MA karnataka Indiában

A Legjobb Egyetemi Tanulmányok karnataka Indiában 2018

Mester

Masters fok, közismert nevén a MA vannak posztgraduális fok tartós, legalább egy évig, néha két év alatt tanítják fok általában szükség néhány aktuális kutatást. MA a leggyakoribb név a Masters mértékben, és gyakran használják.

Megtaláltam a déli részén az ázsiai, az Indiai Köztársaság a második legnépesebb ország a világon, mintegy 1270000000 ember. India négy fajta egyetemek Central Egyetemek, állami egyetemek ítélt, Egyetem és magánegyetemek amely több mint 550 intézmény.

Az állam Karnataka található a dél-nyugati régióban India. Fővárosa Bangalore, amely megduplázza ki, mint a legnagyobb is. Az állam játszik otthont 61.130.000 lakók így a kilencedik legnépesebb. Ez egy magas írástudás számos felsőoktatási intézmények köszönhetem.

Egyetemi Tanulmányok karnataka Indiában

Mutass többet

MA A Formatervezési Gyakorlatban: Szakirány - Játéktervezés és Fejlesztés

Srishti Institute of Art, Design and Technology
Campus July 2018 India Bangalore

A Srishti Bangalore-i fővárosában kínál játékfejlesztési és fejlesztési specializációt. A diákok választhatnak, hogy együtt dolgoznak a szenvedélyes tudósokkal és az iparági szakértőkkel, hogy képesek legyenek játékfejlesztők, játékprogramozók és narratív tervezők számára. A tanterv tartalmazza a játéktervezés, a játékprogramozás, a játékművészet és az esztétika, a felhasználói élménytervezés, a narratív tervezés, a mesemondás, a szinttervezés, a játékipar, a képfeldolgozási folyamatok és a képességfejlesztés alapvető elemeit. Kísérletezési, innovációs és kreatív együttműködési lehetőségeket is kínálunk. [+]

Látomás

A játéktervezés és fejlesztés specializációja Srishtin holisztikus megközelítést biztosít a játéktervezéshez és -fejlesztéshez. A játékipar sokszínű és gyorsan növekszik, és vonzza a technológusokat és a művészeket. Az izgalmas kreatív és technológiai kihívásokkal és az iparos szektorban, valamint a független játéktervezésben motivált diplomások iránti pályafutáshoz jutalmaz. Tantervünk a fejlõdésre összpontosít, mind a mûvészi érzékenységetek, mind a technikai készségek fejlesztésére.

A Srishti Bangalore-i fővárosában kínál játékfejlesztési és fejlesztési specializációt. A diákok választhatnak, hogy együtt dolgoznak a szenvedélyes tudósokkal és az iparági szakértőkkel, hogy képesek legyenek játékfejlesztők, játékprogramozók és narratív tervezők számára. A tanterv tartalmazza a játéktervezés, a játékprogramozás, a játékművészet és az esztétika, a felhasználói élménytervezés, a narratív tervezés, a mesemondás, a szinttervezés, a játékipar, a képfeldolgozási folyamatok és a képességfejlesztés alapvető elemeit. Kísérletezési, innovációs és kreatív együttműködési lehetőségeket is kínálunk.... [-]


MA Az új Bölcsészettudományokban és Formatervezésben: Szakirány - Technológia és Változás

Srishti Institute of Art, Design and Technology
Campus Nappali 2 év July 2018 India Bangalore

Az elmúlt néhány évtizedet Indiában a gazdaság, a kultúra, a politika, a környezet és a technológiák jelentős átalakulásai jellemezték. A liberalizáció és az informatikai forradalom gazdasági folytatottságot hozott a népesség egyes szegmenseihez a folyamatos akut szegénység háttérbe szorulása, valamint az ország fejlıdésének jellegénél fogva komoly viták miatt. E változás nagy részét a technológiai fejlesztés és beavatkozás vezérelte, amelyet Indiában, a világméretű déli részek nagy részét az állami és a vállalati gépek, valamint az őshonos kreativitás és improvizáció jellemzi. [+]

MA a technológia és a változás

A cél az, hogy lehetővé tegye a potenciális kutatók és gyakorlati szakemberek számára, hogy vizsgálják meg és kritizálják Indiában a társadalmi változások, a technológia és a fejlődés természetét, egymással összefüggő perspektívák segítségével, intellektuálisan izgalmas kutatási környezetet teremtve.

