MA / MSc virtuális és kiterjesztett valóságban
Goldsmiths, University of London
Kulcs információ
Campus helye
London, Egyesült Királyság
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
1 - 3 év
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
GBP 10 870 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* Főoldal / EU teljes munkaidőben: 10 450 font; Haza / EU részmunkaidőben: 5225 font; Nemzetközi teljes munkaidő: 15 500 font
Bevezetés
A magával ragadó élmények, beleértve a virtuális és a kibővített valóságot, a legizgalmasabb új médiumok, amelyek a 21. században megjelennek.
Egy új világba szállíthatnak, amely ugyanolyan valósnak érzi magát, mint a körülötte lévő fizikai, és egyedülálló élményt teremt a felhasználó számára. Ezen a kurzuson egy egész életen át tartó kihívással fog foglalkozni: meg kell alakítania és úttörőnek kell lennie egy olyan közeg számára, amely máris jelentős hatással van a társadalomra.
Miért tanulmányozza a MA / MSc virtuális és kiterjesztett valóságot a Goldsmithsnél?
- Önnek lehetősége van választani két különféle Pathways , érdeklődésétől függően. Ezek a 3D grafika és a felhasználói élmény Pathway valamint a Programozás és a Számítástechnika Pathway .
- Virtuális és kibővített valóságot fog létrehozni, amelyet a médium technológiája és pszichológiája is figyelembe vesz, így olyan erőteljes élményeket hozhat létre, amelyek a legtöbb megkülönböztető tulajdonságát kihasználják.
- Ezt a technológiát számos iparágban használják, beleértve az orvostudományt, a reklámozást, az újságírást és a mentális egészségterápiát. A diplomás megszerzése után lesz készsége arra, hogy ezen ágazatokban, valamint a hagyományosabb játék- és filmszerepekben dolgozzon.
- A virtuális valóságot és a kibővített valóságot összekapcsoló technológiákként kezeljük - mindkét területen dolgozni fog, és a vegyes valóság különféle típusaiban, amelyek a kettőt ötvözik. Megtanulhatja a számítástechnika más területeit is, amelyek alkalmazhatók a virtuális és kiterjesztett valóságban, például adatmegjelenítés, interaktív művészet, játéktechnika, gépi tanulás és AI.
- Amellett, hogy a VR / AR tapasztalatokkal foglalkozó vezető szakértők tanítják őket, előnyeit élvezheti a VR cégek kiterjedt hálózatához fűződő kapcsolataink. Rendszeresen üdvözöljük őket egyetemen, hogy tárgyalásokat folytassanak.
- Munkahelyi programot kínálunk, amely elősegíti a VR karrierjének megkezdését.
- Hozzáférhet egy dedikált V&AR laboratóriumhoz. A létesítményeket minden évben frissítjük, hogy lépést tartsunk a technológiával, de jelenleg számos csúcskategóriás, fejbe szerelt kijelzőt tartalmaznak, beleértve az Oculus Rift, a HTC VIVE Pro és a Windows MR-t, mindegyik csúcskategóriás grafikus PC-kkel. Hozzáférhet a mobil VR beállításokhoz (Oculus GO) és egy professzionális mozgásrögzítő öltönyhöz is, amely szinkronizálva van a HTC VIVE-val a teljes test elárasztóbb élményeihez.
- Általános számítástechnikai lehetőségeink közé tartozik a HatchLab, gyártóterületünk, amely többek között felhasználható egyedi VR bemeneti vagy kimeneti eszközök gyártására.
- Ezen felül a tanfolyam rövidített online változatát is kínáljuk, amelyet kipróbálhat a teljes munkaidős posztgraduális képzésre történő regisztráció előtt.
Mit tanulsz?
A program két Pathways oszlik - a 3D grafika és a felhasználói élmény Pathway valamint a Programozás és a Számítástechnika Pathway .
A programban részt vevő összes hallgató együttesen tanulja meg az alapmodulokat, majd különálló Pathways osztja őket, és különféle alapvető és választható modulokat tanulmányoz, amelyek a választott szakterületükhöz kapcsolódnak.
