Mester Sport Menedzsment és Adminisztráció (Szemtől-szembe)

Általános információk

Program leírás

Mester neve Mester Sport Menedzsment és Adminisztráció
Tanfolyam kezdete 2020 április
tartam 12 hónap
nyelv Az osztályokat spanyolul tanítják. Néhány anyag és mesterkurzus angol nyelven készül.

Előadás a Mester

A sport üzletága összetett. Ez a mester felajánlja a hallgató számára az eszközöket és készségeket, hogy ismeri ezt a struktúrát, és nyomon tudja követni azt az utat, amelyet követni kíván az ágazat szakmai jövője érdekében.

A SMS Barcelona-ban szerzett tapasztalataim voltak az első lépések, hogy profi szakemberekké válhassak a sport világában.
Valentin Bugallo
SMS hallgató

A sport üzleti jövedelme számos tengelyen alapszik, amelyek alapvető átalakulásokon mennek keresztül:

  • A sporthelyszín (stadion, aréna) legelterjedtebb működése a szemtől szembeni tranzakciós modellektől a digitális csatorna-értékesítés által dominált modellekig terjed. Figyelembe kell venni az iparágba tartozó egyéb létesítményeket is, például tornatermeket, uszodákat, atlétikai pályákat (magántulajdonban vagy állami tulajdonban), valamint olyan beszerzési modellekre van szükség, amelyek garantálják jövedelmüket.
  • Az események szervezése és lebonyolítása rendkívül meghatározó szerepet játszik egy olyan társadalom előtt, amely egyre inkább vesz részt a sporteseményeken, és ahol az egészséges életmód szokásainak fellendülése tapasztalható. A részvétel vagy a jegyek eladása, az ismétlődő vagy pontos események elterjedtek, és tudnunk kell, hogyan kell elhelyezni őket a megfelelő marketing és irányítás érdekében. Ezeknek az eseményeknek sok a gazdasági hatása a térségben, a világ különböző részeiről érkező sportolók látogatása révén. A sportturizmus szintén aranykorban él.
  • Az audiovizuális jogok kiaknázásából származó bevételek exponenciálisan növekedtek a fokozott verseny, a globalizáció, valamint az ablakok és a lehetséges sugárzási csatornák számának növekedése miatt. Az audiovizuális jogok sok esetben a klubok és a szövetségek fő jövedelemforrássá váltak, azzal a kettős szemponttal, hogy megkönnyebbülést jelentenek a vállalati pénzügyekben, ugyanakkor pedig nagymértékben függnek. De mi történik a kisebb ingatlanokkal? A nagy kihívás a rajongói közösségek létrehozása új közösségi médián keresztül, és a pénzszerzés képessége.
  • Másrészt a sportmárka irányítását, a márkaneveket és a szponzorációs megállapodásokat a technológiai változások és az azokból származó társadalmi átalakulások is befolyásolták. A szponzorok igényei drasztikusan fejlődtek az utóbbi években. Ezért alapvető fontosságú egy olyan szponzorációs stratégia meghatározása, amely maximalizálja a rendelkezésre álló eszközöket.

A Sportgazdálkodási és Adminisztráció Mester képzi a hallgatókat, hogy szilárd hozzáférést kapjanak a sportiparhoz, felelős pozíciókat töltsenek be a sportszervezetekben, a sportmarketing ügynökségekben, szponzorálva márkákat, létesítményeket vagy rendezvényszervezőket.

Köszönet azoknak, akik felismerték a NOB által a legjobb eddig, Barcelona pozícionálta magát, mint az egyik városban több hagyomány az 1992-es nyári olimpiai játékok. Barcelona ad otthont az FC Barcelona futballklub több rajongók szerte a világon, otthont számos nemzetközi események motoros és vitorlás, és az ülés kosárlabda Euroliga, MotoGP és a vállalatok, mint a Mediapro kulcsszerepet játszik gyártás és audiovizuális sportjogok.

A sportmenedzsment mesterképzésének tanulmányozása az SMS barcelonai SMS-ben egyedülálló lehetőséget kínál arra, hogy éljék meg ezt a tapasztalatot és az iparág legjobb szakembereivel rendelkezzenek.

