A vízellátásban, a vízkivezetésben és a racionális használatban, valamint a vízkészletek védelmében
Georgian Technical University
Kulcs információ
Campus helye
Tbilisi, Grúzia
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
2 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
GEL 5 500 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* Évközi oktatás külföldi hallgatók számára
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
A program célkitűzéseinek
- A vízgazdálkodási program, a vízellátás és a vízgazdálkodás racionális felhasználása és védelme biztosítja a diplomások számára a piacon igényelt ismereteket és készségeket ahhoz, hogy önállóan és szabadon elindíthassák a vízellátó és szennyvízelvezető rendszerek építését, és megfelelően kezeljék az építési folyamatot egy Fenntartható és biztonságos módon.
- Taníts, hogy ésszerű felhasználása és a vízkészletek védelme a jelenlegi helyzetben.
- Taníts megoldani bonyolult műszaki és környezetvédelmi problémák építése vízellátás és csatornázás.
- Taníts önállóan dolgozni a projekttel kapcsolatos normatív dokumentáció és átadni az építési tárgyat kiaknázása orientált minőség.
Program leírása
A program az ECTS rendszer szerint lett kifejlesztve, 1 kredit 27 óra, ami kontaktusnak és önálló munkaidőnek számít. A tantervben szereplő kreditek megoszlása. A tantervben szereplő kreditek megoszlása. A program folytatása 2 év (4 félév) és 120 kredit (ECTS) alapképzés - 75 kredit és kutatási komponens - 45 kredit.
Az elsőéves tanulási folyamat (21-21 hetes két félév) a következőképpen van ütemezve: kéthetes, különösen a VII. És a XIV. Héten féléves vizsgák, azaz a tanulás időtartama és a félidei vizsgák 17 hét. A XVIII és XXI hetes vizsgálatok során (Fő és kiegészítő vizsgálatok). Az év első félévében a mester 5 kredit 1 tantárgyat, 7 kredit 1 tantárgyat és 9 kredit 2 tantárgyat tanul. A második félévben a Master megtanulja, hogy 5 kredit 2 tantárgyat, 7 kredit 1 tantárgyat, 8 kredit 1 tantárgyat és 5 fős diplomamunka kutatási projektet / prospektust.
A második féléves tanulási folyamat a harmadik félévben Mester megtanul 5 kredit 1 tantárgyat, 7 kredit 1 tantárgyat, 8 kredit 1 tantárgyat és kutatási / kísérleti komponens, amely becslések szerint 10 kredit. A negyedik félévben a mester fejezi be a diplomamunkát. A diplomamunka kitöltése és bemutatása 30 kredit.
Program Előfeltételek
A mesterképzési programban a tanulmányi jog olyan személy, aki legalább egy főiskolai vagy azzal egyenértékű akadémiai végzettséggel rendelkezik, és rendelkezik angol nyelvtudással a B2.2 szinten, amelyet a megfelelő akkreditációval rendelkező intézmény megfelelő tanúsítvánnyal vagy a tesztelést végző egyetemen Egyetemi Központ. Személyi vonunk szerint az eredmények a Graduate Record vizsga (a Graduate Record Vizsgák és tesztek a speciális benyújtott angol nyelven). A minták tesztjei a GTU Oktatási Minisztériumának honlapján lesznek feltöltve legalább egy hónappal a vizsgálatok megkezdése előtt http://gtu.ge/study/index.php. Az oktatási és tudományi minisztérium a mesterképzésbe való felvételt a képesítés megszerzése nélkül hozhatja létre.
Tanulási eredmények / kompetenciák
A tudás és a megértés
- Rendelkezik mélyreható és rendszeres ismeretekkel az építkezés és a tervezés területén.
- Képes arra, hogy megfelelően azonosítsa és értékelje a kockázati tényezőket a vízellátó és vízelvezető rendszerek tervezésében, kivitelezésében és karbantartásában.
- Rendelkezik a vízgazdálkodás racionális használatával és védelmével;
- Képes megérteni, hogyan oldja meg a vízellátó és vízelvezető rendszerek építési és projekttervezési problémáit.
