Belsőépítészeti Master fokozat
Universidad CEU - Cardenal Herrera
Kulcs információ
Campus helye
Valencia, Spanyolország
Nyelvek
Spanyol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
1 év
Pace
Teljes idő
Tandíjak
EUR 8 850 / per year
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Bevezetés
Hivatalos diploma: Belsőépítészi Mesterképzés
Időtartam / ECTS: 1 év / 60 ECTS
Helyek / campus: 25 / Alfara
Tanítva: spanyolul
Modalitás: szemtől szemben
Közvetlenül | egyeztetés | Akadémiai díjak és ösztöndíjak |
Diplomások, diplomák vagy diplomások az építészetben, a formatervezésben, a képzőművészetben, az ipari szervezet felsőbb mérnökeiben és a bizonyított tapasztalattal rendelkező szakembereknek. Csakúgy, mint a tevékenységhez kapcsolódó egyéb felső vagy középfok. | Ignacio Juan Ferruses | Ellenőrizze a mester tudományos arányát. A San Pablo CEU Egyetemi Alapítvány az oktatási intézmény, amely Spanyolországban fektet be a legtöbb pénzt ösztöndíjakba és ösztöndíjakba történő befektetésre. |
Mi különböztet meg minket?
1. 25 éves tapasztalat
A műszaki oktatási felsőoktatás 25 éves tapasztalattal rendelkezik a tervezők képzésében, és 10 éves tapasztalattal rendelkezik az építészek képzésében. Ez a mesterfokozat mindkét tudományág összekapcsolása, új fejlesztési irányt generál a belsőépítészet köré. Kereskedelmi és vendéglátó terek, kiállítási és rendezvényi terek, szakmai és vállalati terek, rehabilitált terek stb. Tanulmányi tárgyak és javaslatok lesznek, amelyek célja a hallgató képzése a belsőépítészeti projektek konkrét területén.
2. Minőségi képzés és szakmai jelleg
A mesterképzés magában foglalja a műszaki, fogalmi ismereteket, eszközöket, valamint adminisztratív és deontológiai szempontokat a 4 hónapos képzési modulok első csoportjában. Az utolsó, azonos időtartamú képzési modul megfelel a projektek területének, ahol a felső szintű szakemberekkel javasolt tanulmányi területek mindegyikét fejlesztik a képzés minőségének és a mester szakmai jellegének garantálása érdekében.
3. Vezetési program integrálva a Mester
Ez a mesterképzés magában foglalja a Kreatív Vezetési Központ (CCL) Vezetési Programját, amely több mint 120 ország egyik vezető vezetői képző intézménye.
A CCL képzést a Financial Times elismerte a világ tíz legjobb tagja között. Spanyolországban ez a program csak a CEU posztgraduális képzésein vehető igénybe.
4. A tíz cím frissítése
Ez a mester magában foglalja a Tíz frissítés szolgáltatást. A CEU-UCH-ban a tíz frissítési fokozatot befejező hallgató az elkövetkező 10 évben az intranetjén keresztül ingyenesen hozzáférhet a program frissített tartalmához, valamint bizonyos tevékenységekhez, szemináriumokhoz, műhelyekhez és mesterkurzusokhoz, amelyek fellépni a Mester vagy a Saját cím részeként. Az egyetem minden kurzuson tájékoztatja az összes korábbi hallgatót a rendelkezésre álló új tartalom és tevékenységek címéről.
Mi az a hivatalos vagy egyetemi mester?
- Az egyetemi (vagy hivatalos) diplomákat az Oktatási Minisztérium alá tartozó illetékes szerv (Nemzeti Minőségértékelési és Akkreditációs Ügynökség, ANECA) hitelesítette és tanúsította. Magától a diplomától eltérően, amelyet maga az egyetem is igazol.
- Hivatalosként elfogadva és elismert az Európai Felsőoktatási Térség bármely országában.
- A hivatalos fokozat lehetővé teszi a PhD programhoz való jövőbeli hozzáférést.
- A hivatalos mester pontokat ad a közigazgatási versenyekben vagy versenyekben, míg a Saját címek folyamatos edzésként jelennek meg. Az üzleti életben mindkettő egyformán érvényes.
href = "https://www.uchceu.es/estudios/posgrado/master-universitario-diseno-interiores
Tanterv
kompetenciák
általános
- CG1. Az elemzés és szintézis képessége, amely hatékonyságot biztosít a döntéshozatalban.
E kompetencia elérése magában foglalja a releváns adatok összegyűjtését, elemzését és szintetizálását annak érdekében, hogy olyan döntéseket hozzanak, amelyek magukban foglalják a felvetett problémák megoldását vagy feltárását, akár elméleti, akár gyakorlati jellegűek, a végső cél a következtetések továbbítása. - CG2. Interdiszciplináris csapatokban való munkavégzés, tárgyalási és konszenzuskészség.
