Ifjúsági igazságszolgáltatás MSc
Queen's University Belfast - Faculty of Arts, Humanities and Social Sciences
Kulcs információ
Campus helye
Belfast, Egyesült Királyság
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
1 - 3 év
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
GBP 19 100 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Sep 2024
* Észak-Írország és Ír Köztársaság: 6 650 GBP | Anglia, Skócia vagy Wales: 7470 GBP | EU egyéb és nemzetközi: 18 200 GBP
Bevezetés
Azok számára készült, akik szeretnék jobban megérteni az ifjúsági kérdéseket, a fiatalok bűnözését, valamint a társadalmi és büntető igazságszolgáltatási válaszokat a fiatalok számára. Ez a program a kritikus elemző készségek fejlesztésére és a politika és gyakorlat nemzetközi szabványokhoz és referenciaértékekhez való viszonyításának képességének javítására összpontosít.
A gyakorlati szakemberek, a politikai döntéshozók és a további tudományos tanulmányok iránt érdeklődők által megcélzott program lehetőséget biztosít a tudományos ismeretek és a kritikus elemző készségek alkalmazására a fiatalok életének, a büntető igazságszolgáltatási rendszernek és a gyermekek jogairól szóló diskurzusnak a gyakorlatban és jobb megértésében.
Tekintettel a megnövekedett szakpolitikai figyelemre az ifjúsági igazságszolgáltatás és a gyermekekre és fiatalokra általánosabb hatást gyakorló stratégiák terén, a program tükrözi a gyermekek és fiatalok szükségleteinek és jogainak megértésére irányuló törekvést, valamint a válaszokat bizonyítékok, bevált gyakorlatok és nemzetközi normák alapján.
Jelentkezési határidő: 2022. július 29. péntek 16 óra.
Ifjúsági igazságszolgáltatás kiemeli
A Queen's kriminológiája nemzetközileg elismert kutatási hozzájárulásaiért és kiváló oktatási teljesítményéért.
Iparági linkek
Kiterjedt kapcsolataink vannak helyi és nemzetközi civil szervezetekkel, és lehetőséget biztosítunk a hallgatók számára releváns kutatások elvégzésére. Ez különösen akkor lehet érdekes, ha tapasztalatot szeretne szerezni a gyermekágazatban, esetleg állást szeretne szerezni vagy pozíciót szeretne változtatni.
Karrierfejlesztés
A program célja, hogy javítsa a hallgatók tudását és megértését a fiatalok életével kapcsolatban, hogy ezt alkalmazhassák a fiatalokkal vagy fiatalok nevében dolgozó karrierjük során, különösen a törvénnyel ütköző fiatalok körében.
A program kiváló lépcsőfok a doktori kutatáshoz.
Nemzetközileg elismert szakértők
A programot olyan munkatársak oktatják, akik aktívan részt vesznek a törvénybe ütköző fiatalokkal, a fiatalok bűnözésével, a fiatalok és a konfliktusokkal, a dezisztenciával, a reintegrációval, a fiatalokkal és az erőszakkal és a gyermekjogokkal kapcsolatos kutatásokban. Számos kutatási módszert alkalmazunk, különös szakértelemmel a gyermekekkel végzett részvételen alapuló kutatásban és a narratív kutatásban. Ez a program a Gyermekjogi Központhoz (CCR) kapcsolódik, amely nemzetközi hírnévnek örvend a gyermekjogok területén, és középpontjában a gyermekjogok érvényesítése, a törvénnyel összeütközésbe kerülő fiatalok és az ifjúsági igazságszolgáltatás, a gyermekek részvétele, az oktatás. , szociális ellátás és a fogyatékkal élő gyermekek. A CCR-nek élénk közössége van PhD-hallgatókból, akik számos országban végeznek kutatásokat számos kérdésben.
Hallgatói élmény
Ez a program rugalmas tanulásra készült, és vegyes tanulási megközelítést tartalmaz, amely az online és a személyes kurzusok elegyét kínálja.
A program teljes vagy részmunkaidőben vehető igénybe. A hallgatók választhatnak az MSc, a posztgraduális bizonyítvány vagy a posztgraduális diploma megszerzése mellett Pathway .
