MA (Hons) marketingből
Heriot-Watt University Dubai
Kulcs információ
Campus helye
Academic City, Egyesült Arab Emírségek
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
4 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
AED 58 800 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* minden tandíj ÁFA-val
Bevezetés
Áttekintés
A Chartered Institute of Marketing (CIM) által akkreditált MA (Hons) Marketing diploma a Heriot-Watt Egyetem Edinburgh Business Schooljában, célja, hogy felvértezze Önt azokkal a tudással és készségekkel, amelyekre szüksége lesz ahhoz, hogy a tudományos tanulmányok és a szakmai gyakorlat során is boldoguljon az izgalmas világban. és a marketing dinamikus területe.
A tanulás három központi témára összpontosít, amelyekről úgy gondoljuk, hogy kulcsfontosságúak lesznek a jövő marketingszakemberei számára:
- Globális marketing
- Digitális marketing
- Fenntartható marketing
A programot nemzetközileg elismert oktatóink vezetik, akikről ismert, hogy saját kutatási és iparági tapasztalataik alapján életre keltik a marketingelméletet, miközben megosztják az üzleti esettanulmányok legjobb gyakorlatait. Ez a megközelítés biztosítja, hogy mindaz, amit tanult, tükrözze a jelenlegi marketing környezetet mind a vállalkozások és a fogyasztók közötti, mind a vállalkozások közötti marketing környezetben.
Az 1. évben a pályázók az Edinburgh Business School közös első évfolyamán tanulnak kurzusokat, és megértik a modern üzleti élet fontos területeit, beleértve a menedzsmentet, a számvitelt és a pénzügyeket, valamint a közgazdaságtant és marketinget.
Ahogy a tanulmányok a 2., 3. és 4. évfolyamon haladnak előre, a hallgatók egyre több speciális marketing tanfolyamon vehetnek részt.
Három éves opció
Gyorsított, három éves MA Marketing végzettséggel is rendelkezünk, amely alkalmas A-szintű hallgatók számára.
Marketing szakos tanfolyamok
Az Edinburgh Business School vezető oktatói az üzleti vezetőkkel együttműködve hat izgalmas új marketingkurzust dolgoztak ki, a Chartered Institute of Marketing-hez igazodva az optimális tanulás biztosítása érdekében.
Globális stratégiai marketing
Ez a kurzus stratégiai marketing technikákat tanít globális kontextusban. A hallgatók megtanulják, hogyan végezzenek versenytárs-elemzést, piacszegmentációt, előrejelzést és termékportfólió-elemzést.
Marketing Insights
Ez a kurzus megtanítja a hallgatókat piackutatás lefolytatására és elemzésére, valamint hasznos betekintést nyerhetnek konkrét üzleti helyzetekre. Felfedezik az adatgyűjtés folyamatait és módszereit, valamint megértik az adatok elemzésére és betekintésre használt technikákat és alkalmazásokat.
Felelősségteljes marketing
A hallgatók felmérik a feszültségeket és összetettségeket a marketingben és a fogyasztói magatartásban, és megvizsgálják a jelenlegi vitákat a marketing és a fogyasztói fellépések előnyeiről, ártalmairól és nem szándékos következményeiről, különös tekintettel a fenntarthatóságra.
Márkaépítés
A hallgatók feltárják a márkák és a márkaépítés elméletét, és felmérik, hogyan alkalmazzák a márkaépítési elméleteket a marketingstratégiákban, és megtanulják a márkaépítés stratégiai megközelítését.
A marketing jövőbeli kérdései
A hallgatók megtanulják felmérni és azonosítani a feltörekvő globális piaci trendeket, és a marketingelmélet és -elvek eszköztárát használják ezeknek a trendeknek a vizsgálatára.
Digitális elemzés a marketinghez
A kurzus részeként a hallgatók megvizsgálják, hogy a digitális analitika hogyan befolyásolja a keresőmarketing stratégiáját és a weboldal tervezését. Áttekintjük az analitikai eszközök működésének megértését és alkalmazásukat a marketingteljesítmény nyomon követésére
Marketing projekt
Ennek a fokozatnak a részeként a hallgatók időt töltenek a marketingiparban, és gyakorlatba ültetik tudásukat, hogy további megértést szerezzenek, ami előnyös karrierjük számára.
Akkreditáció
Az MA Marketing a CIM Graduate Gateway program része. Ezt a fokozatot a CIM szakmai odaítélési kritériumainak megfelelően fejlesztették ki, és a befejezést követően a hallgatók professzionális CIM akkreditációt kapnak. A hallgatók választhatnak, hogy diplomájuk mellett professzionális marketing vagy professzionális digitális marketing bizonyítványt és/vagy diplomát szereznek, és a diploma megszerzése után öt évig tanulnak.
Belépők
Tanterv
Tanfolyam tartalom
Az 1. évfolyamon a hallgatók az Edinburgh Business School közös első évfolyamán egy kialakított kurzuscsomagból tanulhatnak, és megérthetik a modern üzleti élet fontos területeit, beleértve a következőket: menedzsment, számvitel és pénzügy, közgazdaságtan és marketing.
Ahogy a tanulmányai a 2., 3. és 4. évfolyamon haladnak előre, egyre több speciális marketing tanfolyamot fog tanulni, amelyek közül sok új 2021-re.
1. év
Félév 1
- Bevezetés a marketingbe (újdonság 2021-ben)
- Menedzsment globális kontextusban
- Bevezetés a számvitelbe és pénzügyekbe
- Bevezetés a közgazdaságtanba
2. szemeszter
- Discovery Business (valós szimulációt magában foglaló gyakorlati projekt)
- Akadémiai készségek (innováció és problémamegoldás)
- Szakmai készségek
- Választható (válasszon az egyetem különböző kurzusai közül)
2. év
Félév 1
- Üzleti készségek 1 (1. kvantitatív módszerek)
- A marketing alapjai
- Emberi erőforrás menedzsment
- Fogyasztói magatartás
2. szemeszter
- Üzleti készségek 2
- Vezetői számvitel szervezetekben
- Üzemeltetés és ellátási lánc menedzsment
- Választható választás az Edinburgh Business School-tól
3. év
Félév 1
- Globális stratégiai marketing
- Digitális elemzés a marketinghez
- Felelősségteljes marketing (újdonság 2021-ben)
- Projektmenedzsment vagy Marketing Insights
2. szemeszter
- Vállalkozáskutatási módszerek
- Integrált Marketing Comms
- Marketingprojekt (új 2021-ben)
- Marketing és fogyasztói jog vagy innovációmenedzsment
4. év
Félév 1
- Szakdolgozat/projekt
- A marketing jövőbeli kérdései
- Szabadidő Marketing
- Kiskereskedelmi marketing vagy választható képzés az Edinburgh Business School-ból
2. szemeszter
- Szakdolgozat/projekt
- Branding
- Digitális marketing
- A KKV-k marketingje és menedzsmentje vagy a marketing fenntarthatósága