- A tudás megértése annak szükségességét jelenti, hogy technikailag megnövelt szervezeti-gazdasági döntéseket hozzanak a meglévő problémák megoldásához.
- Szakképzettséggel és szakértelemmel rendelkezik az előkészítő építési munkák megfelelő elvégzéséhez és a vízellátó és vízelvezető rendszerek építési, szerelési munkáinak kezeléséhez.
- Képes készségeket és ismereteket nyújtani az önálló vízellátó és vízelvezető rendszerek körülményeinek elemzésére, és szükség esetén megerősítési és felújítási munkáik kidolgozására és megvalósítására.
- Alapvető és szisztematikus ismeretekkel rendelkezik az építési normákról és szabályokról, valamint az építés során felmerülő technológiai folyamatokkal kapcsolatos összetett kérdésekről.
Tudás alkalmazásában
- Képes megtalálni az eredeti módszereket az összetett probléma megoldásához az építési folyamatban.
- Képes önállóan megtervezni a kísérleteket és elemzési adatokat a legújabb módszerekkel és megközelítésekkel.
- Képes az igényeknek megfelelően dolgozni vízellátó és csatornarendszereket önállóan.
- Képes a racionális felhasználásra és a vízkészletek védelmére;
- Képes kialakítani a vízellátó és csatornázó rendszereket, és fenntartható és megbízható módon biztosítani a technológiai folyamatokat;
- Vízépítési és csatornarendszereket építhet fel a modern építési technikák és technológiák felhasználásával.
az ítéletalkotás
- Képes kutatást és irodalmi irodalmat és internetet keresni; Hogy a kritikai elemzés alapján következtetéseket vonjon le.
- Képes a kockázati tényezők helyes megértésére és értékelésére, valamint a kritikus elemzésen alapuló döntések meghozatalára a vízellátó és vízelvezető rendszerek tervezésében, felépítésében és üzemeltetésében.
Kommunikációs képességek
- Képes beszámolni a következtetéseket, az érvelést és a kutatási módszereket az egyetemekkel és a szakmai közösséggel.
- Képes írásban (részletes beszámoló) és verbálisan az akadémia és a szakmai közösség számára információt szolgáltatni a meglévő problémákkal, ötletekkel és megoldási módokkal kapcsolatban, szükség esetén az IKT-eszközök alkalmazásával.
- Képes részt venni az ágazati szakemberekkel folytatott megbeszéléseken. Képes kommunikálni, világosan és részletesen, következtetéseivel és alkalmazott kutatási módszereivel.
Tanulási készségek
- Képes arra, hogy tanulmányait stratégiai szempontból tervezze, és átfogó értékelést végezzen.
- Képes önállóan tanulni és tovább folytatni a tanulmányokat a megszerzett tudás alkalmazásával.
- Képes kritikusan felmérni tudását és továbbfejleszti a szakmai készségeket.
Értékek
- Képes értékelni az ő és mások viselkedését az értékekkel, és hozzájárul az új értékek bevezetéséhez.
- A diplomásnak képesnek kell lennie arra, hogy az etikai alapvető törvények szerint járjon el.
- Képes tiszteletben tartani az ökológiai rendszereket, és felelősséget vállalni a környezetvédelem terén.
- Képes követni a szakmai értékeket (becsületesség, polgári tudat és aktivizmus, pontosság, pontosság, objektivitás stb.).
- Részt vesz a közbiztonság, az egészség és a jólét biztosítását célzó új értékek bevezetésében.
A tanulási eredmények elérésének formái és módszerei
Előadás
Szeminárium (a csoportban dolgozó)
Gyakorlati órák
Laboratóriumi osztályok
kutatási komponens
konzultációk
gyakorlat
Önálló munkavégzés
Mester tézisek A tanítási folyamatok során alkalmazott tanítási módszerek az alábbi módszereket használják a kurzus tantervében adott kurzus sajátosságainak tanulmányozására;
- Együttműködés ; Ez a módszer azt jelenti, hogy a tanulókat külön csoportokba osztják, és minden csoportnak saját feladata van. A csoport tagjai külön-külön dolgoznak a kérdésükön, és egyúttal megosztják véleményüket a többi csoporttal. A felvetett probléma szerint a funkciókat a csoporttagok között lehet áthelyezni ebben a folyamatban. Ez a stratégia biztosítja a diákok maximális részvételét a tanulási folyamatban.
