Mester a digitális narrációban: játék és kulturális örökség
University of Skövde
Kulcs információ
Campus helye
Norrmalm, Svédország
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
1 év
Pace
Teljes idő
Tandíjak
SEK 135 000 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
02 Sep 2024
* teljes tandíj
Bevezetés
A Digitális Narráció: Játék és Kulturális Örökség Mesterprogramban narratóriumokat készít, és megtanulja, hogyan lehet azokat integrálni a számítógépes játékokba és más új digitális médiumokba, különösen a kulturális örökség összefüggésében. A program befejezése után olyan ismereteket szerezhet, amelyek lehetővé teszik a foglalkozások széles körében történő munkavégzést, valamint alapot nyújt a magasabb szintű további tanulmányokhoz.
A mesterképzés az őszi félévben kezdődik. Egy tanévben (két félév) kínálják.
A program elején jó lehetőségek nyílnak arra, hogy kapcsolatot létesítsenek egy külső ügyféllel. Ez az ügyfél lehet játékvállalat, kutatási projekt vagy állami testület (pl. Helyi, regionális vagy nemzeti szervezet, amely kulturális örökséggel foglalkozik). A tanulmányi program összes tanfolyamát később be lehet építeni egy projektbe, amelyet ugyanazon külső féllel közösen folytatnak le. Ha már meg kellett volna kezdenie a játékprojekteket más hallgatókkal együtt, örömmel szerepeltetjük ezt a tanulmányi programban.
A tanulmányok középpontjában
A program egy kreatív projekttel kezdődik, amelyet ideális esetben egy külső ügyféllel való együttműködésben hajtanak végre, valamint a “A digitális elbeszélés és a transzmedia közvetítésének akadémiai perspektívái” tanfolyammal. Ezzel párhuzamosan tanulmányozza a „Narratívák az új médiában mint kutatási terület” tanfolyamot, ahol többet megtudhat e kutatási terület vonatkozó elméleteiről.
Az őszi félév utolsó tanfolyamának az „A tudományos probléma azonosítása az új médiában történő termelésben” címe van, ahol a következő szintre viheti munkáját. A szakterületén belül elvégzi az igényfelmérést és elkészíti a prototípust az ügyfél kívánságainak megfelelően. Az ügyfél tényleges vagy fiktív ügyfél, attól függően, hogy milyen projektet választott együtt dolgozni.
A tavaszi félév végzettségi projektjében továbbra is elsajátítja az elmélet és a módszertan ismereteit - ideális esetben a projekten és a szakirányon belül, az őszi félévben kezdte meg.
Megfelelő ez a program?
Digitális elbeszélés: A játék- és kulturális örökség oktatási vagy foglalkozási háttérrel rendelkező hallgatók számára megfelelő a számítógépes játékfejlesztés, a játéktervezés, a játéktudomány és a média, vagy hasonló területeken. A legfontosabb szempont az, hogy kíváncsi vagy arra, hogy a játékok hogyan mozdíthatják elő a kulturális örökséget, és hogyan közvetíthetik azokat új közönség és nemzedékek számára. Az is hasznos, ha önálló megközelítést alkalmaz, és nyitott az új ötletek megvitatására.
A tanulmányai befejezése után
Tanulmányainak sikeres befejezése után képes lesz az elbeszélésre a játékipar különféle formáiban vagy a digitális média más új formáin belül dolgozni. A felső szintű tudományos képesítés lehetőséget ad arra, hogy belépjen a növekvő piacra, és hozzájáruljon az új digitális technológián belüli innovációkhoz és az új üzleti lehetőségekhez.
Ez a program a média, az esztétika és az narráció témakörében ad mesterfokozatot, és összekapcsolható más, a számítógépes játék fejlesztésével kapcsolatos fejlett tanulmányokkal University of Skövde i University of Skövde . Lehetőség van arra is, hogy további egy évig folytassa tanulmányait az informatika mesterfokozatának megszerzése érdekében.
Kutatás ezen a területen
Az ezen a területen végzett kutatásokat a University of Skövde folytatják.
Pixabay / Pexels
Felvételi követelmények
A programban való részvételre a svéd alapképzéssel egyenértékű alapképzettséggel (média, esztétika és narráció, számítógépes játék tanulmányok, vagy hasonló szakokkal) kell rendelkezni.
További követelmény a svédországi középfokú tanulmányok angol nyelvű képzettségének igazolása a 6. középfokú tanfolyam / angol B nyelvtanulás néven, amelyet általában egy nemzetközileg elismert teszttel bizonyítanak, például IELTS vagy TOEFL vagy azzal egyenértékű.
Belépők
Képtár
Ideális Diákok
Ez a program megfelelő nekem?
Digitális narráció: A Játék és Kulturális Örökség olyan tanulók számára alkalmas, akik számítógépes játékfejlesztés, játéktervezés, játéktudomány, média vagy hasonló területen végzett oktatási vagy szakmai háttérrel rendelkeznek. A legfontosabb szempont az, hogy kíváncsi vagy arra, hogyan tudják a játékok népszerűsíteni a kulturális örökséget, és kommunikálni új közönségekkel és generációkkal. Hasznos az is, ha önálló megközelítéssel rendelkezik, és nyitott az új ötletek megvitatására.
Karrierlehetőségek
Tanulmányai befejezése után
Tanulmányaid sikeres befejezése után képes leszel a narrációval különféle formákban dolgozni a játékiparon belül vagy a digitális média más új formáiban. Az emelt szintű tudományos képesítés olyan készségeket ad, amelyekkel beléphet egy növekvő piacra, és hozzájárulhat az új digitális technológia innovációihoz és az új üzleti lehetőségekhez.
Ez a program mesterképzést ad a média, esztétika és narráció témakörből, és kombinálható a Skövdei Egyetem számítógépes játékfejlesztési területén végzett egyéb felsőfokú tanulmányokkal. Lehetőség van arra is, hogy további egy évig folytassa tanulmányait az informatikai mesterképzés megszerzése érdekében.