A program célja, hogy ösztönözze a diákokat, hogy fontolják meg a társadalmi igazságosság, a büntető igazságszolgáltatás és a gyermekek jogai közötti kapcsolatot. A hallgatók lehetőséget kapnak arra, hogy tudományos ismereteiket és kritikus elemző készségeiket alkalmazzák a fiatalok életének, a büntető igazságszolgáltatási rendszernek és a gyermekek jogairól szóló diskurzusnak a gyakorlására és jobb megértésére.
A programban részt vevő hallgatók automatikusan a Gyermekjogi Központ tagjává válnak, amelyen keresztül a hallgatók kapcsolatba léphetnek más hallgatókkal, oktatókkal és számos nemzetközi látogatónkkal, akik a kapcsolódó témákról szólnak.
Képtár
Belépők
Tanterv
A program a Társadalomtudományi, Oktatási és Szociális Munkaiskola szakterületeire támaszkodik (ifjúsági tanulmányok, kriminológia, gyermekjogok és kutatási módszerek). Az alapmodulokon kívül számos mesterképzés választható modulja is elérhető.
A blended learning megközelítést alkalmazták, amely magában foglalja a személyes és online tanulás, hagyományos előadások, workshopok, sűrített hétvégi modulok, online vitafórumok és vendégelőadók keverékét.
Az MSc-t azoknak a hallgatóknak ítélik oda, akik sikeresen teljesítik az alapvető és az opcionális tanított modulok (120 CATS pont) és egy kutatási disszertáció (60 CATS pont) kombinációját.
Posztgraduális diploma (120 CATS pont az alap- és választható modulokból) és bizonyítvány (60 CATS pont az alapmodulokból).
tanfolyam részletei
20 CATS modul általában 20 kontaktórát foglal magában szemeszterenként, 10 CATS modul általában 10 kontakt órát tartalmaz szemeszterenként. A kapcsolattartási órák gyakran személyes előadások/műhelyek és online foglalkozások keverékét foglalják magukban. A hallgatók választhatnak néhány opcionális modult, amelyek mind személyesek, mind online, vagy mindkettő keveréke.
Core modulok:
Gyermek- és ifjúságkutatás és gyakorlat – 10 CATS
Ez egy bevezető modul, amely számos terület hallgatóit és oktatóit gyűjti össze, hogy bemutassák a kutatást, kiemelve a különböző kérdéseket, és különféle projekteket vizsgálva mind kvalitatív, mind kvantitatív módszerekkel. A modul a kutatási etikáról és a kormányzásról szóló workshoppal zárul.
Gyermekjogi alapítványok – 20 MACS
Ez a modul bemutatja a hallgatóknak a gyermekeket érintő nemzetközi gyermekjogi törvényeket, különös tekintettel az Egyesült Nemzetek Gyermekjogi Egyezményére. A gyermekek jogait az emberi jogi törvények tágabb keretein belül helyezi el, és bevezeti a nemzetközi gyermekjogok alapvető rendelkezéseit, hangsúlyozva a főbb emberi jogi szerződések és másodlagos dokumentumok azonosításához és megértéséhez használt kutatási készségeket. Elmagyarázza a gyermekek jogainak alapelveit és azok megvalósítását, valamint bemutatja az elméletet és a témában folyó vitákat, például a gyermekek autonómiájának korlátait, valamint a gyermeki jogok és a szülők jogai közötti lehetséges feszültségeket.
Bevezetés a kutatási módszerekbe - 20 MACS
A modul célja, hogy általános kutatási áttekintést nyújtson, és kontextusba helyezze a kortárs oktatáskutatásban megjelenő megközelítések és viták széles körét. A modul célja, hogy a hallgatók megértsék az elméletet és megértsék a kvantitatív és kvalitatív módszertanokat megalapozó eltérő nézőpontokat. A hallgatók megismerkedhetnek az oktatáskutatás etikai kérdéseivel, valamint számos módszertani megközelítéssel, amelyeken belül a kulcsfontosságú elméleti és gyakorlati kérdésekkel foglalkoznak.
