A stratégiai kommunikáció ügyvezető mestere
University of Technology Sydney
Kulcs információ
Válasszon helyet
Campus helye
Sydney, Ausztrália
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
1 - 2 év
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Jul 2023
* AUD / 24cp munkamenetben
Bevezetés
A nyilvános kommunikáció világa gyorsan változik a digitalizáció, a „big data” elemzés, az új platformok és csatornák, valamint az attitűdök és aggodalmak megváltoztatása révén. Ezek a gyakorlatok és kihívások megváltozásához, valamint új etikai aggályokhoz vezetnek. Az UTS stratégiai kommunikáció vezetője a legfrissebb kutatásokon alapul, és vezető tudományos kutatók és vezető ipari szakemberek kombinációja tanítja. Valamennyi pályázónak legalább hároméves releváns munkatapasztalatot kell megszereznie a kommunikációs iparban. Azok, akik nem teljesítik ezt a követelményt, fontolóra vehetik a Stratégiai Kommunikáció Master-jét (C04385).
A tanfolyam végzősei megszerzik: az emberi kommunikáció fejlett megértését, amelyet a szociálpszichológia, a szociológia, a szemiotika, a kulturális tanulmányok és más tudományágak ismernek meg, a kommunikációs elmélet és a kortárs gyakorlat szintetizálásának képességét, a kutatás és elemzés által támasztott kommunikációs stratégia fejlesztésének fejlett képességét, érzékenység a médiával és a kommunikációval kapcsolatos etikai és jogi kérdések, az inkluzivitás, az igazságosság és a társadalmi igazságosság iránti érzékenység, az interkulturális és globális perspektívákat tükröző hatékony kommunikációs stratégiák kidolgozásának képessége, valamint fejlett gyakorlati készségek a stratégiai kommunikáció alkalmazására a kihívások és problémák kezelésére.
A kurzuson végzettek felkészültek a vezető stratégiai tervezés és menedzsment feladatok ellátására vállalati, kormányzati, politikai, szervezeti vagy marketingkommunikációban, reklámozásban, közönségkapcsolatokban vagy integrált kommunikációban, beleértve a marketinggel és promócióval, az érdekelt felek bevonásával, az alkalmazottak kommunikációjával kapcsolatos pozíciókat , közösségi kapcsolatok, médiakapcsolatok és közügyek.
A program eredménye
A kurzus végzett hallgatói a szociálpszichológia, a szociológia, a szemiotika, a kulturális tanulmányok és más tudományágak által megalapozott fejlettebb ismereteket szereznek az emberi kommunikációról, képesek szintetizálni a kommunikációelméletet és a kortárs gyakorlatot, valamint haladó képességgel rendelkeznek olyan kommunikációs stratégia kidolgozásában, amely az etikai és elemzési érzékenységen alapul. a médiával és a kommunikációval kapcsolatos jogi kérdések; érzékenység az inkluzivitásra, méltányosságra és társadalmi igazságosságra; képesség olyan hatékony kommunikációs stratégiák kidolgozására, amelyek interkulturális és globális perspektívákat tükröznek, valamint fejlett gyakorlati készségek a stratégiai kommunikáció alkalmazásához a kihívások és problémák megoldására.
Karrierlehetőségek
A kurzus végzett hallgatói fel vannak szerelve arra, hogy vezető stratégiai tervezési és irányítási pozíciókban dolgozzanak a vállalati, kormányzati, politikai, szervezeti vagy marketingkommunikáció, reklám, PR vagy integrált kommunikáció területén, beleértve a marketinghez és promócióhoz, az érdekelt felek bevonásához, az alkalmazottak kommunikációjához kapcsolódó pozíciókat. , közösségi kapcsolatok, médiakapcsolatok és közügyek.