MA Diploma Jamaikában

A Legjobb 3 Bölcsészettudományi Mesterképzés Megteintése Jamaikában 2018

Mester

Masters fok, közismert nevén a MA vannak posztgraduális fok tartós, legalább egy évig, néha két év alatt tanítják fok általában szükség néhány aktuális kutatást. MA a leggyakoribb név a Masters mértékben, és gyakran használják.

Néhány egyetem az Egyesült Államokban kiterjesztése programok különböző részein Jamaica. A legtöbb diák, aki beiratkozik a következő részmunkaidős programok dolgozó szakemberek, akik szeretnék, hogy továbbra is az oktatás, anélkül, hogy helyezze közelebb a nemzet 's egyetemeken. Jamaica a harmadik legnagyobb sziget a Karib-térségben.

Kérj Információt A Legjobb MA-król Jamaikában 2018

Mutass többet

Master Of Arts A Tanítás (mat)

The Mico University College
Campus Nappali 5 félév September 2018 Jamaica Kingston

A Master of Arts in Oktatás (MAT) program célja a személyek egy főiskolai diplomát változatos területeken terjed öt (5) félév, beleértve a nyári ülés. A filozófia a program célja, hogy felhatalmazza az oktatók szakmai gyakorlat és felelős vezető egy gazdag, változatos és dinamikus tanterv. Továbbá lehetővé teszi, hogy integrálja tapasztalat tartalmak különféle tudományterületek vonatkozó elmélettől a gyakorlatig. [+]

A Legjobb Egyetemi Tanulmányok Jamaikában 2018. Master of Arts in Oktatás (MAT) Közreműködők Szükséges: 42/48 A Master of Arts in Oktatás (MAT) program célja a személyek egy főiskolai diplomát változatos területeken terjed öt (5) félév, beleértve a nyári ülés. A filozófia a program célja, hogy felhatalmazza az oktatók szakmai gyakorlat és felelős vezető egy gazdag, változatos és dinamikus tanterv. Továbbá lehetővé teszi, hogy integrálja tapasztalat tartalmak különféle tudományterületek vonatkozó elmélettől a gyakorlatig. FILOZÓFIA A Master of Arts in oktatási program célja, hogy felhatalmazza az oktatók szakmai gyakorlat és felelős vezető egy gazdag, változatos és dinamikus tanterv, és egy magasabb szintű pro-programot, amely lehetővé teszi az ügyfélkör, hogy vegyenek részt folyamatos kutatási tevékenységek, amelyek hozzájárulnak, hogy fenntartsák-képes fejlesztés. MAGYARÁZATA A jelenlegi valóság az oktatás jelentőségét a fenntartható fejlődés szükségessé új megközelítést nevelése szakemberek, akik figyelembe veszik, beszédes, találékony, kreatív és célorientált. Ezt a nézetet a feltételezésen alapul, hogy az oktatás a huszonegyedik században és azon túl működnie kell és fontos, hogy az igények, kihívások és a változások körülöttünk. A Master of Arts in Oktatás (MAT) program egy posztgraduális szak valamennyi képzett személyek, akik a képzés az oktatás, az üzleti, az egészségügy és más magán / állami szektorban. A MAT célja, hogy igazolja, jelöltek egyike a három programot területeken; Az alap-, közép- és Felnőttképzési. A munka során integrálja tartalmát és pedagógia nagy hangsúlyt fektetve az alapvető kompetenciák tanítás. CÉLOK A program: Biztosítja a résztvevők tisztában legyenek a jelenlegi tendenciák létrehozására és használatára technológiával készült fenntartható oktatás. Megkönnyíti a kritikus gondolkodás a növekedés... [-]

Vezető Mester Az Oktatási Menedzsment (EMEM)

The Mico University College
Campus Részidős 20 hónapok September 2018 Jamaica Kingston

Az ügyvezető Master of Arts diploma Oktatási Management dinamikusan változik az oktatási vezetés vezetés tájat. Ez biztosítja az emberi, technikai, adminisztratív és szervezeti értékek és készségek szükséges első osztályú teljesítményt. [+]

