MS oktatási tervezés és technológia területén
University of Tampa - Sykes College of Business
Kulcs információ
Campus helye
Tampa, Amerikai Egyesült Államok
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
1 - 2 év
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
USD 23 580 / per credit *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* Hitelóránként 655 USD. További díjak vonatkozhatnak
Bevezetés
Az UT oktatási tervezési és technológiai programja az oktatás és az emberi teljesítmény növekvő területére irányul, és multidiszciplináris tanulmányi területet biztosít, amely sok háttérrel vonzza a hallgatókat. Az oktatási tervezők megértik és felhasználják a technológiákat mind termékként (pl. Web alapú tanfolyamok), mind pedig folyamatként (pl. A tanulók értékelésének iteratív és formatív megközelítései).
Tekintettel az oktatási formatervezés sokszínű pályafutására, ez a program rugalmasságot kínál a hallgatók számára az egyéni célok és érdekek alapján történő tanfolyam testreszabásához. A program végzősei felkészültek egyedülálló, multidiszciplináris szakmájuk gyakorlására különféle környezetekben, ideértve az üzletet, a K-12 iskolákat, a felsőoktatást, a kormányt és a katonaságot, vagy doktori tanulmányokat folytatni.
Ki jelentkezik ebbe a programba?
A programba beiratkozó hallgatók szakmai pályafutást kívánnak folytatni az oktatási források tervezésében, fejlesztésében, megvalósításában és értékelésében, hogy javítsák a tanulást és a teljesítményt több környezetben. A jelentkezők széles körű háttérrel érkeznek, beleértve a kommunikációt, a pszichológiát, a menedzsmentet és az oktatást is, többek között a specializáció területén, ám közös érdekük van a tanulási igények kreatív megoldásainak megtervezésében.
Élvonalbeli fok a jövedelmező mezőben
Az oktatástervezés és -technológia (IDT) programja a tanulás és az emberi teljesítmény növekvő területén foglalkozik, amely több tudományágból és hátterből vonzza a hallgatókat.
Ez az innovatív diploma fokozza szaktudást a következő témákban:
- Technológia az oktatásban
- A tanulás és a megismerés elméletei
- Multimédia tervezés és fejlesztés
- Szisztematikus oktatási terv
- Nyílt tanulási környezetek
- Távoktatás és e-tanulás
A hallgatókat arra képzik, hogy szakértőkké váljanak az oktatási források tervezésében, fejlesztésében, megvalósításában és értékelésében a tanulás és a teljesítmény javítása érdekében. A diplomások felkészültek egyedülálló, multidiszciplináris szakmájuk gyakorlására különféle környezetekben, ideértve az ipar, a kormány, a felsőoktatás és a K – 12 iskolákat, vagy doktori tanulmányokat folytatni.
A hallgatók sokféle háttérrel rendelkeznek, beleértve az oktatást, az egészségügyet, a pszichológiát, a grafikai tervezést, a kommunikációt, az üzletet és a menedzsmentet, többek között a specializáció területén, ám közös érdekük van a technológia és az oktatás integrációjában.
A diplomát az olyan ápolói, orvosi, mérnöki vagy katonai műveletek terén játszó tartalomszakértők is vonzzák, akik hatékony képzési és tesztelési anyagokat kívánnak kidolgozni. A program emellett új irányt mutat a jelenlegi K-12 tanárok számára, akik képességeik és munkalehetőségeik diverzifikálására törekszenek.
A dolgozók számára jól elérhető. A program rugalmas esti és hibrid tanfolyamokat kínál. Az osztályok kicsik, és a hallgatók részesülnek az egy-egy oktató figyelmében.
Érdeklődésüktől függően a hallgatóknak lehetősége van arra, hogy kapcsolódó kurzusokat vegyenek a Sykes College of Business-ben.
Program előnyei
- Élvonalbeli, multidiszciplináris tanterv
- A szigorú tanfolyam előkészíti a diplomások számára a magasan képzett karriert
- Professzionális hálózatépítés és növekedés az osztálytermi interakciók révén
- Mentorálás és karrier támogatás szakértő oktatóktól, akik doktori fokozatot szereznek a területen
- Lehetőség szakmai portfólió felépítésére az álláskeresés támogatása érdekében
- Tanfolyam specializáció az érdeklődésre számot tartó egyes területeken
- A munkahely előrejelzése szerint exponenciálisan növekszik a munkahelyteremtés
fotó a Tampai Egyetem jóvoltából
Tanterv és gyakorlati tapasztalatok
Az IDT tanterve gyakorlati, technológiai alapú tanfolyamokat kapcsol össze az oktatás, a tanulás és az emberi teljesítmény elméleteivel. A hallgatók megtanulják hatékony, multimédiás tantervek kidolgozását különféle közönségek számára.
