színvonalú MA szakdolgozat elkészítésével
- A kritikai gondolkodás és a szisztematikus vizsgálat szokásainak elsajátítása az oktatás társadalomban betöltött szerepének bírálata érdekében
- Hatékony írásbeli és szóbeli kommunikációs készségek fejlesztése a szociológia tudományágának konvencióinak alkalmazásával
Az Ön tudományos tapasztalata
A minőségi és kvantitatív szociológiai kutatási módszerekről, a szociológiai elméletről és az oktatásszociológiáról szóló alapkurzusokat fog venni. A kari kutatás és az alapvető kurzusok elsősorban az amerikai oktatásra, a városi oktatásra, a felsőoktatásra és az Egyesült Államok oktatási méltányossági kérdéseire összpontosítanak.
Minden hallgató körülbelül két szemesztert tölt azzal, hogy szorosan együttműködik egy kari tanácsadóval, hogy jelentős dolgozatot írjon. Tartalmazhat olyan eredeti kutatást, amely kvantitatív vagy kvalitatív módszertant alkalmaz, vagy az Ön érdeklődési körébe tartozó területen végzett kutatás kritikai áttekintése.
Széles körben használjuk a Steinhardton túlmutató kurzusokat, különösen a NYU országos rangsorolt Szociológiai Tanszékének (Graduate School of Arts and Science) és a Wagner School of Public Service kínálatát. Ezenkívül a hallgatók globális lehetőségeket is beépíthetnek kurzusuk sorrendjébe, hogy összehasonlító perspektívákat szerezzenek az Egyesült Államok oktatási rendszeréről.
Karrierlehetőségek
A mesterképzésben végzettek jól felszereltek a kutatás és értékelés, az oktatáspolitika, a kormányzati szervek, valamint az ifjúsági és közösségi szolgáltató szervezetek pályafutására. Sokan jól felszereltek ahhoz is, hogy doktori szintű munkát végezzenek és sikeresek legyenek az oktatásszociológiában vagy egy kapcsolódó területen.
A nevelésszociológia szakon végzettek különböző típusú szervezetekben dolgoznak országszerte. Sok diplomás doktori tanulmányokat is folytat különböző rangos programokban és intézményekben. Íme néhány példa azokra a konkrét pozíciókra, amelyeket a nevelésszociológia öregdiákjai töltöttek be a diploma megszerzése után, valamint azokra a doktori programokra, amelyekre a közelmúltban öregdiákjaink beiratkoztak:
- Senior Program Associate, Connected: The California Center for College and Career
- Tantervtervezés, Autentikus oktatás igazgatója
- Szakmai haladási koordinátor, Felkészülés a felkészülésre
- Speciális kezdeményezések koordinátora, Országos Közoktatási Támogató Alap
- Project Associate, Eskolta Research and Design
- A WE Bike NYC alapítója és igazgatója
- A College Guidance, The Opportunity Network menedzsere
- Műveleti igazgató, Roosevelt Institute
- Kutatási asszisztens, NYU Városi Oktatási Központ
- Projektmenedzser, NYC Oktatási Minisztérium
- PhD hallgató, szociológia és társadalompolitika; Princeton egyetem
- PhD hallgató, oktatás, kultúra és társadalom; pennsylvaniai Egyetem
- PhD hallgató, Oktatáspolitikai tanulmányok; Wisconsin-Madison Egyetem
- PhD hallgató, afrikai és afroamerikai tanulmányok; Michigan Állami Egyetem
- PhD hallgató, szociológia, City University of New York
- PhD hallgató, nevelésszociológia, New York Egyetem
Tanulói beszámolók
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
MA/MFA Színházi oktatás és Alkalmazott Színház szakon
- Boston, Amerikai Egyesült Államok
Master of Arts in Kognitív Tudomány
- Bucharest, Románia
MSc az oktatási kulturális alapokon
- Syracuse, Amerikai Egyesült Államok