M.A. sanghajban Kínában

A Legjobb Bölcsészettudományi Mesterdiplomák sanghajban Kínában 2018

Mester

Programok címmel "Master of Arts " hagyományosan állnak bölcsészettudomány témákban, mint a filozófia, a történelem, vagy az irodalomban. Masters of Arts posztgraduális programokat lehet tenni után szerzett diplomát egy egyetemi szak (Bachelor). Masters of Arts programok a címe "MA ", "Master of Arts " vagy "MA ".

Kína hivatalosan is a People 's Republic of China, egy szuverén állam található Kelet-Ázsiában. Ez a világ 's legnépesebb országa, ahol a lakosság több mint 1,35 milliárd.

Bölcsészettudományi Mesterképzések sanghajban Kínában

Mutass többet

MA Program új Média Termelés

Webster Leiden Campus- Webster University USA
Campus Nappali March 2018 Kína Shanghai Peking

A Master of Arts (MA) New Media Production a diákok keres egy mesteri történetmesélés készségek egy multi-platform digitális kommunikációs környezetben. Ez a fokozat célja, hogy erőteljesebben termelési ismeretek diákok már van, és megismertesse a hallgatókat a különböző kiegészítő tapasztalataikra alapozva, hogy előre a multi-platform médiapiacon, hogy az igények szakértelem és a tudás a termelés a különböző médiumok formák. A jelenlegi dinamikus média környezet, a kereslet a szakemberek, akik fel tudják mutatni tartalmak különböző digitális platformokon a legmodernebb berendezések és módszerek. Ez a fokozat célja megtanítani a diákokat, hogy sikeresek legyenek, hogy a változó médiakörnyezet és megadni nekik a termelési képességek szükségesek kommunikálni történetek hatását. [+]

A Master of Arts (MA) New Media Production a diákok keres egy mesteri történetmesélés készségek egy multi-platform digitális kommunikációs környezetben. Ez a fokozat célja, hogy erőteljesebben termelési ismeretek diákok már van, és megismertesse a hallgatókat a különböző kiegészítő tapasztalataikra alapozva, hogy előre a multi-platform médiapiacon, hogy az igények szakértelem és a tudás a termelés a különböző médiumok formák. A jelenlegi dinamikus média környezet, a kereslet a szakemberek, akik fel tudják mutatni tartalmak különböző digitális platformokon a legmodernebb berendezések és módszerek. Ez a fokozat célja megtanítani a diákokat, hogy sikeresek legyenek, hogy a változó médiakörnyezet és megadni nekik a termelési képességek szükségesek kommunikálni történetek hatását.... [-]


Mester Kortárs Divat Vásárlási

Istituto Marangoni
Campus Nappali 15 hónapok October 2018 Kína Shanghai

Ez a mester program célja, hogy a képzés a résztvevők, hogy divattá válik vevő, egy tapasztalt szakember kiválasztása és megvásárlása divat termékek. [+]

Mester Kortárs Divat Üzlet

Célja a jelentkezők, akik a korábbi egyetemi tanulmányi közgazdasági, marketing vagy divattervezés marketing. Azok, akik már bizonyították szakmai tapasztalattal ezen a területen is elérheti ezt a tanfolyamot. Célja, hogy a képzés a résztvevők, hogy divattá válik vevő, egy tapasztalt szakember kiválasztása és megvásárlása divat termékek. Ez a mester kurzus "kortárs", mert megkülönbözteti magát azáltal, hogy a jelenlegi és a jövőbeli modellek az üzleti, amelyek magukba foglalják a legújabb és a jövőbeli innováció és technológia, tanított képzett ipari szakemberek.

Vevők kell lennie az üzleti beállítottságú erős analitikus készségek, hanem képes tárgyalni és működjenek együtt a kreatív megyékben.... [-]


Mester Divat Promóció, A Kommunikáció és A Média

Istituto Marangoni
Campus Nappali 12 - 15 hónapok February 2018 Kína Shanghai

A képzés lehetővé teszi a résztvevők, hogy megszerezzék az összes technikai és elméleti fogalmak akkor létre kell hozni egy kommunikációs kampány tanulmányozása révén témákban, mint a divat és a luxus marketing, PR és a divat és a luxus divat reklámkampányok. [+]

Mester Fashion Promotion, kommunikáció és médiatudomány

Célja a jelentkezők, akik a korábbi egyetemi tanulmányi területén a kommunikáció, a reklám, az üzleti és marketing vagy hasonló, vagy bizonyított szakmai tapasztalattal. A képzés lehetővé teszi a résztvevők, hogy megszerezzék az összes technikai és elméleti fogalmak akkor létre kell hozni egy kommunikációs kampány tanulmányozása révén témákban, mint a divat és a luxus marketing, PR és a divat és a luxus divat reklámkampányok.

Ez alatt a kurzus résztvevői képesek lesznek az újonnan felmerülő fejlesztések média és kommunikáció és fedezze fel a főbb elméletek és viták uralják a tanulmány és gyakorlat a divat promóció, a kommunikáció és a média. Azt is értékeli a különböző technikákat alkalmazni létrehozásában és szerepének megértése divat képet, miközben elemzése történeti és kortárs hivatkozásokat. Keresi a divat reklám, szerkesztői és kreatív irányt, a média, a kommunikáció és a promóció, a résztvevők értékeli és elemzi a trendeket a divat stílus, a fotózás és újságírás. Azt is elért a fejlett tudás, a kreatív és írásbeli folyamatot ösztönözni a saját eredeti kreativitás és felkészülni szakmailag szerepét a divatipar, amely az innováció, a vállalkozói gondolkodás és problémamegoldás.... [-]