A mester digitális marketing és e-kereskedelem szemtől szemben Alicante-ban gyakorlati szempontból készül , tantervünk az egyik különbségünk.

Az elektronikus kereskedelem és a digitális marketing oktatása elengedhetetlen az internetes értékesítés hatékony irányításához. Az Ecommaster programban megvan a kulcsa , hogy hiteles e-kereskedelmi menedzserré váljunk, és megtanítunk minden szükséges stratégiát az online sikerhez . Az üzleti jelen és jövője az interneten van. Specializálódtak!

Tanulmányozzuk azokat a szükségleteket, amelyekre napjainkban szükségünk volt, és hogy továbbra is legyen tanárjuk és ecommerciantesünk. Az e-kereskedelem mesterképzésének 8 kiadását az Alicante-ban , 5 személyes kiadást Madridban és 13 kiadást Online módban adaptáltuk.

2011-től 2016-ig a "Mester az e-kereskedelem és az online marketing területén a Miguel Hernández Egyetemen" címet vállaltuk, és ennek a rehabilitációnak az okán "függetlenné vált", és fizikai központot nyitottunk az Elche Parque Empresarial-ban. közelebb az együttműködő társaságokhoz és a Digitális Üzleti Iskola lenne, ezáltal megkönnyítve a hallgatók számára a magánvállalkozáshoz való közelebbi megközelítést.

Tanszékünkbe azonban továbbra is bevonunk néhány professzort a Miguel Hernández Elche Egyetemen, és együttműködünk mind ezzel a szervezettel, mind az Alicante Egyetemmel.

A Semipresencial Digitális Marketing Mester-t Alicante-ban tanítják a „learning by doing” filozófia keretében, ahol a hallgató hozzáférhet egy nyílt forráskódú platformhoz, hogy együtt dolgozzon a Magento-val, a Prestashop-tal és / vagy a WordPress WooCommerce-vel, piacvezető platformokkal üzletek létrehozására az interneten.

Digitális üzleti iskolánk

Meghosszabbítjuk a SEO, az Adwords, a Web Analytics és a Big Data óráit tantervünkben, és emellett látogatásokat szerveztünk különböző e-kereskedelemmel foglalkozó vállalatoknál (Lolahome, Valentina's Store, Catral Garden, Sistel, logisztikai cégek, cseppszállítás, stb)

Három mérnök (telekommunikáció és multimédia) van az Ecommaster munkatársainkban, hogy segítsenek a műszaki profil nélküli hallgatóknak bizonyos alapismeretekkel rendelkezni az online áruház konfigurálásában.

Az Alicante digitális marketing mester képzését heti élő online tanfolyamokkal egészítettük ki, ezért a hallgató online kiadásában hozzáférhet a Mester teljes platformjához. Minden online ülést rögzítünk, és a hallgató annyiszor ellenőrizheti őket, amennyit csak akar.

Havonta bevontuk a "Mesterkurzust" az ágazat legfontosabb vezetõivel és adataival. Ezekre az osztályokra a székhelyünkön kerül sor, és a hallgatók közvetlen és kiváltságos kapcsolatokkal is rendelkezhetnek ezen ülések során, amellett, hogy képzettségük nagy értéket képvisel.

A Mesterben ezeket az extra havi ülésszakokat is felhasználjuk, hogy sokkal gyakorlatibb órákkal tegyünk lépéseket, hogy a hallgatók a projekten dolgozzanak.122311_novedades-master-ecommerce-online.jpg

Miért érdemes a digitális marketing és az e-kereskedelem mesterét elvégezni Alicanten?

  • Első iskola az e-kereskedelem és a digitális marketing területén.
  • Garantált minőség
  • Több mint 1200 hallgató képzett.
  • Több mint 190 e-kereskedelemmel foglalkozó professzor.
  • Több mint 9400 óra képzés.
  • Több mint 725 óra videó.
  • Alicante-ban, Madridban vagyunk online.

