Közegészségügyi MSc
University of Limerick
Kulcs információ
Campus helye
Limerick, Írország
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Összekevert
Időtartam
1 - 2 év
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
EUR 12 000 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* EU-s hallgatók: 6000 euró | nem uniós hallgatók: 12 000 euró
Bevezetés
Ez a közegészségügyi mesterképzés célja, hogy a hallgatók számára piacképes és átadható készségeket és kompetenciákat szerezzen, amelyek fokozzák karrierjüket a közegészségügyben vagy más egészséggel kapcsolatos tudományágakban, mind helyi, mind nemzetközi szinten. A program lehet részmunkaidőben vagy teljes munkaidőben. Ez a kompetencia alapú vegyes tanulási program öt fő modulból, egy gyakorlattól és egy kutatási projektből áll. A modulokat kevert formátumban, esettanulmányok, online előadások, tantermi alapú műhelyek, csoportos feladatok és egyedi projektek keverékével fogják kézbesíteni. A közegészségügyi MSc elnyerte a Közegészségügyi Oktatási Akkreditációs Ügynökség (APHEA) akkreditációját a közegészségügy terén elért kiemelkedő tantervéért.
Áttekintés
Ennek a közegészségügyi mesterképzésnek a középpontjában az áll, hogy a hagyományos népegészségügyi tanításról a kompetencia alapú és alkalmazott közegészségügyre lépjen át. A program kivételes a globális egészségügy és a fenntartható fejlődés moduljainak erősségében, az egészségügy és az egészségügyi rendszerek társadalmi tényezőiben, a közegészségügyi kutatásban és adatelemzésben, a közegészségügyi beavatkozások tervezésében, nyomon követésében és értékelésében. Ebből az MSc-ből bármely diplomás, függetlenül szakmai hátterétől, képes lesz kivizsgálni, megtervezni, értékelni és kezelni a közegészségügyi kihívásokat, és egyedülálló lehetőséget kínál számukra az interdiszciplináris tanulmányokhoz és munkához. A hallgató kritikusan reflektál saját és mások tanulási stílusára és gyakorlatára is.
A program öt alapvető modulból áll, online előadásokkal, az egyetemen készségfejlesztő szemináriumokon, gyakorlatok és egy kutatási projekt. A hallgatók teljes vagy részmunkaidőben regisztrálhatnak. A teljes munkaidős program egy tanévre szól.
Tanulási eredmények:
1.1 Tudás - szélesség és fajta:<UL>
Mutassa meg a közegészségügy és az egészségügyi rendszerek bonyolultságának mély megértését a különböző összefüggésekben.Vizsgálja meg az egészséget országosan és globálisan akadályozó problémákat, és azonosítsa a fenntartható fejlődési célok elérése előtt álló kihívásokatUL>
Tudás és készség - Tartomány és szelektivitás:<UL>
Különféle megközelítéseket, eszközöket és metrikákat alkalmaz a közegészségügyi beavatkozások tervezéséhez, megvalósításához, ellenőrzéséhez és értékeléséhez.UL>
Kompetencia - kontextus és szerep:<UL>
Fejlesszen ki kvantitatív és kvalitatív kutatási és adatelemzési készségeket a különböző módszertani megközelítések kritikus értékelésére és megtervezésére a közegészségügyi kérdések kezelésére.UL>
1.2. Kompetencia - Tanulni tanulni:<UL>
Analitikai és szakmai készségek fejlesztése az egészségügyi szolgáltatások, szakpolitikák, programok, projektek és kezdeményezések tervezésében, irányításában, nyomon követésében és értékelésében.Tervezési gondolkodásmód alkalmazása kreatív népegészségügyi megoldások azonosítására, tesztelésére és megvalósítására a globális egészségügyi problémák javítása érdekében.Kritikusan értékelje az egészségügyi vezetés korabeli problémáit, és vizsgálja meg a közegészségügyi szervezetekkel kapcsolatos stratégiai menedzsment trendjeit és fejleményeit.UL>
1.3. Kompetencia - betekintés:<UL>
Vegyen részt az UL reflektálásában a karrierjük irányításához szükséges személyes, kulturális és szakmai kompetenciák azonosítása, értelmezése, fejlesztése és értékelése érdekében.UL>
Programtartalom
Minden modul hat hét blokkként fog futni. Az első három hét során a hallgatók egyedileg dolgoznak esettanulmányokon, és online előadásokat és oktatóanyagokat kapnak, amelyek lefedik a modul tartalmi területeit. A hallgatóknak feleletválasztós kérdések sorozatát kell megválaszolniuk minden előadás és esettanulmány alapján. A modul negyedik hetén a hallgatók tanulóikkal és oktatókkal vesznek részt az egyetemen zajló műhelyekben és csoportos feladatokban.
