MA nemzetközi kapcsolatok
University of Lincoln
Kulcs információ
Campus helye
Lincoln, Egyesült Királyság
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
1 - 2 év
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* Nemzetközi diákok. | Otthoni / uniós hallgatók: 7900 font
Fedezze fel Lincolnt, bárhol is legyen a világon
Webináriumaink, tantárgyi mesterkurzusaink, kérdés-felelek foglalkozásaink és diákpanel-beszélgetéseink nagyszerű módja annak, hogy felfedezzük, milyen a University of Lincoln élni és tanulni.
Bevezetés
Ez a fokozat interdiszciplináris program, amely a politikára, a közgazdaságtanra, a történelemre, a szociológiára, a nemzetközi jogra, a földrajzra és a kulturális tanulmányokra támaszkodva olyan globális kérdéseket tár fel, mint a konfliktusok, a globális egyenlőtlenségek, a szuverenitás és az emberi jogok.
A hallgatók képesek megvizsgálni olyan összetett politikai kérdéseket, mint a konfliktusok és a demokratizálódás. A program célja a hallgatók felkészítése a jövőbeni tanulmányokra és kutatásokra, valamint a potenciális foglalkoztatásra olyan területeken, mint a diplomáciai szolgálat, a fejlesztési ügynökségek, a nem kormányzati szektor, az újságírás, a tanácsadás, a nemzetközi és regionális szervezetek, valamint az állami szektor.
A diákok csatlakoznak egy virágzó közösséghez a tudósok számára, és hozzáférhetnek számos tanórán kívüli tevékenységhez, beleértve a külső előadókat és a tengerentúli tanulmányi utakat.
A program összeköti a hallgatókat olyan oktatókkal, akik széleskörű kutatási szakértelemmel rendelkeznek, és támogathatják a hallgatókat személyes kutatásukban és karrierjükben. Jelentős hangsúlyt fektet a fejlett kutatási módszerekre, lehetővé téve a hallgatók számára a kvalitatív és kvantitatív kutatási készségek csiszolását, és támogatva őket abban, hogy önmagukban magabiztos kutatókká váljanak. A hallgatók meghívást kapnak az iskola kutatási szemináriumi sorozatára.
- Az MA nemzetközi kapcsolatai jelentős hangsúlyt fektetnek a fejlett kutatási módszerekre, amelyek lehetővé teszik a hallgatók számára a kvalitatív és kvantitatív kutatási készségek csiszolását, és támogatják őket abban, hogy önmagukban magabiztos kutatókká váljanak.
A program a Társadalom- és Politikatudományi Iskolán belül számos témakörből áll össze, és összekapcsolja a hallgatókat azokkal a tutorokkal, akik kutatási vezetőik a saját szakterületükön.
A Szociális és Politikatudományi Iskola hangulata kollegiális és barátságos. Minden diákot felkérnek arra, hogy vegyen részt az iskola kutatói szemináriumsorozatán. A tanárok megközelíthetők és szívesen támogatják a hallgatókat a személyes kutatásuk és karrierjük terén.
Hogyan tanulsz?
Az MA Nemzetközi Kapcsolatok keretében elfogadott tanulási és oktatási stratégia az önirányított, diákközpontú tanulás elkötelezettségét tükrözi, különös tekintettel az alkalmazott analitikai készségekre.
Ez a fokozat a modulok megkülönböztető választékát kínálja, a Társadalom- és Államtudományi Iskolában meglévő kutatási és oktatási szakértelemre támaszkodva egy akadémiailag szigorú és kortárs program megvalósítása érdekében. Felhívjuk figyelmét, hogy az opcionális modulok elérhetősége a hallgatói létszámtól és a személyzet elérhetőségétől függően változhat.
Ennek a programnak a célja a speciális tantárgyi ismeretek fejlesztése és a hallgatók számára a továbbtanulási és foglalkoztatási szempontból releváns átadható készségek felkészítése. Egy erős kutatási módszer elem beépítése az MA-ba célja a foglalkoztathatóság és az átadható készségek fejlesztésének fokozása.
A diákokat számos módszerrel tanítják, beleértve előadásokat, szemináriumokat, műhelyeket és oktatóanyagokat. Az előadások célja, hogy megismertessék a hallgatókat a kulcsfontosságú témákkal és perspektívákkal, lelkesedést keltsenek a további vizsgálatok iránt, szemléltető példákat szolgáltassanak és érdemi kérdéseket jelezzenek.