Az elmúlt néhány évtizedet Indiában a gazdaság, a kultúra, a politika, a környezet és a technológiák jelentős átalakulásai jellemezték. A liberalizáció és az informatikai forradalom gazdasági folytatottságot hozott a népesség egyes szegmenseihez a folyamatos akut szegénység háttérbe szorulása, valamint az ország fejlıdésének jellegénél fogva komoly viták miatt. E változás nagy részét a technológiai fejlesztés és beavatkozás vezérelte, amelyet Indiában, a világméretű déli részek nagy részét az állami és a vállalati gépek, valamint az őshonos kreativitás és improvizáció jellemzi. A táj egyedülálló jellege specifikus, kontextus szerint tájékozott kérdéseket tesz szükségessé, amelyek kihívást jelentenek a nyugati folyamatok tanulmányozását elősegítő meglévő paradigmákra, különböző módszertanok és elméleti keretek felhasználásával, amelyek olyan tudományágakból származnak, mint például:... [-]


MA Az új Bölcsészettudományok és A Design: Specializáció - Az Indiai Gondolkodás és A Gyakorlatok

Srishti Institute of Art, Design and Technology
Campus Nappali 2 év July 2018 India Bangalore

Az indiai gondolkodás és gyakorlatok szakosodása egy strukturált és intenzív tanulmány, amely az egyéni kutatások lényeges összetevője. Ez a program új módszereket nyit meg a különböző indiai hagyományok kérdéseinek és gyakorlatának megismerésére. Mind a pedagógia, mind a kutatás középpontjában a tanuló, mint kereső, egy tanuló, aki gyakorlóként fog irányulni. [+]

MA az indiai gondolkodásban és gyakorlatokban

Az indiai gondolkodás és gyakorlatok szakosodása egy strukturált és intenzív tanulmány, amely az egyéni kutatások lényeges összetevője. Ez a program új módszereket nyit meg a különböző indiai hagyományok kérdéseinek és gyakorlatának megismerésére. Mind a pedagógia, mind a kutatás középpontjában a tanuló, mint kereső, egy tanuló, aki gyakorlóként fog irányulni. A keresés nem feltétlenül egy elméleti értekezés formáját ölti. Lehet, hogy egy műalkotás, egy költői előadás és egy meditatív beavatkozás.

A program felkészíti a hallgatókat arra, hogy független kutatók legyenek, tudományos munkát végezzenek, további kutatás-alapú programokat tegyenek közzé és folytassanak.A különböző művészetek, kézművesek és tudományok gyakorlói elmélyíthetik a törekvésüket az indiai hagyományokkal kapcsolatos interdiszciplináris kutatások révén.Lehetővé teszi a diákok számára, hogy tanulmányaik részeként kutatási alapú kreatív eredményeket, például festményeket, illusztrációkat, zeneműveket, előadásokat és másokat készítsenek.PályaépítésSzeminárium... [-]

MA Az új Bölcsészettudományok és Design: Szakirány - Környezet és Társadalom

Srishti Institute of Art, Design and Technology
Campus Nappali 2 év July 2018 India Bangalore

A Környezet és Társadalom MA program célja, hogy kritikusan megvizsgálja az emberek és környezetük közötti kölcsönhatásokat. Arra törekszünk, hogy megértsük, hogy az emberek és a közösségek hogyan nézik át és alakítják át a körülöttük lévő világot, és anyagilag és kulturálisan formálják környezetüket. [+]

MA Környezet és társadalom

A Környezet és Társadalom MA program célja, hogy kritikusan megvizsgálja az emberek és környezetük közötti kölcsönhatásokat. Arra törekszünk, hogy megértsük, hogy az emberek és a közösségek hogyan nézik át és alakítják át a körülöttük lévő világot, és anyagilag és kulturálisan formálják környezetüket. Ez a program magában foglalja a kutatási területeket i) Fejlesztés és fejlődés, ii) jogok, tőke és igazságosság, és iii) Ökológia és rugalmasság. A természet- és társadalomtudományokból származó transzdiszciplináris módszereket és perspektívákat alkalmazzuk a komplex kortárs természeti-társadalmi kérdések megközelítéséhez és navigálásához. Végül célunk az egészséges társadalmak és az integrált, alkalmazkodó és fenntartható ökoszisztémák elképzelése, elképzelése és tervezése. ... [-]


MA A Művészeti Gyakorlatban: Szakirány - állami Pedagógia és Művészeti Gyakorlat

Srishti Institute of Art, Design and Technology
Campus Nappali 2 év July 2018 India Bangalore