- A bemutató módszer vizuális segédeszközökkel történő bemutatását jelenti. Nagyon hatékony a kívánt eredmény elérésében. Gyakran ajánlott az anyag egyidejű bemutatása audio és vizuális eszközökkel. Az anyagot egy tanár és egy diák is bemutathatja. Ez a módszer segít nekünk abban, hogy különböző lépéseket tegyünk a tananyag áttekinthetőbbé tételében, meghatározzuk, hogy a hallgatók milyen lépéseket tegyenek függetlenül; Ugyanakkor ez a stratégia vizuálisan egy probléma / probléma lényegét mutatja. A bemutató nagyon egyszerű lehet.
- A szóbeli vagy szóbeli módszer magában foglal egy előadást, elbeszélést, beszélgetést stb. A folyamat során a tanár közvetíti, szóban magyarázza az anyagot, és a tanulók érzékelik és megtanulják azt a megértés és a memorizálás során.
- Írásos módszer az alábbi tevékenységeket jelenti: másolás, jegyzetek készítése, tézisek készítése, esszéírás stb.
- A laboratóriumi módszer a következő tevékenységeket foglalja magában: kísérletezés, videóanyagok bemutatása stb.
- A gyakorlati módszerek egyesítik az összes olyan tanítási formát, amely ösztönzi a hallgatók fejlődő gyakorlati készségeit. Ebben az esetben a hallgató önállóan különféle tevékenységeket végez a megszerzett ismeretek alapján, például terepkutatással, tanítási gyakorlattal, terepmunkával stb.
- A magyarázó módszer egy adott kérdés megvitatásán alapul. Az anyag magyarázata során a tanár konkrét példákat mutat be, amelyek részletes elemzését az adott téma keretében végezzük.
- Gyártási gyakorlat
- Projekt tervezése és bemutatása. Egy projekt megtervezésénél egy diák alkalmazza a probléma megoldására szerzett ismereteit és készségeit. A tanítás projektek kidolgozásával növeli a tanulók motivációját és felelősségét. A projektben való részvétel magában foglalja a tervezés, a kutatás, a gyakorlati tevékenység és az eredmények bemutatásának szakaszát a kiválasztott témában. A projekt akkor tekinthető befejezettnek, ha eredményeit egyértelműen, meggyőzően és helyesen mutatják be. Ezt egyedileg, párokban vagy csoportokban lehet elvégezni; Szintén egy vagy több téma keretében (tantárgyak integrálása); Befejezése után a projektet nagy közönségnek mutatják be.
Sphere alkalmazási
A program diplomások által szerzett ismeretei sikeresen működhetnek olyan vízellátó és szennyvízkezelő vállalatoknál, mint a "grúz víz és erőmű" és a "grúz Egyesült Vízellátó Vállalat", "ipari és kereskedelmi vállalkozások, civil szervezetek, kormányzati szervek, tanácsadás Cégek és ügynökségek, nemzetközi szervezetek, energiavállalatok, megfelelő minisztériumok és kapcsolt ügynökségeik; Az önkormányzat felügyelete és architektúrája; Építőipari ügynökségek, közüzemi szolgáltatások, vízellátó ügynökségek, regionális, települési és országos csatornarendszerek és egyéb szervezetek.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
SINReM – Nemzetközi mesterképzés a fenntartható és innovatív természeti erőforrás-gazdálkodásból
- Freiberg, Németország
- Ghent, Belgium + 5 több
Nemzetközi Mester A Fenntartható és Innovatív Természeti Erőforrás Menedzsment
- Ghent, Belgium
Mesterfokozat a környezetvédelemben, a mezőgazdaságban és az erőforrás-gazdálkodásban (INTER-EnAgro)
- Zagreb, Horvátország