A szemináriumok és workshopok a hallgatók számára olyan környezetet biztosítanak, amely interaktívabb tanulást és gondolkodást eredményez, és célja a tárgy kritikai megértésének elmélyítése. Ezek a foglalkozások többféleképpen szerveződnek, beleértve az oktatói vagy hallgató által vezetett beszélgetéseket, prezentációkat és problémamegoldó gyakorlatokat, amelyek általában egy adott témára koncentrálódnak.
Az oktatóanyagok egyéni vagy kiscsoportos alapon állnak a hallgatók rendelkezésére, hogy támogassák az egyéni vagy csoportos feladatok előkészítését, visszajelzést nyújtsanak az előrehaladásról, kezeljék az esetleges tanulási nehézségeket, és tanácsokat kínáljanak a modulprogramon belüli konkrét döntésekhez. Az e-tanulást az egyetem virtuális tanulási környezetének felhasználása fogja támogatni.
Kapcsolatfelvétel és Független Tanulmány
A teljes munkaidős hallgatók ebben a programban várhatóan körülbelül nyolc órányi kapcsolattartási időt kapnak hetente. Ez azonban attól függ, hogy mely opcionális modulok vannak kiválasztva.
A kutatási módszerek moduljait ezen a programon heti két órás tanfolyamon oktatják, és a fennmaradó modulokat elsősorban kétórás heti előadásokkal és szemináriumi munkákkal oktatják.
Ezenkívül a diákok várhatóan személyes oktatói csoportok, disszertációs munkaértekezletek, valamint tanáraik és értekezést felügyelő munkatársaik találkoznak.
Arra számítunk, hogy egy teljes idejű hallgató ebben a kurzusban legalább egy négy órányi öntanulmányt folytat minden órában az előadás és a szeminárium idejére. Ez heti 32 óra önvizsgálatot jelent.
Kapcsolattartási órák
A posztgraduális programok jellegéből adódóan idejének jelentős részét önálló tanulmányok és kutatások töltik majd. A kutató hallgatók megbeszéléseket folytatnak tudományos felügyelőikkel, azonban ezek rendszeressége az egyéni követelményektől, a tantárgy területétől, a személyzet elérhetőségétől és a program szakaszától függően változik. A tanított programok esetében a heti kapcsolattartás az egyes modulválasztási lehetőségektől és a tanulmányi szakasztól függően változhat.
Az értékelés módszerei
A tanfolyam értékelésének módja a tantárgytól és a kiválasztott posztgraduális program típusától függ. A tanított program tartalmazhat írásbeli disszertációt, vizsgákat, előadásokat és projekteket. A kutatási program tartalmazhat egy szakdolgozatot, szóbeli vizsgát és prezentációt egy kutató akadémikusok csoportjának. Számíthat arra, hogy bemutatja, hogyan járultak hozzá kutatási eredményei a tudáshoz, vagy fejlesztették a meglévő elméletet vagy megértést. További információkért kérjük, tekintse meg az egyes tanfolyamoldalakat.
modulok
- Kritikus olvasás a társadalom- és államtudományban (alap)
- Globalizáció (Core)
- Mesteri értekezés a nemzetközi kapcsolatokról (alap)
- Társadalom- és államtudományok kutatása (alap)
- Elméletek és koncepciók a nemzetközi kapcsolatokban (alap)
- Összehasonlító jogszabályok (opció) †
- A nem és a szexualitás globális kérdései (opció) †
- Férfiasságok, hatalom és társadalom (opció) †
- Politikai elemzés (opció) †
- Politika és közpolitika (opció) †
- Terrorizmus (opció) †
- Átmenet a kommunizmusról a posztkommunizmusra (opció) †
- Amerikai kivételesség (opció) †
Hogyan értékeljük
A program célja, hogy a hallgatóknak különféle értékelési formákat tegyen ki, és számos tudományos, szakmai és munkához kapcsolódó készséget fejlesszen ki, mint például a nyilvános beszéd.
A hallgatóknak lehetőségük lesz írásbeli kommunikációs készségeket fejleszteni esszék, beszámolók írása és önálló tanulmányok útján, amelyek mind a hallgatók szakmai és tudományos írásbeli ismereteinek bővítését szolgálják.
