Divatirányítási Mester: Márka és Kommunikáció Menedzsment
Milano Fashion Institute
Kulcs információ
Campus helye
Milan, Olaszország
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Összekevert
Időtartam
1 év
Pace
Teljes idő
Tandíjak
EUR 18 000 / per year
Jelentkezési határidő
30 Nov 2024
Legkorábbi kezdési dátum
27 Jan 2025
Bevezetés
Divatirányítás mesterszak: Márka & Kommunikációs menedzsment
A DIVAT VILÁGÁBAN AZ IMÁZS KULCSFONTOSSÁGÚ
Természetesen nem csak a divatbemutatókról vagy a fotózásokról van szó: a nagy márkáknak valódi kulturális identitásuk van, legyen az új avantgárd vagy évszázados örökség. Ez a tőke gondos márkaépítési és kommunikációs stratégiák révén épül fel, ami még a legnagyobb divatházak vagyonát is megalapozhatja - vagy tönkreteheti -. Tudni, hogyan lehet ezeket a területeket felértékelni, és hogyan lehet olyan kommunikációt tervezni, amely képes nyomot hagyni, az egyik legösszetettebb - és leghálásabb - munka, amit a divat és a luxus világában végezhetünk.
A márka & Kommunikációmenedzsment mesterszak a márka kommunikációjával és hangjával foglalkozó szakembereket képez 360°-ban: a reklámkampányoktól kezdve a rendezvényeken, a sajtóközleményeken és a public relations-en át a közösségi médiáig.
Egy olyan alak, amely - ma jobban, mint valaha - a divatmárkák által legkeresettebbek közé tartozik: A Gen-Z és az új piaci szegmensek gyökeresen átalakítják a tipikus kommunikációs, média- és digitális forgatókönyvet.
A márkák DNS-ét, a "mítoszteremtő" stratégiákat és a márkák kulturális örökségét új nyelvekre és kultúrákra fordítják le: a digitális divattól a phygital fashion-ig.Ezért a divatmárkák a kommunikációs szakemberek új generációját keresik: akik képesek a digitális változások kezelésére. Ezen a mesterkurzuson pontosan ezt fogja megtanulni.
Legfontosabb tényeket
Üdvözlő nap:
Orientációs hét: Január 20-24, 2025
Ünnepség és előadások kezdete: Január 27, 2025
Előadások vége: Október 17, 2025
Gyakorlat: 2025 októberétől
Mester: 1. szintű egyetemi mesterképzés, 60 ECTS
A mesterképzés időtartama: 1 év, 1200 óra
Helyszín: Az egyetem területén, Milánóban. Távoktatással is részt lehet venni a mesterkurzuson.
Belépők
Tanterv
A kurzus leírása
A Mester tartalma különböző interdiszciplináris témákat integrál a márkamenedzsment és a kiskereskedelmi menedzsment folyamatainak jobb megértése és kezelése érdekében.A mester 720 órányi tantermi előadásból és egy legalább 480 órás végső gyakorlatból áll. A szerkezet hat tanulási blokkból áll: bemelegítés, mennyiségi és projekteszközök, divatpillérek, divatfolyamatok, kíváncsiság, divatgyakorlatok, terepprojektek, felhatalmazás és szakmai gyakorlat.A cél az, hogy elkísérje a hallgatót az iparág és a márkamenedzsmentben részt vevő szakmai profilokat jellemző kulcsfontosságú folyamatok progresszív ismeretéhez. Az előadások modulokba vannak szervezve a különböző területekről érkező tanárok jelenléte alapján, amelyek teljes képet közvetíthetnek az ipar szerkezete és működési mechanizmusa.Tartalmazzák az elméleti keret egy részét és a gyakorlatoknak szentelt nagy teret, a módszerek, technikák és konkrét munkaeszközök átadása céljából.
Képtár
Ösztöndíjak és finanszírozás
Ösztöndíjak elérhetőek a Master 2025-re
Milano Fashion Institute minden évben több ösztöndíjat kínál jelentkezőinek, amelyek fedezik a mesterképzésre való beiratkozás költségeinek felét, és amelyeket a divatiparban tevékenykedő olasz cégek ajánlanak fel.
Hogyan működik?
Az ösztöndíjak odaítélése a tanfolyam kezdete előtt történik, figyelembe véve a jövedelem és az érdemek kritériumát az Akadémiai Bizottság részéről. A Mester felvétele független az ösztöndíj megadásától.
Hogyan kell alkalmazni?
Az ösztöndíjra vonatkozó jelentkezési lapot a „Jelentkezési űrlap” tartalmazza, és kitölthető a https://www.milanofashioninstitute.com/apply-now oldalon, a „Jelentkezés” oldalon. A jelentkezési lap benyújtását követően a Tanulmányi Bizottság dönt a megbízásról, az eredményről a kurzus kezdetéig értesítve. További információkért olvassa el a modulon belüli szabályokat.
Kérek az ösztöndíjak?
Az ösztöndíjak célja mind az olasz állampolgárok, mind a külföldiek, akik részt kívánnak venni a Milánói Divat Intézet mesterei között.
Mikor jelentkezik?
Az ösztöndíj iránti kérelmet 2024. november 30-ig kell benyújtani.
Karrierlehetőségek
Karrierfejlesztés
A Master in Fashion Direction: Brand & Communication Management célja, hogy fiatal szakembereket képezzen fejlett kommunikációs és digitális készségekkel (pl.verbális és vizuális), mély művészi és kulturális ismeretek, valamint szervezési és vezetési készségek.
A szakmai figurák a STÍLUS és MARKETING területeket kvalifikáltan támogatni képes junior szakemberek, mint divatstylist, divatszerkesztő, vizuális és művészeti kutató, valamint trendelemző, Cool Hunter, junior marketingmenedzser, rendezvénymenedzser; a KOMMUNIKÁCIÓ területen kommunikációs menedzser, közösségi média menedzser, digitális PR, digitális tartalom menedzser, PR menedzser, sajtóirodavezető; végül a KULTÚRA ÉS ÖRÖKSÉG terület Kulturális Örökség Menedzserként vagy Vállalati Fenntarthatósági Menedzserként.
Mivel ez egy rendkívül innovatív terület, a profilban rejlő lehetőségeket professzorokból és vezető gyakorló szakemberekből álló kar fogja fejleszteni, és olyan kiválasztási folyamaton keresztül, amely a különböző háttérrel rendelkező (főleg kommunikációs, tervezési, menedzsment végzettségű) résztvevőket részesíti előnyben. ha jelentős érdeklődést mutatnak a társadalmi és kulturális innováció valamennyi jele és azok politikai stratégiákká és eszközökké való átültetése iránt.
A különböző hátterű diákokból álló osztályterem újrateremti a tipikus, több üzletágat átívelő csapatok készségeit, és elősegíti a képességek fejlesztésének feltételeit mind az innováció, mind a kreativitás terén, valamint a kommunikáció területén megvalósuló projektinnovációt.