„Ezzel a mesterrel megszerezheti a szükséges készségeket a sportiparba való belépéshez. Tanulni fog aktív szakemberektől, akik vezetik az ágazatot a spanyol és az európai piacokon, és széles körű szakmai lehetőségeket fognak elérni.
Francesc Cruces
A Sportmenedzsment és Adminisztráció Mesterének akadémiai igazgatója

célkitűzések

A program fő célkitűzései a következők:

  • Megérteni a sportipar pilléreit, világosan megismerni az egyes oszlopok belépési útvonalait és megérteni az irányítási stratégiákat.
  • A hallgatók képzése stratégiai és irányítási döntések meghozatalára a sportiparban, biztosítva a szükséges környezetet és tapasztalatokat.
  • Ismerje meg a sport üzleti sajátosságait és megértse a különbségeket az országok és régiók között.
  • Gondoskodjon gyakorlati tapasztalatokról az ipar valódi eseteinek megoldásában, az iparág cégeivel és intézményeivel együttműködve.
  • Fejleszteni kell a hallgató készségeit és képességeit a sport üzletág különböző területein megvalósuló projektek irányításához.
  • Értse meg a jogi és etikai keret a sportvilág és annak következményei a vállalkozások számára.

Hallgatói profil

Ez a mesterképzés célja az európaiak és a spanyol nyelvű országok egyetemi hallgatóinak a következő profilja:

  • Pályakezdők vagy diplomások: Gazdaságtudományok Üzleti adminisztráció és menedzsment jog, Sporttudomány, Marketing, Kommunikáció, Kereskedelemvezetés
  • Az egyetemi végzettséggel nem rendelkező jelöltek jelentkezésüket igazolják, amelyek igazolják a sportágazatban betöltött legalább 3 éves szakmai tapasztalatot felelős pozíciókban. Ebben az esetben a Felvételi Osztály ellenőrzi a jelölt alkalmasságát és elfogadhatóságát.

tanterv

téma ECTS
kötelező
Stratégiai jövőkép a sportágazatban
Sportmarketing és szponzorálás
Gazdasági, pénzügyi és fiskális gazdálkodás
Jog a sportpályán
Sportesemények szervezése és irányítása
Létesítmények és üzletvezetés a sporthelyszínen
Innováció és átalakulás a sportiparban
Digitális stratégia és CRM
Vállalkozás és vezetés a sportszervezetekben
Sportturizmus
4
5
4
4
4
4
3
5
4
3
Választható (10 kredit)
Közpolitikák a sport területén
Professzionális sportolók képviselete
Kommunikáció a sportban: közösségi média és új média
eSports
Audiovizuális jogok a sportban
Nemzetközi sportszervezetek (Párizs)
2.5
2.5
2.5
2.5
2.5
5
Végső mesterprojekt 10
teljes 60
1. Stratégiai jövőkép a sportágazatban

Melyek a sport üzleti alapjai Spanyolországban, Latin-Amerikában és Európában? Milyen társadalmi-gazdasági összefüggések vannak a sportvállalkozásban? Hogyan lehet eldönteni egy sportszervezet stratégiai vonalait? Ez a tanfolyam célja, hogy elmélyítse a sport üzleti környezetét világszerte, valamint elemezze a különféle piacokon és sportokban tapasztalható különbségeket.

Nemzetközi sportirányítás

Ismerje meg a szervezetek, amelyek irányítják és szabályozzák a sportot, nemzeti és nemzetközi szinten, valamint a joghatóságról, valamint a hierarchia cikkére, elengedhetetlen része a sport üzleti menedzsment.

Európa és Latin-Amerika vs Egyesült Államok

Mi a legnagyobb különbség az üzleti sport Európában és az Egyesült Államokban? Mit tehetünk, mint a referencia minden világban?

2. Sportmarketing és szponzorálás

Bármely sportesemény megértésének alapeleme. Egyrészt az ingatlanmárka elemzése történik, amely bármely szervezet egyik legkiemelkedőbb eszköze. A márka az az oszlop, amelyre az egész szponzorációs program épül.