A magas szintű kutatási készségek fejlesztése a program központi eleme, és a hallgatóktól elvárható, hogy ezeket az alapvető kutatási módszer modulon keresztül fejlesszék és alkalmazzák disszertációjukban. További kutatási készségek is beépülnek az értékelésekbe az összes többi alap- és opcionális modulban.
A kritikus, elemző és reflexív gondolkodás minden értékelés szempontjából központi szerepet játszik. Az informatikai készségek sok modulba ágyazódnak, és magukban foglalják a szövegszerkesztést, a digitális adatkezelést és -bemutatást, a statisztikai adatkezelést, az elektronikus keresőmotorok használatát és egyéb forrásokat.
Értékelési visszajelzés
A University of Lincoln értékelési visszajelzésekre vonatkozó politikájának célja annak biztosítása, hogy az egyetemi oktatók haladéktalanul - általában a benyújtás időpontjától számított 15 munkanapon belül - visszajuttassák a hallgatóknak a helyszínen elvégzett értékeléseket.
ösztöndíjak
Minden eddiginél több módon finanszírozhatja posztgraduális tanulmányait, függetlenül attól, hogy tanított vagy kutatói tanfolyamot szeretne-e végezni. Azok számára, akik mesterképzést szeretnének vállalni, kölcsönre lehet jelentkezni a tanfolyam és a megélhetési költségek fedezésére. Hitelek azok számára is rendelkezésre állnak, akik doktori tanulmányokat kívánnak vállalni. Az egyetem számos ösztöndíjat és finanszírozott ösztöndíjat kínál a posztgraduális tanulmányok iránt érdeklődők számára.
Tanfolyam-specifikus többletköltségek
Lehetőség van a tanulmányok kiegészítésére azáltal, hogy részt vesz fakultatív kirándulásokon a legfontosabb nemzetközi szervezetekhez és politikai intézményekhez. A diákok felelősek az utazási, szállás- és általános megélhetési költségekért.
Ami a tankönyveket illeti, az egyetem biztosítja azokat a hallgatókat, akik egy átfogó olvasmánylistára iratkoznak fel, és meg fogja találni, hogy kiterjedt könyvtárunk rendelkezik az alapvető szövegek anyagi vagy virtuális verzióival, amelyeket el kell olvasnia. Azonban előnyösebb lehet ezeknek megvásárlása magának, és Ön felelős lesz e költségért.
Belépési követelmények 2021-22
Első vagy második osztályú kitüntetést szerez egy releváns tantárgyban (vagy egyenértékű képesítést egy tengerentúli egyetemen).
Az egyéb képesítéssel vagy jelentős releváns munkatapasztalattal rendelkező pályázók egyéni alapon vehetők figyelembe.
Ha az Egyesült Királyságon kívül tanult, és nem biztos abban, hogy képesítése megfelel-e a fenti követelményeknek, kérjük, látogasson el országunk oldalaira az egyenértékű képesítésekről.
A tengerentúli hallgatóknak az összesített IELTS 7.0-nak megfelelő angol nyelvtudást kell bemutatniuk, minden elemnél minimum 5,5-tel. Ezt a képesítést a pályázat benyújtása előtt el kell érni.
Az általunk elfogadott egyéb angol nyelvű képesítésekkel kapcsolatos információkért kérjük, látogasson el az angol követelmények oldalra.
Ha nem felel meg a fenti IELTS követelményeknek, akkor részt vehet az ülés előtti angol és akadémiai tanulmányi készségek egyikén. Ezeket a speciális tanfolyamokat arra tervezték, hogy a hallgatók megfeleljenek a tervezett tanulmányi program angol nyelvének követelményeinek.
Tanítás és tanulás a Covid-19 során
A Lincolnnál a Covid-19 arra ösztönzött minket, hogy vizsgáljuk felül gyakorlatainkat, és ennek eredményeként használjuk ki az alkalmat, hogy új módszereket találjunk a hallgatói tapasztalatok javítására. Változtatásokat hajtottunk végre tanítási és tanulási szemléletünkön, valamint campusunkon annak biztosítása érdekében, hogy a hallgatók és az alkalmazottak biztonságos és pozitív tanulási élményben részesülhessenek. A helyzet előrehaladtával továbbra is követni fogjuk a kormány útmutatásait, és szorosan együttműködünk a helyi népegészségügyi szakértőkkel, és ennek megfelelően adaptáljuk tanításunkat és tanulásunkat annak érdekében, hogy a campusunk a lehető legbiztonságosabb legyen.
