A cégek által jelenleg igényelt fő profilok a digitális környezethez kapcsolódnak. Emiatt a Master of Digital Marketing nem csak az online stratégiai projektek vezetésére készít fel, hanem segít megerősíteni önéletrajzát.

Az EUDE digitális marketing EUDE lehetővé teszi, hogy megismerje az online marketing minden eszközét és technikáját különböző területein, mint például a SEO, az SEM, az Analytics és a webhasználat, a szociális média, a nagy adatok, a CRM, a mobil marketing, az e-kereskedelem ...

Válasszon az EUDE Business School-on, amely Európa egyik legfontosabb üzleti iskolája , amely már több mint 50 000 diákot képzett, a mesterek, akik a rangos nemzetközi ranglisták legfelsőbb pozícióiban jelennek meg.

114038_Mktdigital.jpeg

A mester kompetenciái és szakmai kilépése a digitális marketingben

A Master of Digital Marketing-n keresztül a következő szakmai és személyes kompetenciákat szerezheti meg:

  • Digitális marketingtervek és online projektek fejlesztése és globális kezelése.
  • Az online médium alapos ismerete, amely lehetővé teszi, hogy hatékony és hatékony valós stratégiákat tervezzen és dolgozzon ki.
  • A keresőmotorokhoz optimalizált weboldalak létrehozása és az átalakításra összpontosító, online áruházak fejlesztése és integrált e-kereskedelmi projektek tervezése.
  • Online kommunikációs kampányok létrehozása 360 fok.
  • Fejlessze szakmai munkájukat a Social Media Manager- ként, sikeresen kezelve a márka arculatát és a fogyasztók és márkák közötti kommunikációt a különböző szociális hálózatokban.
  • Fejlessze professzionális munkáját SEO tanácsadó és felvételi szakértőként .
  • A PPC / SEM kampányok területén a nagy ügyfelek vezető részlegei és számlái, különös tekintettel a Google Adwords összes összetételére és optimalizálására.
  • Átfogó e-mail marketing tervek létrehozása és végrehajtása.
  • Vezesse be a webes architektúra projektjét, és váljon szakértővé a webes elemzésben.

A digitális marketing mesterképzése

1. Digitális marketing

2. Digitális stratégiák és projektek

3. Virtuális üzletek és e-kereskedelem

4. Hogyan adjon el többet az interneten: termékstratégiák és online ár

5. Kreativitás és online reklám

6. A hirdetés és az affiliate marketing megjelenítése

7. E-mail marketing

8. Közösségi menedzsment és szociális média

9. Digitális médiatervezés

10. Mobil marketing

11. Digitális marketingterv

12. Search Engine Marketing: Sem. adwords

13. SEO. Search Engine Optimization

14. WEB Analytics

15. Weboldalak tervezése és fejlesztése

16. Használhatóság és felhasználói élmény

17. CRM, adatbányászat és nagy adatok

18. Google Analytics

19. Játék és videó marketing

20. Neuromarketing

21. Digitális vállalkozás Online projekt indítása

22. A digitális vállalkozó készségei

23. Cyber fenyegetések és a digitális információk védelme

24. A digitális környezet jogi szabályozása

25. Végső Mester Projekt

A Master's Thesis Project (PFM) célja a hallgató által a program során szerzett ismeretek és eszközök gyakorlati alkalmazása, vállalkozói kezdeményezés vagy egy meglévő üzleti tevékenység lényeges javítása, üzleti terv kidolgozása révén. o Üzleti terv.

* A PFM csak a szemtől-szembeni módszerekhez kötelező.

A digitális marketing mestere módszere

Az EUDE Business School-ban kidolgozott EUDE az Esettanulmányon alapul . Egy rendkívül gyakorlati képzés a legjobb alapja annak, hogy a hallgató megismerje a vállalat által igényelt ismereteket, készségeket és tapasztalatokat. Az egyes tudásterületeken kialakult ügyek olyan sikertörténetek, amelyek széles skálát kínálnak a hallgatónak az elemzéshez és a beszélgetéshez.

A kis csoportok vagy az EUDE Virtuális Campus, amely európai szinten vezető platform, a legmegfelelőbb fórumok lesznek a diákok számára, hogy megosszák véleményüket és gondolataikat az egyes dokumentumokkal kapcsolatban.

A tantervet az ágazat vezető vállalatai felügyelete és tanácsadása , valamint a multinacionális és nemzeti vállalatok vezetőinek és korábbi igazgatóinak (Telefonica, Deloitte, DHL, Inchaersa, Geindesa, Debebé vagy Drommer Consulting) felügyelete és tanácsai alapján készítették. .

A program időtartama alatt a hallgató személyre szabott oktatóval és folyamatos visszajelzéssel rendelkezik a tanárok részéről, ami lehetővé teszi a hallgató számára, hogy mindenkor megismerje a javulás és erősségüket.

Program oktatási nyelve:
Spanyol
Angol

1 további kurzus EUDE, Escuela Europea de Dirección De Empresas »

Utoljára frissítve April 15, 2019
Ez a kurzus On-line, Nappali bejárós, Vegyes online és egyetemi
Start Date
Duration
1500 Óra
Részidős oktatás
Helyszínek szerint
Dátum szerint
Start Date
Jelentkezési határidő
Start Date
okt. 2019
Jelentkezési határidő