Kommunikáció mester
Hong Kong Baptist University School of Communication
Kulcs információ
Campus helye
Hong Kong, Hongkong
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
1 - 2 év
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
HKD 145 000 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Sep 2024
* évente egyéves nappali tagozatos hallgatók számára; HK 60 000 dollár évente kétéves részidős hallgatók számára. Csak helyi hongkongi hallgatók
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
A Hong Kong Baptista Egyetem Kommunikációs Programjának Kommunikációs Programja 1996-ban indult. Kezdete óta a Programot részben hongkongi állami oktatási támogatások támogatták egészen 2004 szeptemberéig, amikor teljes mértékben önfinanszírozott. A finanszírozási forrás változását a program elsõ alkalommal nyitotta meg a kontinentális és más tengerentúli diákok számára, valamint kiegészítette a teljes munkaidõs tanulási módot. 2004 szeptemberében összesen 92 diák vett részt a programban, mintegy kétharmada helyi hongkongi hallgatók és egyharmada mainlandisták. A diákok többé-kevésbé egyenlő mértékben osztják a részmunkaidős tanulási módot (csak a hongkongi diákok) és a teljes munkaidős tanulási módot (mind Hongkongból, mind azon kívül).
Számos olyan alapvető elméleti és módszertani kurzus mellett, amelyre mindannyiunknak szüksége van, a Program széles választékot kínál a tömegtájékoztatási intézmények és műveletek ismeretére és gyakorlatára összpontosító, a nagyközponti térség társadalmi átmenetével specifikus cél a minőségi szakemberek és a médiaipar vezetői személyzetének ápolása. A program olyan választható kurzusokat is kínál, amelyek a vállalati kommunikáció körül forognak, kiemelve a PR-t és a reklámokat, valamint a kampány- és válságkezelési készségeket. A változó médiatechnológiák hatása komoly figyelmet szentel.
Az iskola egy jól megalapozott tudósokból és tapasztalt szakemberekből áll, akik szakértelemmel rendelkeznek tömeges, interperszonális és kultúrák közötti kommunikáció, retorika és diskurzuselemzés, PR és reklámkutatás, globalizáció, valamint kulturális és kritikai tanulmányok terén. A program kiemelkedő hangsugárzók sorozatát tartalmazza, ahol magas rangú szakembereket és iparági vezetőket rendszeresen meghívnak az osztályterembe, hogy megosszák tapasztalataikat és szakértelmüket a hallgatókkal. A program szervez és támogat rövid távú tanulmányútokat, amelyek az osztálytermeken kívül (és gyakran Hongkongon kívüli) diákokat visznek a helyszíni látogatásokra és a képzésre. Ez a fajta intim és dinamikus interakció az iparral egyedülálló a Program jellemzője.
Tantervtervezés
Egy akadémiai alapú szakmai program, a kurzusok és tananyagok a programban az elmélet és a gyakorlat összekapcsolására szolgálnak a kommunikáció és a média területén.
A program három tanfolyamot kínál, mint Közös Core. A Kommunikációs Tanulmány alapjai áttekintést nyújtanak a kommunikáció tudományos tanulmányáról. A kommunikációs kutatás megközelítései és módszerei bevezetik a hallgatót a kutatási folyamatba, a bizonyítékok eszméjébe és a kutatási jelentések különféle módszerekkel történő kiértékelésébe. A média és a társadalom perspektívái megvitatják a kommunikációs média, a tartalom, a társadalmi struktúrák, a társadalmi folyamatok és a közönség hatásait. A 2012/2013-as pályaműtől kezdve az Integrált Kommunikációmenedzsment és a Médiatudomány előző két koncentrációjának összes választott kurzusát összevonják, és minden hallgató számára felkínálják, hogy több választási lehetőséget biztosítsanak számukra.
