Master of Science in Marketing
The University of Texas at Dallas
Kulcs információ
Campus helye
Richardson, Amerikai Egyesült Államok
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Távoktatás, Az egyetemen
Időtartam
12 - 24 hónapok
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
USD 18 276 / per semester
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
May 2024
Bevezetés
A Master of Science in Marketing (MS Marketing) egy 36 féléves kreditóra program (12-24 hónap), amelynek célja, hogy felkészítse azokat a hallgatókat, akik magasabb szintű pozíciókat keresnek a marketing területén, vagy egy posztgraduális programot folytatnak, hogy tovább tudják fejleszteni marketing tudásukat:
- Nincs szükség előfeltételekre
- Egyetemi üzleti végzettség nem szükséges (minden egyetemi szakot szívesen látunk)
- Az MS Marketing nem STEM program. Az egyik lehetőség az, hogy dupla MS fokozatot szerez, kombinálva az MS MKT-t egy STEM programmal, mint például a BUAN vagy az ITM.
- Marketingközpontú: a szükséges 12 tanfolyam közül 11-et végezzen el egy marketing területen
- Számok a reklám és márkaépítés, az üzletfejlesztés, a digitális marketing, az ügyféllátás és elemzés, a termékmenedzsment és a marketingmenedzsment területén
- Online tanfolyamok állnak rendelkezésre, a fokozat teljes egészében online is elvégezhető
- Korábbi munkatapasztalat kívánatos, de nem szükséges
- Specifikus és releváns piacképes készségek fejlesztése
Miért válassza az UT Dallas-i Marketing MS-t?
Rugalmas diplomaprogram
- Hat pálya és több mint 60 tanfolyam közül választhat.
Fókuszban a karriernövekedési területek
- Ismerje meg a keresleti készségeket: például ügyfél-betekintést, digitális, elemzési és egyéb elemeket.
Található a Dallas Metroplex-ben
- A Forbes magazin értékelte a 2018-as 1. "Legjobb város a munkahelyek számára" kategóriában.
Belépők
Tanterv
A Master of Science in Marketing szakot kifejezetten a mai piacon élő hallgatók igényeinek kielégítésére tervezték, felkészítve azokat, akik magasabb szintű pozíciókat keresnek a marketingben vagy folytatnak egy posztgraduális programot, hogy tovább fejlesszék marketing ismereteiket.
Marketingipari tanácsadó testületünk segített a program tervezésében, és folyamatosan figyelemmel kíséri a tanfolyamokat annak biztosítása érdekében, hogy a tanterv egyaránt releváns legyen a kereskedelmi vállalkozások számára, és a jövőbeni vezetőket generálja sikeres karrierrel. Az Amerikai Marketing Szövetség és az Amerikai Reklámszövetség helyi fejezetei aktívan részt vesznek marketing programjainkban és tanácsadó testületünkben.
Az UT Dallas Dallas nagyobb részén található, és otthona vagy fontos bázisa számos vezető marketingvezérelt vállalatnak és reklámügynökségnek, mint például az American Airlines, AT&T, The Container Store, Dr Pepper Snapple Group, Fossil, Frito-Lay, Kimberly- Clark, KBM-Wunderman, JCPenney, Pizza Hut (YUM márkák), MARC Research, Mary Kay, Razor, The Richards Group, Savitz Research, Southwest Airlines, TargetBase és TracyLocke. Ezenkívül az UT Dallas-t körülvevő high-tech üzletágak telekommunikációs folyosóján több vállalat is működik, köztük az Alcatel, a Cisco, az Ericsson, a McAfee, a Texas Instruments és a Samsung, amelyek marketing elemzésben, üzletfejlesztésben, digitális marketingben jártas szakembereket igényelnek. és termékmenedzsment.
Programinformációk
A hallgatók dupla MS és MBA fokozatot is szerezhetnek azáltal, hogy összesen 63 féléves kreditórát vesznek fel (feltételezve, hogy mindkét programnak megfelelnek az összes fokozat követelményének).
Fokozat követelmények
A Master of Science in Marketing (MS MKT) egy minimum 36 féléves kreditóra program, amelynek célja a hallgatók igényeinek kielégítése a mai adatközpontú piacon, amelyben az áruházi szkennerekből és webes tranzakciókból származó adatok exponenciális növekedése, A navigáció, a keresés és a közelmúltban a közösségi média új marketing ismereteket és ismereteket igényel. A hallgatók az alább felsorolt pályák közül választhatnak diplomaprogramjuk részeként.
