MSc Stratégiai Marketing
Middlesex University Dubai
Kulcs információ
Campus helye
Dubai, Egyesült Arab Emírségek
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
1 - 2 év
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
AED 80 700 *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Jan 2025
* teljes díj
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
A mai vásárlók sokkal tájékozottabbak, mint valaha, a termékek és szolgáltatások szélesebb választékát és jobb minőségét követelik meg. A szervezetek arra törekednek, hogy a marketingstratégiák megértsék ügyfeleik igényeit, hogyan fejlődjenek és bővítsék ügyfélkörüket, és ösztönözzék az innovációt, amely biztosítja számukra a helyet az új és feltörekvő piacokon.
A program életre kelti a marketingre összpontosító globális hangsúlyt, mint stratégiai menedzsment funkciót, amely szervezeti szintű kezdeményezéseket vezet az ügyfelek értékének biztosítása terén. Az iparági szakértőkkel, tudósokkal és hallgatókkal folytatott konzultációk révén kidolgozott program a stratégiai marketing három kulcsterületére épül:
- Stratégiai elemzés: az a képesség, hogy megértsük a szervezet környezeti és versenyképességét, és alkalmazzuk annak kritikai és analitikus gondolkodását;
- Stratégiai marketing és vezetés: az a képesség, hogy elképzelést hozzon létre, megértse a marketingstratégiát, vezetje a csapatokat és mérje a marketing teljesítményét egy rendkívül globális piacon;
- Végrehajtás: képes reagálni a fogyasztók változó igényeire stratégiailag egy sor hagyományos és digitális, ügyfél-központú stratégia kifejlesztésével.
Miért tanulmányozza az MSc stratégiai marketingt?
Az MSc Stratégiai Marketing program célja, hogy felkészítse Önt a sikeres foglalkoztatásra azáltal, hogy ösztönzi a tudás és készségek széles körének fejlesztését, amely lehetővé teszi a hatékony munkavégzést, mind együttműködésben, mind pedig egyénileg. Úgy tervezték, hogy fejlessze megértését a stratégiai marketingről és annak integrációjáról a szervezet általános vállalati stratégiájában.
A kurzus csúcspontjai:
- Szerezzen gyakorlati ismereteket és mélyreható ismereteket a stratégiai marketing és vezetés, a stratégiai elemzés és végrehajtás három fő témájában.
- A hallgatók a választható modulok kiválasztásával testreszabhatják a programot saját érdekeikhez és karrier-törekvéseikhez.
- Tantárgyi tevékenységek sora, vendégelőadások az ipari szakemberektől és a lakossági program egyaránt fokozzák az osztályon belüli tanulást.
- A tanfolyamot kiemelkedő kutatási és gyakorlat-orientált tudósok vezetik.
Chartered Institute of Marketing
Ezt a programot a Chartered Institute of Marketing (CIM) akkreditálta, amely a marketingszakma vezető szakmai szervezete világszerte. A Middlesex Egyetem összefogott a CIM-szel, hogy hallgatóinknak lehetőséget kapjanak a CIM szakmai képesítés megszerzésére a Graduate Gateway program keretében biztosított mentességek kihasználásával. A munkáltatók nagyon keresik a CIM képesítéseket, amelyek a saját diplomáink mellett jelennek meg, biztosítva, hogy hallgatóink számára a legjobb lehetőségeket biztosítsuk a sikeres marketing karrierhez.
Middlesex University Dubai egyike azon kevés CIM akkreditált tanulmányi központoknak Dubajban, amely lehetőséget kínál a hallgatóknak a CIM képesítés megszerzéséhez szükséges többi CIM modul kitöltésére.
Chartered Management Institute (CMI)
Programját kettősen akkreditálta a Chartered Management Institute , az egyetlen szakmai testület, amely képes a Chartered Manager státuszt elnyerni - a végső vezetői elismerés. A menedzsment és a vezetői kiválóság legmagasabb szintű előmozdításának szentelve minden hallgató tanulmánya során CMI-tagsággal rendelkezik, amely számos előnyt biztosít számukra. A diploma megszerzése után a stratégiai menedzsment és a vezetői gyakorlat CMI 7-es szintű szakmai képesítésével is távozik.
