Nemzetközi Marketing Mester
Mälardalen University
Kulcs információ
Campus helye
Västerås, Svédország
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
1 év
Pace
Teljes idő
Tandíjak
SEK 98 500 *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
02 Sep 2024
* az EU / EAA-n kívüli diákok számára
Bevezetés
Egy globalizált világban élünk, és mint nemzetközi marketingszakértőnek szembe kell néznie a szervezetek, országok és ügyfelek sokféleségéből eredő kérdésekkel. Ez a program elengedi a fejlõdést azzal, hogy fejleszti ismereteit és ismereteit a marketing, a stratégia és a kultúra terén, valamint egy kutatási módszert.
A program
A Nemzetközi Marketing program nem csak a nemzetközi marketing és üzleti elméleti ismeretekkel büszkélkedhet, hanem segít a multinacionális csoportokon belüli és azok közötti sikeres együttműködéshez szükséges készségek fejlesztésében. Azt is biztosítja, hogy megértsük a menedzsment és a stratégia a nemzetközi üzleti, valamint a különböző típusú marketing.
A program célja, hogy növelje tudását és készségeit olvasás, megbeszélés, információkeresés és elemzések készítésével, valamint nemzetközi környezetben való felkészüléssel. A végső írásos vizsga mellett a készségeket szemináriumokon és több projekten is értékelni fogják.
A marketinges és a nemzetközi üzleti szakemberek képzése az osztályteremben kezdődik, ahol aktívan részt kell vennie a beszélgetésekben, projektekben és prezentációkban. Emiatt ezek mind kötelezőek, és nem helyettesíthetők más feladatokkal. Ezeket a feladatokat írásban és szóban szemináriumon mutatják be. A szemináriumok alkalmával minden diákcsoport egymás részéről felülvizsgálja és megvizsgálja egymás iratait.
Foglalkoztatás és jövőbeli kilátások
Miután elvégezte a programot, jó ismereteket szerezhet a nemzetközi marketing és üzletág központi elveiről és elméletekről, valamint a vezetői döntésekkel kapcsolatos információk gyűjtésére és feldolgozásához szükséges készségekről. Ön képes lesz arra, hogy elemezze a problémákat új vagy ismeretlen környezetekben vagy helyzetekben, és képes legyen együttműködni és kommunikálni sikeresen többnemzetiségű környezetben. Ön felkészül a nemzetközi szervezet munkájára és a kulturális környezet nemzetközi kereskedelmére irányuló munkára.
Minden tanítás angol nyelven van.
Tandíj
EU / EGT-n kívüli hallgatók számára:
- Első féléves díj: 49250 SEK
- Teljes programdíj: 98500 SEK
Különleges belépési követelmények
A felsőfokú végzettséggel rendelkező hároméves vagy idősebb felsőoktatási diploma, legalább 180 kredit, valamint az üzleti adminisztráció területén végzett főiskola.
TOEFL vizsgálati eredmény, minimális pontszám 575, legalább TWA pontszám legalább 4,5 (PBT) vagy 90, legalább 20 (iBT) vagy egy IELTS teszt eredménye legalább 6,5, 5.5 vagy ezzel egyenértékű.
Képtár
A program eredménye
A Nemzetközi Marketing program nem csak a nemzetközi marketing és üzleti elméleti ismeretekkel büszkélkedhet, hanem segít a multinacionális csoportokon belüli és azok közötti sikeres együttműködéshez szükséges készségek fejlesztésében. Azt is biztosítja, hogy megértsük a menedzsment és a stratégia a nemzetközi üzleti, valamint a különböző típusú marketing.
Tanterv
A program célja, hogy növelje tudását és készségeit olvasás, megbeszélés, információkeresés és elemzések készítésével, valamint nemzetközi környezetben való felkészüléssel. A végső írásos vizsga mellett a készségeket szemináriumokon és több projekten is értékelni fogják.
A marketinges és a nemzetközi üzleti szakemberek képzése az osztályteremben kezdődik, ahol aktívan részt kell vennie a beszélgetésekben, projektekben és prezentációkban. Emiatt ezek mind kötelezőek, és nem helyettesíthetők más feladatokkal. Ezeket a feladatokat írásban és szóban szemináriumon mutatják be. A szemináriumok alkalmával minden diákcsoport egymás részéről felülvizsgálja és megvizsgálja egymás iratait.
Karrierlehetőségek
A program elvégzése után jól ismeri a nemzetközi marketing és üzletág központi fogalmait és elméleteit, valamint a vezetői döntésekhez szükséges információk gyűjtéséhez és feldolgozásához szükséges készségeket. Képes lesz új vagy ismeretlen környezetben vagy helyzetekben felmerülő problémák elemzésére, és képes lesz sikeresen együttműködni és kommunikálni többnemzetiségű kontextusban. Fel kell készülnie egy nemzetközi szervezetben végzett munkára és a nemzetközi kereskedelemben végzett munkára, kultúrák közötti környezetben.