A modul utolsó két hetét egyedi projekteknek szentelik, ahol a hallgatóknak lehetőségük nyílik arra, hogy bemutassák kompetenciájukat a modul során megszerzett ismereteik és készségeik alkalmazásában. A modulon keresztül a hallgatók e-portfólióval dokumentálják és elmélkednek kompetenciáik eléréséről. A tanulásukról folyamatosan visszajelzést adunk, és a hallgatók a program során nyomon követhetik saját személyes fejlődésüket.
A másik nagyszerű tulajdonsága, hogy a hallgatóknak lehetőségük lesz részt venni ezeken az egyhetes bentlakásos műhelyeken Limerickben vagy az egyik együttműködő campusunkon Sao Paulóban Brazíliában, Bostonban az Egyesült Államokban és Indiában.
A gyakorlati modul 8 hét kompetencia alapú, tervezett, felügyelt és értékelt gyakorlati tapasztalat. Ez a modul megismerteti a hallgatókat a közegészségügy valós gyakorlatával, annak módjaként, hogy a hallgatók a közegészségügyi MSc során elsajátított kompetenciákat szakmai tapasztalatszerzés céljából cselekvéssé alakítsák.
A kutatási projekt modul lehetővé teszi a hallgatók számára a közegészségügyi kutatás hiányosságainak felismerését, kutatási kérdéseik megfogalmazását és egy kutatási projekt megtervezését. A modul végén a hallgatóktól elvárják, hogy zárójelentésüket folyóiratcikk formátumban nyújtsák be. Valamennyi modult felsorolja az alábbi táblázat, beleértve azokat a szemesztereket is, amelyekben a modulok futnak:
Teljes idő
1. év Teljes munkaidő - ősz<UL>
Közegészségügy és egészségügyi rendszerek (9 ECTS)Közegészségügyi beavatkozások (9 ECTS)Közegészségügyi kutatás és adatelemzés (9 ECTS)UL>
1. év Teljes munkaidő - tavasz<UL>
Monitoring és értékelés a közegészségügyben (9 ECTS)Globális egészség és fenntartható fejlődés (9 ECTS)Közegészségügyi gyakorlat (15 ECTS)UL>
1. év Teljes munkaidő - Nyár<UL>
Kutatási projekt (30 ECTS)UL>
Részidő
1. év részmunkaidőben - ősz<UL>
Közegészségügy és egészségügyi rendszerek (9 ECTS)Közegészségügyi beavatkozások (9 ECTS)Közegészségügyi kutatás és adatelemzés (9 ECTS)UL>
1. év részmunkaidőben - tavasz<UL>
Monitoring és értékelés a közegészségügyben (9 ECTS)Globális egészség és fenntartható fejlődés (9 ECTS)UL>
2. év részmunkaidőben - ősz<UL>
Közegészségügyi gyakorlat (15 ECTS)UL>
2. év részmunkaidőben - tavasz<UL>
Kutatási projekt (30 ECTS)UL>
Programszállítás
1-3. Hét (online) - 4. hét (az egyetemen) - 5-6. Hét (egyéni projekt)
1. hét | 2. hét | 3. hét | 4. hét | 5-6. Hét |
1. egység | 2. egység | 3. egység | 5 napos készségalapú workshop | Egyéni projekt (termék) |
5 óra online anyag | 5 óra online anyag | 5 óra online anyag | Összetett esetforgatókönyvek | - |
Esettanulmány | Esettanulmány | Esettanulmány | Csoportos projekt | - |
25 MCQs vizsga | 25 MCQs vizsga | 25 MCQs vizsga | Előadások | - |
Jelölések: 10% | Jelölések: 10% | Jelölések: 10% | Jelölések: 20% | 50% |
Belépési követelmények
Ki pályázhat
Orvostudományi, közegészségügyi, gyógyszerészeti fogászat, mentősök, ápolás, szövetséges egészségügyi szakemberek, pszichológia, mérnöki szak, fejlesztéstanulmányok, környezettudományok, jog, statisztika, közgazdaságtan, szakpolitikai tanulmányok, társadalomtudományok, üzleti, menedzsment, marketing és egyéb releváns ill. megfelelő tantárgyak
A pályázóknak legalább 2,1 (második osztályú kitüntetés 1. fokozat) eredménnyel kell rendelkezniük az első kitüntetéses alapképzésben (NFQ 8. szint vagy más nemzetközileg elismert megfelelő). 2: 2 vagy annál kisebb díjakat lehet fontolóra venni, ha a pályázók legalább ötéves megfelelő közegészségügyi munkatapasztalattal rendelkeznek.
