Mester Brand Design és Menedzsment: Élelmiszer, Bor és Turizmus
IED – Istituto Europeo di Design Florence
Kulcs információ
Campus helye
Florence, Olaszország
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
11 hónapok
Pace
Teljes idő
Tandíjak
EUR 20 100 *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
24 Jan 2025
* beiratkozási díj 3.000 € + tanfolyam díja 16.200 €
Bevezetés
Ez a kurzus angol nyelven tart
Mit jelent egy márka létrehozása és kezelése az élelmiszeriparban? Hogyan bocsássanak piacra egy borcéget és dolgozzanak az identitásán? Hogyan integrálható az idegenforgalom?
A márkaépítési technikáktól a szolgáltatástervezésig a márkatervezés és -menedzsment mesterkurzus célja : az élelmiszer, a bor és az idegenforgalom az, hogy segítse a hallgatókat és a fiatal szakembereket abban, hogy fejlesszék képességeiket a HORECA ipar jövőbeli vezetőiként, az élelmiszerbor és az idegenforgalom integrálásában. életmód ajánlatokba.
A firenzei és a barcelonai kurzus transzverzális készségeket biztosít a vendéglátóiparban és a turizmusban alkalmazott szolgáltatástervezésben, különös tekintettel a barcelonai élelmiszerekre és a firenzei borágazat vertikális feltárására.
Catalunya és Toszkána a globális megkülönböztetés kulcsaként a területi értékre építették márkajelzési stratégiáikat. Ennek a mesternek köszönhetően a diákoknak lehetőségük van arra, hogy kísérletezzenek a különböző márka- és projektmenedzsment módszerekkel, amelyeket Európa két legfontosabb turisztikai célpontja sikeresen használ.
Firenze
Az órák a márka létrehozásának különböző lépéseinek kezelését tanítják, a tartalom elemzésétől kezdve. A turizmus, az élelmiszeripar és a boripar a márkák, a házigazdák és a vendégek kapcsolatán alapul. A résztvevők a márka és a menedzsment területén szereznek szaktudást a legkülönbözőbb kontextusokban.
Barcelona
A diákok a szolgáltatás tervezési folyamatának teljes folyamatát követik a tervezési módszerek alkalmazásával, és alkalmazzák őket egy összetett élelmiszer-tervezés tapasztalatként branding stratégia kidolgozásakor.
Az órákat Firenzében a napi órákban tartják, míg a barcelonai diákok esti osztályokon vesznek részt.
A teljes Pathway során tartott megközelítés rendkívül gyakorlatias, és a diákok az Adobe Suite és a WGSN és az Material Connexion eszközökkel vannak felszerelve, hogy egyénileg is gyakorolhassák.
Képtár
Belépők
Ösztöndíjak és finanszírozás
A résztvevők részvételi díjának fedezésében való támogatása érdekében az IED egy tagolt létesítményrendszert aktivált: részleges vagy teljes ösztöndíjak tandíjra; Az Early Bird könnyítések azoknak a hallgatóknak, akik a megadott határidőig befejezik a beiratkozást. Finanszírozás a tandíj részletfizetési lehetőségével a jelzáloghitel-társaságokkal kötött megállapodásoknak köszönhetően.
Tanterv
Módszertan és szerkezet
Ez a Master's Program keveri a hagyományos és up-to-date tananyagokat és módszereket egy interdiszciplináris látásmóddal, amely interakciót jelent a tervezési témákkal, a művészettel, az életmóddal és a divattal, hogy egy eltérő és értékes nézőpontot hozzon létre.
Az órákat szemináriumokkal, konferenciákkal és workshopokkal kombinálják, amelyeket nemzetközi és világhírű szakemberek tartanak. A helyi valóság meglátogatása és az iparág eseményein való részvétel szerepel a tanulmányi tervben, hogy bemutassák a hallgatóknak a turizmussal, az élelmiszerrel és a borral kapcsolatos intézmények, vállalatok és márkák legjobb gyakorlatait.
Rangsorok
Az IED támogató környezet és együttműködési kapcsolat kialakítására törekszik a partnerekkel. Ezért az IED biztosítja a szükséges eszközöket, hogy támogassa a leendő hallgatókat a lehetőségek feltárásában, a megalapozott döntések meghozatalában és a jövőjük megtervezésében.
Az innovatív módszertannak és az IED hallgatók szakmai sikerének köszönhetően az IED közvetlenül működő országok oktatási és kutatási minisztériumai – Olaszország, Spanyolország és Brazília – hivatalosan is akkreditálták az IED alap- és mesterképzési programok többségét.
A program eredménye
Módszertan és szerkezet - A gyakorlati megközelítés és a tervezési gondolkodásmódok kulcsfontosságúak, hogy a hallgatókat valódi esetekbe merítsék, és szembesüljenek az éttermek, pincészetek és vendéglátás piacát alakító szakemberek, cégek és márkák tapasztalataival. A turizmushoz, az élelmiszerekhez és a borhoz kapcsolódó iparágak szorosan kapcsolódnak az ügyfelekhez és azok igényeihez. Stratégiai tervezési igények elemzési képessége és kritikus kreatív gondolkodásmódja a Brand Design projektben.
A mesterképzés rendkívül interaktív: a hallgatók folyamatos és jelentős részvétele szükséges. Az órákat szemináriumokkal, konferenciákkal és workshopokkal kombinálják, amelyeket nemzetközi és világhírű szakemberek tartanak. A helyi valóság meglátogatása és az iparági eseményeken való részvétel a tanulmányterv részét képezi, hogy megmutassa a hallgatóknak az intézmények, vállalatok és márkák legjobb gyakorlatait a turizmussal, az élelmiszerrel és a borral kapcsolatban.
Program tandíj
Karrierlehetőségek
Szakmai lehetőségek
A mesterképzés célja a turizmus, az élelmiszer- és a boralapú márkák stratégiai szerepvállalásához szükséges készségek megvalósítása és megerősítése. A Mestert arra is tervezték, hogy szakembereket képezzen a vendéglátás formátumainak/szolgáltatásainak felépítésében és kezelésében, valamint kommunikációs szakértőket az élelmiszer- és borágazatban.