MSc nemzetközi marketingből
Heriot-Watt University Dubai
Kulcs információ
Campus helye
Academic City, Egyesült Arab Emírségek
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
12 - 24 hónapok
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
AED 78 750 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* minden tandíj ÁFA-val
Bevezetés
Áttekintés
Az MSc in International Marketing részletes ismereteket nyújt a kortárs marketing koncepciókról, valamint a specializáció lehetőségeiről.
Nyolc oktatott kurzus van, egyenlő arányban két félévre osztva, majd a 3. félévben egy nemzetközi marketing szakdolgozat következik. A részmunkaidős hallgatók szemeszterenként két kurzusra regisztrálnak, és a második év végén haladnak a disszertációig. Az értékelést kifejezetten a szakmai karrierre való felkészültség fejlesztésére tervezték, és számos együttműködési projektet foglal magában az iparági partnerekkel.
A kötelező kurzusok alapvető nemzetközi marketingkoncepciókat biztosítanak (nemzetközi stratégiai marketing, kortárs fogyasztói magatartás, márkaépítés és kommunikáció, fenntartható marketing, valamint speciális marketing ismeretek (Marketing Metrics).
A hallgatók programjuk részeként választhatnak két tantárgyat – minden félévben egyet. Ide tartozik a digitális technológia, a kortárs üzleti technológia, a közösségi média marketing, a vállalkozói szellem, valamint a kreativitás és az üzleti gazdaságtan. Azok számára, akik részletesebben szeretnének megismerkedni a marketing gyakorlattal, a Marketingben is van lehetőség.
A hallgatók a Kutatási filozófia és gyakorlat kötelező kurzusát is vállalják, amely megalapozza a sikeres kutatási disszertációt.
A 3. szemeszterben a Nemzetközi Marketing disszertáció a zárótanfolyam, ahol a hallgatók „mélyre merülnek” a választott kutatási területükben. A hallgatók az értékes primer kutatások elemzéséből származó új meglátások kidolgozásával demonstrálják a témakör elsajátítását.
A Nemzetközi Marketing MSc azt a tényt tükrözi, hogy a Heriot Watt egy valóban globális egyetem, amelynek kampuszai az Egyesült Királyságban, Dubaiban és Malajziában találhatók. Célunk, hogy lehetővé tegyük Önnek, hogy a világ magasan foglalkoztatható polgárává váljon.
Ipari igényű MSc
A Nemzetközi Marketing MSc végzettségűek márkamenedzsment és kommunikációs ügynökségeknél dolgoztak mind az Egyesült Királyságban, mind nemzetközi szinten (a szervezetek közé tartozik az AIG, a Capri Sun, a GAP, a Russell és a Bromley, a Lorenz Snack-World).
A munkaadók a nemzetközi marketing szakértelem és szakmai készségek döntő keverékét keresik, amelyet ez a diploma biztosít. Tanulmányai során tapasztalatot szerez az online együttműködési munkavégzésben, az üzleti kommunikációs formátumokban és a különféle, a munkahelyeken világszerte megbecsült információforrások szintetizálásában.
Az ebben a programban részt vevő órákat számos MSc-programból és nemzetiségből származó hallgatókkal osztják meg, lehetőséget biztosítva a szakmai hálózatépítésre, amely hasznos lesz a szakmai életben. A hallgatók bekapcsolódhatnak a Heriot-Watt Marketing Society-be is, egy diák által vezetett társaságba, amely az ipar előadóit fogadja és társadalmi eseményeket szervez.
Az MSc-t a Chartered Institute of Marketing (CIM) akkreditálta a Graduate Gateway programokon belül. Ez kreditet biztosít a diplomásoknak a korábbi tanulmányokért a diploma megszerzése után, vagy a CIM-képesítés megszerzéséhez szükséges önálló tanulás választása után a tanulmányi program során. Ehhez egy további CIM képzésre lenne szükség a CIM bizonyítvány megszerzéséhez, vagy két további tanfolyamra a CIM oklevél megszerzéséhez.
Kutatásunk: az új tudás hajtóereje
Az MSc International Marketing Program igazgatója Dubaiban Dr. Ross Curran, a marketingcsoport vezetője pedig Dr. Paul Hopkinson. Az MSc International Marketing a Marketing Csoport programportfóliójának része, amely magában foglalja az MSc International Marketing with Consumer Psychology, az MSc Digital Marketing, az MSc International Business Management with Marketing és az MSc International Fashion Marketing képzést.
A Marketing Group jelenleg az 1. helyen áll Skóciában és a 4. helyen az Egyesült Királyságban a National Student Satisfaction 2020 felmérés szerint, kiemelve, hogy mennyire nagyra értékelik a képzési programokat.
A programban részt vevő oktatók aktív kutatók, magas rangú nemzetközi publikációkban publikálnak. A Heriot-Watt Egyetem Marketing Csoportja a csoport tagjainak iparági tapasztalataira is támaszkodik programjainak tájékoztatása érdekében.
