Bölcsészettudományi művészet, technológia és az új kommunikáció
The University of Texas at Dallas
Kulcs információ
Campus helye
Richardson, Amerikai Egyesült Államok
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
2 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
USD 18 276 / per semester
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Bevezetés
A művészeti, technológiai és feltörekvő kommunikációs MA (ATEC) kreatív szakembereket, tudósokat és interdiszciplináris kutatókat művel, és alkalmas azoknak a jelölteknek, akik a technológia és a média további tanulmányozása révén szeretnék elősegíteni az oktatásukat, vagy megtenni egy első lépést a Ph.D. felé. . kapcsolódó területeken.
Belépők
Tanterv
Programbeállítások
- Feltörekvő médiatanulmányok
- Interakció tervezés
Bölcsészettudományi művészet, technológia és kialakuló kommunikáció: Interakciótervezés Pathway
Szükséges fő tanfolyamok: 9 félév kreditóra
- ATCM 6000 ATEC dékáni kollokvium
- ATCM 6300 megközelítései a művészetekhez, a technológiához és az új kommunikációhoz
- ATCM 6302 A szemiotika elméletei és történetei
- ATCM 6361 Tervezési kutatási módszerek
A hallgatók várhatóan teljesítik az ATCM 6300-at az első félévben, és a tanfolyamok fennmaradó részét az első 18 félév kreditóráján belül a diplomájukban.
Előírt választani az Pathway belül: 15 félév kreditóra
Válasszon öt tanfolyamot a következő tanfolyamok közül:
- ATCM 6301 Az interaktív művészetek esztétikája
- ATCM 6304 Számítógépes feldolgozás a művészet, a technológia és az új kommunikáció számára
- ATCM 6322 kísérleti interaktív média
- ATCM 6326 Kutatás a hangtervezésben
- ATCM 6345 interaktív elbeszélés
- ATCM 6360 Interaktív média története
- ATCM 6365 Tervezési elvek
- ATCM 6366 Információs architektúra és tervezés
- ATCM 6367 Ember-számítógép interakció
- ATCM 6368 használhatósági tesztelés
- ATCM 6369 Médiaelemzés
- ATCM 6370 Számítástervezés
- ATCM 6371 Vizualizációs kutatás
- ATCM 6372 Pervazív számítástechnika és interakció tervezés
- ATCM 6373 Interaktív környezetek
- ATCM 6374 Speciális témák az interakció tervezésében
- ATCM 6375 Kritikus megközelítések a hálózatba kapcsolt kultúrákhoz
- ATCM 6377 A kreativitás mint társadalmi gyakorlat
- ATCM 6380 A feltörekvő médiumok története
- ATCM 6381 Média, kultúra és gazdaság
- ATCM 6383 Digitális kultúra
- ATCM 6384 Digital Publics and Counpublics
- ATCM 6387 Feltörekvő Média Stúdió
- ATCM 6390 Társadalomtudományi kutatási módszerek az új kommunikációban
- ATCM 6391 A médiapszichológia elméletei
Ingyenes választani: 9 félév kreditóra
Kilenc félév választható anyag az ATEC bármely szervezett 6000 szintű tanfolyamán, vagy a Bölcsészettudományi Iskola, Erik Jonsson Műszaki és Számítástechnikai Iskola, Magatartási és Agytudományi Iskola, Naveen Jindal Gazdálkodási Iskola, Gazdasági Iskola kínálata , Állam- és Államtudományok, Természettudományi és Matematikai Iskola vagy Interdiszciplináris Tanulmányok Iskola. Minden szabadon választható tárgy a Graduate Advisor jóváhagyása szükséges.
Szakdolgozat: 3 félév kreditóra
Legalább 30 féléves kreditóra elvégzése után a hallgatók fejlett kutatási projektet fejeznek ki és mutatnak be interakciótervben, amelyet a mesterbizottság értékelhet.
- ATCM 6399 mester szakdolgozat
Bölcsészettudományi művészet, technológia és kialakuló kommunikáció: A feltörekvő médiatudomány Pathway
Szükséges fő tanfolyamok: 9 félév kreditóra
- ATCM 6000 ATEC dékáni kollokvium
- ATCM 6300 megközelítései a művészetekhez, a technológiához és az új kommunikációhoz
- ATCM 6375 Kritikus megközelítések a hálózatba kapcsolt kultúrákhoz
- ATCM 6376 Média és kultúratudományi módszerek
A hallgatók várhatóan teljesítik az ATCM 6300-at az első félévben, és a tanfolyamok fennmaradó részét az első 18 félév kreditóráján belül a diplomájukban.
