A digitális marketing mester vezetője
ESPM – Brasil
Kulcs információ
Campus helye
São Paulo, Brazília
Nyelvek
Portugál
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
3 félévben
Pace
Részidő
Tandíjak
BRL 1664 / per month *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* legfeljebb 35 részlet 1 664,72 BRL + 1 részlet 1 833,10 BRL
Bevezetés
Lehetővé teszi a marketinggel és a kapcsolódó területeken dolgozó szakemberek vagy az ezekre a területekre vándorló szakemberek számára, hogy folyamatosan fejlődjenek, a digitális gondolkodásmód és cselekvési lehetőség. A kurzus mindkét tudományágat a szerszámozásra, valamint a stratégiára és a menedzsmentre összpontosítja, hangsúlyozva a vezetői szempontokat, amelyek ehhez az új professzionális, dinamikus és multitaskinghoz szükségesek, akit a piac egyre inkább követel és elvár.
Képtár
Ideális Diákok
akinek szánják
Célja a marketing, kommunikáció, informatika, valamint a kapcsolódó területeken dolgozó, több mint 3 éves szakmai tapasztalattal rendelkező menedzserek és szakemberek, akik érdeklődnek tudásuk elmélyítésében a menedzsment és marketing univerzumában.
Professzionális fejlődés vagy konszolidált karrier szakaszában lévő szakemberek számára javasolt.
Tanterv
mit fog tanulni
Szintezés
Cél: megismertetni a hallgatóval az alapfogalmakat és gyakran a szintezést, tekintettel a kurzus multidiszciplináris jellegére és a végzettek profiljára.
- A marketing alapjai – Távoktatás (EAD)
- Pénzügy alapjai – Távoktatás (EAD)
- UX, interakciós tervezés és digitális platformok
- Adatok és webelemzés
- Fogyasztó a digitális korban és az új üzleti modellek
- Vezetés és digitális kultúra
Szakember
Cél: a digitális pillérek teljes körű képzésének kialakítása, garantálva a hallgató számára a piac által elvárt képzést az ágazat szakembereinek felvételekor és a már ehhez a médiumhoz tapadó képességek fejlesztését.
- E-kereskedelem és CRO
- Tartalommarketing és közösségi média
- Tervezés és integrált digitális média
- CRM és bejövő marketing
szakértő
Cél: versenyelőnyt garantálni a hallgatónak olyan haladó és aktuális témákban, amelyek változást hozhatnak a szakmai felkészültségükben és a dolgozó cégekben.
- Digitális termékek és agilis módszertan
- Befolyás-, válság- és bizonytalanságkezelés online környezetekben
- Játékmarketing és Gamification
- Keresőmarketing és -optimalizálás
- növekedési marketing
- Multidiszciplináris integratív projekt – PIM
Az órákat az ESPM diplomás campusán tartják, és más helyszíneken is taníthatók, a professzor előre ütemezve. A kurzusprogramban megjelölt EAD tudományágak a személyes tudományágakkal párhuzamosan és a kurzus kezdeti szakaszában zajlanak.