Mester a globális értékesítésben és marketingben
University of Applied Sciences Upper Austria
Kulcs információ
Válasszon helyet
Campus helye
Wels, Ausztria
Nyelvek
Angol, Német
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
4 félévben
Pace
Teljes idő
Tandíjak
EUR 363 / per semester *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* EU / EGT állampolgároknak
Bevezetés
A globális értékesítés és marketing mestere
Érdekelnek a világgazdaság globalizációja által okozott kultúrák közötti kihívások? Érdekli az exportszektorban való munkavégzés, vagy akár külföldre szeretne menni, és legalább néhány évig nemzetközi életet élni? Ausztria exportgazdaságának számos területen sikerült nemzetközi szabványokat felállítania, különösen az ipari üzemekben, gépekben és műszaki cikkekben. Ezek a globális tevékenységek nagy keresletet generálnak a megfelelően képzett értékesítési és marketing személyzet iránt. A „Globális értékesítés és marketing” (GSM) mesterképzés arra tanítja Önt, hogy fejlessze és irányítsa a nemzetközi vállalatok jövőbeni értékesítési, értékesítési menedzsment és marketing tevékenységét.
Az oktatás nyelve ANGOL.
A "Kultúrák közötti menedzsment és feltörekvő piacok központja" a kultúrák közötti menedzsmentet érintő kutatási projektekkel is foglalkozik.
Információ
- Fokozat: Master of Arts in Business (MA)
- Időtartam: 4 félév (120 ECTS)
- Éves bevitel: 35
- Szervezet: teljes munkaidőben (szerdától szombatig, további részmunkaidős tevékenységeket tesz lehetővé); részmunkaidős (péntek délután és szombat + évente egy intenzív hét)
- Felvételi feltételek: Közgazdász és angol nyelvű alapképzés vagy mesterképzés.
- Jelentkezés: legkésőbb június 30 -ig online. Mivel a nem európai polgárok határideje március 31.!
- Az oktatás nyelve: 100 % angol
- Felvételi eljárások: Interjú, Esettanulmány, tesztek
- Kötelező félév külföldön: Lehetőség a partner egyetemek egyikén tanulni a 2. félév során.
A legjobb hallgatók számára számos kettős diplomát is kínálunk.
A program eredménye
Értékesítés és értékesítés menedzsment
Képes lesz a stratégiai értékesítési döntések koncepciózására, értékelésére, előremozdítására és ellenőrzésére. Meg fogja érteni az „Értékesítés” tantárgy sokrétű rétegeit például az innováció, a kultúrák közötti menedzsment, a vásárlás és a proaktív cselekvés logikai alternatíváinak kidolgozása szempontjából.
B2B Marketing
Képes leszel stratégiai marketing koncepciókat kidolgozni és előmozdítani a befektetési javakra vonatkozóan, beleértve a kultúrák közötti háttér kihívásait. Mélyreható ismereteket szerez a szervezeti vásárlási magatartás sajátosságairól, és mélyreható elemzések alapján képes lesz marketinggel kapcsolatos döntéseket hozni.
Kultúrák közötti értékesítés és menedzsment
Mélyreható bevezetést kap a kulturális különbségekbe és hasonlóságokba szerte a világon, hogy professzionálisan tudjon reagálni, amikor ilyen kihívásokkal szembesül. A kötelező külföldi szemeszter és a kirándulások további mélyreható, kultúrák közötti betekintést nyújtanak.
Gyakorlati képességek
„Alkalmazott Tudományok Egyeteme” programként a szükséges tudományos háttér komplex struktúráját kapcsoljuk össze a valós ipari életben való azonnali alkalmazással, különösen az EU-ban, mint hazai piacon és a feltörekvő piacokon.
Vezetői és vezetői képességek
Egy speciális modul lehetőséget ad arra, hogy jó betekintést nyerjen egy nemzetközi munkaprofil vezetési és vezetési kihívásaiba.
Szakosodás
A 3. félévben a program intenzív specializációt kínál mind a B2B-marketing, mind az értékesítési menedzsment területén, hogy elmélyítse tudását ezeken a területeken.
A program földrajzi fókuszában az EU, mint „hazai piac” és a feltörekvő piacok állnak.
Karrierlehetőségek
A globális B2B és szolgáltatási piacok menedzseléséhez olyan lelkes, értékesítés-orientált vezető személyiségekre van szükség, akik képesek komplex értékesítési folyamatokat kidolgozni és előremozdítani meghatározott piacok és kultúráik számára.
Mindennek az alapja a szervezeti vásárlási magatartás mélyreható ismerete, valamint a termékek és szolgáltatások komplex kombinációihoz szükséges marketing- és értékesítési koncepciók kidolgozása és kezelése a kultúrák közötti kihívásokkal küzdő nemzetközi piacokon.