Mit kell felvenni az alkalmazásával<UL>
A program részeként elkészítendő kutatási projekt koncepciója.Személyes nyilatkozat arról, hogy miért kívánják vállalni a programot.Minősítési átiratok és tanúsítványok.Az átiratok / tanúsítványok hiteles angol fordításai, ha az eredetik nem angol nyelven vannak.Születési anyakönyvi kivonatának / útlevelének másolata (amely tartalmazza a hivatalos nevét).UL>
Angol nyelvi követelmények
Azoknak a pályázóknak, akiknek az anyanyelve nem angol, bizonyítékot kell szolgáltatniuk arra, hogy az UL az angol közegben tanított diplomát sikeresen teljesítette, vagy megfelelnek az alábbi kritériumok egyikének (legfeljebb két évvel a jelentkezés előtt):
Az elfogadható angol nyelvi képesítések a következőket tartalmazzák:<UL>
Érettségi vizsgák olyan európai országokból, ahol az angolt tantárgyként mutatják be, és elfogadható szintet érnek el.Ír érettségi bizonyítvány Angol - Rendes szintű D fokozat vagy magasabb.TOEFL - 580 (papír alapú) vagy 90 (internetes).IELTS - Minimális pontszám 6,5, legalább 6 bármelyik komponensben.Angol nyelvvizsga angol és tudományos célokra (ETAPP) - C1 osztály.GCE 'O' szintű angol nyelv / GCSE angol nyelv - C fokozat vagy magasabb.Cambridge Assessment English - Angol nyelvtudási bizonyítvány - C osztály / Certificate in Advanced English Grade BGCE vizsgabizottságok - Helyi vizsgák oxfordi küldöttsége - C osztály / Cambridge Local Examinations Syndicate - 1-6 iskolai bizonyítvány / a londoni egyetem felvételi és iskolai vizsgabizottsága - iskolai bizonyítvány 1-6.UL>
A fent felsoroltaktól eltérő vizsgákon elért eredmények szintén elfogadhatók angol nyelvű követelményeinknek megfelelőnek. Forduljon a Nemzetközi Oktatási Osztályhoz tanácsért.
Graduate Profile
Ez a program létrehozza a diplomások számára a sikeres UL karriert a közegészségügy területén, akadémikus kutatóként, adatelemzőként, epidemiológusként, egészségpolitikai tisztviselőként, projektmenedzserként, egészséggazdászként, közegészségügyi nővérként, közegészségügyi fogorvosként különböző helyeken, beleértve az egészségügyet is. , kutatás, üzleti, kormányzati, nemzeti, nemzetközi és nem kormányzati szervezetek.
Ezt a mesterképzést azoknak a hallgatóknak ajánlják, akik piacképes és átadható készségeket akarnak megszerezni, valamint azoknak, akik szeretnék megszerezni a személyes teljesítmény érzését, és azoknak, akik vezetői pozíciókba szeretnének kerülni az egészségügyben. A program differenciált kompetenciákkal ruházza fel a hallgatókat, beleértve a kézzelfogható készségeket is, amelyeket nem csak a jövőbeli munkaadók számára értékesítenek, hanem felkészítik diplomáinkat az önfoglalkoztatásra és a tanácsadásra is.
Belépők
Tanterv
Programtartalom
Minden modul hathetes blokkként fog futni. Az első három hétben a hallgatók egyénileg dolgoznak esettanulmányokon, és online előadásokat és oktatóanyagokat kapnak, amelyek lefedik a modul tartalmi területeit. A hallgatóknak feleletválasztós kérdésekre kell válaszolniuk minden előadás és esettanulmány alapján. A modul negyedik hetében a hallgatók tanulótársaikkal és oktatóikkal workshopokon és csoportos feladatokon vesznek részt az egyetemen.
A modul utolsó két hetét egyedi projekteknek szentelik, ahol a hallgatóknak lehetőségük nyílik arra, hogy bemutassák kompetenciájukat a modul során megszerzett ismereteik és készségeik alkalmazásában. A modulon keresztül a hallgatók e-portfólióval dokumentálják és elmélkednek kompetenciáik eléréséről. A tanulásukról folyamatosan visszajelzést adunk, és a hallgatók a program során nyomon követhetik saját személyes fejlődésüket.
A másik nagyszerű tulajdonsága, hogy a hallgatóknak lehetőségük lesz részt venni ezeken az egyhetes bentlakásos műhelyeken Limerickben vagy az egyik együttműködő campusunkon Sao Paulóban Brazíliában, Bostonban az Egyesült Államokban és Indiában.
