Master of Science a tömegkommunikációban - globális stratégiai kommunikáció - kreatív pálya
Florida International University College of Communication, Architecture + The Arts
Kulcs információ
Campus helye
Miami, Amerikai Egyesült Államok
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Kérjen információt
Időtartam
Kérjen információt
Pace
Kérjen információt
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Sep 2024
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
A FIU Kommunikációs és Újságírói Iskola (SCJ) a reklámipar jövőjének előmozdítása iránti elkötelezettségének tükrözése érdekében kiterjeszti globális stratégiai kommunikációs (GSC) programját egy olyan Creative Track opcióval, amely a stratégiai kommunikáció globális perspektívájának fejlesztésére összpontosít. képzett művészeti rendezők és szövegírók fejlesztése révén. A program magas szintű diplomája megnyugtatja a hallgatókat, hogy sikerül megszerezniük a Master of Science-t a tömegkommunikációban.
Ezt a programot kifejezetten azoknak a kreatív hallgatóknak tervezték, akik akkreditált tudományos intézményben szereztek egyetemi diplomát, és vágyakoznak olyan diplomát szerezni, amely ötvözi a kreatív művészet irányának és a szövegírás készségének haladó tanfolyamait a kreatív stratégia, a kutatás és a kommunikáció alapos tanulmányozásával elméletek a reklám területén.
A FIU SCJ GSC kreatív pálya posztgraduális programjának kreatív pályája 39 tanfolyamból áll, amelyek egyedülálló, haladó és speciálisan megtervezett tantervek, a világhírű Miami Ad School-kal együtt. Az elmúlt években a Miami Ad School-t a Gunn Report, a világ legnagyobb reklámranglistavezetője rangsorolta a világ legjobb reklámiskolájának, az összes reklámiskolánkban tanuló diákok által elnyert díjak minősége alapján.
A tanfolyam mindkét egyetemen, a FIU North és a Miami Ad Schoolban zajlik. A programban elfogadott hallgatók fejlett művészeti irányt és szövegírási készségeket tanulnak meg, amelyek a kommunikációelmélet, a globális és multikulturális fogyasztók, a kutatási módszerek és a kreatív stratégiák szilárd megértésén alapulnak, olyan tanfolyamokon keresztül, amelyeket a gyakorlatban jártas professzorok tanítanak. és a mai legnépszerűbb reklámügynökségekben alkalmazott technológiák.
A 39 féléves kredit, lock-step program öt egymást követő félévben fejeződik be, ideértve a nyarakat (19 hónap). Tekintettel a program intenzitására, a hallgatóknak határozottan ajánlott és ajánlott, hogy ne dolgozzanak. Ezenkívül nem áll rendelkezésre rugalmas tanterv, mivel az iskola beiratkozik és kohorszonként választja ki a hallgatók ütemtervét.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Ph.D. a tömegkommunikációban
- Syracuse, Amerikai Egyesült Államok
Master of Science in European Study in Investor Relations and Financial Communication
- Lugano, Svájc
Master of Science a vállalati kommunikációban
- Lugano, Svájc