A legmegfelelőbb helymeghatározási stratégia kiválasztása kulcsfontosságú a szervezet számára. Ezt követően a téma megvitatja a jelenlegi szponzorálási stratégiákat, különböző szemszögből nézve:

A szponzortól, de a szponzor szempontjából is. Digitális környezetben kerül kontextusba, és elemzik az olyan fogalmakat, mint például a csapdamarketing. A témát olyan kulcsfontosságú fogalmak egészítik ki, mint például értékesítés, mérés, engedélyek és értékesítés.

3. Gazdasági, pénzügyi és fiskális irányítás

Ez a tantárgy bemutatja a hallgatót a sportszerkezet pénzügyi felépítésére, valamint a sporttulajdon ellenőrzésének és kezelésének kritériumaira

Megértése pénzügyi szerkezetének sportszervezetek és a számviteli elvek azok számára irányadó is szükséges, hogy befejezze a stratégiai elképzelést, hogy néz ki a program.

4. A sportpálya törvénye

Ez a tantárgy bemutatja a hallgatót a sport szervezetek jogi és szabályozási összefüggéseiben.

Mint minden gazdasági szektor és az üzleti sport által szabályozott különböző jogi keretei az egyes országok, mind pedig a saját szabályozás szupranacionális szervezetek, amelyek ruházott felelősséget választottbírósági. És ha az etika minden emberi tevékenység elengedhetetlen a sport számára még inkább, mivel ez lett a szociális referencia, amely rávilágít a figyelmet a társadalom nagy részét.

5. Sportesemények szervezése és lebonyolítása

A nagy nemzetközi esemény megszervezésétől kezdve egy kis csoport számára rendezvény rendezéséig: A sportesemények piaca virágzik, és ez a téma lehetővé teszi számunkra, hogy közelítsünk minden olyan aspektushoz, amely a sportesemények megszervezéséhez és forgalomba hozatalához szükséges. A fogadó városoktól a jegyek vagy regisztrációk értékesítéséig működési, biztonsági és kommunikációs kérdésekben.

A tárgynak esettanulmányai lesznek mindkét nagy rendezvény sikereiről, több százezer jegy értékesítésével néhány amatőr sportoló élményes rendezvényeire.

6. Létesítmények és üzletvezetés a sporthelyszínen

Ez a tantárgy bemutatja a hallgatót, hogy ismerje a sportpolitikai helyszíneken üzleti tevékenységet folytató kereskedelmi politikákat. Egy tornateremtől, tenisz klubtól stadionig vagy arénáig.

berendezések

Hogyan állíthatjuk be az árakat egy tornateremben? Milyen kedvezményt vagy fizetési politikát alkalmazunk? Párhuzamos értékesítés? Tudjuk, hogyan lehet a legjobb stratégiákat kidolgozni a telepítési teljesítmény maximalizálása érdekében.

Jegyek eladása stadionokban és arénákban

dinamikus árképzés, előre értékesítési stratégiák, menedzsment üres helyek előfizetők magasabb átlagos kiadások tranzakciónként, csak néhány a kihívásokat, amelyekkel a hagyományos üzleti jegyértékesítő szembesül. Ebben a részben a kurzus, a hallgatók megtanulják a sikertörténetek, hogy folytat a legfejlettebb stadionok és arénák.

Vendéglátás és VIP szolgáltatások

Bevételek vendéglátás (Food

Múzeum és látogatások a létesítményekben

Sport érzelem, és követői a csapatok és sportolók szeretné megtapasztalni előtt és után is játékokat. A sportcsarnokban lesz forrása a vállalkozás is napjai alatt egyik fél sem. Mi a kulcsa, hogy kiaknázzák a rajongók a létesítmény?

7. Innováció és átalakulás a sportiparban

Felgyorsult változás pillanatában vagyunk, amely a gazdaság valamennyi ágazatát, és természetesen a sportipart is érinti. Az átalakulási folyamat megértése kulcsfontosságú lesz a jövőbeli vezetők számára, és azok számára is, akik olyan területeken akarnak szakosodni, amelyek hamarosan az ipar középpontjában állnak. A téma áttekinti az iparág legfontosabb átalakító mozgásait: Okos helyszínek, blokk-lánc technológia, nagy adatok és személyre szabott élmények a rajongók számára, OTT-k, kibővített valóság, virtuális valóság és új üzleti modellek ...