A minta tanfolyamok tartalmazzák:
- Az oktatási tervezés és a technológia trendei és kérdései
- A tanulás és a megismerés elméletei
- Nyílt tanulási környezetek a 21. században
- A tanulók motivációjának alapelvei
- Online együttműködési tanulás tervezése
- Bevezetés a távoktatásba
- Multimédia tervezés és fejlesztés
- Az oktatási fejlesztés irányítása
- Teljesítményrendszer-elemzés
- Érdeklődés és mérés
Számos választható program lehetővé teszi az IDT hallgatók számára, hogy személyzetüknek megfelelő mértékben alakítsák ki az egyéni érdekeiket és a karrier céljaikat.
Három koncentrációs területet kínálnak:
- A távoktatás és a tanterv-tervezés koncentrációja azoknak a hallgatóknak szól, akik oktatási és tantervi tervezésben, online tanulásban, munkavállalói képzésben és fejlesztésben, valamint hasonló területeken dolgoznak.
- A Human Performance Technology koncentráció arra hívja fel a hallgatókat, akik az emberi erőforrások, az információs rendszerek menedzsmentje, a teljesítményértékelés és a rendszerek elemzése területén dolgoznak a különféle iparágakban, ideértve az üzleti és az egészségügyi ellátást is.
- A Projektmenedzsment és Programértékelés koncentrációt a hallgatóknak tervezték, akik érdeklődnek a projekt- és megvalósítási menedzsment, a tanulás értékelése, a kutatás és az értékelés, az eredmények elemzése és a kapcsolódó területek iránt.
Valós elkötelezettség
A hallgatóknak el kell végezniük a szakmai gyakorlatot, és közvetlen tapasztalattal kell rendelkezniük az oktatástervezés és a technológia terén, valamint értékes szakmai kapcsolatokkal.
A közelmúltbeli gyakornoki projektek között szerepelt:
- Együtt dolgozunk egy floridai közösségi főiskolai oktató tervezőcsoporttal.
- Masszív nyílt online tanfolyam (MOOC) megtervezése az orvosi oktatásban az USF Health számára.
- Saját ütemű ügyfél-képzési tanfolyamok fejlesztése és megtervezése egy informatikai cég számára.
- Együttműködés a Bath Spa Egyetemi (Egyesült Királyság) oktatókkal online tanfolyamok megtervezéséhez és fejlesztéséhez a különféle tartalmi területeken.
- Az iskolai körzet technológiai integrációjának értékelése.
- Együttműködés a Tamai Egyetem oktatási technológiai tanszékével.
Karrier kilátások
A karrier előkészítése az UT tanulmányi programjának fontos része. A szakmai gyakorlat elvégzésével a hallgatóknak össze kell állítaniuk szakmai portfólióikat, amely bemutatja munkájuk és készségeiket - ez egy fontos eszköz a potenciális munkaadókkal folytatott beszélgetés során.
Az MS az oktatási tervezés és technológia területén sokféle munkahelyen és iparágban alkalmazható. Az oktatási tervezők gyakran csapat-alapú, együttműködési környezetben dolgoznak, vagy választhatnak, hogy szabadúszóként dolgoznak-e, vagy nyithatnak saját céget.
A Munkaügyi Statisztikai Hivatal becslése szerint az éves medián fizetés 61 550 USD az oktatási koordinátorok számára, 57 340 USD a képzési és fejlesztési szakemberek számára, és 101 930 USD a képzési és fejlesztési vezetők számára. A mező várhatóan körülbelül 15% -kal növekszik a következő évtizedben - gyorsabban, mint más foglalkozások átlaga.
A tipikus munkaköri feladatok magukban foglalják az oktatási anyagok és tantervek kidolgozását; online tanulási modulok létrehozásának felügyelete; a technológia beépítése az oktatók speciális területeire; a képzési igények felmérése; a programok nyomon követése és értékelése; tanfolyamok vezetése; és oktatási módszerek oktatása az oktatók számára.
