Tanfolyamfájl

  • A tanfolyam típusa: Blended Master
  • Angol nyelv
  • Iskola: Divat
  • IED Kreditek: 60
  • Időtartam: 11 hónap
  • Menetrend: Reggel-délután helyszíni modul: hétfőtől péntekig, 9: 30-13: 30 és 15: 00-18: 00 óra között
  • Részvétel: kevert
  • Minősítés: A kurzus végén privát / magán tanúsítvány kerül kiadásra.
  • Rendezte: diplomások vagy a kommunikáció, a marketing, a divat, az újságírás és a design területén diplomával rendelkező diplomások, akik szakmai pályájukat a digitális területre kívánják irányítani. A szakmai tapasztalat értékelhető lesz.
  • Felvételi folyamat: CV / Motivációs levél / Portfólió (max 3Mb) / Web / Személyes interjú, amit az Akadémiai Koordinációs Csapat szükségesnek tart

Beszélhetnénk ma a Fashion 2.0-ról? Mi az internet hatása a márkák valóságára és kommunikációs stratégiájára? Hogyan változnak a szabályok az új társadalomban, részvételben és kommunikációban?

A divat-jelenség a digitális kihívásra reagál, és szabályai újra kiigazításra kerülnek. A társadalmi változások, az új technológiák, a szociális hálózatok, a fogyasztói evolúció és a divat demokratizálása a márkákat újragondolják kommunikációs és marketing stratégiáikban. Sokak számára ez a „digitális kor” lehetőséget jelentett maguknak, hogy ismertessék magukat, pozícionálódjanak, vagy akár újra feltalálhassák magukat. A márka identitása kulcsfontosságú tényező az átfogó és koherens stratégia meghatározásában, nemcsak az egyes gyűjtemények tervezésében, hanem az üzleti modellben, a terméktípusokban vagy a célközönségben is.

Ezért létfontosságú, hogy minden osztály egységes célt szolgáljon, és a márka felismerhető és közös értékeit adja, erősítve ezzel a pozícióját egy dinamikus és interaktív környezetben, mint a jelenlegi. Alapján, ha ez a feltételezés megértjük a jó kommunikációs stratégiák fontosságát bármilyen divat- és életmód-üzletben, függetlenül a méretétől vagy pozíciójától. Függetlenül attól, hogy része a luxus kiskereskedelmi szektornak vagy egy kis kézműves üzletnek, szüksége van egy identitásra.

Mindannyian tisztában vagyunk a média jelentőségével és az e szektorra jutó befolyási erejével, így a divatos digitális kommunikáció és marketing keverékmester fontossága, amely átfogó látást kínál a hagyományos kommunikáció alapjától a jelenlegi digitális ökoszisztéma, amely olyan fogalmakhoz vezet, mint például a digitális kommunikáció, a blogolási platformok, a szociális hálózatok (Flickr, LinkedIn, Vimeo, YouTube, Twitter, Facebook, Instagram, Pinterest stb.), a menedzsment eszközök és elemzések stb. a hatékony és multidiszciplináris szakemberek megszerzéséhez szükséges készségekkel.

célok

  • Állítson szilárd alapokat a kommunikáció területén és különösen a divatipar sajátosságaiban
  • Ismerje meg a divat és a digitális kommunikáció kapcsolatában részt vevő különböző szektorok kapcsolatát
  • Ismerje meg a digitális környezetet és annak hatásait, kihívásait és lehetőségeit a kommunikáció és a marketing szempontjából
A divatmárkával és az életmóddal kapcsolatban online létrehozott közösségek kezelése, építése és mérséklése, a szükséges ismeretekkel a szociális média stratégiai tervének kezeléséhez
Ismerje meg és kezelje a legfontosabb digitális eszközöket, eszközöket és platformokat
Mestere a divat e-marketing technikáinak

Szakmai lehetőségek

  • Kommunikációs igazgató egy divat-, szépség- és életmód-vállalatnál
  • Kommunikációs és digitális marketing tanácsadó a kommunikáció, az események és a PR ügynökségekben
  • Divat- és életmód-média szakember
  • A divat és az életmód területén működő intézmények vagy alapítványok kommunikációs vezetője
  • A digitális kommunikáció igazgatója
  • Social Media Manager
  • Szociális média-stratégia
  • Digitális menedzser
  • Közösségi menedzser
  • Márka tartalomkezelő
  • Kommunikációs menedzser a divatos e-kereskedelmi platformokon
  • Webáruház-kezelő
Program oktatási nyelve:
  • Angol

28 további kurzus IED – Istituto Europeo di Design Madrid »

Utoljára frissítve Június 18, 2019
Ez a kurzus Vegyes online és egyetemi
Start Date
jan. 2020
Duration
11 hónapok
Nappali
Price
11,900 EUR
Bejegyzési díj 2500 € - Tanfolyamdíj: 9400 €
Helyszínek szerint
Dátum szerint
Start Date
jan. 2020
Jelentkezési határidő

jan. 2020