Ennek a kompetenciának a megszerzése magában foglalja a szervezetekbe és munkacsoportokba való beilleszkedést, illetve azok vezetését, a megállapodások tárgyalásának, menedzselésének és közvetítésének képességét abból a célból, hogy a javasolt célokra a legméltányosabb és legkényelmesebb megoldást érjük el. ; határozottan és tisztelettel hozzájárul a javasolt célok lehatárolásához, tervezéséhez és fejlesztéséhez. - CG3. Képes a szakmai gyakorlatban összefonódó különböző tudásterületek vizsgálatára és összekapcsolására.
Ennek a kompetenciának a megszerzése magában foglalja a problémák és megoldások globális víziójának elsajátítását, valamint a sokrétű tudás összekapcsolásának lehetőségét és képességét, amely komplex kérdések leghatékonyabb és legeredményesebb megoldásához vezet. A jelenlegihez hasonló társadalomban szükséges szakembereknek szükségszerűen vállalniuk kell a változások összetettségét, és ezáltal az optimális megoldásokat alkotó több változó figyelembevételét. - CG4. Önálló tanulási képesség, saját tanulásért való felelősség. A kiválóság iránti elkötelezettség.
Ennek a kompetenciának az elérése azt jelenti, hogy kitartóan és rugalmasan, előrelátva és leküzdve a kidolgozás során felmerülő nehézségeket, integrálva a tervben szükséges módosításokat a munkaterv megtervezésére, valamint annak teljesítésére a tervezett időben. A fejlesztési folyamatot professzionálisan és minősített módon. - CG5. Képes alkalmazkodni a technológiai változásokhoz. Érzékenység az ismeretek frissítésének szükségességére. Alkalmazkodás az új helyzetekhez.
Ennek a kompetenciának a megszerzése azt jelenti, hogy tudatában vagyunk a jelenlegi valóságnak és a felmerülő kihívásoknak, állandónak kell tekinteni a változásokat, fel kell vállalni az egész életen át tartó folyamatos tanulás szükségességét és a szükséges alkalmazkodást a folyamatosan változó szakmai környezethez, gyors és állandó, és ez a tendencia egyre nyilvánvalóbbá válik. - CG6. Etikai és szakmai tudatosság. Aktív tisztelet az emberek és a környezet iránt. Szakmai etika. Hozzáállás a társadalmi igényekre érzékeny megoldások javaslatára és azok hatásának felmérésére.
Ennek a kompetenciának a megszerzése azt a hozzáállást jelenti, hogy a tudás különböző rendjeiből keresik az igazságot, az emberi természetről és az emberek méltóságáról, amelyek minden férfi és nő számára közösek, különös tekintettel az etikai és erkölcsi vonatkozásokra. Tisztelet és tudatosság a fenntartható életkörülmények fenntartásában, különös tekintettel a környezeti szempontokra. - CG8. Jól megalapozott és szigorú kritériumokkal kell rendelkeznie a jelenlegi társadalommal és kultúrával kapcsolatban.
E kompetencia elsajátítása olyan kritériumok elsajátítását jelenti, amelyek lehetővé teszik számunkra, hogy megértsük és értékeljük az aktuális társadalmat és kultúrát, a jelen valóságának és történelmi gyökereinek szigorú figyelembevételén alapulva, amelyek lehetővé teszik számunkra, hogy felelősségteljesen részt vehessünk a társadalmi életben. - CG9. Legyen képes kritikai érzékkel megérteni és szintetizálni az összetett propozíciókat abban a kontextusban, amelyben bemutatják.
Ennek a kompetenciának az elérése azt jelenti, hogy képesek vagyunk meghatározni, megkülönböztetni és összefüggésbe hozni mind az alapfogalmakat, mind a premisszákat, amelyekre bármely érv kifejtése épül, valamint annak tartalmát szintetikus és kritikai módon kimondani és alátámasztani. kontextus, politikai, média, szervezeti stb.- amelyben bemutatásra kerülnek.
Különleges
- CE1. Elemezze a környezetet, és ismerje meg a belsőépítészeti projekt történelmi és társadalmi kontextusát.
- CE2. Ismerje a belsőépítészeti projekt ergonómiai és térbeli igényeit.
- CE3. Innovatív és fenntartható koncepcionális, esztétikai és konstruktív megoldásokat kínáló projektterek.
- CE4. Szervezze meg a tereket az egyes projektek funkcionális igényei alapján.
- CE5. A projektötleteket szabványosított technikai grafikai módon ábrázolja.
- CE6. Ismerje meg és oldja meg a felhasználói igényeket a projektmódszerek segítségével.
- CE7. Az elméleti, kulturális és műszaki ismeretek integrálása a belsőépítészeti projektek megoldásába.
- CE8. Az esztétikai szempontokat az építési szempontokkal ésszerű és fenntartható módon integráló belső terek.
