MA luxusmárka stratégia és üzlet
Conde Nast College
Kulcs információ
Campus helye
London, Egyesült Királyság
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
1 év
Pace
Teljes idő
Tandíjak
GBP 29 950 *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
30 Sep 2024
* ÁFA-val
Csatlakozzon hozzánk online információs rendezvényeinkhez
Az elérhető dátumok megtekintése
Bevezetés
Az MA Luxury Brand Strategy & Business egy speciális program, amely megismerteti Önt a luxusmárkákkal, a luxusiparra jellemző stratégiai és üzleti modellekkel.
A program változatos háttérrel és tudományágakkal rendelkező hallgatóknak kínál lehetőséget arra, hogy posztgraduális szinten megismerkedjenek a luxusiparral, felhasználva és csiszolva meglévő átruházható készségeit, miközben értékes tudást szereznek a luxusiparban való törekvéseivel összhangban.
A program céljai
A program fő célja, hogy lehetőséget teremtsen Önnek arra, hogy hatékony gyakorlókká váljon a luxusüzletágban és a kommunikációban, hogy megértse a luxusmárkák által alkalmazott üzleti modelleket és kommunikációs csatornákat, valamint az üzleti modellek és kommunikációs csatornák módjait. a leg kreatívabban és leghatékonyabban hatékony stratégiai megoldások megvalósításával.
A program célja annak biztosítása, hogy a tanfolyam befejezésekor be tudja mutatni:
- Kritikus tudatosság a luxusipar aktuális problémáival és fejleményeivel
- A kritikai gondolkodás képességének hatékony alkalmazása
- A szakmai és üzleti felelősség, az integritás és az etika ismerete és megértése
- Az a képesség, hogy reflektáljon saját haladására, mint tanuló és hivatásos gyakorló
A cél a tanulás és a foglalkoztatás közötti hatékony átmenet támogatása, egyértelműen összekapcsolva az elméleti témákat és az akadémiai tanulmányokat a kortárs ipari gyakorlattal.
Megismeri az egész életen át tartó tanulás megközelítéseit, amelyek lehetővé teszik, hogy az érettségi után továbbra is magas szinten fejlessze tudását és megértését, valamint új készségeket fejlesszen ki.
A program ötvözi a független kutatást az oktatott tudományos tartalommal és a vezető ipari szakemberek beszélgetéseivel / mesterkurzusokkal. Technikai támogatást nyújtunk az Adobe Creative Suite készségeinek támogatásához és fejlesztéséhez, fokozva a kreatív kommunikációt és az eszmecserét.
Program ütemezése
Online indukciós hét | 2020. december 7. - 2020. december 11. |
Téli táv (1. ciklus) | 2021. január 11. - 2021. március 19 |
Olvasási hét | 2021. március 22. - 2021. március 26 |
Húsvéti szünet | 2021. március 29. - 2021. április 9. |
Tavaszi táv (2. ciklus) | 2021. április 12. - 2021. június 18 |
New York-i utazás (opcionális) / Olvasási hét | 2021. június 21 - 2021. június 25 |
Nyári táv (3. ciklus) | 2021. június 28. - 2021. szeptember 03 |
Opcionális elhelyezés | 2021. szeptember 06. - 2021. október 08 |
Őszi ciklus (4. ciklus) | 2021. október 11. - 2021. december 17 |
A határidő lejár | 2021. december 17 |
Pályaépítés
A program négy tízhetes kifejezésként épül fel. Az első hármat tanítják, és az utolsó ciklust független tanulmányoknak szentelik a végleges projektek és egy szakdolgozat elkészítéséhez.
Programszerkezet
1. kifejezés | Márkakommunikáció és marketingstratégia | Kritikus kutatás: a közönség megértése |
2. kifejezés | A luxus üzlet | Kritikus kutatás: a közönség megértése |
3. kifejezés | Luxus innováció és jövő: Élő luxus projekt | Final Masters Project |
4. kifejezés | Final Masters Project | Final Masters Project |
Az új MA program első ciklusa a közönségkutatást vizsgálja, és a luxus kultúrájában bekövetkezett változásokat vizsgálja, miközben megkönnyíti a márkaépítés, a marketing és a kommunikációs készségek fejlesztését is. A megszerzett ismeretek és készségek támogatni fogják és támogatják a további tanulmányokat azáltal, hogy értékes kontextust és tudatosságot nyújtanak a luxusipar számára.