Kutatási területek, projektek és témák
A Társadalom- és Államtudományi Karon belüli kutatások sokfélék. Példaként említhetjük Dr. Sundari Anitha munkáját a nők és lányok elleni erőszakról az Egyesült Királyságban és Indiában, valamint Dr. Joshua Skoczylis munkáját a terrorizmus elleni küzdelemről. Dr. Catherine Bochel kutatási ösztöndíjat tart az alsóházban, figyelembe véve az állami szerepvállalás kulcsfontosságú elemeit, Hugh Bochel professzor pedig a skót parlamentben, a bizottság tanúit vizsgálva. Ezek a projektek az országgyűlési képviselőkkel, az MSP-kkel és a tisztviselőkkel folytatott együttműködést vezették be a két törvényhozás munkájának fokozására.
A hallgatók részt vehetnek az Eleanor Glanville Centerben, az egyetem esélyegyenlőségi központjában. A központ kutatási témái közé tartozik az inkluzív környezet, az életút, a megtestesülés, a társadalmi konstrukció, a kultúra és a kreativitás, valamint a felfogás és az előítéletek.
Opcionális tengerentúli tanulmányút
Lehetőség nyílik választható kirándulásokon való részvételre a legfontosabb nemzetközi szervezetekhez, valamint a nemzeti és nemzetközi politikai intézményekhez, beleértve New Yorkot, Washington DC-t, Brüsszelt, Ypres-t és Hágát. A helyek száma korlátozott, ezért a diákokat arra ösztönzik, hogy érdeklődésüket a tanév elején regisztrálják. Azok a hallgatók, akik részt akarnak venni, felelősek saját utazási, szállás- és általános megélhetési költségeik fedezéséért.
Karrier és személyes fejlődés
A nemzetközi kapcsolatokhoz kapcsolódó foglalkozások magukban foglalják a közszolgálatban, a diplomáciában, a multinacionális és nemzetközi nem kormányzati szervezetekben, a politikai kutatásban, a közügyekben, a nem kormányzati szektorban, az újságírásban, a fegyveres erőkben és az oktatásban betöltött szerepeket.
Az egyetemi karrier és foglalkoztathatósági csapat olyan képzett tanácsadókat kínál, akik dolgozhatnak veletek, hogy személyre szabott, egyéni támogatást és karrierlehetőséget nyújtsanak az Ön korában az egyetemen. Alumíniumaink tagjaként egyéves támogatást nyújtunk a kurzus befejezését követő első évben, beleértve az eseményekhez való hozzáférést, az üresedési információkat és a weboldal erőforrásait; az online üres álláshelyekhez és a virtuális és a weboldal forrásaihoz való hozzáféréshez a következő két évben.
Ez a szolgáltatás magában foglalhatja az egyéni coaching, az önéletrajz tanácsadás és az előkészületek előkészítését, amelyek segítenek a jövőbeni lehetőségeinek maximalizálásában.
A szolgáltatás szorosan együttműködik a helyi, országos és nemzetközi munkaadókkal, az átjáróként az üzleti világ felé.
Belépők
Tanterv
- Kritikus olvasás a társadalom- és államtudományban (alap)
- Globalizáció (Core)
- Mesteri értekezés a nemzetközi kapcsolatokról (alap)
- Társadalom- és államtudományok kutatása (alap)
- Elméletek és koncepciók a nemzetközi kapcsolatokban (alap)
- A politika sikerének és kudarcának elemzése (opció)†
- Összehasonlító törvényhozások (opció)†
- Globális egészségügy: irányelvek és gyakorlat (opció)†
- A nemek és a szexualitás globális problémái (opció)†
- Férfiasság, hatalom és társadalom (opció)†
- Politikai elemzés (opció)†
- Politika és közpolitika (opció)†
- Terrorizmus (opció)†
- Átmenet a kommunizmusból a posztkommunizmusba (opció)†
- Amerikai kivételesség (opció)†
Hogyan tanulsz?
