MA a digitális média tervezésében a tanuláshoz
NYU Steinhardt School of Culture, Education and Human Development
Kulcs információ
Campus helye
New York, Amerikai Egyesült Államok
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
3 - 4 félévben
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
USD 1 795 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* Tanfolyam pontonként / kreditre 2019-20 tanévben
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Tervezze meg a jövő médiáját és technológiáját
A megalapozott és kialakulóban lévő digitális médiumokkal együttműködve gazdag technológián alapuló, multimédiás tanulási környezeteket fog megtervezni, megérteni és kiértékelni azok változatos oktatási környezetben való használatát, és kutatásokat végezni arról, hogy az emberek hogyan tanulnak a technológiával. A digitális médiatervezés a tanuláshoz (DMDL) stúdió-alapú tantervét kiváló gyakorlati program egészíti ki, amelyben az oktatási technológia és a média minden területén vendéglátóhelyek találhatók.
A meglévő technológiáknak a formális iskolába történő alkalmazására összpontosító programoktól eltérően (például a PowerPoint felhasználásával az előadások kiegészítésére) a jövő médiaját és technológiáját fogja megtervezni mindenféle tanulási környezetre, és kutatásokat fog végezni arról, hogy az emberek hogyan tanulnak technológiával.
A program előnyei a nemzetközi hallgatók számára
Ha nemzetközi hallgató vagy, akkor a diploma megszerzése után hosszabb ideig dolgozhat az Egyesült Államokban. Az F-1 vízummal kapcsolatos tanulmányokba bevont legtöbb hallgató 12 hónapos opcionális gyakorlati képzésre jogosult az egyetemen kívüli munkavégzés engedélyezésére. A program F-1 hallgatói szintén jogosultak lehetnek a STEM (természettudomány, technológia, mérnöki vagy matematikai) opcionális meghosszabbításra, amely lehetővé teszi az Egyesült Államokban töltött idejének meghosszabbítását, hogy diplomával kapcsolatos munkahelyi tapasztalatokat szerezzenek összesen 36 hónapig, vagy 3 év.
Képtár
Belépők
Ösztöndíjak és finanszírozás
Tanterv
Formátum: teljes/részmunkaidős
Kredit: 36
Fókuszterület
1. Tanuláselemzés és oktatási adatok tudománya (LADS) specializáció
Megtanulja, hogyan tervezzen és hozzon létre információs és döntéshozatali eszközöket az oktatási beállításokhoz, amelyek az adattudományon, a gépi tanuláson és a mesterséges intelligencián alapulnak.
2. Online tanulási tervezés (OLE)
Ebben a rendkívül releváns szakterületen megismerheti a tanulás és az interaktivitás távoli lebonyolításának speciális kihívásait és lehetőségeit. A tanulástudományok legújabb eredményeire építve vonzó online élményeket tervez a K – 12, a felsőoktatás és a felnőttkori tanulási környezetek számára.
3 . Játékok a tanuláshoz (G4L) Koncentráció
Digitális játékokat hozhat létre, használhat és értékelhet a formális és informális tanulási környezetekben való használatra.
4. Hogyan hozzunk létre, használjunk és értékeljünk médiát és technológiát a tanuláshoz különböző kontextusokban - K – 12 iskola, egyetem, munkahely, múzeum, nonprofit szervezet és nemzetközi fejlesztés.
5. Hogyan lehet kritikusan elemezni a történeti fejleményeket, az elméleti elmozdulásokat és az oktatástechnológia területén tapasztalható széles körű tendenciákat a gyakorlatban, különös tekintettel a média- és technológiai tájak változásai és az oktatási trendek adta kihívásokra és lehetőségekre.
6. Képességek prototípusok készítésére, a tervezési gondolkodás és az oktatási tervezési folyamatok támogatására, valamint a hagyományos és a feltörekvő médiában való média előállítására.
7. Hogyan kell alkalmazni a tervezés és a gyakorlat elveit, amelyek a legnagyobb ígéretet hordozzák a tanulási tapasztalatok gazdagítására a tanulási környezetek széles skáláján- az informális és a formális tanulás, valamint a személyes és online tanulás terén.
Hogy fog tanulni?
Alaptanfolyamok és választható programok
Meg fogja tanulni a médiatervezés alapelveit és az elméleti perspektívákat, amelyek a kognitív tudományokból, a tanulási tudományokból, a tanulás fejlődési modelljeiből, a tanulás konstruktivista és konstruktivista filozófiájából, valamint a társadalmi tanulási elméletekből állnak. Ugyanakkor a projekt-alapú tantervünk felkészíti Önt gazdag technológia-alapú, multimédiás tanulási környezet kialakítására, valamint annak megértésére és értékelésére annak széles körű oktatási környezetben.
A program kiteszi a számítógépes, multimédiás szimulációk és játékok megtervezéséhez tanuláshoz, drámai és dokumentumfilmes narratívákhoz, médiumokhoz, amelyek támogatják az érdekképviseletet és előmozdítják a társadalmi igazságosságot, a közösségi média oktatási potenciálját, az oktatási adatbányászatot, a tanulási elemzéseket és az oktatási alkalmazásokat média és technológia a nemzetközi fejlődéshez.