A téma áttekinti a sikertörténeteket, amelyek szemléltetik a változás pillanatát, mind a sporteseményekre, mind a helyszínekre, akár az egyes sportolókra egyaránt.

8. Digitális stratégia és CRM

Az alaptéma a sportvállalkozásra összpontosult, ahol a sportlétesítmények digitális stratégiája foglalkozik, a digitális marketing mint az értékesítés aktiválásának és növekedésének transzverzális eszköze, valamint a digitális csatornák által a saját termékek létrehozására nyitott lehetőségek. az entitásokat

Digitális stratégia

Sportszervezetek részévé váltak szórakoztató és kommunikációs cégek. És ezt a szerepet, ügyvezető digitális közönség sokkal nagyobb, mint a média. Mi a kulcsa kezelésének digitális üzleti, és milyen stratégiát, hogy maximalizálja a márka értékét és a jövedelem?

digitális marketing

Search, a döntéshozatal és a vásárlás szinte minden termék és átmegy internetes szolgáltatásokat és a sport terén sem kivétel. Ezért szükséges, hogy megértsük a digitális marketing eszközöket biztosít számunkra.

CRM

Milyen szempontokat kell figyelembe venni a teremtés és az azt követő működtetése CRM? Hogyan megpróbálunk különbséget az ügyfelek és a rajongók? Hogyan lehet pénzt a rajongók, akik nem ügyfelei?

9. Vállalkozás és vezetés a sportszervezetekben

A sportipar munkaügyi szempontból valószínűleg az egyik leginkább globalizált ágazat. Ez a globalizáció tehát szükségessé teszi a multikulturális és multidiszciplináris csoportokban munkaképességgel rendelkező szakemberek szükségességét.

Ez a kurzus célja, hogy azonosítsa politika és stratégiai menedzsment szükséges felelős pozíciót a sportban, készségek és irányítja a hallgatók a különböző szakmai lehetőségeket és megteremti a vállalkozói projektek keretében a sport számára. Diákok is ásni a fogalmak a vállalkozói szellem, a fázisok, módszerek és modellek projektek finanszírozására.

10. Sportturizmus

Virágzó valóság, amely egyre nagyobb volumenű sportágazatot teremt és több munkahelyet teremt. A téma egyik alapvető eleme annak megértése, hogy egy terület a turizmusnak köszönhetően hogyan tud nagyobb bevételt generálni. Vagy földrajzi viszonyuk, létesítmények építése vagy rendezvények szervezése révén emberek milliói döntenek rendeltetési helyekről egész évben. Ezért meg kell értenünk a sportturizmussal kapcsolatos állami politikákat, az utazásszervezők és a magánszervezők szerepét, amelyek e virágzó sportturizmus piacát alkotják.

11. Választható témák

11A. Közpolitikák a sport területén

Milyen közpolitikák támogatják a társadalmi sportot befogadó és egyenlő módon? Mit kell tenni a közigazgatásnak az alsóbb szintű sport előmozdítása érdekében, közegészségügyi célkitűzéssel? Milyen kapacitással rendelkezik a közpolitikának a sport fellendítése érdekében, hogy világszínvonalú sportolókat teremtsen?

Ez a téma áttekinti a közigazgatás szerepét és felelősségét a sport előmozdításában társadalmi és verseny szempontjából is.

11b. Professzionális sportolók képviselete

Ez a tantárgy biztosítja a hallgatók számára a professzionális sportoló karrierjének irányításához szükséges elképzeléseket. A napirend olyan eltérő, de szükséges szempontokkal foglalkozik majd, mint az atléta személyes márka, a kommunikáció és a szociális hálózatok, az értékesítés, a szponzorálás és a kereskedelmi megállapodások, a jogi és pénzügyi vonatkozások. Megérti a személyes jogok elérhetőségét és azt, hogy az atléta hogyan működik együtt a csapat sportban vagy a az érdekelt felek körében az alapja ebben a témában. Abban az időben, amikor a személyes márkaépítés és a megkülönböztetés szükségessé válik, esettanulmányokat fogunk látni, ahol a main-stream specialitások vagy kisebbségi sportok egyes sportolói olyan kereskedelmi sikert értek el, amely rajongók milliói és a szponzoráló márkák figyelemre méltó csoportja vonzotta magát.

