MA Fashion Journalism & Editorial Director
Conde Nast College
Kulcs információ
Campus helye
London, Egyesült Királyság
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
1 év
Pace
Teljes idő
Tandíjak
GBP 29 950 *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
30 Sep 2024
* ÁFA-val
Csatlakozzon hozzánk online információs rendezvényeinkhez
Az elérhető dátumok megtekintése
Bevezetés
A MA Fashion Journalism egy egyedülálló iparág-központú program, amely lehetővé teszi a divatírás, a szerkesztői gyakorlat és a tartalomkészítés megismerését. A Condé Nast tudására és szakértelmére támaszkodva a kurzus megoszlik tanított akadémiai tartalom, gyakorlati és műszaki műhelyek, független kutatások, valamint vezető iparági szakemberek mesterkurzusai között a nyomtatott, digitális és élménydivat kreatív, kereskedelmi és kritikus dimenzióinak feltárásában. média.
A program a főiskola divatmédia-portfóliójában található, amely magában foglalja a Kreatív irány a divatért és a divatmédia-stratégia mesterkurzusait is. Az MA Divatújságírás hallgatói megosztanak néhány tanítást és projektet a többi divatmédia-mesterrel annak érdekében, hogy elősegítsék az együttműködést és biztosítsák, hogy a hallgatók holisztikus megértést szerezzenek a divatos médiaiparról.
A Condé Nast College of Fashion & Design nagy hangsúlyt fektet az iparra való felkészülésre. A program célja, hogy támogassa a tanulásból a foglalkoztatásba való hatékony átmenetet, összekapcsolva az elméletet és a tudományos tanulmányokat az ipari gyakorlattal. Valós iparági helyzetekkel ismerkedhet meg, amelyek lehetővé teszik tudásának és megértésének továbbfejlesztését, valamint új készségek magas szintű fejlesztését a diploma megszerzése után. A tanfolyam során lehetőséged nyílik szakmai fejlődésed részeként 4 hetes releváns munkatapasztalat teljesítésére is.
A program eredménye
A program célja, hogy lehetőséget biztosítson az Ön számára, hogy hatékony gyakorlóvá váljon a választott területen a divatos médiában. A tanfolyam célja a kommunikáció, a kritikus gondolkodás, a reflexió, valamint a projektmenedzsment kulcsfontosságú, átruházható készségeinek fejlesztése az innováció előkészítése és a határok kitöltése érdekében, mint divatbemutató, média üzleti vezető vagy vizuális kommunikátor.
Karrierlehetőségek
Célunk, hogy diákjainkat képessé tegyük arra, hogy kitűnjenek a divatvilágban. Elismerjük, hogy a virágzó karrier ezen a dinamikus területen többet igényel, mint csupán tudományos ismereteket; gyakorlati készségeket, útmutatást és lehetőségeket igényel. A velünk végzett oktatási útja során az Ön igényeire szabott karriertámogatási lehetőségek széles választékát kínáljuk.
Ez a program modulokat, tapasztalatokat és lehetőségeket tartalmaz, amelyeket aprólékosan megterveztek, hogy felvértezzék Önt a sikeres divatkarrierhez elengedhetetlen készségekkel, ismeretekkel és gyakorlattal, a személyes fejlődéstől a szakmai gyakorlatig.
A divatmédia-szakemberek ma már zökkenőmentesen mozognak a magazinok és a nagy divatmárkák és kereskedők pozíciói között, így az MA Fashion Journalism & Editorial Direction a munkalehetőségek egyre szélesebb köre szempontjából releváns. A divatmédián belül általában és az újságíráson belül a kurzus azok számára alkalmas, akik az alábbi karriereket szeretnék elérni:
- Szerkesztők
- Írók
- újságírók
- Tartalom készítői
A tanfolyam során a hallgatók megvizsgálják a magazinok fejlécében körvonalazott szerepeket és a digitális média növekvő szerepét.
A kurzus tartalmán belül számos karrier- és szakmai fejlődési elem és tevékenység áll majd az Ön rendelkezésére, többek között:
- Alumni karrier panel a bevezető héten
- Több karrierre összpontosító műhely az utolsó ciklusig
- Karriernap a tanfolyam végén
Ezenkívül hozzáférhet Karrier szolgáltatásainkhoz is, beleértve, de nem kizárólagosan:
- Erősségek tesztelése
- Önéletrajz és motivációs levél szerkesztése
- Mock Interjúk
- Választható 1-2-1 oktatóprogram karrier-tanácsadónkkal
A felsőoktatási programjainkon végzett korábbi hallgatók a következőknél dolgoztak: Condé Nast, Vogue, Glamour, Aisle 8, Net-A-Porter, Harvey Nichols, L'Oréal, Hayley Menzies, Grazia, HanSpringett LTD (más néven H-Lans). ), GQ, Harper's Bazaar Arabia, WGSN, TikTok, Tatler, Louis Vuitton, The Times és még sok más.