Programtartalom
Ez a program két magból, négy választható modulból és egy értekezésből áll. Két tanított alap modul 30 kredit értékű lesz, és azokat a teljes tanév során tanítják, míg a többi választható modul 15 kredit értékű és egy időtartamra szól, a végső disszertáció pedig 60 kredit összegű. A tanított modulok összefoglalóan és formálva egyaránt tartalmaznak értékelési elemeket. Ezek magukban foglalhatják az osztályon belüli teszteket, számítógépes feladatokat, esszéket, esettanulmányokat, csoportos prezentációkat és feladatokat, valamint záróvizsgakat.
A tanfolyam azzal kezdődik, hogy a tantárgy alapjait beágyazják olyan alapmodulokon keresztül, amelyek olyan kulcsfontosságú területeket fednek le, mint például a márkamenedzsment, a marketing szempontból történő vezetés és a globális piac tervezése, majd innen a hallgatók négy választható modult választanak ki a tanulmányozáshoz.
- Marketingstratégia, vezetés és tervezés (30 kredit) - kötelező
- Stratégiai márkamenedzsment (30 kredit) - kötelező
- Kutatási módszerek és disszertáció (60 kredit) - kötelező
- Márkaelemzés, módszerek és stratégiák (15 kredit) - opcionális
- Digitális marketing (15 kredit) - opcionális
- Innováció-vezérelt marketing (15 kredit) - választható
- Termékmenedzsment stratégiák (15 kredit) - Opcionális
- Fogyasztói pszichológia (15 kredit) - Opcionális
- Stratégiai marketingkommunikáció (15 kredit) - választható
- Ügyfél-elemzés és kapcsolati marketing (15 kredit) - választható
- Többcsatornás marketing menedzsment (15 kredit) - opcionális
- Tapasztalati marketing és események (15 kredit) - választható
Tanítás
A program teljes munkaidőben (egy évnél) vagy részmunkaidőben (két év alatt) tanulható. Az egyetemi naptár évente két (2) ciklusból áll. A sikeres hallgatók tovább folytatják a disszertációt, miután befejezték tanított moduljaikat. Ez különösen vonzó lesz a nemzetközi hallgatók számára, akik meg akarják érteni a stratégiai marketing gyakorlatát, az Egyesült Arab Emírségekben vagy a régióban. A program fejleszti a foglalkoztathatóságot, a gyakorlatot és a szakmai kompetenciákat, és beágyazza az elméletet a gyakorlatba.
Tudást és megértést szerez előadásokon, szemináriumokon, független tanulmányokon, csoportos vitákon és megbeszéléseken való részvétel, részvétel és elkötelezettség révén, valamint elméleti és gyakorlati munkát készít a feladat követelményeinek megfelelően.
Szintén ki lesz téve az iparági szakemberek vendég előadásainak a márkamenedzsment területén. Az ilyen előadások az osztályban megvitatott témákra épülnek, és javítják a szummatív értékeléshez szükséges témák / kérdések megértését.
Ön egy „külföldi utazáson” is részt vesz, ahol lehetősége van marketing szakértők előadásainak megismerésére.
Belépési követelmények
Akadémiai követelmények
A pályázóknak általában rendelkezniük kell:
- - egy második osztályú vagy annál magasabb fokozatú diplomát bármely szakterületen, amelyet egy brit egyetem vagy egy elismert tengerentúli intézmény adott ki, vagy -
- Egyenértékű képesítés, amelyet az egyetem elfogad, vagy
- Ezzel egyenértékűnek minősített szakmai képesítés.
A hivatalos képesítéssel nem rendelkezők szívesen jelentkeznek, és felkérhetik, hogy érkezzenek interjúra. Ezen túlmenően ezeknek a jelentkezőknek bizonyítékot kell szolgáltatniuk legalább három év közép- és felsővezetői tapasztalatokkal kapcsolatban.