Akkreditáció
Ezt a programot a Chartered Institute of Marketing (CIM) akkreditálta, elismerve, hogy tanításunk és értékelésünk megfelel a CIM szigorú szabványainak tartalom, hatókör és tanulási eredmények tekintetében.
Az akkreditáció eredményeként a Nemzetközi Marketing MSc minden végzettje két CIM modul alól mentesül: a Certificate Level Marketing modulból és a CIM Diploma Level Stratégiai Marketing modulból. Ez a mentesség felár nélkül biztosított, és akár 400 fonttal (körülbelül 2000 AED) csökkenti e tekintélyes szakmai képesítés megszerzésének költségeit. A hallgatók lehetőséget kapnak arra is, hogy részt vegyenek a CIM hálózati rendezvényeken, ahol lehetséges.
Belépők
Tanterv
Félév szeptember 1 - december | Félév január 1-április |
Kortárs fogyasztók | Márkaépítés és kommunikáció |
Nemzetközi stratégiai marketing | Kutatási filozófia és gyakorlat |
Marketing mérőszámok | Fenntartható marketing |
Válasszon egyet a következő kínálatból: | Válasszon egyet a következő kínálatból: |
Kortárs üzleti technológia | Közösségi média marketing |
Marketing | Üzleti gazdaságtan |
Vállalkozási készség és kreativitás (blokkos kézbesítés) | - |
Az MSc szakdolgozat május-augusztus között zajlik
Kortárs fogyasztók
1. félév (kötelező)
Kritikusan értékelje a különböző nézőpontok relevanciáját a 21. századi nemzetközi fogyasztók megértésében. Fedezze fel azokat a kulcsfontosságú vezetői kihívásokat, amelyekkel a fogyasztók megválaszolása során szembe kell nézni nemzetközi kontextusban.
Stratégiai Marketing
1. félév (kötelező)
Megértést biztosít a nemzetközi marketing menedzsment stratégiák elméleti és gyakorlati perspektíváiról, valamint megvizsgálja, hogy a marketingstratégiák miként vannak erőforrásokkal ellátva, és hogyan teremtenek értéket a vállalkozás számára.
Marketing logisztika
1. félév (kötelező)
Megértést ad az ellátási lánc kezeléséről és a logisztikai kezdeményezésekről globális kontextusban, valamint a marketingmenedzsmenttel való kapcsolatáról.
Márkaépítés és kommunikáció
2. félév (kötelező)
A márkamenedzsment kulcsfontosságú elveinek megértését nyújtja szociokulturális, pszichológiai és antropológiai szempontból, ahelyett, hogy csupán a márkaépítés kognitív megközelítésére hagyatkozna. Azonosítja az integrált marketingkommunikáció bevezetésének indokait és akadályait.
Kutatási filozófia és gyakorlat
2. félév (kötelező)
Megértést biztosít a társadalomtudományi kutatási folyamatról, valamint a kutatás elméletéről és megközelítéseiről. Gyakorlati készségeket (azaz kvantitatív és kvalitatív technikákat) fejleszt az adatelemzésben, hogy a nyers adatokat olyan információvá alakítsa, amely a marketingmenedzsment értékelését irányítja.
Karrierlehetőségek
Ipari igényű MSc
A Digitális Marketing MSc végzettségűek egyre nagyobb választékkal lépnek be a munkaerőpiacra a speciális digitális marketinges szerepkörökből, amelyek munkahelyi mobilitást és jó előléptetési kilátásokat biztosítanak. A jelentések azt mutatják, hogy a COVID-19-zárlat idején a digitális készségek sok vállalkozás számára lehetővé tették a működés folytatását, és fellendítették az online fogyasztási magatartást. Zavaros üzleti környezet esetén a szervezeteknek olyan jelöltekkel kell betölteniük a vezetői szerepköröket, akik fejlett problémamegoldó és kritikus gondolkodási képességekkel rendelkeznek – olyan készségekkel, amelyeket a mesterszintű tanulmányok fejlesztenek és tesztelnek.
A Heriot-Watt egy globális egyetem, és az órákat számos MSc programból és nemzetiségből származó hallgatókkal osztják meg, lehetőséget biztosítva a szakmai hálózatépítésre, amely hasznos lesz a szakmai életben. A hallgatók tapasztalatot szereznek az online együttműködésben, az üzleti prezentációkészítésben, a jelentésírásban és az üzleti kutatási technikákban. A hallgatók bekapcsolódhatnak a Heriot-Watt Marketing Society-be is, egy diák által vezetett társaságba, amely az ipar előadóit fogadja és társadalmi eseményeket szervez.
Az MSc-t a Chartered Institute of Marketing (CIM) akkreditálta a Graduate Gateway programokon belül. Ez kreditet biztosít a diplomásoknak a korábbi tanulmányokért a diploma megszerzésekor vagy a CIM-képesítés megszerzése utáni önálló tanulás mellett a tanulmányi program során. Ehhez egy további CIM képzésre lenne szükség a CIM bizonyítvány megszerzéséhez, vagy két további tanfolyamra a CIM oklevél megszerzéséhez.