Kutatási fokozatok (MPhil / PhD) a dél-ázsiai tanulmányokban
SOAS University of London
Kulcs információ
Campus helye
London, Egyesült Királyság
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
3 évek
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
GBP 4 670 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* teljes munkaidős díjak tanévenként: Egyesült Királyság / EU £ 4396; Tengerentúli £ 17,967. Részidős díjak tanévenként: Egyesült Királyság / EU £ 2 198; Tengerentúli 8 984 £
Bevezetés
Jelenléti mód: Teljes munkaidőben vagy részmunkaidőben
SOAS nemzetközileg elismert kiválósággal rendelkezik a dél-ázsiai tanulmányok területén, amelyet a világ vezető kutatása alapján szerzett. A Tanszék tagjai által a 2014. évi REF beadványai tartalmaztak jelentős és a paradigmát elmozdító monográfiákat, szerkesztett gyűjteményeket, folyóiratcikkeket és könyvfejezeteket az irodalomról, a mozi kultúrtörténetéről és a posztkoloniális tanulmányokról. A Tanszék két ERC-támogatással rendelkezik: Francesca Orsini Észak-India, Maghreb és Afrika szarvának többnyelvű irodalmi történeteinek összehasonlító tanulmányához; James Mallinson pedig a „Hatha jóga projekt: A transznacionális fizikai jógagyakorlat hagyományainak feltérképezése a filológián és az néprajzon keresztül” címet viseli. Amina Yaqin jelenlegi kutatási projektjei között szerepel egy együttműködés a Pakisztáni Tanulmányi Központtal és a Kelet-londoni Egyetemmel az RCUK által finanszírozott „Muszlimok, bizalom és kulturális párbeszéd” kutatási projekt keretében. Ez egy, az AHRC által korábban finanszírozott, a „Keretező muszlimok” nemzetközi kutatási hálózatból következik. Rachel Dwyer CI az AHRC által finanszírozott nemzetközi hálózaton a Leeds Egyetemen: Soft Power, Cinema és BRICS.
A Tanszék üdvözli a PhD fokozat iránti pályázatokat minden olyan témában, amely a Tanszék kutató-aktív személyzetének kutatási érdekeivel és tudományágaival kapcsolatos. A leendő jelölteknek meg kell tanulniuk a különféle alkalmazottak kutatási területeinek részleteit, és ennek megfelelően módosítaniuk kell javaslatát. Ezek jelenleg magukban foglalják, de nem korlátozódnak ezekre: indiai film- és képernyő-tanulmányok; diaszpóra tanulmányok; posztkoloniális irodalom; irodalmi tanulmányok hindi, urdu, nepáli és szanszkrit nyelven; klasszikus hinduizmus; feminizmus; fordítás; a muszlimok jelenlegi képviseletei; valamint Nepál, Bhután és Pakisztán politikája. A tágabb témákat más osztályok és központok kollégáival folytatott közös felügyelet útján lehet alkalmazni.
A teljes kutatói képzési programot karok szintjén biztosítják, amellett, hogy minden doktori kutató a figyelemmel kíséri a felettesét. A tanszékbe befogadott MPhil / PhD kutatók kutatói képzésben részesülnek a karok első évi kutatási képzési szemináriumán, és arra ösztönzik őket, hogy vegyenek részt a tudományág-specifikus képzésben, amelyet a Kari Kulturális, Irodalmi és posztkoloniális Tanulmányok Központja (CCLPS) és kutatási készségek kínálnak. a doktori iskolán keresztül koordinált képzés.
A SOAS szabályzatai szerint a doktori kutatók kezdetben egy MPhil-re regisztrálnak: egy év elteltével áttelepíthetik PhD-t egy évre, ha kívánják, és az iskola jóváhagyásától függ, amely megköveteli, hogy a jelölt munkája elérje a standardot kívánt.
A teljes munkaidős doktori kutatók minimális időtartama két év az MPhil és a PhD három évre. A részmunkaidős kutatók általában kétszer hosszabb időt vesz igénybe tanulmányaik befejezéséhez. Amikor a kutatás befejeződik, a jelöltek diplomát adnak az elbírálóknak, majd részt vesznek a viva voce vizsgán.
Szerkezet
Minden hallgató a program 1. évfolyamán MPhil hallgatóként regisztrál. Az MPhil-ről a PhD-re történő frissítés a teljes munkaidős hallgatók első egyetemi munkamenetének végén (vagy a részmunkaidős hallgatók második egyetemi tanfolyamának végén) történik.
