MA a TESOL-ban (angol mint második nyelv oktatása), kiemelten a TEFL-ben (angol mint idegen nyelv oktatása)
Webster University Greece
Kulcs információ
Campus helye
Athens, Görögország
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
2 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
EUR 5 220 / per semester *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* diplomás félév tandíj 9-12 kreditóra
Bevezetés
A Master of Arts az angol mint második nyelv oktatásában (MA a TESL-ben) a Webster Egyetemen olyan személyek számára készült, akik a tengerentúlon vagy az Egyesült Államokban élő nem beszélők angol készségeit igyekeznek fejleszteni. A program lehetővé teszi a jelöltek számára, hogy szilárd elméleti hátteret dolgozzanak ki olyan kritikus szempontokból, mint a kultúra, a nyelvstruktúra, az első és a második nyelv elsajátításának elmélete, a tanterv és az anyagfejlesztés, az oktatási módszertan, az értékelés és a kutatás, miközben felkészítik őket arra, hogy hatékony nyelvtanárokká váljanak.
ESL / EFL Oktatási hangsúly - a felnőttek jövőbeli oktatóinak igényeinek kielégítésére tervezték és / vagy az angolt mint idegen nyelvet oktatták a tengerentúlon. Ebben az esetben előzetes tanári tapasztalat nem szükséges.
- Az angol nyelv tanítása idegen nyelvként (TEFL) * (21 órás Webster diploma) szintén kiadható önmagában vagy a TESL-fokozat MA-val együtt - az ESL / EFL Education hangsúly, azok számára, akik érdeklődnek a tengerentúli oktatás iránt.
Tanulási eredmények
Programcélok - A következő programcélok a tudás, a megvalósítás és a reflexió fogalmi keretén alapulnak.
A jelentkezők bemutatják az alábbiak ismeretét:
- Az angol nyelvrendszer, annak összetevői (pl. Fonológia, morfológia, szintaxis, szemantika stb.), Valamint a nyelvi variáció kérdései (azaz nyelvjárások, beszéd, szleng, humor stb.).
- Az első és a második nyelv elsajátításának (SLA) főbb elméletei, kulcsfontosságú fogalmai és kutatása.
- Modern és hagyományos tanítási megközelítések, valamint azok a jogi folyamatok és politikák, amelyek befolyásolták az angolt mint második nyelvet.
- Multikulturális szempontok és személyes változók (azaz háttér-tapasztalatok, értékek, meggyőződés, nem), amelyek befolyásolják a nyelv elsajátításának és a kulturális integráció folyamatát.
- Hatékony tanulási és kommunikációs stratégiák.
- Tananyag tervezése és megfelelő anyagok / tankönyvek.
- Az értékelés tervezésének és végrehajtásának jelenlegi és történelmi vonatkozásai, valamint ezeknek a különböző érdekelt felekre gyakorolt következményei.
A jelentkezők az osztályteremben gyakorolhatnak:
- Különböző szabványokon alapuló oktatási stratégiák az egyéni és kulturális különbségeket értékelő hatékony oktatási gyakorlatok támogatására.
- A modern oktatási elméletekre, valamint az értelmes, hiteles tartalomra és nyelvi anyagokra épülő, szabványokon alapuló tananyag (azaz olyan tapasztalatok, amelyek a társadalmi és tudományos összefüggéseket modellezik az összes nyelvi készség - hallgatás, beszéd, olvasás és írás) integrálásával.
- Több kulturálisan tájékozott, érvényes, megbízható, hiteles, gyakorlati és elfogulatlan értékelési technika, amelyek mérik a tanulás előrehaladását és a tanár / program / tartalom hatékonyságát.
- Technológiai központú tevékenységek, amelyek elősegítik a tartalom és a nyelvtanulást, konstruktivista modellt követve, amely bőséges nyelvbevitelt és gyakorlatot tesz lehetővé.
A jelöltek a következőkre reflektálnak:
- Az oktatók a kollégákkal, az iskola adminisztrátorával, a hivatásos szakemberekkel, a szülőkkel és a közösség tagjaival együttműködve vállalják a tanulók közösségének igényei és az erőforrásokhoz való közvetlen hozzáférésüket.
- Személyes növekedés a személyes fejlesztési tevékenységekben való folyamatos részvétel révén.