Rugalmas tanulmány
A tanterv rugalmasságot kínál egy olyan tanulmányi program létrehozásában, amelyet Ön és tanácsadója testreszabhat a szakmai céljainak és érdekeinek. Dönthet úgy, hogy teljes munkaidőben vagy részmunkaidőben tanul
Terepi munka és gyakorlat
A DMDL programban részt vevő gyakornokok szakmai tapasztalatokat szereznek a kiválasztott karrier területeken. A hallgatóknak lehetősége nyílik a szakma különböző lehetőségeinek felfedezésére a New York-i nagyvárosi körzetben. Tanulnak a tanulási technológiában, oktatási tervezésben és gyártásban, terméktervezésben és fejlesztésben, valamint egyéb szakmai pozíciók és gyakorlatok széles körében történő felügyelt részvétel útján.
Tézis Capstone projekt
A szakdolgozat csúcsprojektje egy csúcspontú projekt, amelyben integrálja és alkalmazza a korábbi tudományos munka, a szakmai gyakorlat és más tapasztalatok és érdeklődések során tanultakat - a kar felügyelete mellett. Ezek a projektek „újak” lehetnek a korábbi tanfolyamokon végzett munkához képest; vagy olyan projektek lehetnek, amelyeket egy korábbi tanfolyamon kezdtek el, és amelyek jelentősen kibővültek és javultak a dolgozat záróköveteként.
Rangsorok
Világszerte 300 egyetem közül 47 az oktatásért, a QS World University Rankings
A program eredménye
A tanfolyamon, a szakmai gyakorlatokon és a szakdolgozaton keresztül felkészülhet a következőkre:
- Hozzon létre, használjon és értékeljen médiát és technológiát a tanuláshoz különböző kontextusokban - K – 12 iskola, egyetem, munkahely, múzeum, nonprofit szervezet és nemzetközi fejlesztés.
- Kritikusan elemezze a történelmi fejleményeket, az elméleti elmozdulásokat és az oktatástechnológia területén a gyakorlatban elért széles irányzatokat, különös tekintettel a média- és technológiai tájak változásai és az oktatási trendek adta kihívásokra és lehetőségekre.
- Készítsen prototípusokat és médiát, és támogassa a tervezési gondolkodást és az oktatási tervezést.
- Alkalmazza a tervezés és a gyakorlat elveit, amelyek a legnagyobb ígéretet hordozzák a tanulási tapasztalatok gazdagítására a tanulási környezetek széles skáláján-az informális és a formális tanulás, valamint a személyes és online tanulás terén.
Karrierlehetőségek
Rendelkezik a készségekkel és ismeretekkel a karrier széles köréhez, beleértve:
- Tervező vagy gyártó az oktatási szoftvertársaságokban, amelyek technológiai alapú tanulást terveznek és gyártanak.
- Tanácsadó az iskolák és az iskolai körzetek számára minden szinten, akadémiai technológiai koordinátorokként vagy szakmai fejlesztési szakemberekként a technológia integrálása a tantervbe és az oktatásba.
- Kari tag vagy más vezető szerep egy főiskolai/egyetemi környezetben olyan területeken, mint az oktatási tervezés és technológia, a tanári oktatást és tanulást támogató szolgáltatások, a tudományos innováció vagy az online/e-learning tanfolyamfejlesztés.
- Igazgató vagy oktató tervező a vállalati környezetben található tanulási és fejlesztési osztályokban.
- Interaktív kiállítás-tervező vagy weboldal-fejlesztő kulturális intézményekhez, például képzőművészeti és gyermekmúzeumokhoz, tudományos központokhoz és múzeumokhoz, valamint történelmi és nemzetközi társaságokhoz.
- Tervező vagy producer médiagyártó cégben vagy szervezetben, oktatási programozást, interaktív digitális játékokat, szimulációkat és narratív fikciókat tervez és készít.
- Termelő vagy oktatási technológiai igazgató egy olyan kiadóvállalatnál, amely egyre inkább médiát készít tankönyvek társaként vagy helyettesítőjeként minden tantárgyra, minden évfolyamra.
A program előnyei a nemzetközi hallgatók számára
Ha Ön nemzetközi hallgató, akkor a diploma megszerzése után hosszabb ideig dolgozhat az Egyesült Államokban. A legtöbb F-1 vízummal tanuló diák 12 hónapra jogosult az Opcionális Gyakorlati Képzésre (OPT) az egyetemen kívüli munkavégzésre. A programban részt vevő F-1 hallgatók jogosultak lehetnek a STEM (Természettudományi, Technológiai, Mérnöki vagy Matematikai) OPT meghosszabbítására is, amely lehetővé teszi, hogy meghosszabbítsa az Egyesült Államokban töltött idejét a diplomával kapcsolatos munkatapasztalat megszerzése érdekében, összesen 36 hónapig, vagy 3 év.
Tanulói beszámolók
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Digitális újságírás mesterképzés és új szakmai profilok
- Madrid, Spanyolország
- Alcorcón, Spanyolország + 3 több
Master Digital Flim
- Los Angeles, Amerikai Egyesült Államok
- Valencia, Spanyolország
Master in Design for Responsible AI
- Barcelona, Spanyolország