11c. Kommunikáció a sportban: közösségi média és új média

A közösségi hálózatok hatalmas csatornákká váltak, ahol a sportklubok és az intézmények még mindig soha nem képesek kommunikálni rajongóikkal. Ezek a csatornák sok közönséget jelentenek, mint a sok média, a hagyományos vagy a digitális, és a klubokat befolyásos médiumokká változtatják. Hogyan kezeljük a kommunikációt több nyelven globálisan? Milyen szerepet játszanak a sportmédia a sportiparban? A kluboknak vagy ligáknak médiaké kell válniuk? A tárgy áttekinti a nagyobb sportmárkák (klubok, bajnokságok, sportolók és szponzorok) hálózatainak stratégiáját, a különféle társadalmi csatornák sajátosságait a közönség profilja és az elkötelezettség szintjén, valamint a média kapcsolatát a sportszervezetekkel.

11d. eSports

Az ESportok (vagy videojátékok versenyei) félúton vannak a sport és az audiovizuális szórakoztatás között. A fő videojáték-versenyek rajongók millióinak közönségét hallgatják meg az interneten, akik követik a profi csapatok és a játékosok véletlenszerűségét, néhányuk valódi csillagokká válik. A hivatásos sport világában nagy érdeklődés mutatkozik ezen az új szektor iránt, amit bizonyít az a tény, hogy számos NBA franchise és egyes foci csapatok fektettek be az eSports csapatokba. A jövőben részt vesznek a klubok szokásos tevékenységeiben? Fenyegetés vagy lehetőség?

11e. Audiovizuális jogok a sportban

A bevétel növekedés az audiovizuális jogok és a közelmúltban hatását szabályozási változás a jog értékesítésére La Liga, már egy alapvető változás a jövedelem nyilatkozatok klubok. Más országokban (Argentína, Mexikó, stb) az audiovizuális jogok átalakul, míg a fogyasztói szokások jelentenek szükségességét a műsorszolgáltatók alkalmazkodni.

Internet, OTT és új ablakok. Az a lehetőség, hogy a közönséget közvetlenül az interneten és a csatlakoztatott televízión keresztül érhetik el (OTT, Over the Top TV), új lehetőségeket nyit meg a fogyasztás számára és új versenyképességi keretet.

11f. Nemzetközi sportszervezetek (Párizs)

Azok a hallgatók, akik ezt a választható tantárgyat választják, Párizsba utaznak.

Ez a választható tárgy a nagy nemzetközi események sajátosságainak megértésére összpontosít. Ez vonatkozik az olimpiai játékokra, a világkupára vagy az éves versenyekre, amelyek a nemzetközi résztvevőket csoportosítják.

Az osztályokat az SMS központjában Párizsban tartják, és angol nyelven tanítják. A tevékenységek programja keretében látogatások kerülnek az első szintű intézményekbe és sportszervezetekbe.

12. Final Master Project

A mester záró projekt magában foglalja az összes tanulást, amelyet a hallgató a mester egészében megszerez a különböző tantárgyaikban. Ennek megvalósítása érdekében egy csoportban dolgozik, mivel a cél az, hogy a munka minél jobban megközelítse a szakma valóságát.

A TFM egy üzleti terv végrehajtását fogja magában foglalni egy sportlétesítményben, a márkanév, a telepítés vagy az atléta szponzorálásában, a célok és igények ismertetésével, és ahol arra törekszenek, hogy a hallgató bizonyítsa, hogy képes alkalmazni a különböző ismeretekben és készségekben a különböző számít annak, hogy képesek legyünk vállalni egy projekt megvalósítását az elejétől a végéig.

