MSt az interdiszciplináris tervezés az épített környezetben
University of Cambridge - Cambridge Institute for Sustainability Leadership
Kulcs információ
Campus helye
Madingley, Egyesült Királyság
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Összekevert
Időtartam
2 évek
Pace
Részidő
Tandíjak
GBP 21 450 / per year
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
A Master of Studies (MSt) az épített környezet interdiszciplináris tervezésében (IDBE) egy átalakító részidős mesterképzés a Cambridge-i Egyetemen, az épített környezetben dolgozó globális szakemberek számára. A program felépítése a kialakult környezetben felmerülő trendek, lehetőségek és kihívások, például a fenntarthatóság és az ellenálló képesség köré épül; egészség és jólét; energiahatékonyság; megőrzés és örökség; az érdekelt felek bevonása, valamint a politikai és szabályozási tájak.
A tanulási megközelítés nagyon interaktív, és a reflexiót és a vitát ösztönzi. A résztvevőket szakértő oktatók és felügyelők egy csoportja támogatja. Az előadók, előadók és segítők vezető szakemberek és szakemberek mind az akadémia, mind az ipar részéről. A program egyik legfontosabb jellemzője az együttműködésen alapuló tanulási tapasztalat. A program megkönnyíti a társak közötti tanulást, a hálózatépítést a közreműködők széles körével, valamint gazdag tanulási környezetet biztosít.
Áttekintés
Az épített környezet interdiszciplináris tervezésének (IDBE) célja az olyan szakemberek gyakorlása, akik legalább hároméves tapasztalattal rendelkeznek az épített környezetben a diploma megszerzése óta. Az IDBE mindazok számára szól, akik részt vesznek az épített környezetben a projektek üzembe helyezésében, tervezésében, építésében és irányításában. A tanfolyam vonzza a hallgatókat az egész ágazatból származó különféle szakmákból, ideértve, de nem kizárólag; építészek, mérnökök, földmérők, tervezők, tájépítészek, projektmenedzserek, létesítménygazdák, földmérők, várostervezők, ingatlanfejlesztők és vállalkozók, akik fejleszteni akarják az épített környezettel szembesülő globális kihívások és lehetőségek megértését és a velük való válaszadást. Ezt a Cambridge-ben folyó továbbképzési intézet kínálja, építészeti és műszaki osztályokkal együttműködve.
A tanfolyam célja, hogy felkészítse a szakembereket a stratégiai döntéshozatalra, az ötletes problémamegoldásra és a csapat vezetésére; a hatékony együttműködés és kommunikáció készségeinek fejlesztése, különös tekintettel az ügyfelek, tanácsadók, vállalkozók, szakemberek és az utasok között; valamint stratégiai áttekintést nyújt az épített környezet előállításáról, beleértve az építőipar jelenlegi kihívásait, például a technológiai innovációt, a globális éghajlatváltozást, az ellenálló képességet és a fenntarthatóságot. A kurzus részmunkaidős, két évig tart. Ezen idő alatt a hallgatók hat különálló lakossági hetet töltenek Cambridge-ben három vagy négy hónapos időközönként tanulmányozva, valamint online modulokon vesznek részt. A lakossági hét mindegyike tartalmaz intenzív formális előadások programját (a vezető gyakorló szakemberek és az egyetemi akadémikusok részéről), műhelyeket és szemináriumokat, valamint egy tervezési projektet kis interdiszciplináris csoportokban.
Az IDBE mesterképzése azt vizsgálja, hogy a sikeres, fenntartható épített környezetvédelmi projektek mennyire támaszkodnak a különböző tudományágak és szakmák összehangolt erőfeszítéseire és jövőképére, és ösztönzi a készségek integrálását a különböző háttértudományok szakemberei között a projekttervezés javítása érdekében. A kurzus témái:
- Vezetés és interdiszciplináris gyakorlat
- Fenntarthatóság és ellenálló képesség
- Innováció és technológia
- Tervezési gondolkodás és gyakorlat
- Kutatási készségek
A kurzus ezeket a témákat vizsgálja különféle kontextusokban:
- Élő környezet
- Munkakörnyezet
- Mozgó környezetek (infrastruktúra és szállítás)
- Örökségi környezetek
- Jövő városi környezet
Az értékelés négy írásbeli feladaton alapul: egy 4000 szavas esettanulmány, egy 3000 szavas esszé, egy legfeljebb 7000 szót tartalmazó csoportprojekt és a második évben 15 000 szavas dolgozat. A hallgatók akadémiai felügyeletet kapnak feladatuk elvégzéséért, és a kurzusuk során a tanulmányi igazgató is támogatja őket.
