A művészet mestere a tanulásban és a gondolkodásban
The Graduate Institute
Kulcs információ
Campus helye
Bethany, Amerikai Egyesült Államok
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
Kérjen információt
Pace
Teljes idő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Áttekintés
A Master of Arts a Tanulás és gondolkodás (MALT) egy 36 kredit szintű program, amely magában foglalja az oktatás filozófiája gyökerezik a kapcsolat, a holizmus és a jelentés. A MALT alapja egy olyan új kultúra tanulás, amely a tudás, a készségek, a kompetenciák és a képzelőerő kifejlesztését jelenti egy állandó világítású világ számára. Ennek érdekében a program ápolja egy olyan kollegiális tanulási közösség létrejöttét, amely egy konstruktivista és transzdiszciplináris kontextusban új értelmet teremt.
A MALT posztmodern tanulási modellje a következő hat központi témával kívánja elősegíteni a tanulás új kultúráját:
- Az értelmes és alternatív megközelítések előmozdítása a tanuláshoz és a gondolkodáshoz, amelyek ösztönzik azt a holisztikus oktatót, Douglas Sloant, amely betekintési képzeletre utal. Sloan a betekintést-képzelődést írja le: "... az észlelés cselekedete, amelyet intenzív energia és szenvedély áthatol, amely behatol és megszünteti a meglévő gondolat korlátait, és felszabadítja az elmét, hogy új utakat és irányokat szolgáljon fel. Az Insight teljes egészében jelentkezik ... ez magában foglalja a képzelet új formáit és az új rendeket ... "
- Határozza meg újra a "tanuló" és a "tanár" szerepét társszerzőként a tanulás és a gondolkodás részvételi keretrendszerében.
- Átlássa a jelenlegi nyugati modernista gondolkodást egy olyan új részvételi világnézet elfogadásával, melynek során a tanulók elősegítik, fenntartják és dinamikusan dolgozzák fel az értelmes tanulás és gondolkodás folyamatát.
- Csökkentse a tudás mesterséges korlátait, hogy "tudományágakként" nevezzük, és átirányozzuk figyelmünket az egymásba fonódó és összefonódó folyamatokra, amelyek közösek az összes tudásrendszerben.
- Újítsa meg, hogy mit jelent "tanító", amelynek szerepe a "természetes" hajlandóságok és képességek "kirajzolása", nem pedig az "öntés" információ. A facilitátor és az oktató új szerepe elősegíti az információ aktív feldolgozását a tudásba és végső soron a megértésbe.
- Fedezze fel az emberi tapasztalat más dimenzióit: a tudás logikai és nyelvi módjait kivéve, többek között, de nem kizárólag a Howard Gardner többféle intelligenciájára és a jövő öt gondolkodására, valamint Daniel Pink "jobb-agy" készségeire a fejlődés elősegítése érdekében az alkotók új generációja, akik "... művészek, feltalálók, tervezők, mesemondók, ápolónők, lelkiismeretesek, nagyképes gondolkodók - most a társadalom leggazdagabb jutalmait élvezik és megosztják legnagyobb örömeit ..."
A Master of Arts a tanulás és gondolkodás képzési program három fő összetevője:
1.. A program résztvevői az amerikai oktatás kritikus vizsgálatához vezetnek, különös hangsúlyt fektetve arra, hogy a jelenlegi modell a hátrányos helyzetben levő hallgatókat hagyja hátra, melyet csak a tanulás és a gondolkodás struktúrájának és megközelítésének jelentős változása orvosolhat. Ma, ami sokkal inkább, mint valaha is szükségessé válik, az a változás, ahogyan megértjük, hogy mi a mai fiataloknak ahhoz, hogy részt vegyenek a részvételen alapuló szerepet a tanulás megteremtésében és a kompetenciák fejlesztésében az önszabályozott tanulók önálló szabályozó képességének használatához.
2.. A MALT a pedagógusok részére biztosít a keretet a valódi és hatékony oktatási átalakuláshoz. Ez a keret egy olyan posztmodern folyamat és egy tanulóalapú oktatási megközelítés felé való elmozdulásból áll, amely - szemben a jelenlegi "egyméretre minden" oktratív modellel, konstruktivista tanulási lehetőségeket biztosít a különböző és egyedülálló tanulók számára.