kiegészítő tevékenységek

  • Látogatás több szervezet sportlétesítményében:
    • FC Barcelona
    • RCD Espanyol
    • High Performance Sport Központ (CAR)
    • Girona FC
    • Reial Club de Tenis Barcelona
    • Forma Catalunya Circuit
    • Látogatás a Nou Camp Tapasztalat FC Barcelona és az Olimpiai Múzeum Barcelona
  • Mesterkurzusok emblematikus helyen:
  • Camp Nou (FC Barcelona)
  • Circuit de Catalunya
  • A szabadtéri tevékenységeken kívül, amelyek a gazdálkodási fejlesztési terv részét képezik
  • mentorálás
  • Az SMS, a hallgató profiljának és céljainak előzetes ismerete az Akadémiai Tanszék által, minden hallgató számára mentort jelöl ki. A Mentor segít a kurzus nyomon követésével, valamint a szakmai karrierjének irányításával kapcsolatos legfontosabb döntések meghozatalában, mindegyik három egyéni mentori ülésen zajlik.

Karrier lehetőségek

Megyék, kereskedelmi, vagy digitális marketing:

  • Professzionális labdarúgó-klubok, Egyéb sportágak klubjai, Nemzeti vagy nemzetközi sportszervezetek
  • Sportmarketing ügynökségek
  • Szponzor márkák
  • Rendezvényszervezők
  • Sportlétesítmény-vezetők
  • Sportturisztikai vezetők

tanár

Michael Tapiro
Alapító Sportmenedzsment Iskola

Michael kezdte pályafutását, mint egy játékos a rögbi Stade Français. Évekkel később úgy döntött, hogy vállalja, és létrehozta a Rugby Club Paris Neuilly. Évekkel később ő alapította a hivatal Au delà du sport, amely specializálódott a kapcsolatot a sport és az üzleti menedzsment. Közben Michael tanított marketing több mint 15 év, amíg 2010-ben úgy döntött, hogy a saját iskola létrehozása a Sport Management School (SMS), egy üzleti iskola szakosodott sport menedzsment, amely most alapítója és tanára .

Francesc Cruces
A Sportmenedzsment Mesterének akadémiai igazgatója

Francesc Cruces a kommunikációs tudományok diplomáját, valamint a digitális kommunikáció és az új technológiák mestere.

Több mint 10 évig az Octagon nemzetközi marketing ügynökségnél dolgozott ki kommunikációs és tartalom-terjesztési stratégiákat a sportesemények során, és olyan szponzor márkáknál dolgozott, mint a Coca-Cola, a Vodafone, a Movistar, a Ballantine. Számos esemény televíziós jogát is irányította a változó audiovizuális piacon.

Öt évig az FC Barcelona üzletfejlesztési osztályán dolgozott, amely lehetővé tette a klub számára, hogy új gazdasági forrásokat szerezzen abban az időszakban, amikor a nagy labdarúgó klubok globalizációja megvalósult. Ebben az időszakban az FC Barcelona lett a második klub, amelynek nemzetközi szinten a legnagyobb jövedelmező költségvetése volt.

Francesc jelenleg a spanyol piac Octagon irodájának marketing alelnöke. Feladata az ügynökségi csoport összehangolása, amely nemzeti és nemzetközi szinten létrehozza, végrehajtja és méri a sportmárkák, valamint a sport, a zene és a szórakozás területén működő ingatlanszponzorációs stratégiákat.

Jelenleg az ügynökség többek között a Movistar, a Budweiser, az Endesa, a Rakuten vagy a Firestone számlákat kezeli.

Ajram öv
Professzor Sportmenedzsment Iskola

Professzionális a marketing és a szponzorálás, különösen a sport világában, több mint 12 éves tapasztalattal rendelkezik különböző multinacionális cégekben, mint például a Banco Sabadell, a Zurich Seguros vagy a Futbol Club Barcelona. A CA Sports Marketing alapítója, a szponzorációs megállapodások aktiválására és közvetítésére szentelt cég. Jelenleg a Johan Cruyff Intézet tanácsadási területét is fejleszti. Szponzor és sportmarketing professzor Spanyolország fő mesterei és posztgraduális hallgatói számára

Vanessa Basra
Sportmenedzsment iskola tanára

Szenvedélyes a sport világában, amely teniszezőként és profi edzőként kezdte sportkarrierjét.

