MSc Marketing
University of Stirling
Kulcs információ
Campus helye
Stirling, Egyesült Királyság
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
12 - 24 hónapok
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Sep 2024
* A díjakkal kapcsolatos naprakész információkért látogasson el a weboldalra
Bevezetés
Marketing mesterképzésünk lehetőséget ad arra, hogy elméleti és gyakorlati ismereteket szerezzen a marketingről és annak szervezeteken belüli szerepéről. Megismerheti a modern marketing gyakorlatát és elméletét, valamint az aktuális üzleti trendeket a márkaidentitás-alkotás, a többcsatornás marketing és a digitális marketing területén.
Az MSc Marketing képzés az elsők között volt az országban, amelyet a Chartered Institute of Marketing (CIM) akkreditált. A CIM akkreditáció azt jelenti, hogy ha sikeresen elvégzi a tanfolyamot, könnyebben szerezhet marketingszakmai diplomát. A Diploma modulok közül kettőtől eltekintünk, és a CIM Professional Diploma megszerzéséhez csak két CIM modult kell elvégeznie a szokásos négy helyett, így versenyelőnyt jelent a karrierjében.
A kutatás által vezetett oktatásunk a gyakorlati alkalmazásokra való összpontosítással kombinálva ennek a kurzusnak a fő erőssége. Amellett, hogy a heti olvasmányokon és modulfelméréseken keresztül következetesen foglalkozik a tudományos irodalommal, a kurzus számos lehetőséget kínál a fogalmak, elméletek és keretek gyakorlati vonatkozásaiban való alkalmazására. Tanulmányai során számos szervezettel fog együttműködni, beleértve a non-profit, a harmadik szektorbeli és a kis- és középvállalkozásokat (kkv-kat).
Legfontosabb okok, hogy velünk tanulj
#1 Marketing terén a 2. helyen állunk Skóciában és a legjobb 20-ban az Egyesült Királyságban (The Complete University Guide 2023)
#2 Lehetősége lesz egy tanácsadói jellegű projekten dolgozni egy olyan vállalkozáson belül, amely gyakorlati munkatapasztalatot nyújt Önnek
#3 A Flying Start Vezetői Programunk és a saját Insights Fejlesztési Személyes Profilod létrehozása segít abban, hogy tudatosítsd erősségeidet és új készségeket sajátíts el egy támogató környezetben.
Tanterv
A tanfolyam céljai
Az MSc Marketing a marketinggyakorlat alapjául szolgáló fogalmak és rendszerek megértését biztosítja, és lehetővé teszi a diagnózis és a marketing menedzsment és kutatási folyamatok végrehajtásának készségeinek fejlesztését. A tanfolyam végén képes leszel:
- Ápolja és konszolidálja az ügyfél-központú menedzsment megközelítést különféle piaci körülmények között, szervezeti típusok és politikai helyzetekben.
- Kutatási alapú marketingstratégiák megtervezése, megtervezése, végrehajtása és értékelése.
- Nyújtsanak ki etikai kérdéseket, amelyek a marketing tevékenységekből fakadnak, és megértsék a marketing által a társadalomra gyakorolt hatást.
- Kutatás folytatása a kortárs marketing gyakorlatról.
Ipari kapcsolatok
A University of Stirling Menedzsment Iskolája kiváló kapcsolatokat ápol a helyi és országos szervezetekkel. Vendégelőadók a magán-, állami és harmadik szektorból rendszeresen kapcsolatba lépnek MSc Marketing hallgatóinkkal, és gyakorlati perspektívát nyújtanak a kortárs marketing témákról vendégelőadások és workshopok sorozatán keresztül.
Az elmúlt években a diákok tanácsadói projekteken dolgoztak olyan szervezetekkel, mint a National Wallace Monument, a Waterski Scotland, a Strathearn Strategic Consulting, a Stirling Albion Football Club, a Scottish Biomedical, a Snowsports Scotland, az EASA Training Ltd. és a Stirling Art.
Diákjaink hasznot húztak a külső szervezeteknél, például az ASDA-nál és a New Lanark Visitor Centre-nél tett helyszíni látogatásokból.
Több mint húsz éve működtetjük a Tanácsadói Projekt alapmodulját, azzal a céllal, hogy az iparági gyakorlathoz hasonló tapasztalatot szerezzen, hogy segítsen felkészülni a jövőbeni marketinges karrierre. Ismereteket szerezhet és növelheti önbizalmát, ha egy „élő” marketing témán dolgozva, egy ügyfélszervezet irányítási határain és költségvetésén belül működik.
