Divatirányító mester: márka- és üzletvezetés
Milano Fashion Institute
Kulcs információ
Campus helye
Milan, Olaszország
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Összekevert
Időtartam
1 év
Pace
Teljes idő
Tandíjak
EUR 18 000 / per year
Jelentkezési határidő
30 Nov 2024
Legkorábbi kezdési dátum
27 Jan 2025
Bevezetés
Divatirányító mester: márka- és üzletvezetés
A VÁSÁRLÁSTÓL A DIGITÁLIS FASHION MARKETINGIG
Divatvásárló. Marketing menedzser. Omnichannel stratéga.
Egy divatcég üzletének irányítása a divatmarketing, a divatmenedzsment és a divatkiskereskedelem kombinálását jelenti. A Master in Fashion Direction: Brand & Business Management több tudományágat egyesítenek annak érdekében, hogy a legképzettebb és leginnovatívabb szakmai figurákat képezzék ki, akik a divat és a luxus világában az üzletvezetésért felelnek majd.
Első lépés: az üzleti modellek, fejlődésük és üzleti stratégiáik tanulmányozása az iparágban.
Második lépés: a különböző kiskereskedelmi és üzleti csatornák felismerése és tanulmányozása, a mögöttes üzleti logika és azok konkrét működése: a divatvásárlástól és a kiskereskedelmi merchandisingtól az értékesítésig és a digitális menedzsmentig.
Harmadik lépés: a fogyasztó és a különböző csatornák közötti kapcsolatok megértése. Az ügyfelek viselkedésének elemzésétől, az érzékszervi tervezés és életmódjuk hatásától az omnichannel stratégiáig és a digitális integrációig.
Célunk: a fogyasztót helyezni a középpontba, olyan zökkenőmentes élményeket teremteni, amelyek összekapcsolják a különböző érintkezési pontokat, valamint tudni kell azonosítani, létrehozni és megtervezni a sikeres üzleti és kiskereskedelmi stratégiákat.
Határidők
Rendező: Prof. Valeria Maria Iannilli
Aligazgató: Prof. Alessandra Spagnoli
Köszöntő nap: 2023. január 20
Orientációs hét: 2023. január 21-26
Ünnepség és előadások kezdete: 2023. január 30
Az előadások vége: 2023. október 20
Gyakorlati idő: 2023 októberétől
A mesterképzés időtartama: 1 év, 60 kredit, 1200 óra
A(z) Milano Fashion Institute összes mestere első szintű egyetemi mesterképzés, amelyet a Milánói Politechnika, Design School akkreditált. Valamennyi mester 60 egyetemi kreditet (CFU, azaz "crediti formativi universitari") bocsát ki.
Az elfogadott oktatási modellt három egyetem tanárai, valamint az iparág legjelentősebb és legképzettebb vállalataiból érkező szakértők által végzett multidiszciplináris tevékenységek jellemzik.
Belépők
Tanterv
A kurzus leírása
A Mester tartalma különböző interdiszciplináris témákat integrál a márkamenedzsment és a kiskereskedelmi menedzsment folyamatainak jobb megértése és kezelése érdekében. A mester 720 órányi tantermi előadásból és egy legalább 480 órás végső gyakorlatból áll. A szerkezet hat tanulási blokkból áll: bemelegítés, mennyiségi és projekteszközök, divatpillérek, divatfolyamatok, kíváncsiság, divatgyakorlatok, terepprojektek, felhatalmazás és szakmai gyakorlat. A cél az, hogy a hallgatót elkísérjék az iparág és a márkamenedzsmentben érintett szakmai profilokat jellemző kulcsfolyamatok progresszív ismeretéhez. Az előadásokat a különböző területekről érkező tanárok jelenléte alapján modulokba szervezzük, amelyek teljes képet közvetíthetnek az iparág szerkezetéről és működési mechanizmusáról. Tartalmazzák az elméleti keret egy részét és a gyakorlatoknak szentelt nagy teret, a módszerek, technikák és konkrét munkaeszközök átadása céljából.
Képtár
Ösztöndíjak és finanszírozás
Ösztöndíjak elérhetőek a Master 2025-re
Milano Fashion Institute évente több ösztöndíjat ajánl fel pályázóinak, amelyek a mesterek beiratkozási költségeinek felét fedezik, és a divatiparban tevékenykedő olasz társaságok kínálják.
Hogyan működik?
Az ösztöndíjak odaítélése a tanfolyam kezdete előtt történik, figyelembe véve a jövedelem és az érdemek kritériumát az Akadémiai Bizottság részéről. A Mester felvétele független az ösztöndíj megadásától.
Hogyan kell alkalmazni?
Az ösztöndíjra vonatkozó jelentkezési lapot a „Jelentkezési űrlap” tartalmazza, és kitölthető a https://www.milanofashioninstitute.com/apply-now oldalon, a „Jelentkezés” oldalon. A jelentkezési lap benyújtását követően a Tanulmányi Bizottság dönt a megbízásról, az eredményről a kurzus kezdetéig értesítve. További információkért olvassa el a modulon belüli szabályokat.
Kérek az ösztöndíjak?
Az ösztöndíjak célja mind az olasz állampolgárok, mind a külföldiek, akik részt kívánnak venni a Milánói Divat Intézet mesterei között.
Mikor jelentkezik?
Az ösztöndíj iránti kérelmet 2024. november 30-ig kell benyújtani.
Karrierlehetőségek
Karrierfejlesztés
A márka- és üzletmenedzsment mester által megformált professzionális figurák képesek lesznek megtervezni és irányítani a disztribúciót, az off-line és online marketinget: a nemzetközi márkák DOS-jától kezdve az áruházakig, a nagyszabású kiskereskedőkig és az online e- Fiatal és minősített profilok, akik támogatják a vásárlás, a kiskereskedelmi értékesítés, a digitális menedzsment, a CRM-kezelés, a vizuális árusítás, az üzletvezetés és a többcsatornás menedzsment folyamatait. A profilok ezért junior figuráknak minősülhetnek, például:
- Vevő
- Kiskereskedelmi kereskedő
- Árutervező
- Kiskereskedelmi marketing menedzser
- E-kereskedelmi vezető
- Digitális márkamenedzser
- CRM menedzser
- Junior üzletvezető
- Omni-channel Manager.
Mivel ez egy rendkívül innovatív terület, a profilban rejlő lehetőségeket a különböző oktatási háttérrel rendelkező résztvevők kiválasztási folyamatán keresztül fejlesztik ki, hogy az osztályteremben megteremtsék mindazokat a készségeket és kompetenciákat, amelyek a többfunkciós vállalati csapatokra jellemzőek.Ezen túlmenően a különböző hátterek lehetővé teszik a „kreatív kiskereskedelmi menedzsment” interdiszciplináris készségeinek és kompetenciáinak fejlesztéséhez szükséges feltételek megteremtését, amelyek lehetővé teszik a kreatív és elemző kérdések fürge megközelítését.