Perspektívák a gyermekkorban és az ifjúságban – 10 MACSKA
Ez egy bevezető modul olyan hallgatók számára, akik mesterképzést folytatnak a gyermek- és ifjúsági időszak széles területén. Különböző területekről gyűjti össze a diákokat és az oktatókat, hogy megismertesse a hallgatókkal a gyerekekkel és fiatalokkal kapcsolatos különféle fegyelmi szempontokat. Ez az intenzív modul egy sor hozzájárulást tartalmaz, amelyek bevezetik a következőket:
- Interdiszciplináris megközelítések a gyermekek és fiatalok életének megértéséhez
- A gyermek- és ifjúság társadalmi konstrukciója
- A gyermekek jogai
- A gyermekek egészsége és jóléte
- Kritikus olvasás és írás
Ifjúság és társadalmi igazságosság – 20 MACSKA
Ez a modul bevezeti a hallgatókat az ifjúsági tanulmányok kulcsfontosságú fogalmaiba, elméleteibe és vitáiba. Megértést ad arról, hogy a főbb társadalomtudományi tudományágak hogyan alkották meg és tanulmányozták a fiatalokat, valamint néhány, az életüket befolyásoló kortárs kérdést. A modul feltárja a fiatalok keretezését, koncepciózását és elméletalkotását az idők során, figyelembe véve életük tudományos és politikai érdekeit. Megvizsgálja a fiatalok közötti kapcsolatot, a társadalmi változásokat és a szociálpolitikát, és arra ösztönzi a hallgatókat, hogy alkalmazzák az elméletet a kortárs ifjúsági kérdésekre, és kritikusan mérlegeljék az intézményi és politikai válaszokat. Az indikatív tartalom magában foglalja a fiatalok ábrázolását; ifjúsági kultúrák és szubkultúrák; serdülőkori fejlődés; oktatás, foglalkoztatás és munkanélküliség; szabályozás és kriminalizálás; a fiatalok identitását.
Ifjúsági igazságszolgáltatás: elmélet, jog és gyakorlat – 20 CATS
A modul lefedi a kulcsfontosságú területeket a fiatalok igazságszolgáltatásának megértéséhez és kritikus értékeléséhez. Kritikusan vizsgálják, hogy idővel külön válaszadás alakulhat ki a törvénnyel összeütközésbe kerülő fiatalokra. Megvizsgálják a jelenlegi rendszert és gyakorlati irányvonalakat, csakúgy, mint a fiataloknak szóló beavatkozásokat, akiket a fiatalok igazságszolgáltatási rendszerén keresztül dolgoznak fel. Itt a hallgatók megismerkedhetnek a fiatalok igazságszolgáltatásával kapcsolatos különböző filozófiákról, irányultságokról és jogi keretekről helyi és nemzetközi kontextusban. A tanulókat arra ösztönzik, hogy kritikusan gondolkodjanak el az ifjúsággal és az igazságszolgáltatással kapcsolatos különféle megközelítések előnyeiről és hátrányairól. Ez felkészíti a tanulókat arra, hogy vitába szálljanak és kritikusan reflektáljanak az olyan kortárs kérdésekre, mint a büntetőjogi felelősség alsó korhatára, a fiatalok igazságszolgáltatási rendszerében való túlreprezentáció és a fiatalok őrizetének alkalmazása.
Dolgozat – 60 MACS (max. 15 000 szó)
A hallgatók választanak egy olyan érdeklődési kört, amely kapcsolódik a kurzushoz (pl. Ifjúsági igazságszolgáltatás/büntető igazságszolgáltatás, társadalmi igazságosság és/vagy gyermekjogok). A személyzet egy tagjának felügyelete alatt dolgoznak ötletük finomításán és független kutatásokon. A múlt témái között szerepelt a büntetőjogi felelősség korhatárának emelése, a fogvatartott gyermekek túlreprezentálása, a szexuális nevelés összehasonlító elemzése, a fiatalok embercsempészete, valamint az ADHD-s fiatalok tapasztalatai az ifjúsági igazságszolgáltatásban.