- CE9. Elemezze a belsőépítészeti projekt műszaki és gazdasági életképességét.
- CE10. Ismerje a piacon elérhető anyagok műszaki, gazdasági és esztétikai jellemzőit a belsőépítészeti projekt formalizálásához.
- CE11. Grafikusan kommunikálja a belső projekt eredményét világos és érthető módon a nyilvános bemutatáshoz.
- CE12. Ismerje meg belsőépítészeti kutatásának kritériumait, és érje el annak céljait.
- CE13. Ismerje a kereskedelmi és éttermi terek tervezési projektjeivel kapcsolatos jelenlegi jogszabályokat és adminisztratív folyamatokat.
- CE14. Tervezési belső terek kereskedelmi és éttermi használatra.
- CE15. Ismerje a szakmai és vállalati terek tervezési projektjeivel kapcsolatos aktuális jogszabályokat és adminisztratív folyamatokat.
- CE16. Projekt belső terek professzionális és vállalati használatra.
- CE17. Ismerje a kulturális és kiállítóterek tervezési projektjeivel kapcsolatos aktuális jogszabályokat és adminisztratív folyamatokat.
- CE18. A projekt belső terei kulturális és kiállítási célokra.
- CE19. Ismerje a jelenlegi jogszabályokat és adminisztratív folyamatokat a lakó- és vendéglátóterek tervezési projektjeivel kapcsolatban.
- CE20. Projekt belső terek lakó- és szállodai használatra.
- CE21. Master's Final Project bemutatása és védése az egyetemi bíróság előtt, amely a képzési tartalmak és a megszerzett készségek integrálásának gyakorlatából áll.
Képtár
A program eredménye
célkitűzések
- Felkészítse a hallgatót a belsőépítészet speciális szakmai szektorában történő munkaerőpiaci csatlakozásra, valamint projektek képzésére az üzleti és gazdasági helyzet új igényeinek szemszögéből.
- Az ebben a Mesterben képzett szakember profilja képes lesz megbirkózni egy olyan projekttel, amellyel egy adott felhasználási területet tervezhet, sok esetben a vállalathoz és a márka imázsához kapcsolódóan.
- A szakemberek és a hallgatók közötti csere előmozdítása az oktatási gyakorlatba való beilleszkedésük révén. A felkínált tanulmányok célja, hogy referencia mesterképzést nyújtsanak a szakmai szektorban, amelyre orientálódnak, köszönhetően az egyes szektorok prominens vállalatainak és a legtapasztaltabb szakembereknek.
Konkrét célkitűzések
- A technikai és kreatív ismereteket a belső terek, kereskedelmi terek, múlékony építészet, szcenográfia, új térkoncepciók stb. sajátos munkaterületéhez igazítsa.
- Érje el a szakemberek szakosodását, amelyet oly régóta követel a társadalmi, munka- és üzleti környezet.
- Végezze el a tervező, építész és műszaki építész profil képzését.
- A fegyelem valamennyi jogi és szabályozási vonatkozásában történő megfelelő képzés, részletezve ezen szakemberek kompetenciáit és felelősségét.
- Képezze a tanulót a szakmához szükséges számítógépes eszközökkel technikai szinten és projektbemutató szinten egyaránt.
- Integrálja az alapvető grafikus kommunikációs ismereteket a kereskedelmi terek, éttermek és az átmeneti építészet tervezési folyamatába.
Karrierlehetőségek
Karrier kilátások
A mesterképzésben képzett szakember profilja képes lesz megbirkózni egy olyan projekttel, amellyel egy adott felhasználási területet terveznek, sok esetben a céggel és a márka imázsával kapcsolatban. A képzés másik alapvető célja a szakemberek és hallgatók közötti csere előmozdítása az oktatási gyakorlatba való beilleszkedésük révén. A felkínált tanulmányok célja, hogy referencia mesterképzést nyújtsanak a szakmai szektorban, amelyre orientálódnak, köszönhetően az egyes ágazatok prominens vállalatainak és a legtapasztaltabb szakembereknek.
A mester célja olyan szakemberek képzése, akik felkészültek a ma létező és keresett szakmai és munkavilágra. Ez azt jelenti, hogy az egyes hallgatói profilokat multidiszciplináris profilokká kell átalakítani, kiegészítve az alapképzést, lehetővé téve számukra, hogy lefedjék az összes lehetséges szempontot, amelyet a rájuk váró szakmai világban fejleszteniük kell.
Az ágazat jelenlegi valóságának és igényeinek elemzése után ez a mester olyan értéktárggyá képezi hallgatóit, amely olyan munkalehetőségeket nyit meg, amelyet addig nem tudtak elérni.
Ezt a kezdetektől tervezték, és ezt a végzett hallgatók is megerősítették, már beilleszkedtek a munka világába.