Mester Menedzsment Média, Online Marketing és Üzleti Kommunikáció
Free International University of Moldova
Kulcs információ
Campus helye
Chisinau, Moldova
Nyelvek
Orosz, Román, Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
2 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
EUR 1 000 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* Román hallgatók: 500 EUR / év; EU hallgatók: 1000 EUR / év; Nem EU-s hallgatók: 2000 EUR / év
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
- Minősítési szint: 7 ISCED szint
- Időtartam: 2 év
- Tanulmányok száma: 120 ECTS, 4 félév
- A legkorábbi kezdő dátum: 2020 október
- Nyelvek: román, orosz, angol, francia
- Tandíj:
- EU hallgatók: 1000 EUR / év
- Román hallgatók: 500 EUR / év
- Nem EU-s hallgatók: 2000 EUR / év
Program leírása
Ha minden társaságnak van saját weboldala és 360 fokos kommunikációs terve, minden vállalat médiavállalat. A Free International University of Moldova menedzsment média, az online marketing és az üzleti kommunikáció mester programjában hallgatók gyakorolják az innovatív digitális megoldások alkalmazását a stratégiai kommunikációs problémákra mind a hagyományos, mind az új média vállalkozásokban. Ez a mesterképzés a 032 Újságírás és Információ általános tanulmányi területének szakemberek komplex képzésére irányul. A hallgatókat elárasztják az átfogó médiakörnyezet és a menedzsment stratégiák holisztikus tanulmányozásába, azzal a céllal, hogy alkalmazzák a tudás és készségek a médiaműveletek során. Valódi lehetőséget kínál a társadalmi és humán tudományi karok diplomásainak arra, hogy biztonságos lépést tegyenek a megfelelő szakmai továbbképzés felé, hogy megszerezzék vagy megszerezzék a jövőbeli karrierjükhöz szükséges ismereteket és készségeket az újságírás, a média folyamatainak és a társadalmi kommunikáció multidimenziós szférájában.
célok
A program célja a szakemberek fogalmi és elemzési készségeinek fejlesztése a legkorszerűbb média- és menedzsment kutatási ismeretek alkalmazásában; fegyelmezni a média szakembereit vezetői és vezetői hozzáértéssel; ápolja a médiaszakembereket a médiaipar ügyvezetõ vezetõivé válásához, és megalapozhatja azok számára, akiket érdekel a média vagy a menedzsment további fejlett tanulmányai.
Karrier kilátások
Azok a személyek, akik ezt a magiszteri programot választják, lehetőséget kínálnak a szakmák széles skálájának kiválasztására, és újságírókként, promóciós stratégiák és közönségkapcsolatok szakembereiként, imázskészítőkként (imázskészítőkként), imázsszakértőkként / tanácsadókként, média elemzőként a piackutatásban , digitális marketing menedzser, hírközlési szakember vagy hangszóró (DJ, műsorszolgáltató), fotó újságíró vagy operatőr, bemutató, közvetítő, tárgyaló, médiaintézmények vezetői, projektmenedzserek, PR és reklámügynökségek vezetői, reklám / offline reklám és online alkotók, sajtó állami vagy magánintézmény tisztviselője stb.
Free International University of Moldova"}" />
© Free International University of Moldova
Nemzetközi perspektívák
A nemzetközileg orientált tanterv mellett a hallgatók esélyt kapnak arra, hogy megtapasztalják a külföldi kultúrákat és perspektívákat világszerte több mint 100 partner egyetemen folytatott csereprogramok révén. Jelentős nemzetközi lehetőségeket kínálnak a nemzetközi hallgatókból álló munkacsoportok, a nemzetközi PR szakértők, a nemzetközi vendégprofesszorok által tartott előadások, valamint a nemzetközi nyári iskolák és tanulmányutak.
Tanterv
Félév 1
- Média kultúra: Kommunikációs elmélet és gyakorlat
- Tömegkommunikációs gazdaság
- Médiamenedzsment: elméleti és gyakorlati megközelítések
- A médiakommunikáció kutatásának módszertana és etikája
- Marketing a hagyományos médiában és az online marketing
- Audiovizuális produkciós folyamat irányítása
2. szemeszter
- Kommunikáció és tárgyalások az üzleti életben
- Médiaprojekt menedzsment
- A médiakommunikáció jelenlegi kutatási kérdései
- Írásbeli és szóbeli kommunikációs technikák az üzleti életben
- Hipertext / hypermedia a digitális korban
- Anyagtervezet az új média számára
- Interaktív média: Webes produkciók
- Offline multimédia produkció
3. szemeszter
- TV-dokumentumfilm: a forgatókönyvtől a filmig
- Piackutatás az új digitális termékek bevezetéséről
- Online márka és offline márka
- Eseménykezelés
- Üzleti prezentációk Art
- Promóciós stratégiák az üzleti életben
- gyakorlat
4. szemeszter
- Kutatási és diplomadolgozat kidolgozása
Beszámolók
Free International University of Moldova"}" /> © Free International University of Moldova | „Örülök, hogy együttműködhetek a Nemzetközi Kapcsolatok, Politikai Tudományok és Újságírás Tanszékével. Nagyra értékeltem a lehetőséget, hogy meghívást kaptam az ULIM-be, hogy megosszák tapasztalataimat a ragyogó hallgatókkal ”. (alt = "Timothy P. O'Connor, kommunikációs és sajtótisztviselő, az Amerikai Egyesült Államok Moldovai Nagykövetsége) |
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Master in Made in Italy, divat- és luxusmenedzsment (MIFL)
- Milan, Olaszország
MIM - Nemzetközi menedzsment mester - digitális üzlet
- Zürich, Svájc
- Antwerp, Belgium + 7 több
MIM - Nemzetközi Menedzsment mester - Digitális Marketing
- Zürich, Svájc
- Antwerp, Belgium + 7 több