Az opcionális modulok a következők:
Gyermekkori és fogyatékossággal kapcsolatos jogok – 20 MACS
A fogyatékos gyermekeket és fiatalokat csak a közelmúltban kezdték elismerni jogtulajdonosként. Ennek a modulnak az a célja, hogy a hallgatók gazdag és megfontolt megértést kapjanak a gyermekjogi diskurzusról, ahogyan az a fogyatékkal élő gyermekek és fiatalok életére vonatkozik. A hallgatók megismerkedhetnek a fogyatékosság kulcsfontosságú elméleti perspektíváival és megértésével, valamint kritikáikkal, mielőtt megvizsgálnák, hogy a nemzetközi emberi jogi jog milyen módon foglalkozott a fogyatékkal élő gyermekek és fiatalok sajátos tapasztalataival. A hallgatók megértik a fogyatékkal élő gyermekek és fiatalok életének összetettségét és sokféleségét az oktatás, az egészségügyi és szociális ellátás, a szegénység és az átmenetek tekintetében. Azáltal, hogy ezeket a tematikus területeket az Egyesült Nemzetek Gyermekjogi Egyezménye (1989) és a Fogyatékossággal élő személyek jogairól szóló ENSZ-egyezmény (2006) kontextusába helyezik, a tanulók azt is felvázolhatják, hogy miként zajlik a konkrét jogokról szóló diskurzus. a fogyatékkal élő gyermekek és fiatalok idővel megváltoztak. A modul a kortárs kutatásokra is támaszkodik, és kiemeli a gyermekkori fogyatékosságkutatási módszereket. Mint ilyen, célja, hogy segítse a tanulókat a „jogokról szóló beszéd” és a „jogok a gyakorlatban” közötti kapcsolat átgondolásában.
A gyermekkori beavatkozások gazdasági hatásai – 10 CATS
Ez a modul lehetőséget ad a hallgatónak arra, hogy ismereteket és megértést szerezzen a gyermekegészségügyi, pszichológiai, oktatási és szociális gondozási beavatkozások jólétre gyakorolt gazdasági hatásáról a véges erőforrások korlátai között.
Kvalitatív adatelemzés – 10 MACSKA
A kurzus áttekintést nyújt a hallgatóknak a kvalitatív adatelemzés különböző megközelítéseiről. Ez magában foglalja a bevezető képzést ebben a készségben, amely olyan technikákat foglal magában, mint a tematikus elemzés és a diskurzuselemzés, valamint a számítógéppel támogatott kvalitatív adatelemzés. Ez biztosítja az NVivo 10 kvalitatív adatelemző szoftvercsomag megalapozott használatához szükséges ismereteket. Így a modul alapszintű bevezetést nyújt a hallgatóknak a minőségi adatelemzés analitikai és technikai készségeibe a diplomadolgozat elkészítéséhez, ill. /vagy CAQDAS szoftver használata társadalomkutatási célokra.
Kvalitatív kutatás a gyermekkorban és az ifjúságban – 10 MACS
Ez a modul megismerteti a hallgatókkal a gyerekekkel és fiatalokkal végzett kutatások néhány kulcsfontosságú kvalitatív megközelítését, valamint a kutatás valóságát és gyakorlati szempontjait. A modul a gyerekekkel és fiatalokkal folytatott kvalitatív kutatás főbb kérdéseinek és dilemmáinak bemutatásával kezdődik, majd a részvételen alapuló kutatás fogalmának kritikus kérdéseivel folytatódik. Az adatgyűjtés „hagyományos módszereinek” adaptációját a kifejezetten a gyermekek és fiatalok kutatási folyamatba való „bevonására” tervezett módszerek mellett tárgyaljuk. A különböző módszerek erősségeit és gyengeségeit tárgyalják, és mindegyiket kutatási példákon keresztül illusztrálják. A foglalkozásokba beépülnek a kvalitatív kutatások tervezésével és „végzésével” kapcsolatos gyakorlati tippek.
Kvantitatív adatelemzés – 10/20 MACS
Ez a modul bevezetést nyújt a kvantitatív adatelemzés alapjaiba. A modul az alapvető egy- és kétváltozós statisztikai eljárások rövid áttekintésével kezdődik, valamint kiterjed az adatmanipulációs technikákra. A modult szemináriumok és gyakorlati műhelyek sorozatán keresztül tanítják. Ez a két szál az egyes tanítási órákon belül összefonódik. Az új anyagot rövid sorozatokban mutatják be, majd lehetőség nyílik az új tanulás alkalmazására a tanítási adatkészletekben. Az osztálylétszám viszonylag kicsi, így a tanulók lehetőséget biztosítanak a tanári karral való személyes munkára.