Az állami pedagógia és a művészeti gyakorlat a kulturális aktivizmus, a közművészet, a kísérleti pedagógia, a közösségi alapú művészet, a társadalmilag elkötelezett művészet, az állami fellépések és előadások, valamint az internetes közművészeti alkotások gazdag gyűjteményét foglalja össze. A tanfolyam lehetővé teszi a kreatív szakemberek számára, hogy oktassák, ösztönözzék és katalizálják a társadalmi cselekvést. [+]

MA a művészeti gyakorlatban: szakirány - állami pedagógia és művészeti gyakorlat

A Srishti Nyelvi Pedagógiai és Művészeti Gyakorlat programja kulturális aktivizmust, közművészeti, városi és vidéki tanulmányokat, valamint a helyi tudásrendszerek tanulmányozását a feltörekvő tanulmányi területek gazdag készletével ötvözi a tradicionális és a kortárs alkotói gyakorlatokat amelyek arra szolgálnak, hogy egy nagyobb közönséget oktassanak, inspiráljanak és provokáljanak. Ezek a formák sokféle közmegegyezésből származnak, felidézi az abszurd, katalizálja a társadalmi cselekvés hivatalát, és a helyszíni kísérletezés számos különböző helyéről származik. Közösségi alapúak, többévesek, és a társadalmi átalakulásra összpontosítanak, ami kihívásokkal jár a tudástermelés főbb elit formáival szemben. A program megtanulja megtanulni az utat azáltal, hogy olyan gyakorlatokat és gyakorlatokat ismer meg, akik elutasították az exkluzív intézményi struktúrákat, inkább az emberek tudományára, a népekre összpontosítva; az orvostudomány, a népek történelme és az emberek nevelése.... [-]


MA Tervezési Gyakorlatok: Szakirány - Vizuális Kommunikáció

Srishti Institute of Art, Design and Technology
Campus Nappali 2 év July 2018 India Bangalore

Az MA a vizuális kommunikáció tervezés lehetővé teszi, hogy egy ilyen diplomás integrálni a meglévő gondolkodási és döntéshozatali modelleket a feltörekvő technológiák és módszerek a vizuális kommunikáció területén. A kurzus megkönnyíti a fiatal diplomások mozgékony szakmai képességeit, értelmesen leleményes, művészileg hajlamos és folyamat-orientált lesz a vizuális kommunikáció területén. [+]

MA a szakmai gyakorlatban a vizuális kommunikáció tervezésében

Az iparművészet, a kereskedelmi művészet, a grafikai tervezés és a vizuális kommunikáció fiatal felkészültségű fiatalai gyakran úgy érzik, hogy ki kell lépniük a szakma napi igényeiről, hogy új tanulást hajtsanak végre, kísérletezzenek és fokozzák kreatív képességeiket, és meggyorsítsák gondolkodásukat és készségüket hogy képesek legyenek képességeik átalakítására és gyakorlott szakemberekké váljanak. A vizuális kommunikáció specializációja lehetővé teszi majd egy ilyen diplomás számára, hogy integrálja a gondolkodás és a kialakítás jelenlegi modelljeit a megjelenő technológiákkal és módszerekkel a vizuális kommunikáció területén. A kurzus megkönnyíti a fiatal diplomások mozgékony szakmai képességeit, értelmesen leleményes, művészileg hajlamos és folyamat-orientált lesz a vizuális kommunikáció területén. A kurzus alapja a vizuális információfeldolgozás és a megértés természetének vizsgálata. A hallgatók a vizuális kommunikáció hat legfontosabb területeivel keresztezik tanulmányaikat: esztétikai, funkcionális, történelmi, szimbolikus, észlelő és kulturális. A vizuális kommunikáció tudománya elsősorban a vizuális műveltség, a vizuális gondolkodás, a vizuális felfogás, a képalkotás és a reprezentáció fejlesztésében rejlik. A tervezési folyamatok, a kutatási módszerek, a történelem és a dizájnelméletek alkotják az átfogó és sikeres márkázási stratégiák és kreatív kommunikációs anyagok kifejlesztésének alapjait. A tananyag megközelíti a vizuális kommunikációt elméleti kereteken keresztül, amelyek nem csak tájékoztatják és erősítik a gyakorlatot, hanem ösztönzik a tanulókat arra, hogy megkérdőjelezzék a normákat és méretezzék a hagyományos határokat. A kurzus olyan platformot biztosít, amely a tervezési gondolkodást a szabályok megszakításához, az egyedi ötletek kifejtéséhez, a normák megkérdőjelezéséhez, valamint a vizuális kommunikáció eszközeinek és módszereinek feltárásához és kísérletezéséhez használhatja. A diákok így megtapasztalják a tervezést mind összetett társadalmi, vállalati... [-]