- Reklám és márkamenedzsment
- Üzletfejlesztés és szakmai értékesítés
- Digitális reklám és marketing
- Marketing elemzés és ügyfélbetekintés
- Marketing menedzsment
- Termékmenedzsment
A szakra való jelentkezéshez alapképzésre van szükség (az összes szakot figyelembe vesszük). A hallgatóknak 3,0 fokozatú átlagot (GPA) kell fenntartaniuk mind az alapszakokban, mind az összes diplomás képzésben, amely a képzésben részt vesz, kivéve a program előfeltételeit az MS fokozat megszerzéséhez. A 18 kreditóra teljesítését követően a hallgatónak sikeresen teljesítenie kell egy szakmai gyakorlatot vagy gyakorlatot. A hallgatók dupla MS és MBA fokozatot is szerezhetnek azáltal, hogy összesen 63 féléves kreditórát vesznek fel (feltételezve, hogy mindkét programnak megfelelnek az összes fokozat követelményének).
Előfeltétel
A Master of Science in Marketing szakon folytatott hallgatóknak a MAS 6102 Professional Development tanfolyam egy féléves kreditóráját kell teljesíteniük. A program előfeltételeiért nem szereznek diplomát, azonban az előfeltételekben elért érdemjegy beleszámít a hallgató osztályzatátlagába (GPA). A program minden előfeltételének teljesülnie kell a posztgraduális tanulmányok első félévében, mint fokozatkereső hallgató.
Tanfolyam követelmények
Alapszakok: 15 félév kreditóra
- MKT 6301 Marketing menedzsment
- MKT 6309 Marketing adatok elemzése és kutatása
- MKT 6310 Fogyasztói magatartás
- MKT 6339 Capstone marketing döntéshozatal
- vagy MKT 6350 Versenyképes marketing stratégia
- OPRE 6301 Statisztika és adatelemzés
Speciális számok: 21 félév kreditóra
Válasszon a következő négy speciális pálya közül, vagy a Marketing Management Track közül. A hallgatók csak egy három féléves kreditóra mesterképzésű tanfolyamot cserélhetnek ki a JSOM-on belül felajánlott bármely korlátlan tanfolyamról / előtagról, mint szabadon választható opciót a fokozattervben.
- MKT 6009 marketing gyakorlat (kötelezően választható) *
Reklám és márkajelzés
- Hirdetési és márkaépítési alaptanfolyamok (12 félév kreditóra)
- MKT 6321 Interaktív és digitális marketing
- MKT 6330 Márka menedzsment
- MKT 6332 Reklám és promóciós stratégia
- MKT 6343 Social Media Marketing and Insights
- Reklám és márkaépítés választható tanfolyamok (9 félév kreditóra)
- MKT 6340 marketing projektek
- MKT 6341 Marketing automatizálás és kampánykezelés
- MKT 6342 Marketing Ügyfelek Fejlesztése
- MKT 6349 MarTech ökoszisztéma
- MKT 6350 Versenyképes marketing stratégia
- MKT 6352 Marketing webanalitika és betekintés
- MKT 6353 Ügyfélelemzés és betekintés
- MKT 6V98 marketing gyakorlat
- MKT 6V99 Különleges témák a marketingben
- BUAN 6392 (MIS 6392) Okozati elemzés és A / B tesztelés
- Válasszon egy három féléves kreditórás MKT előtag választható kurzust bármelyik számból vagy katalógusból.
Üzletfejlesztés és professzionális értékesítési pálya
- Üzletfejlesztési és szakmai értékesítési alaptanfolyamok (9 féléves kreditóra)
- MKT 6334 digitális értékesítési stratégia
- MKT 6382 Szakmai értékesítés I
- OB 6332 Tárgyalás és vitarendezés
- Vállalkozás-fejlesztési és értékesítési választható tanfolyamok (12 féléves kreditóra)
- I. szintű választani (a pálya szempontjából legrelevánsabb)
- MKT 6321 Interaktív és digitális marketing
- MKT 6331 Szakmai értékesítési szervezetek felépítése és irányítása
- MKT 6338 Ügyfélkapcsolat-kezelés a Salesforce-szal
- MKT 6341 Marketing automatizálás és kampánykezelés
- BPS 6360 Vezetés és szervezeti tanácsadás: elmélet és gyakorlat
- OB 6332 Tárgyalás és vitarendezés
- II. Szintű választani
- MKT 6342 Marketing Ügyfelek Fejlesztése
- MKT 6V98 marketing gyakorlat
- MKT 6V99 Különleges témák a marketingben
- BPS 6332 Stratégiai Vezetés
- Válasszon egy három féléves kredit óra MKT vagy ENTP előtag választható kurzust bármelyik tervtervből, pályából vagy katalógusévből.