Folytathatnánk annak igazolását, hogy miért kell beiratkoznia az e-kereskedelem és digitális marketing mesterünkre Alicante-ban, de inkább azt szeretnénk, ha tudná, miért nem kell részt vennie ezen a személyes mesterön. Javasoljuk, hogy olvassa el a tanterv és a módszertan megismerése előtt.

Javasolunk egy bizalmi gyakorlást is, és arra ösztönözjük Önt, hogy keressen minden olyan hallgatót, aki elvégezte a Mesterünket a LinkedIn-en, és kérje meg a képzés minőségét.

desk, work, businessnyers pixel / Pixabay

Előnyök Modalitás szemtől szemben Alicante-ban

  • Egyéni oktatóanyagok
  • Projektfigyelés és tanácsadás.
  • Webináriumok a legfejlettebbekkel az online világban.
  • Kiegészítő anyag PDF formátumban.
  • Intuitív online campus frissített anyaggal, minden kiadásban.
  • Élő közvetítés a felvett tanárokkal.
  • Hozzáférés a hallgatók exkluzív foglalkoztatási cseréjéhez .
  • Exkluzív hozzáférés a közösségekhez és a fórumokhoz a hallgatók és a tanárok számára.
  • Gyakorlati órák a legerősebb eszközökkel.

Az e-kereskedelem mesterének céljai Alicante-ban

122310_objetivos-master-ecommerce-online.jpg

  • Indítsa el saját digitális üzleti ötletét.
  • Munka létező üzleti vagy e-kereskedelemben.
  • Képesek lehetnek pályázatot szerezni az ágazatban.
  • Konzultáció a tanárokkal.
  • Hálózati közösség ecommaster.
  • Tanulj gyakorlás útján.
  • Javítsa a műszaki és vezetési képességeit.
  • Exkluzív hozzáférés az e-kereskedelmi platformokhoz.
  • A projekt érvényesítése az Ecommaster Courton keresztül.

tanterv

00. Online áruházak létrehozása és kezelése

  1. Elektronikus kereskedelem
  2. Üzleti és online stratégia.
  3. Online áruház menedzsmentje és folyamata.
  4. Online marketing az e-kereskedelem számára.

01. Webes technológia

  1. Bevezetés a HTML-be.
  2. Tárhely és domain beállítások.
  3. SSL tanúsítványok.
  4. FTP adminisztráció. Filezilla műhely.
  5. Google Search Console Online áruházom figyelése.
  6. Tárhely és a számítási felhő.

02. Elektronikus kereskedelem és internetes értékesítési technikák

  1. Bevezetés az e-kereskedelembe.
  2. Online értékesítési csatorna és beszélgetés.
  3. E-kereskedelem szótár

03. Üzleti elemzés, stratégia, piacok és nemzetközivé válás

  1. Online üzleti terv.
  2. Kulcsszó kutatása és elemzése az online verseny és a piackutatás területén.
  3. Csapat egy online cég létrehozása érdekében.
  4. A digitális vállalkozások nemzetközivé válása.
  5. Lean StartUp módszertan. Digitális üzleti modellek.
  6. Üzleti modell vászon.

04. Jogi szempontok az interneten. Az e-kereskedelem jogi kerete

  1. A digitális vállalkozás pénzügyi és jogi szempontjai.
  2. A weboldal jogi feltételei.
  3. Belső és külső szerződések.
  4. Jogi ajánlások az interneten történő értékesítéshez.