A második kifejezés célja, hogy minden hallgató alkalmazkodjon az üzleti gondolkodáshoz és az ipar előrelátásához - felkérik őket, hogy vizsgáljanak meg egy luxus üzletet, megkérdőjelezve, hogy milyen üzleti modellt alkalmaznak, és hogyan forgatták modelljüket, hogy alkalmazkodjanak a globális fogyasztói igényekhez.
A harmadik ciklus együttműködési készségeket és ötletességet fejleszt az iparágra összpontosító projekt bevezetésével, valamint megvizsgálja és feltárja azokat a komplex kérdéseket, amelyekkel a luxusipar bármikor szembesül. A tanulási tapasztalat kulcsfontosságú eleme, hogy minden hallgató megkérdőjelezze a luxusiparban játszott potenciális szerepét, és elmélkedjen azon, hogy mit és hogyan tudnak pozitív hatást vagy hozzájárulást elérni a választott szakterületükön keresztül.
Az utolsó ciklus konszolidálja az előző tanulmány legfontosabb szempontjait, miközben lehetővé teszi a hallgató számára, hogy saját témáit, ötleteit és luxus üzleti, márkajelzési vagy marketing koncepcióit fejlessze a választott luxusszektorban. A végleges mesterképzés lehetőséget kínál a hallgató számára, hogy bemutassa egy olyan munkáját, amelyet egy szakdolgozat támogat, és amely demonstrálja tanulmányi képességüket, önálló gondolkodásmódjukat és kreatív képességüket.
Belépési követelmények
Szeretettel várjuk a legkülönfélébb témakörökből és szakmai háttérrel rendelkező pályázókat, de őszinte érdeklődéssel a luxusipar iránt.
A kurzusra való általános belépési követelmények egy BA kitüntetéses fokozat, lehetőleg 2: 2-es vagy annál magasabb, vagy azzal egyenértékű EU / nemzetközi képesítés. A pályázóknak a kurzus első napján 18 éves vagy annál idősebbeknek kell lenniük.
A korábbi tapasztalati tanulás (APEL) akkreditációja
Azon kivételes jelentkezőket, akik nem felelnek meg a szokásos belépési követelményeknek, továbbra is figyelembe lehet venni az APEL-en keresztül, ha széles körűen bizonyítani tudják a posztgraduális szintű egyetemi tanulmányokhoz szükséges készségeket és képességeket. Időnként a tapasztalat ugyanolyan jótékony, mint az osztálytermi tanuló. A felvételi és az akadémiai csapatok megvizsgálják azokat a pályázatokat, amelyek kivételes erősségeket és alternatív bizonyítékokat mutatnak, ideértve az alábbiakat:
- Munkatapasztalat
- Nem akkreditált tanfolyamok
- Kiterjedt olvasás és kutatás
- Ragyogó, releváns és hiteles személyes nyilatkozat
- Kivételesen erős tudományos vagy szakmai referencia
- Vagy ezek kombinációja.
Minden pályázatot külön-külön megvizsgálnak, bár nem garantálhatunk minden ajánlattevőnek ajánlatot.
Angol nyelvi követelmények
IELTS 6.5 vagy magasabb szintű vagy azzal egyenértékű Biztonságos angol nyelv teszt (SELT) Teljes információ a Nemzetközi hallgatók weboldalunkon található.
Kiválasztási feltételek
A pályázókat a potenciális és aktuális képességek alapján választjuk ki a következő területeken:
- Erős személyes identitás bemutatása
- A tanfolyam előnyei
- Kiváló kommunikációs készségek
- A motiváció és az elkötelezettség bizonyítéka
Karrier
A Condé Nast Divat- és Design Főiskola nagy hangsúlyt fektet az iparra való felkészülésre.
A tanfolyam különféle karrierlehetőségeket tár fel a luxusiparon belül, különféle háttérrel rendelkező hallgatók körére vonzva. Az elmúlt években a technológiai fejlődés új lehetőségeket generált az ágazatban, és a kurzus a globális és a jövőbeli gondolkodásra fog összpontosítani.
A MA fókusza a munkalehetőségek egyre szélesebb skálája szempontjából is releváns, amelyet a luxus és a luxus élmény szektorának növekedése vezérel.
A tanfolyam a Condé Nast Publications és annak szélesebb körű ipari partnereinek divat- és luxuskompetenciájára támaszkodik.
A hallgatók támogatást kapnak a divat- és luxusipar érintett szakembereivel és szervezeteivel.
Az elsődleges program a luxusmárkákra és azokra a vállalkozásokra összpontosít, amelyek luxustermékeket és -szolgáltatásokat hoznak létre és adnak el (pl. A Condé hirdetői helyett a magazinok tartalmának létrehozása helyett).