3.. Az általános tanterv egy progresszív posztmodern keretrendszeren alapul és egy artikulált, körvonalas és sorozatos sorozatban jelenik meg, melynek során a tanulás és a gondolkodás természetét holisztikus, felemelkedő és kreatív folyamatként mutatják be. Ezért a program áramlása idővel felmerül a következő helyszíneken:
- A megismerés közvetlenül kapcsolódik az érzelmeinkhez, és mint ilyen, "ablakokat" biztosít számunkra, hogy jobban megértsük, hogyan tanulnak és gondolkodnak kreatív témákként.
- A posztmodern pedagógus kihívja a hagyományos fogalmat, miszerint az osztálytermeknek a tanulás kimenetelét előre jelző merev tananyag okának és logikájának megfelelően kell működniük. Inkább ismerik és támogatják a tanulást azáltal, hogy rajzolnak és építenek az oktatási kutatók - például Howard Gardner, Lev Vygotsky, David Ausubel, Tony Wagner, Ken Robinson és Elliott Eisner - számára.
- Ebből az új perspektívából a tanulót nem úgy érzékelik, mint aki elválik a tanulási környezettől. A tanuló inkább a tanár, a hallgatók és a társadalmi-fizikai tanulási környezet magába foglaló tanulási rendszerének részvevő tagja.
- Az itt kínált posztmodern keretrendszer arra törekszik, hogy a tanulás kontextusba helyezésével ösztönözze a tanulókat a kapcsolatok megtekintésére és összekapcsolására, és így integrálja a tanulást egy területen egy másik területen. Ez a keret elősegíti a magasabb érvelés megszerzését, valamint a kritikus és kreatív gondolkodási képességeket.
- Továbbá ez a rendszer magában foglalja a szubjektív szubjektív cseréket, amelyek a környezetükben lévõ tanulók között fordulnak elõ. A posztmodern episztemológia ahelyett, hogy a tanulás személyes és szubjektív élményként tekinthető volna meg, a tanulást társadalmi és interszubjektív folyamatnak tekinti. A tanulás ebben az összefüggésben olyan emergens folyamat, amely abból indul ki, hogy az osztálytermek a legjobban működnek, ha a tanulókörnyezet "érzékenységének kezdeti feltételeitől" való disszonancia és káosz eleme van.
- Az egyének egyedülálló tanulók, akiknek megkülönböztetett korábbi tapasztalataik, hajlamuk és fogalmi sémáik vannak. A tanulók a másokkal és környezetükkel való kölcsönhatás eredményeképpen hoznak létre értelmet.
- A mi szándékaink, motivációink és személyiségünk örökölt tendenciáink (természet) és tapasztalataink (Nurture) közötti kölcsönhatásból erednek. Idővel ezeknek a tendenciáknak és tapasztalatoknak az összefolyása egyedülálló hitgyakorlatot eredményez. Sok meggyőződésünk azonban tudatosságunk alatt áll. Ezért a tanulók változása és átalakulása csak akkor kezdődhet, amikor hozzáférünk a mások, metaforák és mítoszok eredetéhez, amelyek egyedülálló személyes világképünket alkotják.
A program célja:
- Olyan tanárok és nevelők, akik szeretnék bővíteni szakmai tudásuk és készségeik határait, valamint feltárni a tanulás és a gondolkodás új módjait, valamint a hallgatókkal való kapcsolatot, amelyek tapasztalati tanulási lehetőségeket biztosítanak nekik, amelyek arra ösztönzik őket, hogy ne csak tudásukat fejlesszék, hanem önismeretüket és életképességüket.
- Olyan nők és férfiak, akik a gondolkodás forrásait és folyamatait, a tanulást és a jelentésteremtést keresik, és szeretnének egy olyan tanulási közösség tagjává válni, amely olyan tapasztalati és konstruktivista tevékenységekben vesz részt, amelyek arra szolgálnak, hogy betekintést nyújtsanak a tudás módjainak természetébe, valamint a fogalmi keretek észlelik, gondolkodnak és cselekednek.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Mesterképzés a tanításban, a tanulásban és a médiaoktatásban
- Tampere, Finnország
Oktatási Master: Tanulás, Tervezés és Technológia
- Livingston, Amerikai Egyesült Államok
Msc az oktatási tervezésben (nyitott és távoktatás)
- Washington, Amerikai Egyesült Államok
- Gambia Online, Gambia