Minden új MPhil / PhD hallgató rendelkezésére áll egy háromtagú felügyeleti bizottság, amely egy fő vagy elsődleges felügyelőt, valamint egy második és egy harmadik felügyelőt is magában foglal. A felügyeleti bizottságban az időbeli elkötelezettség megosztása 60:25:15. Az első évben a diákok várhatóan legalább egy órás időtartamra kétévenként találkoznak a fő felügyelőikkel.
A hallgató elsődleges felügyelője mindig a Tanszék tagjává válik, amelyben a hallgató szerepel. A kiegészítő tanácsadói minőségben eljáró második és harmadik felettes ugyanabból a tanszékből vagy más osztályokból / központokból állhat a Nyelv és Kulturális Karon, vagy az Iskola többi tanszékének osztályain / központjában.
A kutatás természetétől függően néha ajánlott közös felügyeletet két elsődleges felügyelő irányítása alatt. Ilyen esetekben a hallgatónak csak egy további felügyelője van a bizottságban.
A tanuló előrehaladását a Tanszékkutató Távoktató felügyeli.
Az első évben a hallgatók előkészítik a kutatást egy kutatási tréning szemináriumsorozaton (RTS), amelyet a kollégák szintjén összehívott kutatóhelyettes a Kutatásért és a Tanulás és Oktatásfejlesztés által kínált generikus képzés támogatásával.
Az irodalom és a kulturális tanulmányok területén dolgozó hallgatókat is felkérik, hogy vegyenek részt a Kulturális, Irodalmi és Posztkoloniális Tanulmányok Központjában (CCLPS) kínált kiegészítő képzésben.
A hallgatókat arra is ösztönözheti a felügyelők, hogy vegyenek részt a tanulmányaikhoz és képzési igényeikhez kapcsolódó további tanított képzésekhez. Ezek magukban foglalhatnak szakosodott fegyelmi, nyelvi vagy regionális kultúra tanfolyamokat vagy kutatási képzést a karán kívüli egyéb tanszékeken.
Az első év hallgatóinak 5000 szavas szakirodalmi áttekintést kell benyújtaniuk a felügyelő bizottsághoz.
A teljes munkaidős 1. évben (a 2. év a részidős hallgatók számára) be kell nyújtaniuk a felügyeleti bizottsághoz egy fő fejezetet és kutatási javaslatot (körülbelül 10 000 szó), amely jellemzően a következő elemeket tartalmazza:
- A kutatás indoklása és a javasolt kutatás összefüggései
- Fő kutatási kérdések
- Irodalmi áttekintés
- Elméleti és módszertani keret és megfontolások
- Javasolt kutatási módszerek
- Etikai kérdések (adott esetben)
- A doktori disszertáció felépítésének felvázolása
- Kutatási és írásbeli ütemterv
- Bibliográfia
Egy vagy több ilyen rész módosítása, beleértve adott esetben a kiegészítéseket vagy törléseket, a hallgatók és a vezető felügyeletek közötti előzetes megállapodás alapján lehetséges.
Az MPhil-ről a PhD státuszra történő frissítési folyamat a hallgatói kutatóbizottság alaptörténeti értékelésén és 20-30 perces szóbeli prezentáción alapul, amelyet vita folyt. A szóbeli előadást a minisztériumi munkatársak és a kutató hallgatók kapják. A kiterjesztett javaslat sikeres befejezésekor a hallgatókat hivatalosan frissítik a PhD-re, és a második évig folytatják. (Ha az értékelők úgy vélik, hogy a frissítési javaslatban vannak hiányosságok, akkor a hallgatókat fel kell kérni arra, hogy elégedettségükre módosítsák, mielőtt megerősítik a PhD státuszának frissítését.) A diákoknak általában nem engedélyezett a második évig a frissítési folyamatig teljesítve lett.
A második évet (vagy részmunkaidős egyenértéket) általában kutatással töltik. Ez történhet a könyvtárakban végzett terepmunka és kutatás, valamint az anyaggyűjtés bármilyen kombinációjával, a hallgató és a témavezető (k) között megállapodva.
A harmadik évet (vagy részmunkaidős egyenértéket) a doktori értekezés téziseinek írására fordítják. Ez idő alatt a hallgatók általában előadást tartanak az Osztályi Kutatási Oktató által szervezett kutatási szemináriumon, amelybe kiválasztott számú, a témában speciális szakértelemmel rendelkező alkalmazott és más kutatási hallgató tartozik. A harmadik év folyamán (vagy részmunkaidőben) a hallgatók fejezettervezetet nyújtanak be felettesükhöz véleményezésre, mielőtt a dolgozat végleges tervezetét elkészítik. A teljes vázlat elkészítése után a munkát a felügyelő bizottság minden tagja értékeli, és a hallgató benyújthatja a szakdolgozatot, vagy továbbmehet a folytatódási státusba, hogy további 12 hónapot kapjon a dolgozat kitöltéséhez és a vizsgálathoz való benyújtáshoz. A dolgozatnak a nyilvántartásba vételtől (vagy részmunkaidős egyenértékétől) számított 48 hónapon belül be kell fejeződnie.