Ezen a területen a következő általános címek szerepelnek:
- Oktatási technológus
- Oktatási tervező menedzser
- E-tanfolyam-fejlesztő
- Oktatási technológus
- Online tanterv-tervező
- Oktatási fejlesztő
- Tanulási és fejlesztési szakember
- Oktatási rendszerek szakember
- gyakorlatvezető
- E-Learning Projektmenedzser
fotó a Tampai Egyetem jóvoltából
Felvételi követelmények és dokumentumok
- Befejezett alkalmazás
- Jelentkezési díj 40 USD
- Hivatalos átirat minden korábbi főiskolai munkáról, közvetlenül az egyes intézményektől kapott
- Két referencia forma
- Önéletrajz
- Személyes nyilatkozat a felsőfokú oktatás megkeresésének okáról
- TOEFL azon pályázók számára, akiknek elsődleges nyelve nem angol
- Interjú (választható)
Jelentkezési határidők
Nincs jelentkezési határidő. A pályázatokat folyamatosan értékelik az őszi, tavaszi és nyári időszakban. A képesített hallgatókat addig lehet befogadni, amíg a helyek meg nem töltődnek az adott időszakra. A felvétel versenyképes, és a hallgatókat arra ösztönzik, hogy jelentkezjenek korán. A hallgatók értesülnek státuszukról, miután az összes dokumentum megérkezett.
Belépők
Tanterv
Tanterv és gyakorlati tapasztalatok
Az IDT tanterve gyakorlati, technológiai alapú tanfolyamokat kapcsol össze az oktatás, a tanulás és az emberi teljesítmény elméleteivel. A hallgatók megtanulják hatékony, multimédiás tantervek kidolgozását különféle közönségek számára.
A minta tanfolyamok tartalmazzák:
- Az oktatási tervezés és a technológia trendei és kérdései
- A tanulás és a megismerés elméletei
- Nyílt tanulási környezetek a 21. században
- A tanulók motivációjának alapelvei
- Online együttműködési tanulás tervezése
- Bevezetés a távoktatásba
- Multimédia tervezés és fejlesztés
- Az oktatási fejlesztés irányítása
- Teljesítményrendszer-elemzés
- Érdeklődés és mérés
Számos választható program lehetővé teszi az IDT hallgatók számára, hogy személyzetüknek megfelelő mértékben alakítsák ki az egyéni érdekeiket és a karrier céljaikat.
Három koncentrációs területet kínálnak:
- A távoktatási és tanterv -tervezési koncentrációt azoknak a diákoknak szánják, akik oktatási és tanterv -tervezési, online tanulási, alkalmazotti képzési és fejlesztési, valamint hasonló területeken kívánnak dolgozni.
- A Human Performance Technology koncentrációja vonzza a diákokat, akik az emberi erőforrásokban, az információs rendszer menedzsmentben, a teljesítményértékelésben és a rendszerelemzésben dolgoznak különböző iparágakban, beleértve az üzleti és az egészségügyi ellátást is.
- A Projektmenedzsment és Programértékelés koncentrációt azoknak a diákoknak tervezték, akik érdeklődnek a projekt- és megvalósításmenedzsment, a tanulásértékelés, a kutatás és értékelés, az eredményelemzés és a kapcsolódó területek iránt.
Valós elkötelezettség
A hallgatóknak el kell végezniük a szakmai gyakorlatot, és közvetlen tapasztalattal kell rendelkezniük az oktatástervezés és a technológia terén, valamint értékes szakmai kapcsolatokkal.
A közelmúltbeli gyakornoki projektek között szerepelt:
- Együtt dolgozunk egy floridai közösségi főiskolai oktató tervezőcsoporttal.
- Masszív nyílt online tanfolyam (MOOC) megtervezése az orvosi oktatásban az USF Health számára.
- Saját ütemű ügyfél-képzési tanfolyamok fejlesztése és megtervezése egy informatikai cég számára.
- Együttműködés a Bath Spa Egyetemi (Egyesült Királyság) oktatókkal online tanfolyamok megtervezéséhez és fejlesztéséhez a különféle tartalmi területeken.
- Az iskolai körzet technológiai integrációjának értékelése.
- Együttműködés a Tamai Egyetem oktatási technológiai tanszékével.
A program eredménye
Ki jelentkezik ebbe a programba?
A programba beiratkozó hallgatók szakmai pályafutást kívánnak folytatni az oktatási források tervezésében, fejlesztésében, megvalósításában és értékelésében, hogy javítsák a tanulást és a teljesítményt több környezetben. A jelentkezők széles körű háttérrel érkeznek, beleértve a kommunikációt, a pszichológiát, a menedzsmentet és az oktatást is, többek között a specializáció területén, ám közös érdekük van a tanulási igények kreatív megoldásainak megtervezésében.
Élvonalbeli fok a jövedelmező mezőben
Az MS in Instructional Design and Technology (IDT) program a tanulás és az emberi teljesítmény egyre növekvő területével foglalkozik, amely több tudományterületről és háttérből vonzza a diákokat.