05. CMS Choice az online áruházhoz

  1. WordPress
    • A WordPress, mint sokoldalú platform web létrehozására: oldalak, hozzászólások, címkék és kategóriák. Ajánlott bővítmények
    • Témák és alapvető WordPress testreszabás.
    • Optimalizálás a SEO, a biztonság, a tartalom és az ólom rögzítéséhez.
    • Webáruház fizikai vagy letölthető termékek tárolására.
    • Az elektronikus kereskedelem és a fizetési módok kiterjesztései.
  2. Prestashop
    • Prestashop háttér: kategóriák, attribútumok, termékek és kombinációk.
    • Az előlap alapvető testreszabása: Nyelv, menük, logók, vállalati kép.
    • Menedzsment: szállítmányozók, megrendelés állapota, akciók, fizetési módok, adók.
    • Masszív katalógus feltöltés.
    • Bevezetés a több üzletbe.
  3. Magento
    • Oldal típusok, kialakítás és sablonok.
    • Kezdeti konfiguráció: felhasználók, szerepek, fizetési módok, szállítási módok.
    • Katalóguskezelés, terméktípus és attribútumok konfigurálása.
    • Magento Connect, kiterjesztések.

06. E-kereskedelem menedzsmentje és menedzsmentje

  1. Az online menedzser száma az e-kereskedelemben.
  2. Ügyfélszolgálat - digitális fogyasztó. Eszközök: Online csevegés, Telefonok, kapcsolótáblák, Correos, CRM.
  3. Egy online áruház folyamatdiagramja. Napi működés
  4. Logisztika és készletgazdálkodás.
  5. Internetes fizetési módszerek
  6. Bizalom növelése az e-kereskedelemben
  7. Sikertörténetek az e-kereskedelemben: Orvosi e-kereskedelem, élelmiszer-e-kereskedelem és divat-e-kereskedelem.
  8. E-kereskedelem automatizálása.

07. Keresőoptimalizálás (SEO)

  1. Seo az e-kereskedelem számára
    • A SEO alapvető elemei egy blog szempontjából.
    • Hogyan működik a Google?
    • Hogyan lehet megtalálni a legjobb kulcsszavakat?
    • Eszközök a kulcsszavak elemzéséhez.
    • A műszaki SEO ellenőrzés.
    • Olyan dolgokat, amelyeket mindig meg kell tennünk.
    • A követés optimalizálása - miért fontos?
    • Ismétlődő tartalom
  2. SEO az oldalon
    • Kulcsszó kutatás Az e-kereskedelem kulcsszóelemzése.
    • Indexelés: a Google keresőpultja és a tipikus hibák.
    • Belső kapcsolatban
    • Gazdag kivonatok, fejléc-hierarchia és képoptimalizálás.
    • Specifikus tartalmi irányelvek: kerülje a duplikált és a vékony tartalmat.
    • SEO copywriting útmutató az e-kereskedelemben és a WordPress 2-ben.
  3. SEO Off Page
    • Linképítési stratégiák.
    • Linkbaiting stratégiák.
    • Büntetések kezelése a Google-on és más keresőmotorokon.
    • Keresési algoritmusok: Pingvin, Panda, Kolibri.
    • Fekete kalap és fehér kalap.
  4. SEO audit
    • Mi az? Miért történik? Mikor van szüksége?
    • A vállalati célok elemzése. Kulcsszavak, versenytársak és lehetőségek.
    • Ontológiai elemzés (webes építészet).
    • Nyomonkövethetőség és indexálhatóság elemzése.
    • On Page műszaki elemzés: Tartalom, strukturált adatok és wpo.
    • Technikai elemzés Ki oldal: link profil, online láthatóság.
    • Online láthatósági elemzés.
    • Döntéshozatalban.

08. Internetes reklám

  1. Internetes reklám
    • Alapfogalmak, költség- és mérési modellek: CPC, CPA, CPL stb.
    • Bevezetés a programozott reklámba.
    • Bing hirdetések és a Google Adwords alternatívái.
  2. Google Adwords
    • Platformok: Keresési hálózat és keresési partnerek, Display hálózat, YouTuBE, Google Play Áruház.
    • Hirdetéstípusok és KPI-k.
    • Besorolás, aukciók és minőségi szint.
    • Kampány felépítése, egyezések és kiterjesztések.
    • Kulcsszó kutatás a Google Adwords számára.
    • Google Shopping: Kereskedői fiókok optimalizálása, remarketingszámlák felépítése.
    • Eszközök és források a Google Ads és a Digital Advertising számára.