Digitális reklám és marketing pálya
- Digitális reklám és marketing alaptanfolyamok (12 félév kreditóra)
- MKT 6321 Interaktív és digitális marketing
- MKT 6343 Social Media Marketing and Insights
- MKT 6349 MarTech ökoszisztéma
- MKT 6352 Marketing webanalitika és betekintés
- Digitális reklám és marketing választható tanfolyamok (9 félév kreditóra)
- I. szintű választani (a pálya szempontjából legrelevánsabb)
- MKT 6332 Reklám és promóciós stratégia
- MKT 6334 digitális értékesítési stratégia
- MKT 6341 Marketing automatizálás és kampánykezelés
- MKT 6353 Ügyfélelemzés és betekintés
- MKT 6V99 Különleges témák a marketingben
- BUAN 6392 (MIS 6392) Okozati elemzés és A / B tesztelés
- II. Szintű választani
- MKT 6338 Ügyfélkapcsolat-kezelés a Salesforce-szal
- MKT 6340 marketing projektek
- MKT 6342 Marketing Ügyfelek Fejlesztése
- MKT 6350 Versenyképes marketing stratégia
- MKT 6V98 marketing gyakorlat
- IMS 6314 Globális e-üzleti marketing
- MIS 6320 adatbázis-alapítványok
- Válasszon egy három féléves kreditórás MKT, BUAN vagy MIS előtag választható kurzust bármelyik tervtervből, pályából vagy katalógusévből.
Marketing elemzés és ügyfél-betekintési nyomon követés
- Marketing elemzés és ügyfélismeretek alaptanfolyamok (9 félév kreditóra)
- MKT 6353 Ügyfélelemzés és betekintés
- BUAN 6320 adatbázis-alapok az üzleti elemzésekhez
- vagy a MIS 6320 adatbázis-alapítványok
- OPRE 6332 táblázatkezelő modellezés és elemzés
- Marketing elemzés és az ügyféllátás választható kurzusai (12 félév kreditóra egy fókuszterületről)
- Analytics Focus (12 féléves kreditóra)
- MKT 6337 Prediktív elemzés az SAS használatával
- MKT 6340 marketing projektek
- MKT 6347 Marketing elemzési projekt
- MKT 6V98 marketing gyakorlat
- MKT 6V99 Különleges témák a marketingben
- BUAN 6312 Alkalmazott ökonometria és idősor-elemzés
- BUAN 6320 adatbázis-alapok az üzleti elemzésekhez
- BUAN 6335 Üzleti elemzési platformok szervezése
- BUAN 6340 Adattudományi programozás
- BUAN 6341 Alkalmazott gépi tanulás
- BUAN 6345 nagy teljesítményű elemzés az SAP segítségével
- BUAN 6346 Big Data
- BUAN 6347 Advanced Big Data Analytics
- BUAN 6357 Haladó üzleti elemzés R-vel
- BUAN 6398 Vényköteles elemzés
- BUAN 6390 elemzési gyakorlat
- HMGT 6334 Egészségügyi elemzés
- MECO 6312 alkalmazott ökonometria és idősor-elemzés
- MIS 6309 Üzleti adatok raktározása
- MIS 6356 Üzleti elemzés R-vel
- MIS 6334 Advanced Business Analytics az SAS-szal
- MIS 6357 Advanced Business Analytics R-vel
- MIS 6380 adatmegjelenítés
- OPRE 6359 Advanced Statistics for Data Science
- OPRE 6398 vényköteles elemzés
- Válasszon egy három féléves kredit óra MKT vagy BUAN vagy MECO vagy MIS vagy OPRE előtag választható kurzust bármelyik tervtervből, pályából vagy katalógusból.