Executive Master in Educational Management (EMEM) EMEM Közreműködők Szükséges: 42 Az ügyvezető Master of Arts diploma Oktatási Management dinamikusan változik az oktatási vezetés vezetés tájat. Ez biztosítja az emberi, technikai, adminisztratív és szervezeti értékek és készségek szükséges első osztályú teljesítményt. A tananyag felépítése, hogy a járulékos kitettség alapítvány és továbbképző tanfolyamok az integrált mag köré témák irányítása, vezetése, a kreativitás és az innováció. A résztvevőknek ki kell töltenie Alapítványi tanfolyamok előtt mag tanfolyamok folytat. ÁTTEKINTÉS Az ügyvezető Masters Degree in Educational Management felajánlott fog változni az iskolai vezetés vezetés táj Jamaica, a Karib-térség és a nemzetközi közösség. Ez biztosítja az emberi, technikai adminisztratív és szervezési ismeretek és értékek szükséges első osztályú teljesítményt. A tananyag felépítése, hogy a járulékos kitettség alapítvány és továbbképző tanfolyamok az integrált mag köré témák irányítása, vezetése a kreativitás és innováció. A sokféle tanulási módszert használják EMEM formális előadások, esettanulmány elemzés, szemináriumok és előadások osztály. A program előírja, átfogó tanulmány és kutatás vizsgálatot a részét a diákok. Tanulmányi és tanulás a EMEM nagyjából interaktív folyamatok felértékelték tanulói részvétel hozza az osztályteremben. A stratégia célja, hogy ösztönözze és megkönnyítse egyaránt hatékony az önreflexió és a közös eszmecsere a résztvevők között. A program kezdődik Summer Alapítványi tanfolyamok, és magában foglalja a 42 kredit több mint húsz (20) hónapos időszakban. CÉLCSOPORTJAI A EMEM elkötelezett igényeinek kielégítése iskolai adminisztrátorok és egyéb vezető személyzet, mint például: Az igazgatók; Vice igazgatók; Senior Személyzeti iskolák, főiskolák, egyetemek és más állami és vállalati szervek; Osztályterem tanárok a törekvés a vezetésre. IDŐTARTAMA A program a tervek... [-]

Master Of Education: Gyógypedagógia

The Mico University College
Campus Nappali Részidős 2 év September 2018 Jamaica Kingston + 1 további

A program célja, hogy felkészítse az oktatók és más szakemberek az alapvető ismeretek és szakmai készségek igényeit hallgatók exceptionalities. Azt is felhatalmazza az oktatók szakmai gyakorlat és a felelős vezető. A program foglalkozik a széles körű tanulási igények, beleértve a súlyos fogyatékos. [+]

A Legjobb Egyetemi Tanulmányok Jamaikában 2018. Master of Education: Gyógypedagógiai M.Ed. Gyógypedagógiai Credits Kötelező: 42/43 A program célja, hogy felkészítse az oktatók és más szakemberek az alapvető ismeretek és szakmai készségek igényeit hallgatók exceptionalities. Azt is felhatalmazza az oktatók szakmai gyakorlat és a felelős vezető. A program foglalkozik a széles körű tanulási igények, beleértve a súlyos fogyatékos. Célozza személyek főiskolai diplomát kínál képzést az általános gyógypedagógiai, amely lehetővé teszi a kiválasztását egy választható: Fajlagos tanulási nehézségek, súlyos fogyatékkal élő, iskolai tanácsadás, és a szociális munka, a család és az emberi fejlődés, oktatási Értékelési és beavatkozások, valamint igazgatási és felügyelet . Célok Ennek eredményeként a képzés a tanár képes lesz: Határozza meg a sajátos tanulási problémáit a tanulók Mutassa ismeretek és készségek tartalmi területeken SPE-ügyi oktatás Dolgozzon ki konkrét tanulságokat, hogy összpontosítson a tanulási igényeinek gyermekek különböző képességekkel Készítsen tanuló-központú oktatási stratégiák sajátos con sátor területek Ismertesse a szerepe a gyógypedagógia és a speciális edu-kation tanár maximalizálása potenciál a legmagasabb szinten, hogy ez lehetséges Mutasd elismerését csapatmunka és az együttműködés, és a munka, hogy elősegítse ezek kapcsolódó és erőforrás személyzet biztosítása a diákok teljesítményére Mutassa ismeretek és készségek tanácsadás ap-proaches és stratégiák dolgozó szülők és fami-hazugság Vegyenek részt a fegyelmezett vizsgálat a feltárása öt általános modellek kutatások gyógypedagógiai, nevezetesen: szakirodalmi áttekintés, esettanulmány, a terv értékelése, tapaszta--szellemi tanulás és tantermi akciókutatás. Advocate nevében és megbízásából az egyének kivételes-ségek, hogy a szociális, oktatási és személyi juttatások összehasonlítható a társaik nélkül exceptionalities. Elmélkedj ön- és szert alapos megértése a Val-értéket, és etika szempontjából kívánatos,... [-]