09. Online marketing az e-kereskedelem-orientált értékesítésben és eredményekben.

  1. Digitális keverék: vonzás, átalakítás, megtartás / lojalitás, mérés / elemzés.
  2. Online promóció Technikák és eszközök online vállalkozásuk nyilvánosságra hozatalához a korai szakaszban.
  3. Omnichannel stratégia az online értékesítés növelése érdekében.
  4. Növekedés hackelés Technikák és módszertan az online üzleti exponenciális növekedéséhez.
  5. Megjegyzések és vélemények kezelése egy online áruházban. Eszközök a megjegyzések rögzítéséhez.
  6. Hogyan lehet elkezdeni az értékesítést az Amazon és más piacokon keresztül, az Amazon társulási rendszerén, az e-kereskedelem katalógusának kezelésén keresztül a piacterekön
  7. Jövedelmezőség-elemzés online projektben (ROI).
  8. Fotózás e-kereskedelemben.
  9. Video marketing workshop e-kereskedelem számára. SEO optimalizálás a YouTube-on.
  10. E-mail marketing Kampánytervezés és konverzió, A / B tesztek, e-mail automatizálás és konverziós csatornák.
  11. Partner marketing

10. Használhatóság, nagy adatok és webes elemzés

  1. Analytics az e-kereskedelemben. KPI jelentések és forgalom elemzés.
  2. Bevezetés a Google Analytics szolgáltatásba.
  3. Használhatóság és CRO. Metrikus elemzés a konverzió növelése érdekében.
  4. Nagy adatok az e-kereskedelemben: Elméleti meghatározás és e-kereskedelmi alkalmazás.

11. Szociális kereskedelem. Eladás a közösségi hálózatokban

  1. Közösségi hálózatok mint online értékesítési csatornák. Keresztértékesítési formula a társadalmi kereskedelemhez.
  2. Facebook és Instagram hirdetések.
  3. Szponzorált LinkedIn és LinkedIn hirdetések az e-kereskedelem számára.
  4. A stratégia meghatározása a közösségi hálózatokban. A közösségi menedzser naptára.
  5. Internetes remarketing (tökéletes közönség).
  6. Felügyeleti eszközök a szociális hálózatokban.

12. Bejövő marketing

  1. Bevezetés és fogalmak.
  2. Hogyan működik a személyes márka.
  3. Tartalom Marketing
  4. Virralizálja tartalmát.
  5. Bejövő marketing eszközök műhely az e-kereskedelem számára.

E-kereskedelem ellenőrzése

  1. Az ellenőrzések elvégzéséhez szükséges dokumentumok.
  2. Eredménykimutatás és jövedelmezőségi e-kereskedelem.
  3. Tevékenységek a valós esetekben.

Mester Tézis Projekt

A végső projektmester választása: saját vagy harmadik fél, valódi vagy fiktív.

Oktatóanyagok az elérendő elektronikus kereskedelemről, tango, ha ez valóban fiktív.

A végső mesterprojekt védelme a bíróság előtt: (nem kötelező).

Program oktatási nyelve:
  • Spanyol
Utoljára frissítve Október 5, 2019
Ez a kurzus Nappali bejárós
Start Date
nov. 9, 2019
Duration
6 hónapok
Nappali
Price
4,900 EUR
Deadline
nov. 15, 2019
Helyszínek szerint
Dátum szerint
Start Date
nov. 9, 2019
End Date
ápr. 2020
Jelentkezési határidő
nov. 15, 2019

nov. 9, 2019

Location
Jelentkezési határidő
nov. 15, 2019
End Date
ápr. 2020