Van diplomája üzleti adminisztráció és menedzsment (UVIC), marketing és digitális üzleti mester (ESADE) diplomával.

Szakmai karrierjét a marketing és a sport világára irányította. Több mint 11 éve az FC Barcelona-nál dolgozott, különböző pozíciókat alakított ki a marketing, a kommunikáció és a kereskedelem területén, ideértve a marketing és a sport marketing vezetőjét is. Jelenleg a Sevilla FC márkavezetője

Vanessa nagy tapasztalattal rendelkezik a marketing, a márkaépítés, a digitális és a kommunikáció terén.

Xavier Vilaseca
A Sportmenedzsment Iskola professzora

Szellemi tulajdonjogi ügyvéd

Núria Soler
Sportmenedzsment iskola tanára

Az emberek és csapatok növekedésével és fejlesztésével foglalkozó tanácsadás alapítója és igazgatója: Alter Ego Sports

Mentor vezetési és társadalmi készségekben, nagy teljesítményre szakosodott.

Edzők és edzők emberek és csapatok számára az üzleti és sport területén.

Gyakorló az NLP-ben (neurolingvisztikus programozás). Több mint 18 éves tapasztalattal rendelkező üzletasszony és menedzser, 2010 óta a Barcelona Marketing Club igazgatóságának tagja, 2011 óta pedig a Generalitat de Catalunya „Katalán Sport Tanácsadó Testületének” tagja, mint főtitkár.

Xavier Purcallà
Professzor Sportmenedzsment Iskola

Kommunikációs tudományok (2007) és Reklám és Közkapcsolatok (2008). A nagy márkák igazgatója és kommunikációs tanácsadója, nagy tapasztalattal rendelkezik a sport világában.

Szakmai pályafutása újságíróként kezdte a média, például a La Razón, a Radio Marca, a Rac1 és a Cadena SER. 2009-ben az Octagon Spain, a sport marketing és kommunikációs ügynökség kommunikációs igazgatójává vált. Ott a mai napig rendezte a kiemelkedő, nemzetközi léptékű sportesemények (Valencia Open 500 ATP világtúra, WTA Andalucía Tennis Experience, Quebrantahuesos kerékpáros túra, Andalucía kerékpáros verseny és Marathon de Málaga) kommunikációját. Fejlesztette és összehangolta a sporttal és szórakoztatással kapcsolatos tartalomterveket és kommunikációs stratégiát olyan márkák számára, mint például az Endesa, a Telefónica, a Rakuten, az Adeslas, a Polar, a Compeed vagy a Firestone. Jelenleg a kommunikációs igazgatóként szolgál, és koordinálja az spanyolországi Octagon tartalom és audiovizuális produkciós csoportját. 100% -ban digitális jövőképe van, és az új technológiákhoz igazítja.

Sergi Vieta
Sportmenedzsment iskola tanára

Az ESADE üzleti adminisztrációs és menedzsment diplomájával Sergi szakmai karrierje nagy részét a futballiparban fejlesztette ki, ügynökségeknél, termelőknél, klubokban és szövetségeknél dolgozva, e vállalkozás globális elképzelésében.

A sporttal való kapcsolatát azzal kezdte, hogy pénzügyi tanácsadást nyújtott kluboknak és más szabadidő-társaságoknak az Egyesült Királyságban a KPMG Labdarúgás Európai Egységéből. A barcelonai visszatérésekor számos projektet vállal, és elkezdi együttműködni a Mediaiasports Mediaias Media Marketing ügynökséggel, amelyet később integrál a futball divízió vezetéséhez, tanácsot adva a futball világához kapcsolódó kluboknak, versenyeknek és márkáknak. Néhány év alatt Sergi csatlakozik a Mediapro Csoport Labdarúgási Bizottságához és irányítja az LFP World Challenge, a LaLiga stratégiai nemzetközi fejlesztési projektjének működését. 2016-ban az új ingatlan, a DDMC kínai csoport kérésére átvette a Granada CF Főigazgatóságát, kipróbálta az átmenetet és megalapozta a professzionális, digitális és fenntartható klubvezetést. Ez év eleje óta Sergi az Onside Sports Iberia sportügynökség vezérigazgatója, a Lagàrdere Sports Group leányvállalata.