Angol nyelvi követelmények (posztgraduális)
A Middlesex University Dubai összes programját angol nyelven tanítják, és az angol nyelvű országokon (például az Egyesült Királyságban, az Egyesült Államokban, Kanadában, Angliában, Írországban, Ausztráliában és Új-Zélandon) kívüli korábbi iskolai végzettséggel rendelkező hallgatóknak igazolniuk kell az angol nyelvtudást az alábbiak szerint: :
- IELTS Academic: 6,5 (mindegyik sávon legalább 6,0)
- TOEFL Internet alapú: 87 (21 hallgatás és írás, 22 beszéd és 23 olvasás)
- PearsonPTE Tudományos: 58
Jövőbeli karrier és foglalkoztathatóság
A program célja, hogy felkészítse a hallgatókat a készségekkel és ismeretekkel arra, hogy sikeres karriert folytassanak marketing szerepekben, különféle iparágakban és típusú szervezetekben. Ez az MSc azoknak szól, akik fejleszteni akarják készségeiket és tudást szereznek karrierjük építéséhez vagy továbblépéséhez magán-, állami vagy jótékonysági szervezetekben.
A diplomások képesek lesznek karriert folytatni számos olyan marketing pozícióban, mint például a marketing tanácsadó, marketing ügyvezető, marketing elemző, kutató és márka ügyvezető. Azoknak a hallgatóknak, akik tovább kívánják továbbtanulni, a Stratégiai Marketing MSc felkészíti őket a doktori szintű tanulmányokhoz szükséges készségek széles skálájával.
Képtár
Belépők
Tanterv
Programtartalom
Ez a program két magból, négy választható modulból és egy értekezésből áll. Két tanított alap modul 30 kredit értékű lesz, és azokat a teljes tanév során tanítják, míg a többi választható modul 15 kredit értékű és egy időtartamra szól, a végső disszertáció pedig 60 kredit összegű. A tanított modulok összefoglalóan és formálva egyaránt tartalmaznak értékelési elemeket. Ezek magukban foglalhatják az osztályon belüli teszteket, számítógépes feladatokat, esszéket, esettanulmányokat, csoportos prezentációkat és feladatokat, valamint záróvizsgakat.
A tanfolyam azzal kezdődik, hogy a tantárgy alapjait beágyazják olyan alapmodulokon keresztül, amelyek olyan kulcsfontosságú területeket fednek le, mint például a márkamenedzsment, a marketing szempontból történő vezetés és a globális piac tervezése, majd innen a hallgatók négy választható modult választanak ki a tanulmányozáshoz.
- Marketingstratégia, vezetés és tervezés (30 kredit) - kötelező
- Stratégiai márkamenedzsment (30 kredit) - kötelező
- Kutatási módszerek és disszertáció (60 kredit) - kötelező
- Márkaelemzés, módszerek és stratégiák (15 kredit) - opcionális
- Digitális marketing (15 kredit) - opcionális
- Innováció-vezérelt marketing (15 kredit) - választható
- Termékmenedzsment stratégiák (15 kredit) - Opcionális
- Fogyasztói pszichológia (15 kredit) - Opcionális
- Stratégiai marketingkommunikáció (15 kredit) - választható
- Ügyfél-elemzés és kapcsolati marketing (15 kredit) - választható
- Többcsatornás marketing menedzsment (15 kredit) - opcionális
- Tapasztalati marketing és események (15 kredit) - választható
Karrierlehetőségek
A program célja, hogy felkészítse a hallgatókat a készségekkel és ismeretekkel arra, hogy sikeres karriert folytassanak marketing szerepekben, különféle iparágakban és típusú szervezetekben. Ez az MSc azoknak szól, akik fejleszteni akarják készségeiket és tudást szereznek karrierjük építéséhez vagy továbblépéséhez magán-, állami vagy jótékonysági szervezetekben.
A diplomások képesek lesznek karriert folytatni számos olyan marketing pozícióban, mint például a marketing tanácsadó, marketing ügyvezető, marketing elemző, kutató és márka ügyvezető. Azoknak a hallgatóknak, akik tovább kívánják továbbtanulni, a Stratégiai Marketing MSc felkészíti őket a doktori szintű tanulmányokhoz szükséges készségek széles skálájával.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
MA a stratégiai marketingkommunikációban
- Boston, Amerikai Egyesült Államok
Master's Degree in Psychology and Consumer Behavior
- Barcelona, Spanyolország
MSc digitális és stratégiai marketing
- Bradford, Egyesült Királyság