Core modulok
Minden hallgató vállalta:
- Bevezetés a virtuális valóságba
- Bevezetés a játékok programozásához
- Vegyes valóság
- Speciális témák a virtuális és kiterjesztett valóságban
A diákok a 3D-s grafika és a felhasználói élmény Pathway :
- Bevezetés a modellezésbe és az animációba
A diákok a programozás és a Computer Science Pathway :
- Matematika és grafika a számítógépes játékok számára 1
Opcionális modulok
Ezután 45 kredit opcionális modulokat fog tanulni. Az alábbi lista indikatív és évről évre változhat:
Modul címe | Hitelek |
Haladó modellezés és animáció | 15 kredit |
Haladó programozás játékokhoz és interaktív grafikához | 15 kredit |
Játéktervezés és Játékelemzés | 15 kredit |
A számítógépes játékok, a művészet és az animáció története | 15 kredit |
Eszközök és köztes szoftverek játékokhoz és speciális effektusokhoz | 15 kredit |
AI játékokhoz | 15 kredit |
Műhelyek a kreatív kódolásról 1 | 15 kredit |
Műhelyek a Creative Coding 2-ben | 15 kredit |
Adatok és gépi tanulás művészi gyakorlathoz | 15 kredit |
A játék megközelítései 1 | 15 kredit |
Közeledik a 2. játékhoz | 15 kredit |
Fizikai számítástechnika 1 | 15 kredit |
Adatmegjelenítés és az internet | 15 kredit |
program
Emellett befejezi a 60 kredit értékű végső projektet is. Ez a projekt a választott Pathway .
FunkyFocus / Pixabay
Belépési követelmények
Legalább felsőbb szintű felsőfokú végzettséggel kell rendelkeznie (vagy számíthat arra, hogy odaítélik) egy adott / kapcsolódó tárgyban.
Lehet, hogy bizonyos programokat is figyelembe kell venni, ha nem diplomázott, vagy a diplomája független területen van, de megfelelő tapasztalattal rendelkezik, és megmutathatja, hogy képes a posztgraduális szinten dolgozni.
Nemzetközi képesítések
A nemzetközi képesítések széles skáláját elfogadjuk.
Ha az angol nem az első nyelv, akkor a program tanulmányozásához 6,5-es IELTS-pontra (vagy azzal egyenértékű angol nyelvű képesítésre) van szükség, írásbeli 6,5-rel és 6,0-nál alacsonyabb elemmel. Ha segítségre van szüksége az angol nyelv használatához, számos tanfolyamot kínálunk, amelyek elősegítik a posztgraduális szintű tanulmányokat.
Hogyan kell alkalmazni
Az online jelentkezési rendszerünk segítségével közvetlenül a Goldsmiths-re jelentkezik.
Az alkalmazás elküldése előtt rendelkeznie kell:
- Az oktatási történeteid részleteit, beleértve az összes vizsgát / értékelést
- A játékvezető e-mail címe, akire hivatkozást kérhetünk, vagy alternatívájaként egy elektronikus példányt
- Személyes nyilatkozat - akár Word dokumentumként, akár PDF formátumban feltölthető, vagy online kitölthető
- Ha rendelkezésre áll, oktatási átiratának elektronikus másolata (ez különösen fontos, ha az Egyesült Királyságon kívül tanult, de nem kötelező)
Bármelyik ponton mentheti előrehaladását, és visszatérhet az alkalmazáshoz, bejelentkezve a felhasználónevével / e-mailjével és jelszavával.
Mikor kell alkalmazni
Októbertől fogadunk el pályázatokat azoknak a diákoknak, akik a következő szeptemberben szeretnének indulni.
Arra ösztönözzük Önt, hogy a lehető leghamarabb fejezze be az alkalmazását, még akkor is, ha nem fejezte be a jelenlegi tanulmányi programját. Nagyon gyakori, hogy olyan helyet ajánlunk fel, amely függ attól, hogy egy adott képesítést elér.
A késői kérelmeket csak akkor lehet figyelembe venni, ha rendelkezésre állnak helyek.
Ha pályázik a finanszírozásra, előzetes jelentkezési határidőt kaphat.
Karrier
Ez a program lehetővé teszi, hogy kreatív vagy technikai szerepet vállaljon a virtuális és kiterjesztett valóságban, például egy programozó, művész vagy felhasználói élménytervező. Arra készítené Önt, hogy indie-készítő legyen, önállóan vagy kis csoportokban dolgozzon, vagy egy nagyobb “AAA” csapat tagja legyen.