Előírt választani az Pathway belül: 15 félév kreditóra
Válasszon öt tanfolyamot a következő tanfolyamok közül:
- ATCM 6301 Az interaktív művészetek esztétikája
- ATCM 6336 Kritikus játéktanulmányok
- ATCM 6345 interaktív elbeszélés
- ATCM 6351 Játékok története és kultúrája
- ATCM 6352 Társadalmi tudatú játékok
- ATCM 6354 Játék és kultúra
- ATCM 6357 virtuális világok és közösségek
- ATCM 6377 A kreativitás mint társadalmi gyakorlat
- ATCM 6381 Média, kultúra és gazdaság
- ATCM 6382 Adatvédelem, felügyelet és technológia
- ATCM 6383 Digitális kultúra
- ATCM 6384 Digital Publics and Counpublics
- ATCM 6385 Feltörekvő média és identitás
- ATCM 6386 Digitális szövegszerűség
- ATCM 6387 Feltörekvő Média Stúdió
- ATCM 6388 kritikus készítés
- ATCM 6389 speciális témák a hálózatba kapcsolt kultúrákban
Ingyenes választani: 9 félév kreditóra
Kilenc félév választható anyag az ATEC bármely szervezett 6000 szintű tanfolyamán, vagy a Bölcsészettudományi Iskola, Erik Jonsson Műszaki és Számítástechnikai Iskola, Magatartási és Agytudományi Iskola, Naveen Jindal Gazdálkodási Iskola, Gazdasági Iskola kínálata , Állam- és Államtudományok, Természettudományi és Matematikai Iskola vagy Interdiszciplináris Tanulmányok Iskola. Minden szabadon választható tárgy a Graduate Advisor jóváhagyása szükséges.
Szakdolgozat: 3 félév kreditóra
Legalább 30 félév kredit tanfolyam elvégzése után a hallgatók fejlett kutatási projektet készítenek és mutatnak be a digitális média tanulmányaiban a mesterbizottság értékelésére.
- ATCM 6399 mester szakdolgozat
A program eredménye
A hallgatók megismerik a technológia- és médiatudományt megalapozó alapelméleteket és módszertanokat, valamint kortárs vitákat folytatnak a területeken. A tanfolyamok elvégzése után a hallgatók saját kutatási kérdéseket tesznek fel téziseikhez.
A program lehetőséget nyújt a diákoknak arra is, hogy tanársegédjeiken keresztül finomítsák tanításukat, versenyképes ösztöndíjak révén konferenciákon vegyenek részt és jelenjenek meg, hogy részt vegyenek az ATEC szellemi életében a dékáni kollokviumon és más előadó -sorozatokon keresztül, és együttműködjenek több kutatócsoportban . A kari szakterületek közé tartoznak a globális médiatudományok, a feminista médiatudományok, a kritikus játék tanulmányai, a játékok és a tanulás, a média kulturális és társadalomtudományi tanulmányai, a digitális egészségügyi bölcsészettudományok, a fogyatékossággal élő média tanulmányai, a digitális újságírás, a remix tanulmányok, a közgazdaságtudományok, a tudomány és a technológia tanulmányai , művészet + tudomány és animáció.
A hallgatók felvétele az ATEC MA két Pathways egyikébe történik:
- Interakciótervezés: A diákok tervezési kutatási és médiatudományi módszereket használnak a feltörekvő technológiák elemzésében és tervezésében.*
- Feltörekvő médiatanulmányok: A diákok média- és kulturális tanulmányi módszereket használnak a digitális média és technológiák történetének és társadalmi vonatkozásainak feltárására.
Karrierlehetőségek
A karrierlehetőségek magukban foglalják, de nem kizárólag, oktatást, írást / kiadást, nonprofit érdekképviseleti kutatást, adatmegjelenítést, felhasználói élménytervezést, interakciótervezést, interaktív elbeszélést és játéktervezést számos iparágban.
English Language Requirements
Tanúsítsd angol nyelvtudásodat a Duolingo angol teszttel! A DET egy kényelmes, gyors és megfizethető online angol teszt, amelyet több mint 4000 egyetem (például ez is) fogad el világszerte.