Az értekezést - amely nem haladja meg a 100 000 szó hosszúságát - két vezető hatóság vizsgálja.
Fontos figyelmeztetés
A programoldalon szereplő információk a tervezett programstruktúrát tükrözik az adott tudományos munkamenet ellen.
Kutatási felvételi lehetőségek és alkalmazások
Üdvözöljük olyan képzett hallgatók pályázatait, akik megfelelő mesterfokozattal (vagy tengerentúli egyenértékű) relevánsak egy adott témában a SOAS kutatási fokozatára. A pályázatokat online kell benyújtani.
Fontos jelentkezni jóval a tanév kezdete előtt, amelybe jelentkezni kíván, hogy időt biztosítson jelentkezésének feldolgozására. Ösztöndíjra jelentkezéskor korábbi határidők vonatkozhatnak.
A SOAS PhD program versenyképes, és a pályázóknak rendelkezniük kell a magas szintű tudományos eredményekkel és egy életképes javaslattal, amely hozzájárul a Tanszék kutatási érdekeihez. Felhívjuk figyelmét: elriasztjuk a tisztán spekulatív alkalmazásokat. Az interdiszciplináris kutatásokra pályázatokat várunk, de egy tanszékre csak egy pályázat nyújtható be.
Feltétel nélküli angol nyelvű belépési követelmények
Azoknak a kérelmezőknek, akiknek 4. szintű vízumot kell igénybe venniük az Egyesült Királyságban történő tanuláshoz, be kell mutatniuk az UKVI által jóváhagyott tesztközpont UKVI IELTS akadémiai igazolását.
Nemzetközi pályázók, akik Tier-4 vízumot igényelnek az Egyesült Királyságban történő tanuláshoz
Teszt | Feltétel nélküli belépés | Feltétel nélküli belépés ülésen kívüli támogatással |
IELTS (tudományos) | 7,0 általános vagy magasabb, 7,0 al-pontszámmal. | 7,0 általános vagy magasabb, legalább 6,5-es pontszámokkal |
EGT és EU pályázók
Teszt | Feltétel nélküli belépés | Feltétel nélküli belépés ülésen kívüli támogatással |
IELTS (tudományos) | 7,0 általános vagy magasabb, mindegyik alpontban 7,0. | 7,0 általános vagy magasabb, legalább 6,5-es pontszámokkal. |
TOEFL IBT | 105 vagy annál nagyobb, minimum 25 al-pontszámmal. | Összességében 105, legalább 22 al-pontszámmal. VAGY Összesen 100, legalább 25 írásbeli és 22 további részpontszámmal. |
Angol Pearson teszt (tudományos) | 75 teljes vagy annál nagyobb, legalább 70 az al-pontszámban. | Összesen 70 vagy annál magasabb, minimum 65 pontszámmal. |
Képtár
Belépők
Tanterv
Szerkezet
Minden hallgató a program 1. évfolyamán MPhil hallgatóként regisztrál. Az MPhil-ről a PhD-re történő frissítés a teljes munkaidős hallgatók első egyetemi munkamenetének végén (vagy a részmunkaidős hallgatók második egyetemi tanfolyamának végén) történik.
Minden új MPhil / PhD hallgató rendelkezésére áll egy háromtagú felügyeleti bizottság, amely egy fő vagy elsődleges felügyelőt, valamint egy második és egy harmadik felügyelőt is magában foglal. A felügyeleti bizottságban az időbeli elkötelezettség megosztása 60:25:15. Az első évben a diákok várhatóan legalább egy órás időtartamra kétévenként találkoznak a fő felügyelőikkel.
A hallgató elsődleges témavezetője mindig annak a Tanszéknek a tagja, ahol a hallgató be van jelentkezve. A második és harmadik felügyelő, akik kiegészítő tanácsadói minőségben járnak el, lehetnek ugyanarról a tanszékről, vagy a Nyelv- és Kultúra Kar más tanszékeiből/központjaiból, vagy az Iskola többi Karának tanszékeiből/központjaiból.
A kutatás természetétől függően néha ajánlott közös felügyeletet két elsődleges felügyelő irányítása alatt. Ilyen esetekben a hallgatónak csak egy további felügyelője van a bizottságban.
A hallgató előrehaladását tovább felügyeli a tanszéki kutatótanár.