A hallgatók személyes és szakmai fejlődése az egész tanfolyam során állandó hangsúlyt kap, és kulcsfontosságú a luxusiparon belüli elhelyezkedés biztosításában és a jövőbeli karrier azonosításában.
Karrier szolgáltatások
A tanfolyam hallgatói szintén hozzáférhetnek Karrier szolgáltatásainkhoz, beleértve, de nem kizárólag:
- Erősségek tesztelése
- Önéletrajz szerkesztése
- Mock Interjúk
- Karrierút tervezése
A tanfolyam díjának megfizetése
Annak érdekében, hogy megerősítsük és biztosítsuk a helyet ezen a kurzuson, a diákoknak 1,200 font összegű befizetést kell fizetniük arra az időpontra, amikor ajánlatot kapunk tőlünk.
Az Egyesült Királyság / EU diákok egész évben fizethetik a tandíjat részletekben.
A nemzetközi hallgatókat a főiskolai megérkezés előtt és a CAS kiadása előtt teljes összegben meg kell fizetni.
Miért érdemes a Condé Nast Főiskolát tanulmányozni?
Ezt a kurzust az Egyesült Királyság egyetlen divatképzőjénél fogja tanulni, amely a divatiparon belül működik. Ez a kivételes környezet egyedülálló betekintést nyújt Önnek a divatkommunikáció minden formájában és a kreatív iparágak működésében, valamint hozzáférést biztosít a terület számos páratlan szakértőjéhez.
A divat- és kreatív iparágak széles körének heti vendég előadóival, közvetlenül az iparág legjobbjaitól fog tanulni.
Az egyetemen
A Condé Nast College egy korszerű épületben található, Soho szívében, London kreatív és kulturális központjában. A környéken számos film-, divat- és médiaház ad otthont, amelyek páratlan lehetőségeket kínálnak a szakmai hálózatépítéshez és a kulturális élményekhez. A Főiskola 10 perces sétára található a Condé Nast International központjától, valamint a Vogue Háztól, amelyet hallgatóink látogatások vagy online tevékenységek során tapasztalhatnak meg, a szakmai világnak való kitettség részeként.
Ki tanít a Condé Nast Fashion of College-ban?
A kommunikáció, a média és az írás szakembere, Johannes Reponen az MA Fashion Media Strategy tanfolyamunk programigazgatója. Korábban a London College of Fashion-en végzett MA-diplomákat, számos divat- és dizájnpublikációhoz ír, valamint nemzetközi ügyfelekkel dolgozik a jövőbeni betekintés terén. Kommunikációs és kritikai BA és MA diplomáival Johannes jelenleg doktori kutatási fokozatát fejezi be.
A tanfolyam során az oktatói munkatársak, valamint az iparági látogatók és a látogató előadók is részt vesznek.
A látogató előadók és a vendég előadók között:
- Osman Ahmed, a The Business of Fashion vezető szerkesztőségi munkatársa
- Georgia Murray, a Finomító29 divatszerkesztője
- Nova Dando, kreatív igazgató
- Aled John, a Condé Nast International üzletfejlesztési vezetője
- Paul Nesbitt, a Condé Nast International közönségkutatási vezetője
- Dr. Kate Nelson Best, divat- és médiatudós
- Marcus Agerman Ross, a Jocks & Nerds alapítója és szerkesztője
A kurzus hallgatóinak hozzáférése van az egyetemi szintű iparági előadások programjához is, amely hetente egyszer zajlik. A korábbi felszólalók között szerepelt Victoria Beckham, Suzy Menkes és Becky Smith.
Karrierlehetőségek
Célunk, hogy diákjainkat képessé tegyük arra, hogy kitűnjenek a divatvilágban. Elismerjük, hogy a virágzó karrier ezen a dinamikus területen többet igényel, mint csupán tudományos ismereteket; gyakorlati készségeket, útmutatást és lehetőségeket igényel. A velünk végzett oktatási útja során az Ön igényeire szabott karriertámogatási lehetőségek széles választékát kínáljuk.
Ez a program modulokat, tapasztalatokat és lehetőségeket tartalmaz, amelyeket aprólékosan megterveztek, hogy felvértezzék Önt a sikeres divatkarrierhez elengedhetetlen készségekkel, ismeretekkel és gyakorlattal, a személyes fejlődéstől a szakmai gyakorlatig.