Képtár
Tanterv
A program négy 10 hetes időszakból áll. Az első hármat tanítják, az utolsó félévet pedig független tanulmányozásnak szentelik a végső projektek és a szakdolgozat befejezéséhez. A program felépítése olyan modulokból áll, amelyek az összes Fashion Media programban meg vannak osztva, és amelyek a kutatási készségekre és az aktuális kérdések kritikus tudatosságának felépítésére, valamint a divat-, a média- és a luxusipar fejleményeire összpontosítanak, valamint olyan programspecifikus modulokat, amelyek lehetővé teszik az Ön számára szakmai és gyakorlati készségek összhangban vannak a karrier céljaival.
Az MA Fashion Journalism & Editorial Direction fő fókusza a nyomtatott és digitális platformokon történő tartalomkészítés, szerkesztés és írás. Ez a program olyan tehetséges írók és kommunikátorok számára alkalmas, akik nagyon erős portfólióval rendelkeznek. A program moduljai a következők:
Kritikus kutatás: A közönség megértése
Ennek a modulnak az a célja, hogy áttekintést nyújtson azokról a kutatási módszerekről, megközelítésekről és eszközökről, amelyek létfontosságúak a közönségbe való betekintés kialakításához. A modul kiterjed a kutatás filozófiájára, az etikára, a primer és szekunder kutatási módszerekre, valamint a kutatási eredmények elemzésére, értékelésére és terjesztésére. A modul figyelembe veszi a kutatást a médiaipar számos kontextusában, és lehetővé teszi az elmélet és a gyakorlat közötti kapcsolat megértését.
Divat média jövők
Ahhoz, hogy a divatmédia agilis maradjon, fontos, hogy a cégek, márkák, kiadványok, sőt magánszemélyek is tisztában legyenek az iparág jelenlegi és közeli, illetve távoli jövőbeli kérdéseivel és lehetőségeivel. Ennek részeként megismerkedhetsz a társadalmi, technológiai, politikai és gazdasági változások értékelésének készségeivel, és ezek hatásával a divatmédiára. A különböző Fashion Media programok diákjaiból álló csapatokban együttműködve reagál a feltörekvő trendekre, és új megoldásokat hoz létre, amelyek ezt kihasználják.
Divatírás és kritika
Ez a modul célja, hogy támogassa Önt írásbeli kommunikációs készségeinek fejlesztésében számos médiaplatform számára. Noha e modul nagy hangsúlyt fektet a divatújságírásra, megismertetik Önt más írásmódokkal is, mint például a kritika, a vélemény és a divat kreatív írása. Írásképességének fejlesztése részeként lehetősége nyílik mások írásainak szerkesztésére, feltárva a visszajelzés fontosságát az írási folyamatban, és megtanulva, hogyan kell pozitívan reagálni a szerkesztői döntésekre.
Szerkesztői tartalom tervezése és kezelése
Ez a modul a szerkesztő szerepére koncentrál a nyomtatott és a digitális divathordozókban. Ennek megértése érdekében megismerheti a nyomtatási magazin, az online kiadvány vagy a digitális csatorna teljes tartalmának megtervezését és megrendelését, valamint a márka és a közönség megfelelő hangzásának és hangsúlyának biztosítását. Megvizsgáljuk azokat a kereskedelmi tényezőket is, amelyeket figyelembe kell venni a szerkesztői döntések irányításakor, valamint azt, hogy a divatmédia márkák hogyan működnek egyre inkább globális és homogenizált szektorban.
Final Masters Project
A modul során gyakorlati eredményt fog létrehozni, amely összhangban van a program specializációjával és az azonosított karrierfókusszal. Ezt elkerülhetetlenül úgy fogja megközelíteni, mint egy munkaportfólió létrehozásának vagy bővítésének lehetőségét, élő vagy szimulált iparági projektet kezdeményezhet, vagy vállalkozói megközelítést alkalmazhat egy olyan projekt létrehozásával, amelyet a diploma megszerzése után folytathat.
Egy írásos dolgozat alátámasztja a gyakorlati elemet, lehetővé téve az akadémiai elmélet, a tudományos kutatás és a valódi ipari gyakorlat közötti egyértelmű kapcsolat azonosítását. A cél a programmal kapcsolatos korábbi ismeretek megszilárdítása és fokozása, lehetőséget biztosítva egyéni kutatási javaslat kidolgozására a program tartalma szempontjából releváns bármely területen.
Ennek a projektnek az a célja, hogy lehetőséget biztosítson az Önt érdeklő témában élő kutatás lefolytatására, projektmenedzsment-készségek fejlesztésére és szakmai fejlődési tervezésre.