Raul Cypress
A Sportmenedzsment Iskola professzora

Raúl Ciprés ipari mérnök a Katalónia Politechnikai Egyetemen. Sportmenedzsment és Marketing Mester La Salle-JCI-n. A Creativialab alapító partnere és vezérigazgatója, a BTL Marketing és Ügynökség a Sport és a Social Pro marketing iránt. Az Startup iWOPI partner és CMO. Az Startup EASY TRAVEL startup partnere, az Airbnb Travel Tech Award díj nyertese. Az Igazgatóság volt tagja - Marketing terület - A Joventut Badalona Club (Club Liga ACB) szövetségei és bővítése. Ő volt a Soccer Club-RCD Espanyol marketing igazgatója. Az új RCD Stadion projektjének kidolgozása.

A Real Polo de Barcelona marketing igazgatója volt. Az Endesa Kosárlabda Liga Joventut Badalona Clubjának marketing igazgatója volt. Tanít és tanít az EAE Business School marketingmenedzsmentjének mesterán, a UAB-Johan Cruyff Intézet Sportmarketing Mesterén, a Tecnocampus Mataró UPF-n, a Blanquerna - Ramon Llull Egyetem posztgraduális újságíró posztgraduális szakán és az ESADE-n.

Szakterületei a márkaépítés, a szponzorálás, a sportmarketing, a stratégiai tervek, a marketing tervek, a kreatív koncepciók kialakítása, a márkaépítés, az új technológia-BTL aktiválási tervek.

Jordi Cañellas
A Sportmenedzsment Iskola professzora

Jordi nagy tapasztalattal rendelkezik a sportiparban. Több mint 25 éves tapasztalata során az iparág különböző pozícióiban dolgozott. Elkezdte az Adidas-nál dolgozni, majd a spanyolországi Octagon nemzetközi ügynökség kereskedelmi és marketing igazgatója volt. Ezt követően a Circuit de Barcelona-Catalunya kereskedelmi és marketing igazgatója volt, később a Sport újság marketingigazgatója, az ACB Kosárlabda Liga marketing és szponzorálási igazgatója lett. Jelenleg tanácsadó, és a saját ügynökségén, a JCSportsBarcelona-nál dolgozik, különböző márkákkal és tulajdonságokkal kapcsolatban.

Pablo Garcia Manitz
A Sportmenedzsment Iskola professzora

A bewolfish alapítója és vezérigazgatója, amely egy hivatásos sportolók karrierjének előmozdítását célzó ügynökség, teljesítményük optimalizálása, személyi márkájuk létrehozása és karrierjük pénzbevonása révén. A Bewolfish prominens sportolói vannak a különböző tudományágakból, köztük a Moto GP versenyzője, Maverick Viñales, a Freestyle Kayak világbajnok, Quim Fontané vagy a nemzetközi Freeride Snowboarder Núria Castan. Korábban a Onebox TDS cég kereskedelmi igazgatója volt, és a 2013-as BCN Swimming World Cup-on dolgozott, kutatója nemzetközi konferenciákon való publikációkkal, valamint üzleti tanárok professzora, mint például az Európai Egyetem Real Madrid Egyetemi Iskolája.

Utoljára frissítve okt. 2019

Az iskoláról

Sports Management School es una escuela internacional especializada en Gestión del Deporte, ubicada en París, Lausanne y Barcelona, centrada exclusivamente en la gestión deportiva. Esto nos confiere u ... Tovább

Sports Management School es una escuela internacional especializada en Gestión del Deporte, ubicada en París, Lausanne y Barcelona, centrada exclusivamente en la gestión deportiva. Esto nos confiere una vasta experiencia en todos los ámbitos vinculados con este mundo y, en particular, el comercio y la distribución, el marketing, la comunicación, la organización de eventos deportivos, etc. Nuestro objetivo es formar a jóvenes profesionales y directivos del deporte. Desde nuestra creación en 2010, Sports Management School cuenta ya con 300 alumnos de Grado y Posgrado y con más de 100 titulados, con un índice de integración del 90% en empresas del sector tras la obtención del diploma. Kevesebb