A program választható kurzusa a szakemberek képzésére irányul a kommunikációs menedzsment koncepcionális ismereteinek alkalmazásában, valamint a hallgatók analitikus fogalmakkal és készségekkel való felszerelése a média- vagy tömegkommunikációs gyakorlatokkal kapcsolatos kérdések vizsgálatához.
Minden kurzus 3 kredit. A hallgatónak összesen 27 kreditnek kell teljesítenie a diplomát (azaz 9 fő tanfolyamot és 18 db választható kurzust). A 18 db választható kurzusra a diákoknak legalább 12 egységet kell választaniuk saját programjukból.
Pályaépítés
Core tanfolyamok (6 egység)
Tanfolyam | egységek |
COMM7010 A kommunikációs tanulmányok alapjai; vagy COMM7030 A média és a társadalom perspektívái COMM7020 megközelítések és módszerek a kommunikációs kutatásban | 3
|
Választható tanfolyamok (21 db)
Megjegyzések: Nem minden választható kurzust kínálnak egyetlen tanévben, és felajánlásra kerül az oktató és a rendelkezésre állás. A kurzus beiratkozását kvóták korlátozzák.
A hallgatóknak legalább 12 egységet kell választaniuk a saját programjukból
Tanfolyam | egységek |
COMM7040 Az interkulturális kommunikációról szóló kérdések (CEF: 21Z09675-3) COMM7050 Média és kommunikáció a kínai társadalmakban COMM7060 kérdések a vállalati kommunikációban # (CEF: 21Z09674-5) COMM7130 A média és kommunikáció globalizációja COMM7160 Szervezeti kommunikáció COMM7170 kommunikációs kampány workshop # (CEF: 28Z03257-6) COMM7180 Médiajog és etika COMM7190 kérdések és ügyek a tömegkommunikációban COMM7200 New Media Workshop # (CEF: 28Z03258-4) COMM7210 projekt COMM7220 Reklámmenedzsment COMM7230 Multimédiás írás a közönségkapcsolatokban # (CEF: 28Z05989-A) COMM7240 Médiapiacok COMM7250 Stratégiai PR és Crisis Management # (CEF: 21Z09673-7) COMM7270 Médiapolitikák és Szabályzatok COMM7280 Kommunikációs technológiák és médiaszervezetek COMM7300 Consumer Insights COMM7310 Nemzetközi Reklám COMM7510 közigazgatás és a média COMM7550 Reklám Kínában COMM7560 Politikai kommunikáció és közvélemény COMM7570 Ifjúság, média és fogyasztás COMM7580 Social Media Marketing # (CEF: 21Z09672-9) COMM7610 Szociális szolgáltatások Marketing és kommunikáció COMM7620 Social Media és Online Social Networks COMM7750 A szociális hálózatok használata: A kommunikációs szakemberek számára COMM7760 Reklám és társadalom COMM7770 Adatmegjelenítés COMM7780 Nagy adatelemzés a média és kommunikáció számára COMM7790 kommunikáció és technológia COMM7800 Új média tervezés és kommunikáció COMM7810 Branding | 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 |
Választható kurzusok (más programok által kínált korlátozott kvóta - a kvóták felkínálásáról és a kvóták számáról a kurzusokat kínáló programok döntenek)
A diákok csak ebben a kategóriában legfeljebb 6 egységet vehetnek igénybe
Tanfolyam | egységek |