A márka fejlesztése
Arra lesz ösztönözve, hogy mérlegelje általános erősségeit, azonosítsa a gyengeségeit, és fedezze fel azokat az irányokat, amelyekben fejlődni szeretne. Megtudhatja a következőket:
- a döntéshozatalhoz való hozzáállásod
- a legfontosabb erősségeit és gyengeségeit a munkakapcsolatokban
- az érték a csapatnak
- a kommunikációs stílus
- majd fejleszti személyes márkáját, amelyet a jövőbeli munkáltatók számára értékesíthet.
A jövő üzleti vezetőinek felkészítése
University of Stirling Menedzsmentiskolai University of Stirling posztgraduális képzése túlmutat a tankönyveken és az előadásokon, továbbá a személyes és szakmai fejlődésre is összpontosítunk.
Az egyedülálló Flying Start Leadership program felkínálja Önt a sikeres karrierépítéshez nélkülözhetetlen tudással, ismeretekkel és technikákkal. Ezek a gyakorlati készségek, például a hatékony nyilvános beszéd, és a nehéz helyzetekben, például a konfliktuskezelésben való nyomásgyakorlás kialakításának módja. Tudjon meg többet a Flying Startről.
A Marketing Menedzsment Alkalmazások alapmodulja a tavaszi szemeszterben azt a célt szolgálja, hogy az iparági gyakorlattal egyenértékű tapasztalatot biztosítson. Lehetőséget ad arra, hogy ismereteket szerezzen és növelje önbizalmát azáltal, hogy egy „élő” marketing témán dolgozik, miközben egy külső ügyfélszervezet irányítási határain és költségvetésén belül működik.
Az akadémiai keretek és elméletek kombinációja a saját forrásokon belül a szervezet által végrehajtható erőfeszítések korlátai között felkészíti azokat a hasonló feladatokat, amelyeket a jövőbeli karrierje során megkövetel.
Szakmai akkreditációk
Mesterképzésünket a Chartered Institute of Marketing (CIM), a világ vezető professzionális marketingszervezete akkreditálta, és beleszámít a CIM Marketing Szakmai Diplomába. A kurzust végzettek felmentést kapnak a CIM szakmai diploma moduljainak fele alól.
Tanfolyam részletei
Az 1. szemeszterben három alapvető 20 kredites modul található; ezek megadják a modern marketinggondolat alapvető kereteit, és számos releváns és aktuális példán keresztül megmutatják, hogyan alkalmazhatók a gyakorlatban. Elkezdi gyakorolni a marketingszakembertől megkövetelt készségeket egy további 10 kreditből álló alapmodulban: Kommunikáció, Együttműködés, Kreativitás és Kritikus gondolkodás.
A 2. félév alapmoduljában az új marketingszakembertől megkövetelt legfontosabb kvantitatív és minőségi adatelemzési technikákat gyakorolhatja. Ezen készségek alkalmazásának képessége nagyon fontos lesz a tanácsadói projektje során. Az öt választható modul kiválasztásával felmérheti a marketing azon kortárs kérdéseit is, amelyek leginkább érdeklik Önt. A választható tárgyak készlete rendszeresen frissül.
A nyár folyamán befejezi a mesterképzést, és bemutatja tanulását egy csoportos üzleti tanácsadási projekten keresztül a marketing területén.
Konzultációs stílushoz kapcsolódó projekt
Lehetősége nyílik arra, hogy első kézből szerzett gyakorlati tapasztalatokat szerezzen azáltal, hogy a nyár folyamán külső ügyfelekkel folytatott tanácsadói projekteken dolgozik. A tanácsadó modul célja, hogy az iparági elhelyezkedéssel egyenértékű tapasztalatot biztosítson. Növeli önbizalmát, ha egy „élő” marketing témán dolgozik, mivel egy külső ügyfélszervezet irányítási határain és költségvetésén belül működik.
Minden csoportnak van egy ügyfélszervezete, amely valós feladatot határoz meg, és megkéri a csoportot, hogy vizsgálja meg ezt a témát a megoldások bemutatása előtt. Egy sor magán-, állami és harmadik szektorbeli szervezettel dolgozunk együtt, például jótékonysági szervezetekkel és társadalmi vállalkozásokkal. A projektek számos témát fednek le, a potenciális ügyfelek azonosításától a nemzetközi terjeszkedés lehetőségéig. Önön múlik, hogy egy tudományos mentorral együttműködve felállítja a tanulmányt, kivizsgálja a felmerülő problémákat, és visszaadja az eredményeket az ügyfélnek.
Az akadémiai keretek és elméletek kombinációja azon korlátok között, hogy mit tud a szervezet saját erőforrásain belül megvalósítani, felkészít Önt hasonló feladatokra, amelyekre a jövőbeni karrierje során szükség lesz. Egyes esetekben egy projektet vezető hallgatót a későbbiekben alkalmaztak annak a szervezetnek, amellyel a modul alatt partneri viszonyban álltak.