Tanulási eredmények
- Széles körű stratégiai megértés a tervezés kontextusáról, valamint az épített környezet előállításának jelenlegi kihívásairól és lehetőségeiről, például a technológiai innovációról, a környezeti fenntarthatóságról, az ellenálló képességről, a demográfiai változásokról és a társadalom növekvő elvárásairól az építészet és az építkezés minőségének javítására és megvalósítására környezet.
- Tudatában annak, hogy az épített környezet hozzájárul az emberek életminőségéhez, ideértve a testi egészséget, a mentális jólétet és más társadalmi eredményeket is.
- A szakterület élvonalában felmerülő és a szakmai gyakorlatot elősegítő jelenlegi kérdések kritikus ismerete és új betekintés.
- A tudás státusának szisztematikus megértése, valamint a kutatási és kutatási technikák felhasználásának módja az új tudás tudományteremtésére és előállítására.
- Képesség indokolt érvelés folytatására, ideértve a feltételezések, az elvont fogalmak és a bizonyítékok kritikus értékelését az ítéletek meghozatalában, valamint a megfelelő kérdések felvázolásának képessége a probléma megoldására - vagy a megoldások egy sorának azonosítására -.
- Reflektív hozzáállás a gyakorlathoz és a tanuláshoz, ideértve a más tudományágakból származó szakmai kollégák eltérő (és néha ellentmondásos) motivációinak és értékeinek, valamint a felhasználók és más érdekelt felek kritériumainak és elvárásainak, beleértve a társadalom egészét is.
- Pozitív megközelítés a folyamatos szakmai fejlődéshez, ideértve a független és önirányított tanulási képességeket az ismeretek és a megértés előmozdításához.
- A szakmai etika megértése, beleértve az egyénekkel és a szélesebb társadalom egészével szembeni személyes és szakmai felelősségeket.
- Vezetés, hatékony kommunikáció és prezentáció, tárgyalások és csapat részvétel.
- Kutatási készségek, ideértve az irodalom áttekintését, a meglévő ismeretek hiányosságainak és kihívásainak azonosítását, a kutatási kérdések megfogalmazását és a kutatás elvégzését a válaszok keresése során, a bizonyítékok és adatok szisztematikus összegyűjtését és elemzését a kutatási kérdések megválaszolására, a kutatási eredmények megállapítását vizsgálat, következtetések levonása és a politikára és a gyakorlatra gyakorolt hatások azonosítása.
- A találékonyságon, az eredetiségen és az ismeretek alkalmazásán alapuló tervezési készségek innovatív megoldások létrehozására a tervezési problémákra.
folytatva
A kurzust követő PhD fokozat olvasásának folytatása érdekében az épített környezet interdiszciplináris tervezésének MSt-jének legalább 70% -os teljes pontszámot kell elérnie. A folytatódáshoz a javasolt kutatási javaslat jóváhagyása és a megfelelő felügyelő rendelkezésre állása is szükséges.
Kulcs információ
- Két év, részmunkaidőben
- Hat hét hetes lakossági műhely Cambridge-ben
- Online modulok, virtuális tanulási környezetben
- Két egyéni feladat
- Csoportos kutatási megbízás
- Egyéni kutatási értekezés
- Tanfolyam díja: évi 10 725 GBP (összesen 21 450 £)
- Fizetők és ösztöndíjak állnak rendelkezésre.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Mester erdőtüzekben. Tudomány és integrált menedzsment (interuniversitás)
- León, Spanyolország
MSc Wildlife Conservation
- Manchester, Egyesült Királyság
Erasmus Mundus közös mester a fenntartható ásvány- és fémfeldolgozó mérnökökből
- Oulu, Finnország