ACCT7770 Vállalati számvitel ACCT7780 társasági jog ACCT7820 * Adózás ACCT7830 Kockázat, megfelelés és vállalati társadalmi felelősségvállalás CTV7220 világszínház: történelem, esztétika és kulturális kérdések CTV7230 posztgraduális szeminárium a kínai új hullámokról CTV7250 posztgraduális szeminárium a hongkongi televízióban CTV7270 Az Asia Media aktuális kérdései CTV7290 A kortárs művészet kritikája CTV7370 Cinematográfia az igazgatóknak CTV7380 Dramaturgia és rendezés JOUR7010 Nemzetközi kapcsolatok elmélete és gyakorlata JOUR7020 összehasonlító és nemzetközi hírek JOUR7030 Kutatási módszerek a médiában és a kommunikációban JOUR7040 Multimédia újságírás JOUR7070 Az újságírás és kommunikáció elméletei JOUR7080 Aktuális kérdések és esettanulmányok a Nemzetközi Hírekben JOUR7090 Nemzetközi hírfordítás JOUR7110 Nemzetközi konfliktusjelentés JOUR7120 Nemzetközi üzleti és pénzügyi beszámoló JOUR7140 Globalizáció, közgazdaságtan és pénzügy JOUR7250 Jelentés Kína és Hong Kong JOUR7260 Délkelet-Ázsia jelentése JOUR7270 Vállalkozói Újságírás | 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 |
# CEF visszatérítendő tanfolyamok
* társkövetelmények: ACCT7770 és ACCT7780
Belépési követelmények
A program a következő hallgatók érdeklődésére tart igényt: olyan mesterképzésben dolgozó mesterképzésben vagy a köz- vagy magánszféra kommunikációs funkcióiban, vagy akik ilyen pozíciókat törekszenek, és akik a médiaipar mélyreható megértését látják és a menedzsment mint vezető szerepet játszik a karrierjükben és a társadalomban.
A pályázóknak:
- Egy elismert egyetemen vagy intézménnyel rendelkező Bachelor diploma; ÉS
- Képesnek kell lennie arra, hogy az angol nyelvtudással fejlettebb szinten kommunikáljon, ha rendelkezik egy vagy több következő képesítéssel, ha nem tanul angolul beszélő intézményben:
- Legalább 79 pont a TOEFL-ben
- Legalább 6,5 az IELTS-ben
Folyamatos felvételi politikát fogadunk el, és november közepétől június végéig megnyitunk egy ablakot (rendszerint az első forduló november-január, a második forduló február-június). Előnye lehet, hogy a lehető leghamarabb alkalmazzuk, mivel az ablak akkor zárul le, amikor az összes folt fel van töltve.
Ha rövid listán szerepel, a pályázókat a Kommunikációs Iskola interjút készítheti
Online alkalmazás
Kötelező dokumentumok:
- Az összes hivatalos átirat és diploma bizonyítvány egy példánya;
- A hivatalos vizsgálati eredmények egy példánya;
- Két bizalmas ajánlási forma vagy referencialevél a pályázó tudományos teljesítményét és / vagy szakmai munkáját ismerő emberek részéről (a bíráknak tudniuk kell beszélni a pályázó képességéről, hogy magasabb szintű tudományos munkát végezzen); és
- 500 szavas személyes nyilatkozat angolul, amely felvázolja tudományos érdekeiket és céljaikat;
- Példány angol nyelvű írásra, újságírói vagy tudományos;
- Személyes adatok: a kérelmező székhelye szerinti ország által kiállított útlevél vagy VAGY személyazonosító okmány másolata.
A rövidebb listázott pályázókat a kar állománya megkérdezheti.
Tandíj
HK $ 145,000 (évente egy egyéves nappali tagozaton)
HK $ 60,000 (évente egy kétéves részmunkaidőben) (csak helyi hongkongi diákok)
ösztöndíjak
A második félévben az érdemalapú ösztöndíjakat az első félévben kiemelkedő tudományos teljesítményű hallgatók kapják meg. A kitüntetett diákok között HK $ 10,000 és $ 20,000.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
MA írásból, retorikából és műszaki kommunikációból
- Harrisonburg, Amerikai Egyesült Államok
Master of Arts (MA) kommunikációs és médiatechnológiákból
- San Francisco, Amerikai Egyesült Államok
Master of Arts nyelv, globalizáció és interkulturális kommunikáció
- Jyväskylän yliopisto, Finnország