- Vagy
- Ügyfél Insights Focus (12 féléves hitelóra)
- MKT 6321 Interaktív és digitális marketing
- MKT 6334 digitális értékesítési stratégia
- MKT 6336 árazási elemzés
- MKT 6338 Ügyfélkapcsolat-kezelés a Salesforce-szal
- MKT 6340 marketing projektek
- MKT 6341 Marketing automatizálás és kampánykezelés
- MKT 6342 Marketing Ügyfelek Fejlesztése
- MKT 6343 Social Media Marketing and Insights
- MKT 6347 Marketing elemzési projekt
- MKT 6349 MarTech ökoszisztéma
- MKT 6352 Marketing webanalitika és betekintés
- MKT 6V98 marketing gyakorlat
- MKT 6V99 Különleges témák a marketingben
- BPS 6360 Vezetés és szervezeti tanácsadás: elmélet és gyakorlat
- MECO 6303 Vállalkozásgazdaságtan
- BUAN 6392 (MIS 6392) Okozati elemzés és A / B tesztelés
- MIS 6320 adatbázis-alapítványok
- MIS 6380 adatmegjelenítés
- OPRE 6362 Projektmenedzsment a mérnöki tevékenységekben
- Válasszon egy három féléves kredit óra MKT vagy BUAN vagy ENTP vagy MIS előtag választható kurzust bármelyik tervtervből, pályából vagy katalógusévből.
Termékkezelési pálya
- Termékmenedzsment alaptanfolyamok (9 félév kreditóra)
- MKT 6329 Új termékfejlesztés
- MKT 6330 Márka menedzsment
- MKT 6336 árazási elemzés
- Termékmenedzsment választható tanfolyamok (12 félév kreditóra)
- I. szintű választani (a pálya szempontjából legrelevánsabb)
- BPS 6360 Vezetés és szervezeti tanácsadás: elmélet és gyakorlat
- ENTP 6375 technológia és új termékfejlesztés
- ENTP 6388 Az innováció irányítása a vállalaton belül
- MIS 6360 Agilis projektmenedzsment
- MKT 6331 Szakmai értékesítési szervezetek felépítése és irányítása
- MKT 6342 Marketing Ügyfelek Fejlesztése
- MKT 6380 piacra lépés stratégiák
- OPRE 6362 Projektmenedzsment a mérnöki tevékenységekben
- II. Szintű választani
- ENTP 6360 Indítási indítás I
- ENTP 6370 Innováció és vállalkozói szellem
- ENTP 6390 Üzleti modell innováció
- IMS 6310 Nemzetközi marketing
- MKT 6332 Reklám és promóciós stratégia
- MKT 6334 digitális értékesítési stratégia
- MKT 6340 marketing projektek
- MKT 6341 Marketing automatizálás és kampánykezelés
- MKT 6350 Versenyképes marketing stratégia
- MKT 6V98 marketing gyakorlat
- MKT 6V99 Különleges témák a marketingben
- Válasszon egy három féléves kreditórás MKT vagy BPS vagy ENTP vagy OPRE előtag választható kurzust bármelyik tervtervből, pályából vagy katalógusévből.
Marketing menedzsment pálya: 21 félév kreditóra
Ennek a pályának nincsenek alapszakai. A hallgatók bármelyik 21 féléves kreditórát kiválaszthatják az alábbi kurzusok közül. Legalább kilenc féléves kreditórának azonban az MKT előtaggal rendelkező tanfolyamokból kell származnia.
Marketing terület tanfolyamok (legalább 9 félév kreditóra)
- MKT 6321 Interaktív és digitális marketing
- MKT 6329 Új termékfejlesztés
- MKT 6330 Márka menedzsment
- MKT 6331 Szakmai értékesítési szervezetek felépítése és irányítása
- MKT 6332 Reklám és promóciós stratégia
- MKT 6334 digitális értékesítési stratégia
- MKT 6336 árazási elemzés
- MKT 6337 Prediktív elemzés az SAS használatával
- MKT 6338 Ügyfélkapcsolat-kezelés a Salesforce-szal
- MKT 6340 marketing projektek
- MKT 6341 Marketing automatizálás és kampánykezelés
- MKT 6342 Marketing Ügyfelek Fejlesztése
- MKT 6343 Social Media Marketing and Insights
- MKT 6349 MarTech ökoszisztéma
- MKT 6350 Versenyképes marketing stratégia
- MKT 6352 Marketing webanalitika és betekintés
- MKT 6353 Ügyfélelemzés és betekintés
- MKT 6380 piacra lépés stratégiák
- MKT 6382 Szakmai értékesítés I
- MKT 6V98 marketing gyakorlat
- MKT 6V99 Különleges témák a marketingben
- MKT 6347 Marketing elemzési projekt
- Válasszon bármelyik MKT előtag tanfolyamot bármelyik számból vagy a jövő katalógus éveiből.