A gyakorlati modul 8 hetes kompetencia alapú, tervezett, felügyelt és értékelt gyakorlati tapasztalat. Ez a modul bevezeti a hallgatókat a közegészségügy valós gyakorlatába, hogy a hallgatók a közegészségügyi MSc során elsajátított kompetenciáit gyakorlati tapasztalatokká alakítsák át.
A kutatási projekt modul lehetővé teszi a hallgatók számára a közegészségügyi kutatás hiányosságainak felismerését, kutatási kérdéseik megfogalmazását és egy kutatási projekt megtervezését. A modul végén a hallgatóktól elvárják, hogy zárójelentésüket folyóiratcikk formátumban nyújtsák be. Valamennyi modult felsorolja az alábbi táblázat, beleértve azokat a szemesztereket is, amelyekben a modulok futnak:
Teljes idő
1. év Teljes munkaidő - ősz
- Közegészségügy és egészségügyi rendszerek (9 ECTS)
- Közegészségügyi beavatkozások (9 ECTS)
- Közegészségügyi kutatás és adatelemzés (9 ECTS)
1. év Teljes munkaidő - tavasz
- Monitoring és értékelés a közegészségügyben (9 ECTS)
- Globális egészség és fenntartható fejlődés (9 ECTS)
- Közegészségügyi gyakorlat (15 ECTS)
1. év Teljes munkaidő - Nyár
- Kutatási projekt (30 ECTS)
Részidő
1. év részmunkaidőben - ősz
- Közegészségügy és egészségügyi rendszerek (9 ECTS)
- Közegészségügyi beavatkozások (9 ECTS)
- Közegészségügyi kutatás és adatelemzés (9 ECTS)
1. év részmunkaidőben - tavasz
- Monitoring és értékelés a közegészségügyben (9 ECTS)
- Globális egészség és fenntartható fejlődés (9 ECTS)
2. év részmunkaidőben - ősz
- Közegészségügyi gyakorlat (15 ECTS)
2. év részmunkaidőben - tavasz
- Kutatási projekt (30 ECTS)
Programszállítás
1-3. Hét (online) - 4. hét (az egyetemen) - 5-6. Hét (egyéni projekt)
1. hét | 2. hét | 3. hét | 4. hét | 5-6 hét |
1. egység | 2. egység | 3. egység | 5 napos készségalapú workshop | Egyedi projekt (termék) |
5 óra online anyag | 5 óra online anyag | 5 óra online anyag | Összetett esetek forgatókönyvei | - |
Esettanulmány | Esettanulmány | Esettanulmány | Csoportos projekt | - |
25 MCQs vizsga | 25 MCQs vizsga | 25 MCQs vizsga | Előadások | - |
Pontok: 10% | Pontok: 10% | Pontok: 10% | Pontok: 20% | 50 % |
A program eredménye
Tanulási eredmények
1.1 Tudás - szélesség és fajta:
- Mutassa be a közegészségügy és az egészségügyi rendszerek összetettségének mélyreható megértését különböző összefüggésekben.
- Vizsgálja meg azokat a problémákat, amelyek országosan és globálisan akadályozzák az egészséget, és azonosítsa azokat a kihívásokat, amelyek a Fenntartható Fejlődési Célok elérése előtt állnak
Szakértelem és készség – hatótáv és szelektivitás:
- Használjon különféle megközelítéseket, eszközöket és mérőszámokat a közegészségügyi beavatkozások tervezésére, megvalósítására, nyomon követésére és értékelésére.
Kompetencia - kontextus és szerep:
- Fejlesszen ki kvantitatív és kvalitatív kutatási és adatelemzési készségeket a különböző módszertani megközelítések kritikus értékelésére és megtervezésére a közegészségügyi kérdések kezelésére.
1.2. Kompetencia - Tanulni tanulni:
- Analitikai és szakmai készségek fejlesztése az egészségügyi szolgáltatások, szakpolitikák, programok, projektek és kezdeményezések tervezésében, irányításában, nyomon követésében és értékelésében.
- Tervezési gondolkodásmód alkalmazása kreatív népegészségügyi megoldások azonosítására, tesztelésére és megvalósítására a globális egészségügyi problémák javítása érdekében.
- Kritikusan értékelje az egészségügyi vezetés korabeli problémáit, és vizsgálja meg a közegészségügyi szervezetekkel kapcsolatos stratégiai menedzsment trendjeit és fejleményeit.
1.3. Kompetencia - betekintés:
- Vegyen részt értelmes reflexióban, hogy azonosítsa, értelmezze, javítsa és értékelje a karrierjét irányító személyes, kulturális és szakmai kompetenciákat.