- A tanterv megfelelősége a nemzeti és regionális normáknak, valamint a program elvárásainak és a hallgatók eltérő igényeinek, felkészültségének, erőforrásainak és képességeinek megfelelően.
- Támogatni és ösztönözni kell az ESOL hallgatóit és családjait társadalmi, kulturális és nyelvi szállásuk során.
Belépés
Azoknak a hallgatóknak, akik érdeklődnek a szakon való részvétel iránt, a katalógus Felvételi szakaszát is meg kell tekinteniük az általános követelményekről.
Felvételi követelmények
- Hivatalos átirat átvétel az érettségit kiadó intézménytől.
- 2,5 vagy annál magasabb kumulatív GPA
- A nem anyanyelvűeknek át kell adniuk a TOEFL-t, amelynek papír alapú pontszáma 575 vagy annál magasabb (Nemzetközi hallgatók - lásd a diplomás katalógust honlapunkon).
- Az anyanyelvűek két félév idegen nyelvet (B vagy annál jobb osztályzattal) erősen ajánlottak.
- Esszé: Írja le tanítási filozófiáját azon ismeretek és értékek alapján, amelyek a tanár hatékonyabbá teszik az angolt mint második nyelvet / az angolt mint idegen nyelvi oktatót.
További információkért kérjük, olvassa el a Webster International Viewbook- ot.
Belépők
A program eredménye
Tanulási eredmények
Program céljai – A következő programcélok a tudás, a megvalósítás és a reflexió fogalmi keretére épülnek.
A pályázók bizonyítani tudják az alábbi ismereteket:
- Az angol nyelv rendszere, összetevői (pl. fonológia, morfológia, szintaxis, szemantika stb.), valamint a nyelvi változatosság kérdései (pl. dialektusok, diskurzusok, szleng, humor stb.).
- Az első és második nyelv elsajátításának (SLA) főbb elméletei, kulcsfogalmai és kutatásai.
- A modern és hagyományos oktatási megközelítések, valamint az angol mint második nyelv területét befolyásoló jogi folyamatok és politikák.
- Multikulturális szempontok és személyes változók (pl. háttértapasztalatok, értékek, hiedelmek, nem), amelyek befolyásolják a nyelvelsajátítás és a kulturális integráció folyamatát.
- Hatékony tanulási és kommunikációs stratégiák.
- Tananyag tervezés és megfelelő anyagok/tankönyvek.
- Az értékelés tervezésének és végrehajtásának jelenlegi és történelmi vonatkozásai, valamint ezek hatása a különböző érdekelt felekre.
A jelentkezők az osztálytermükben gyakorolják:
- Különféle szabványokon alapuló oktatási stratégiák az egyéni és kulturális különbségeket értékelő hatékony oktatási gyakorlatok támogatására.
- Szabványokon alapuló tanterv, amelyet modern tanítási elméletekre és értelmes, hiteles tartalmakra és nyelvi anyagokra (vagyis olyan tapasztalatokra, amelyek az összes nyelvi készség – hallás, beszéd, olvasás és írás) integrálásával modelleznek társadalmi és tudományos kontextusra.
- Több kulturálisan tájékozott, érvényes, megbízható, hiteles, pragmatikus és elfogulatlan értékelési technika, amely méri a tanulási előrehaladást és a tanár/program/tartalom hatékonyságát.
- Technológia-központú tevékenységek, amelyek elősegítik a tartalmat és a nyelvtanulást, egy konstruktivista modellt követve, amely elegendő nyelvi bevitelt és gyakorlást tesz lehetővé.
A jelöltek a következőkre reflektálnak:
- Azok a szerepek, amelyeket a pedagógusok a kollégákkal, iskolai adminisztrátorokkal, paraprofesszionálisokkal, szülőkkel és a közösség tagjaival együttműködve vállalnak, hogy kiálljanak tanulói közösségük szükségleteiért és a forrásokhoz való közvetlen hozzáférésükért.
- Személyes növekedés a személyes fejlesztési tevékenységekben való folyamatos részvételen keresztül.
- A tanterv megfelelősége az országos és regionális szabványoknak, valamint a program elvárásainak és a tanulók sokrétű igényeinek, felkészültségének, erőforrásainak és képességeinek megfelelő.
- Az ESOL-hallgatók és családok támogatásának és ösztönzésének szükségessége társadalmi, kulturális és nyelvi szálláson való utazásuk során.