Nem marketing területű tanfolyamok
- ACCT 6301 Pénzügyi Számvitel
- ACCT 6305 vezetői könyvelés
- BPS 6332 Stratégiai Vezetés
- BPS 6360 Vezetés és szervezeti tanácsadás: elmélet és gyakorlat
- BUAN 6312 Alkalmazott ökonometria és idősor-elemzés
- BUAN 6320 adatbázis-alapok az üzleti elemzésekhez
- BUAN 6324 Üzleti elemzés az SAS segítségével
- BUAN 6335 Üzleti elemzési platformok szervezése
- BUAN 6340 Adattudományi programozás
- BUAN 6341 Alkalmazott gépi tanulás
- BUAN 6345 nagy teljesítményű elemzés az SAP segítségével
- BUAN 6346 Big Data
- BUAN 6347 Advanced Big Data Analytics
- BUAN 6357 Haladó üzleti elemzés R-vel
- BUAN 6398 Vényköteles elemzés
- BUAN 6390 elemzési gyakorlat
- ENTP 6360 Indítási indítás I
- ENTP 6370 Innováció és vállalkozói szellem
- ENTP 6375 technológia és új termékfejlesztés
- ENTP 6380 piacra lépés stratégiák
- ENTP 6388 Az innováció irányítása a vállalaton belül
- ENTP 6390 Üzleti modell innováció
- ENTP 6392 Vállalkozás a szociális szektorban
- FIN 6301 Pénzügyi menedzsment
- HMGT 6334 Egészségügyi elemzés
- IMS 6310 Nemzetközi marketing
- IMS 6314 Globális e-üzleti marketing
- IMS 6360 Nemzetközi stratégiai menedzsment
- MECO 6303 Vállalkozásgazdaságtan
- MECO 6312 alkalmazott ökonometria és idősor-elemzés
- MIS 6309 Üzleti adatok raktározása
- MIS 6320 adatbázis-alapítványok
- MIS 6324 Üzleti elemzés az SAS-szal
- MIS 6334 Advanced Business Analytics az SAS-szal
- MIS 6356 Üzleti elemzés R-vel
- MIS 6357 Advanced Business Analytics R-vel
- MIS 6360 Agilis projektmenedzsment
- MKT 6343 Social Media Marketing and Insights
- BUAN 6392 (MIS 6392) Okozati elemzés és A / B tesztelés
- MIS 6380 adatmegjelenítés
- OB 6301 Szervezeti magatartás
- OB 6332 Tárgyalás és vitarendezés
- OPRE 6332 táblázatkezelő modellezés és elemzés
- OPRE 6359 Advanced Statistics for Data Science
- OPRE 6362 Projektmenedzsment a mérnöki tevékenységekben
- OPRE 6398 vényköteles elemzés
- Válasszon egy három féléves kreditórás BPS-t vagy ENTP-t, vagy IMS-t, vagy MECO-t, vagy MIS- vagy OPRE-előtanfolyamot bármely fokozattervből, pályából vagy katalógusból.
* A hallgatók az MKT 6009 -et csak az első gyakorlatra használhatják, és minden további szakmai gyakorlatot MKT 6V98 néven kell elvégezni (legfeljebb 3 féléves kreditóra). A hallgatók az MKT 6009 -et MKT 6V98 vagy MKT 6321 vagy MKT 6399 vagy MKT 6340 vagy MKT 6343 vagy MKT 6350 vagy MKT 6347 (Marketing Analytics projekt) helyettesíthetik a szakmai gyakorlat követelményének teljesítése érdekében.
Karrierlehetőségek
A program végzősei olyan pozíciókat keresnek, mint marketingvezetők és alelnökök, menedzserek vagy elemzők olyan funkcionális területeken, mint a reklám, márkaépítés, üzletfejlesztés, vásárlói betekintés, marketingelemzés, digitális (PPC, SEO, marketing automatizálás, webanalitika, UX) , marketing menedzsment vagy termékmenedzsment.
English Language Requirements
Tanúsítsd angol nyelvtudásodat a Duolingo angol teszttel! A DET egy kényelmes, gyors és megfizethető online angol teszt, amelyet több mint 4000 egyetem (például ez is) fogad el világszerte.