A megszerzett tudás a V&AR iparral kapcsolatos egyéb szerepekben, például a termelőben vagy a vezetőben is segíthet.
A virtuális és kiterjesztett valóságot nagyon sokféle területen és iparágban alkalmazzák: játékok, film, orvostudomány, újságírás, reklám, oktatás, mérnöki munka és sok más iparágban. A közepes szintű szakértelme munkahelyeket nyit meg ezen a téren és még sok más területen. Iparági tanácsadó testületünk segít abban, hogy a megtanult tartalom releváns maradjon a folyamatosan változó munkahely igényeihez.
Fontolhatja továbbá egy akadémiai karriert is. Ez a végzettség jó helyzetbe hozza Önt a doktori hallgatásokra való jelentkezésre, amely doktori tanulmányokhoz vezethet.
Belépők
Tanterv
Amit tanulni fogsz
A program két Pathways részre oszlik: a 3D grafika és felhasználói élmény Pathway , valamint a programozás és számítástechnika Pathway részre.
A programban részt vevő összes hallgató együtt tanulja meg az alapvető modulokat, majd különálló Pathways -ra oszlik, és számos alapvető és választható modult tanul, amelyek a választott szakterületükhöz kapcsolódnak.
Alapmodulok
Minden diák által készített:
- Bevezetés a virtuális valóságba
- Bevezetés a játékok programozásába
- Vegyes valóságok
- Speciális témák a virtuális és kiterjesztett valóságban
A 3D grafikával és a felhasználói élménnyel foglalkozó hallgatók számára Pathway :
- Bevezetés a modellezésbe és az animációba
Programozás és számítástechnika tanulói számára Pathway :
- Matematika és grafika számítógépes játékokhoz 1
Opcionális modulok
Ezután 45 kreditet fog tanulni a választható modulokból. Az alábbi lista tájékoztató jellegű, és évről évre változhat:
Modul címe | Kredit |
Haladó modellezés és animáció | 15 kredit |
Fejlett programozás játékokhoz és interaktív grafikákhoz | 15 kredit |
Játéktervezés és játékelemzés | 15 kredit |
A számítógépes játékok, a művészet és az animáció története | 15 kredit |
Eszközök és köztes szoftver játékokhoz és speciális effektusokhoz | 15 kredit |
AI játékokhoz | 15 kredit |
Workshopok a kreatív kódolásról 1 | 15 kredit |
Workshopok a kreatív kódolásról 2 | 15 kredit |
Adatok és gépi tanulás a művészeti gyakorlathoz | 15 kredit |
A játék megközelítései 1 | 15 kredit |
A játék megközelítései 2 | 15 kredit |
Fizikai számítástechnika 1 | 15 kredit |
Adatvizualizáció és a web | 15 kredit |
Projekt
Egy 60 kredit értékű végleges projektet is teljesít. Ez a projekt az Ön által választott Pathway -ra vonatkozik.
Karrierlehetőségek
Karrierek
Ez a program lehetővé teszi, hogy kreatív vagy technikai szerepet vállaljon a virtuális és kiterjesztett valóságban, például programozóként, művészként vagy felhasználói élményt tervezőként. Felkészítene arra, hogy önálló alkotóként vagy kis csapatokban dolgozzon, vagy egy nagyobb „AAA” csapat tagja legyen.
A megszerzett tudás a V&AR iparághoz kapcsolódó egyéb szerepkörökben is hasznos lehet, például producer vagy menedzser.
A virtuális és kiterjesztett valóságot nagyon sok területen és iparágban alkalmazzák: játékok, filmek, orvostudomány, újságírás, reklám, oktatás, mérnöki és sok más iparágban. A médiumban szerzett szakértelme munkahelyeket nyit ezen a területen és még sok más területen. Iparági tanácsadó testületünk segít abban, hogy az Ön által tanult tartalom releváns maradjon a folyamatosan változó munkahelyek igényeinek megfelelően.
Azt is fontolóra veheti, hogy akadémiai karrierbe kezd. Ez a diploma jó helyzetbe hozza Önt, hogy jelentkezzen valamelyik PhD-hallgatásunkra, amely PhD-képzéshez vezethet.
English Language Requirements
Tanúsítsd angol nyelvtudásodat a Duolingo angol teszttel! A DET egy kényelmes, gyors és megfizethető online angol teszt, amelyet több mint 4000 egyetem (például ez is) fogad el világszerte.