A kurzus különböző karrierlehetőségeket tár fel a luxusiparban, és vonzó a különböző hátterű hallgatók számára. Az elmúlt években a technológiai fejlesztések új lehetőségeket teremtettek az ágazatban, és a program a globális és a jövőbeli gondolkodásra összpontosít. Az MA fókusza a luxus- és luxusélmény-ágazat növekedése által vezérelt munkalehetőségek egyre szélesebb körére is vonatkozik. A program elsődleges középpontjában a luxustermékeket és -szolgáltatásokat létrehozó és értékesítő luxusmárkák és vállalkozások állnak (pl. a Condé Nast hirdetői, nem pedig magazintartalom létrehozása).
A tanfolyam azoknak szól, akik az alábbi szakmák iránt érdeklődnek:
- Dolgozz egy luxusmárkánál központi irodai pozícióban marketinghez, PR-hez, promócióhoz vagy kommunikációhoz
- Indítsa el saját luxusvállalkozását
- Dolgozzon egy luxusmédia-kiadványnál a kommunikációs, értékesítési, marketing osztályon
- Dolgozzon egy kreatív, PR vagy márkaépítő ügynökségnél, amely luxusmárkáknak nyújt szolgáltatásokat.
A kurzus tartalmán belül számos karrier- és szakmai fejlődési elem és tevékenység áll majd az Ön rendelkezésére, többek között:
- Alumni karrier panel a bevezető héten
- Több karrierre összpontosító műhely az utolsó ciklusig
- Karriernap a tanfolyam végén
Ezenkívül hozzáférhet Karrier szolgáltatásainkhoz is, beleértve, de nem kizárólagosan:
- Erősségek tesztelése
- Önéletrajz és motivációs levél szerkesztése
- Mock Interjúk
- Választható 1-2-1 oktatóprogram karrier-tanácsadónkkal
A felsőoktatási programjainkon végzett korábbi hallgatók a következőknél dolgoztak: Condé Nast, Vogue, Glamour, Aisle 8, Net-A-Porter, Harvey Nichols, L'Oréal, Hayley Menzies, Grazia, HanSpringett LTD (más néven H-Lans). ), GQ, Harper's Bazaar Arabia, WGSN, TikTok, Tatler, Louis Vuitton, The Times és még sok más.
Tanterv
A program négy 10 hetes időszakból áll. Az első hármat tanítják, az utolsó félévet pedig független tanulmányozásnak szentelik a végső projektek és a szakdolgozat befejezéséhez. A program felépítése olyan modulokból áll, amelyek az összes Fashion Business programban meg vannak osztva, és amelyek a kutatási készségekre és az aktuális kérdések kritikus tudatosságának felépítésére, valamint a divat-, média- és luxusipar fejleményeire összpontosítanak, valamint olyan programspecifikus modulokat, amelyek lehetővé teszik az Ön számára szakmai és gyakorlati készségek összhangban vannak a karrier céljaival.
Az új MA program első ciklusa a közönségkutatást és a luxuskultúra változásait vizsgálja, miközben elősegíti a márkaépítés, marketing és kommunikációs készségek fejlesztését. Az elsajátított ismeretek és készségek támogatják és alátámasztják a további tanulást azáltal, hogy értékes kontextust és tudatosságot biztosítanak a luxusiparral kapcsolatban.
A második kifejezés az üzleti gondolkodásra és az iparági előrelátásra való alkalmasságát fogja felkelteni – felkérést kap, hogy vizsgáljon meg egy luxusvállalkozást, megkérdőjelezve, hogy milyen üzleti modellt alkalmaznak, és hogyan alakították át modelljüket a globális fogyasztói igényekhez való igazodás érdekében.
A harmadik ciklus az együttműködési készségeket és a találékonyságot fejleszti egy iparág-központú projekt bevezetésével, valamint megvizsgál és feltár néhány olyan összetett kérdést, amellyel a luxusipar mindenkor szembesül. A tanulási tapasztalat kulcsfontosságú eleme, hogy megkérdőjelezze saját potenciális szerepét a luxusiparban, és átgondolja, mit és hogyan tehet pozitív hatást vagy hozzájárulást választott szakterületén keresztül.
Az utolsó ciklus megszilárdítja az előző tanulmány kulcsfontosságú szempontjait, miközben lehetővé teszi, hogy saját témáit, ötleteit és luxus üzleti, márkaépítési vagy marketingkoncepcióit dolgozza ki a választott luxusszektoron belül.
A Final Masters Project lehetőséget kínál arra, hogy bemutasson egy szakdolgozattal alátámasztott munkát, amely bemutatja akadémiai képességeit, önálló gondolkodását és kreatív képességeit.