MA Tervezési Gyakorlatok: Szakirány - Tapasztalat Tervezés

Srishti Institute of Art, Design and Technology
Campus Nappali 2 év July 2018 India Bangalore

Srishtinél úgy gondoljuk, hogy az akadémiai tanulás nem elkülönülten, a társadalmi és ipari igényektől és igényektől függ. Hisszük, hogy állandó párbeszédet kell folytatni az egyetemek és az ipar között, hogy segítsék az ipar és a társadalom kreatív vezetőinek következő generációját. Az egyetemek és az ipar között szakadék van. Miközben az akadémiai tanulás elsősorban az ideális és koncepcionális tervezésre koncentrál, az iparnak kivételes alkalmazása van a kreatív, technológiai és termelési készségeknek a valóságos környezetben. A kétéves MA a csúcspontja az akadémiai elvek és az ipari igények közötti szinergia. [+]

MA a szakmai gyakorlattal a tapasztalattervezésben

Ennek a szakiránynak az a célja, hogy minõsített digitális interakciót és tapasztalati tervezõket hozzon létre, akik kritikusan és kreatívan gondolkodhatnak a kölcsönhatás tervezésének jövõjével kapcsolatban.

Ez a kurzus a következő iparági partnerekkel rendelkezik.

A tanulás módjait a tapasztalattervezési kurzus specializációja kínáljaPályaépítés/>/a>/>

A tananyag a tanulás különböző módjaiból áll:

A stúdiók ösztönzik az aktív, kontextuális tanulást, ahol a diákok fejleszti a fegyelmezési képességeket és tudást. A stúdiók megkönnyítik a közös és kreatív tervezési megoldásokat összetett, nyitott problémákra.... [-]


MA Tervezési Gyakorlatok: Szakirány - Design Az Oktatásban

Srishti Institute of Art, Design and Technology
Campus Nappali July 2018 India Bangalore

Az MA Design in Education javasolja, hogy olyan szakembereket fejlesszenek ki az oktatásban és a hozzájuk kapcsolódó tanulási területeken, akik: • élethosszig tartó érdeklődők önmagukról és gyakorlatukról • új tanulási világok tervezői • kreatív innovátorok a feltörekvő oktatási paradigmákon és kereteken belül • aktív és hálózatos tagok a reflektív a gyakorlók és a személyes mesterek keresõi. Ez a kurzus a tanulás jövőjével foglalkozik, amely a komplexitás ötleteiben és elveiben rejlik [+]

A 21. század gyorsan változó világában a feltörekvő tanulási és oktatási világnézetek sürgető lendületet adnak a szakembereknek a saját maguk és gyakorlatuk újragondolására. A mai és a holnap szakemberei új igényekkel és elvárásokkal szembesülnek abban, hogyan navigálnak a komplex realitásokkal és lehetőségekkel ahhoz, hogy maguk és a tanulás világában mindkét transzformációt elindítsák.

Hogyan neveljük magunkban egy tudatosságot az alkalmazkodás, a bizonytalanságok felkarolása, az átalakulás elősegítői és vezetői részévé?

Elképzeljük a Design in Education-ben való szakképzést olyan tanulók számára, akik megfelelnek a tanulási társadalmak dinamikus és változó igényeinek, valamint a kritikus és visszatükröző gyakorlatuk támogatásához. Ezért az elképzelés az, hogy olyan szakembereket fejlesszen ki az oktatásban és a hozzájuk kapcsolódó tanulási területeken, akik:... [-]


MA Az új Bölcsészettudományokban és Formatervezésben: Szakirány - Közörténelem és örökség értelmezése

Srishti Institute of Art, Design and Technology
Campus Nappali 2 év July 2018 India Bangalore