Az MA International Relations keretein belül elfogadott tanulási és tanítási stratégia az önirányító, hallgatóközpontú tanulás iránti elkötelezettséget tükrözi, különös tekintettel az alkalmazott elemző készségekre.
Ez a fokozat a modulok megkülönböztető választékát kínálja, a Társadalom- és Államtudományi Iskolában meglévő kutatási és oktatási szakértelemre támaszkodva egy akadémiailag szigorú és kortárs program megvalósítása érdekében. Felhívjuk figyelmét, hogy az opcionális modulok elérhetősége a hallgatói létszámtól és a személyzet elérhetőségétől függően változhat.
Ennek a programnak a célja a speciális tantárgyi ismeretek fejlesztése és a hallgatók számára a továbbtanulási és foglalkoztatási szempontból releváns átadható készségek felkészítése. Egy erős kutatási módszer elem beépítése az MA-ba célja a foglalkoztathatóság és az átadható készségek fejlesztésének fokozása.
A diákokat számos módszerrel tanítják, beleértve előadásokat, szemináriumokat, műhelyeket és oktatóanyagokat. Az előadások célja, hogy megismertessék a hallgatókat a kulcsfontosságú témákkal és perspektívákkal, lelkesedést keltsenek a további vizsgálatok iránt, szemléltető példákat szolgáltassanak és érdemi kérdéseket jelezzenek.
A szemináriumok és műhelymunkák olyan környezetet biztosítanak a hallgatóknak, ahol interaktívabb tanulást és reflexiót folytathatnak, amelyek célja a téma kritikai megértésének elmélyítése. Ezeket a foglalkozásokat sokféleképpen szervezik, beleértve az oktató vagy hallgató által vezetett beszélgetéseket, prezentációkat és problémamegoldó gyakorlatokat, amelyek általában egy adott témára összpontosítanak.
Az oktatóanyagok egyéni vagy kiscsoportos alapon állnak a hallgatók rendelkezésére, hogy támogassák az egyéni vagy csoportos feladatok elkészítését, visszajelzést adnak az előrehaladásról, kezelik az adott tanulási nehézségeket, és tanácsokat adnak a modulprogramon belüli konkrét választási lehetőségekhez. Az e-learninget az Egyetem virtuális tanulási környezetének használatával támogatják.
Kapcsolatfelvétel és Független Tanulmány
A teljes munkaidős hallgatók ebben a programban várhatóan körülbelül nyolc órányi kapcsolattartási időt kapnak hetente. Ez azonban attól függ, hogy mely opcionális modulok vannak kiválasztva.
A kutatási módszerek moduljait ebben a programban heti kétórás üléseken tanítják, a fennmaradó modulokat pedig elsősorban heti kétórás előadásokon és szemináriumokon tanítják.
Ezenkívül a diákok várhatóan személyes oktatói csoportok, disszertációs munkaértekezletek, valamint tanáraik és értekezést felügyelő munkatársaik találkoznak.
Elvárjuk, hogy ezen a kurzuson egy nappali tagozatos hallgató legalább négy óra önálló tanulást végezzen az előadások és szemináriumok minden órájában. Ez heti 32 óra önálló tanulásnak felel meg.
Hogyan értékeljük
A program célja, hogy a hallgatóknak különféle értékelési formákat tegyen ki, és számos tudományos, szakmai és munkához kapcsolódó készséget fejlesszen ki, mint például a nyilvános beszéd.
A hallgatóknak lehetőségük lesz írásbeli kommunikációs készségeket fejleszteni esszék, beszámolók írása és önálló tanulmányok útján, amelyek mind a hallgatók szakmai és tudományos írásbeli ismereteinek bővítését szolgálják.
A magas szintű kutatási készségek fejlesztése a program központi eleme, és a hallgatóktól elvárható, hogy ezeket az alapvető kutatási módszer modulon keresztül fejlesszék és alkalmazzák disszertációjukban. További kutatási készségek is beépülnek az értékelésekbe az összes többi alap- és opcionális modulban.
A kritikus, elemző és reflexív gondolkodás minden értékelés szempontjából központi szerepet játszik. Az informatikai készségek sok modulba ágyazódnak, és magukban foglalják a szövegszerkesztést, a digitális adatkezelést és -bemutatást, a statisztikai adatkezelést, az elektronikus keresőmotorok használatát és egyéb forrásokat.