Ez az innovatív diploma fokozza szaktudást a következő témákban:
- Technológia az oktatásban
- A tanulás és a megismerés elméletei
- Multimédia tervezés és fejlesztés
- Szisztematikus oktatási terv
- Nyílt tanulási környezetek
- Távoktatás és e-tanulás
A tanulók képzésben részesülnek, hogy szakértőkké váljanak az oktatási források tervezésében, fejlesztésében, megvalósításában és értékelésében a tanulás és a teljesítmény javítása érdekében. A diplomások jól felkészültek arra, hogy egyedülálló, multidiszciplináris szakmájukat különféle körülmények között gyakorolják, beleértve az ipart, a kormányzatot, a felsőoktatást és a K – 12 iskolákat, vagy doktori tanulmányokat folytassanak.
A hallgatók sokféle háttérrel rendelkeznek, beleértve az oktatást, az egészségügyet, a pszichológiát, a grafikai tervezést, a kommunikációt, az üzletet és a menedzsmentet, többek között a specializáció területén, ám közös érdekük van a technológia és az oktatás integrációjában.
A diploma vonzza az olyan területek tartalomszakértőit is, mint az ápolás, az orvostudomány, a mérnöki tevékenység vagy a katonai műveletek, akik hatékony képzési és tesztelési anyagok kifejlesztésére törekszenek. A program emellett új irányt biztosít a jelenlegi K – 12 tanárok számára, akik diverzifikálni szeretnék készségeiket és munkalehetőségeiket.
A dolgozók számára jól elérhető. A program rugalmas esti és hibrid tanfolyamokat kínál. Az osztályok kicsik, és a hallgatók részesülnek az egy-egy oktató figyelmében.
Érdeklődésüktől függően a hallgatóknak lehetősége van arra, hogy kapcsolódó kurzusokat vegyenek a Sykes College of Business-ben.
Program előnyei
- Élvonalbeli, multidiszciplináris tanterv
- A szigorú tanfolyam előkészíti a diplomások számára a magasan képzett karriert
- Professzionális hálózatépítés és növekedés az osztálytermi interakciók révén
- Mentorálás és karrier támogatás szakértő oktatóktól, akik doktori fokozatot szereznek a területen
- Lehetőség szakmai portfólió felépítésére az álláskeresés támogatása érdekében
- Tanfolyam specializáció az érdeklődésre számot tartó egyes területeken
- A munkahely előrejelzése szerint exponenciálisan növekszik a munkahelyteremtés
Képtár
Akkreditációk
Karrierlehetőségek
Karrier kilátások
A karrierre való felkészülés fontos része az UT tanulmányi programjának. A szakmai gyakorlat elvégzése mellett a hallgatóknak szakmai portfóliót kell összeállítaniuk, amely bemutatja munkájukat és készségeiket - ez fontos eszköz a potenciális munkaadókkal való beszélgetés során.
Az MS az oktatási tervezés és technológia területén sokféle munkahelyen és iparágban alkalmazható. Az oktatási tervezők gyakran csapat-alapú, együttműködési környezetben dolgoznak, vagy választhatnak, hogy szabadúszóként dolgoznak-e, vagy nyithatnak saját céget.
A Munkaügyi Statisztikai Hivatal becslése szerint az éves átlagos fizetés 61.550 dollár az oktatási koordinátorok számára, 57.340 dollár a képzési és fejlesztési szakemberek számára, valamint 101.930 dollár a képzési és fejlesztési vezetők számára. A mező várhatóan körülbelül 15% -kal fog növekedni a következő évtizedben - gyorsabban, mint az egyéb foglalkozások átlaga.
A tipikus munkaköri feladatok magukban foglalják az oktatási anyagok és tantervek kidolgozását; online tanulási modulok létrehozásának felügyelete; a technológia beépítése az oktatók speciális területeire; a képzési igények felmérése; a programok nyomon követése és értékelése; tanfolyamok vezetése; és oktatási módszerek oktatása az oktatók számára.
Ezen a területen a következő általános címek szerepelnek:
- Oktatási technológus
- Oktatási tervező menedzser
- E-tanfolyam-fejlesztő
- Oktatási technológus
- Online tanterv-tervező
- Oktatási fejlesztő
- Tanulási és fejlesztési szakember
- Oktatási rendszerek szakember
- gyakorlatvezető
- E-Learning Projektmenedzser
English Language Requirements
Tanúsítsd angol nyelvtudásodat a Duolingo angol teszttel! A DET egy kényelmes, gyors és megfizethető online angol teszt, amelyet több mint 4000 egyetem (például ez is) fogad el világszerte.