Az első évben a hallgatók előkészítik a kutatást egy kutatási tréning szemináriumsorozaton (RTS), amelyet a kollégák szintjén összehívott kutatóhelyettes a Kutatásért és a Tanulás és Oktatásfejlesztés által kínált generikus képzés támogatásával.
Az irodalom és a kulturális tanulmányok területén dolgozó hallgatókat is felkérik, hogy vegyenek részt a Kulturális, Irodalmi és Posztkoloniális Tanulmányok Központjában (CCLPS) kínált kiegészítő képzésben.
A hallgatókat arra is ösztönözheti a felügyelők, hogy vegyenek részt a tanulmányaikhoz és képzési igényeikhez kapcsolódó további tanított képzésekhez. Ezek magukban foglalhatnak szakosodott fegyelmi, nyelvi vagy regionális kultúra tanfolyamokat vagy kutatási képzést a karán kívüli egyéb tanszékeken.
Az első év hallgatóinak 5000 szavas szakirodalmi áttekintést kell benyújtaniuk a felügyelő bizottsághoz.
A teljes munkaidős 1. évben (a 2. év a részidős hallgatók számára) be kell nyújtaniuk a felügyeleti bizottsághoz egy fő fejezetet és kutatási javaslatot (körülbelül 10 000 szó), amely jellemzően a következő elemeket tartalmazza:
- A kutatás indoklása és a javasolt kutatás összefüggései
- Fő kutatási kérdések
- Irodalmi áttekintés
- Elméleti és módszertani keret és megfontolások
- Javasolt kutatási módszerek
- Etikai kérdések (adott esetben)
- A doktori disszertáció felépítésének felvázolása
- Kutatási és írásbeli ütemterv
- Bibliográfia
Egy vagy több ilyen rész módosítása, beleértve adott esetben a kiegészítéseket vagy törléseket, a hallgatók és a vezető felügyeletek közötti előzetes megállapodás alapján lehetséges.
Az MPhilről PhD státuszra való felminősítési folyamat a hallgató kutatóbizottsága által az alapfejezet értékelésén, valamint egy 20-30 perces szóbeli előadáson, majd megbeszélésen alapul. A szóbeli előadást a tanszéki munkatársak és a kutató hallgatók kapják. A kiterjesztett javaslat sikeres teljesítése után a hallgatókat hivatalosan doktori fokozatra felminősítik, és továbblépnek a második évre. (Ha az értékelők úgy vélik, hogy hiányosságok vannak a felminősítési javaslatban, a hallgatókat meg kell kérni, hogy azt kielégítően vizsgálják felül, mielőtt a PhD státuszra való felminősítés megerősítést nyerhetne.) A hallgatók általában nem léphetnek tovább a második évre a felminősítési folyamatig. teljesítve lett.
A második évet (vagy részmunkaidős egyenértéket) általában kutatással töltik. Ez történhet a könyvtárakban végzett terepmunka és kutatás, valamint az anyaggyűjtés bármilyen kombinációjával, a hallgató és a témavezető (k) között megállapodva.
A harmadik évet (vagy részmunkaidős egyenértéket) a doktori értekezés téziseinek írására fordítják. Ez idő alatt a hallgatók általában előadást tartanak az Osztályi Kutatási Oktató által szervezett kutatási szemináriumon, amelybe kiválasztott számú, a témában speciális szakértelemmel rendelkező alkalmazott és más kutatási hallgató tartozik. A harmadik év folyamán (vagy részmunkaidőben) a hallgatók fejezettervezetet nyújtanak be felettesükhöz véleményezésre, mielőtt a dolgozat végleges tervezetét elkészítik. A teljes vázlat elkészítése után a munkát a felügyelő bizottság minden tagja értékeli, és a hallgató benyújthatja a szakdolgozatot, vagy továbbmehet a folytatódási státusba, hogy további 12 hónapot kapjon a dolgozat kitöltéséhez és a vizsgálathoz való benyújtáshoz. A dolgozatnak a nyilvántartásba vételtől (vagy részmunkaidős egyenértékétől) számított 48 hónapon belül be kell fejeződnie.
A 100 000 szót meg nem haladó szakdolgozatot a szakterület két vezető szaktekintélye vizsgálja.
Fontos figyelmeztetés
A programoldalon szereplő információk a tervezett programstruktúrát tükrözik az adott tudományos munkamenet ellen.
English Language Requirements
Tanúsítsd angol nyelvtudásodat a Duolingo angol teszttel! A DET egy kényelmes, gyors és megfizethető online angol teszt, amelyet több mint 4000 egyetem (például ez is) fogad el világszerte.