Konfliktusok és változások kutatása Észak-Írországban – 10 CATS
Ennek a modulnak a célja, hogy bemutassa a haladó hallgatókat a konfliktusokkal és a megosztott társadalmakban bekövetkezett változásokkal kapcsolatos kortárs kutatás kulcsfontosságú kérdéseivel, Észak-Írország esettanulmányként való felhasználásával. Megvizsgálja a kritikai szociológiai vitákat olyan témákról, mint az identitás, az etnikai hovatartozás, az egyenlőtlenség és a konfliktuskezelés, és megvizsgálja ezek hasznosságát észak-ír kontextusban. Hangsúlyt helyezünk arra, hogy Észak-Írország hogyan tud alkalmazkodni az elméleti és összehasonlító szociológiában folyó kortárs vitákhoz, vagy kihívást jelent.
Ifjúsági igazságosság és döntéshozatal – 20 MACS
Ez a kurzus fejlődési szempontból közelíti meg a fiatalok bűnözéstől való távoltartásának témáját. Különös hangsúlyt fektetnek az ifjúsági igazságszolgáltatási rendszernek a fiatalok bűnözői elkötelezettségébe és onnan való Pathways gyakorolt hatására. A modul az életkor és a bűnözés elméleteit, valamint az „érett reform” mint kriminológiai fogalom feltalálását vizsgálja, majd áttér a bűnözéstől való ellenállással kapcsolatos kortárs kutatások és elméletek áttekintésére, beleértve a demográfiai csoportok és a nemzeti kontextus szerinti különbségeket, valamint az ifjúsági munka gyakorlatait. amelyek támogathatják és fenntarthatják az önmegtartóztatást (valamint azokat, amelyek súlyosbítják a sértődési mintákat).
Program tandíj
Karrierlehetőségek
A lehetséges karrierutak közé tartozik az ifjúsági és a társadalmi igazságossághoz kapcsolódó munka. A korábban végzettek sikeresen állást szereztek civil szervezeteknél a büntető igazságszolgáltatás és az ifjúsági igazságszolgáltatás területén.
A Queen posztgraduális hallgatói kivételes előnyökben részesülnek. Az olyan egyedi kezdeményezések, mint a Degree Plus és a Researcher Plus, megerősítik a foglalkoztathatóság iránti elkötelezettségünket, míg az innovatív vezetői és végrehajtói programok segítenek diákjainknak kulcsfontosságú vezetői pozíciók elnyerésében nemzeti és nemzetközi szinten egyaránt.
Foglalkoztatás a tanfolyam után
Ön megszerezte azokat a készségeket, amelyek szükségesek ahhoz, hogy megtalálja és értékelje az ifjúsági igazságszolgáltatással kapcsolatos politikát, kutatást és gyakorlatot, valamint saját kutatást végezzen ezen a területen. Ezzel olyan szervezetekben dolgozhat, amelyek: kiállnak a törvénybe ütköző gyermekek jogaiért és szükségleteiért; politika kialakítása; amelyek kutatást végeznek.
A törvénnyel összeütközésbe került gyermekek életének holisztikusabb megértése is lesz, így tökéletes pozícióba kerülhet ezekkel a gyerekekkel és az őket támogató szervezetek (pl. civil szervezetek/önkéntes szervezetek, törvényes ágazati szervek, kormányzat) számára. osztályok).
Követheti néhány friss diplomásunk nyomdokait, akik fiatal bűnelkövető központokban dolgoznak az Ír Köztársaságban, támogatják a skóciai gondozásból átlépő fiatalokat, mentorálják a törvénnyel ütköző fiatalokat Észak-Írországban, elősegítik a helyreállító gyakorlatot Mumbaiban. vagy doktori képzéssel bővítették tanulmányaikat.
Foglalkoztatási linkek
Közszolgálat; büntető igazságszolgáltatás/ifjúsági/gyermekjogi jótékonysági szervezetek; kormányhivatalok; kutatószervezetek.
További díjak
A programhoz nincsenek külön költségek.
Fokozat plusz kitüntetés az oktatáson kívüli készségekért
A Queen's-ben a képzési programja mellett lehetősége nyílik szélesebb körű élet-, tudományos és foglalkoztathatósági ismeretek megszerzésére. Például kihelyezések, önkéntes munka, klubok, egyesületek, sport és még sok más. Így nem csak egy világvezető egyetemen szerzett diplomát szerez, hanem gyakorlati hazai és nemzetközi tapasztalattal, valamint az élet szélesebb körű megismerésével is rendelkezik. Ezt Degree Plus-nak hívjuk. Ez az, ami különlegessé teszi a Belfasti Queen's University-n való tanulást.