A Srishti MA a közönség és az örökség értelmezése kínál a diákok egy olyan programot, mint senki más, gazdagította betekintést a tervezés és a humán gondolkodás. Ez a "gyakorlati" program lehetővé teszi a diákok számára, hogy felfedezzék a művészet és a dizájn által kínált lehetőségeket az emberek tapasztalatainak megismerésében, a történetek elbeszélésében és terek létrehozásában, ahol a múlt sokféle hangja hallható. A Srishti-nál a hallgatók építenek egy közönségtörténeti gyakorlatot, és kihasználják a Campuson, a nemzetközi hálózatokon és a tapasztalt személyzeten található Közönségkapcsolat Központ jelenlétét. A hallgatókat is ki fogják terjeszteni a folyamatosan folytatott párbeszédekkel az Új Bölcsészettudományi és Tervezési Iskola más kurzusaival, különösen a megosztott stúdiók területén. [+]

MA a közönség és az örökség értelmezése

Milyen értékeket hozhat a múlt a gyors tempóban és gyorsan változó jelenben? Hogyan fedezhetjük fel és értelmezhetjük a jelenlegi gyökereit? A kortárs pillanat új lehetőségeket és új technológiákat kínál számunkra, amelyekkel fel lehet tárni a történelmet, előtérbe hozva az emberek múltbeli tapasztalatait, és ezen új koncepció révén újrateremteni és bemutatni az örökség új perspektíváit.

A Nyilvános Történelmet és Örökség Értelmezést mint lehetőséget kínálunk arra, hogy megtanuljuk a történelmi helyszínekkel, műemlékekkel és intézményekkel való kapcsolattartás új módjait, és ezzel kezeljük a történelem értelmezésének mai kihívásait. Ez a specializáció felhatalmazza a tanulókat arra, hogy az örökség értelmezésébe beillesszék azokat a különféle hangokat, amelyeket eddig figyelmen kívül hagytottak, és így csatlakozzanak a hagyományos tudományos gyakorlaton kívüli történelemhez. Ez a specializáció olyan szakembereket hoz létre, akik képesek átalakítani múzeumaikat, örökségi helyszíneiket és archívumaikat olyan térekké, amelyek dinamikusan értelmezik a múltat ​​azáltal, hogy újraértelmezik a történelmet az új technológiákkal.... [-]


M.Des. A Digitális Humán Tudományokban

Srishti Institute of Art, Design and Technology
Campus Nappali 2 év July 2018 India Bangalore

Mivel a formatervezési gyakorlatunk kiterjedése egyre inkább magába foglalja a digitális, tanulságos és szellemileg felelős, hogy mélyebben megvizsgálja, hogy a technológia mindig hogyan alakította világunk megértését. A digitális humán tudományok tudománya azt vizsgálja, hogy a humán tudományok kérdéseit milyen módon átalakítják és bővítik a digitális - mind az eszközök, mind az episztemológiák segítségével. Ez az egyedülálló MA arra törekszik, hogy gazdagítsa mind a tervezési gyakorlat, mind a digitális humán tudományok kritikus módszertanait és megközelítéseit kölcsönösen tükrözze a másikat. Ezáltal a hallgatók képesek lesznek a tudományba ágyazott tudásmódok és módszertanok alkalmazkodását, hogy kontextuálisabban releváns és érzékeny technológiai alkalmazásokat és anyagi tárgyakat hozzanak létre. [+]

M.Des. a digitális humán tudományokban

A diákok megragadják az Arduino hardvert/>/>

Látomás

A kurzus célja, hogy ösztönözze a potenciális kutatókat és a szakembereket arra, hogy megértsék, hogyan segítik elő a technológiák a tudás és az információ létrehozását, terjesztését és átvételét, valamint hogy felkutassák és kritizálják ezeket a fogalmakat

Mivel a formatervezési gyakorlatunk kiterjedése egyre inkább magába foglalja a digitális, tanulságos és szellemileg felelős, hogy mélyebben megvizsgálja, hogy a technológia mindig hogyan alakította világunk megértését. A digitális humán tudományok tudománya azt vizsgálja, hogy a humán tudományok kérdéseit milyen módon átalakítják és bővítik a digitális - mind az eszközök, mind az episztemológiák segítségével. Ez az egyedülálló kurzus törekszik arra, hogy gazdagítsa mind a design, mind a bölcsészettudományi kört kritikus módszertanokkal és megközelítésekkel, amelyek kölcsönösen tükrözik egymást. Ezáltal a hallgatók képesek lesznek a tudományba ágyazott tudásmódok és módszertanok alkalmazkodását, hogy kontextuálisabban releváns és érzékeny technológiai alkalmazásokat és anyagi tárgyakat hozzanak létre.... [-]