MJA mester jogi ügyvédi ügyvéd

Általános információk

Program leírás

A mesterképzés olyan jogi szakemberek számára készült, akik a legjobb ügyvédek akarnak lenni. Nemcsak a törvények ismerete elég.

Az ügyvédi joggyakorlat mestere (MJA) előkészíti és kiképzi a jogi szakma szakmai szakértőjévé. Szakemberek segítségével és az eset módszertanán keresztül megszerzik a jogi szakma gyakorlásához szükséges ismereteket, készségeket és képességeket.

A mester fokozatot olyan professzorok alkotják, akik nagy tapasztalattal rendelkeznek a szakma gyakorlásában, és a legjobb cégek és ügyvédi irodák részét képezik.

A képzés különösen az új tagoknak vagy azoknak, akik egy ideig kollegálisak lesznek. Ezen túlmenően a szakma gyakorlásához szükséges ismeretek és technikák lehetővé teszik a szükséges szakmai készségek fejlesztését, és a jogi területen a nagy cégek által igényeltek.

A mesterképzés során a hallgatónak lehetősége van arra, hogy olyan szakmai irodákban gyakorolhassa tevékenységét, amelyekkel az Fundesem együttműködési megállapodásokat kötött. A diákok többsége ugyanazon irodákba kerül, ahol a gyakorlatot végzik.

Az MJA magában foglalja a mesterképzés előtti és utáni időszakot. Ugyanebben a programban és a mesterképzés véglegesítésében a diplomásoknak lehetőségük van arra, hogy a Fundesem által nyújtott általános vállalati képzéssel bővítsék jogi ismereteiket.

lady justice, legal, lawjessica45 / Pixabay

módszertan

A Jogi Iskola tanítási módszerei reagálnak a gyakorlati képzés biztosításának szükségességére, és szigorú jogszabályok szerinti mesterfokozatot kérő hallgatókra alkalmazzák, követelve és alkalmazkodva a vállalat vagy a Bíróság valóságához.

Emiatt az Fundesem Business School alkalmazza az Case Method-et, amelyen keresztül a diákoknak fel kell készíteniük és megoldaniuk az osztályok során felmerülő gyakorlati eseteket. A Law School programok gyakorlati feltételezésekkel rendelkeznek, mint például az igazságok által inspirált ítéletek szimulációja, valamint az Fundesem Business School módszertana az integráció és a csapatmunka Fundesem Business School támogatja a valós esetek megoldására. Az iskolából szilárdan hiszünk abban, hogy az együttműködésen alapuló munka előnyben részesíti a diákok oktatását gazdagító nézetek, vélemények és tapasztalatok cseréjét.

A program felépítése

A Law School-programoknak három fázisa van.


pic-ia02.png

Az elő-mester időszak néhány héttel a Law School mesterfokozat megkezdése előtt kezdődik. Ebben az időszakban az önkéntes segítségnyújtás során a diákok osztályokat kapnak a jogi alapokról és az Office eszközök és más témák használatáról, amelyek segíthetnek a program megvalósításában.

A Master Period a következő részekre vagy fázisokra oszlik:

A tudás területei: A mesterképzés időtartama, ahol az egyes mesterkurzusokra alkalmazott tantárgyakat vesszük figyelembe. A témákat a 2018. októberi hirdetményben egy új menetrenddel módosították, amely magában foglalja a digitális átalakítás témáit, mint például az internetes felvétel, az adatvédelem vagy az online kereskedelem adózási vonatkozásai.

Specializáció: Az MDE-ben a digitális jog és a nemzetközi kereskedelem szakosodott.

Master dolgozat: A TFM elkészítése, amelyben a megtanultakat alkalmazni lehet egy oktató támogatásával és egyéni felügyeletével.

Személyes karrierterv: Kísérő a hallgatói stratégiai karrierfejlesztési terv megtervezéséhez. A foglalkoztathatóság a Jogi Iskola egyik legfontosabb jellemzője.

Amikor a hallgatók diplomát szerveznek, poszt-mester időszakra válhatnak. Ebben az időszakban a hallgató három területen kap képzést:

  1. Stratégiai kulcsok egy professzionális iroda népszerűsítéséhez. A program lehetővé teszi a professzionális cég vezetésének, fejlesztésének és versenyképességének kulcsfontosságú stratégiai kulcsainak megismerését, referenciákat és lényeges elemeket biztosítva a hatékony, hatékony és innovatív menedzsment számára mind rövid, mind hosszú távon.
  2. Digitális üzlet A program fő célja, hogy a résztvevők elsajátítsák a kulcsokat, és átfogó képet kapjanak a digitális ökoszisztémáról és annak következményeiről a vállalat versenyképességére, és foglalkozzanak mind az üzleti irányítási folyamatokkal, mind az új digitális környezetben felmerülő üzleti lehetőségekkel.
  3. Az angol nyelv javítása. Tudatában annak, hogy az angol nyelv a szakmai fejlődés szempontjából fontos, a félév folyamán a nyelvet javítani kívánó hallgatók a következő tanévben a mester befejezéséig biztosítják.

tapasztalatok

A Fundesem Jogi Iskola célja nemcsak a tudás és a döntéshozatali eszközök megszerzése, hanem a személyes készségek vagy a lágy készségek fejlesztése is.

Operatív iskola. A közbeszerzési iskolában a hallgatók megtanulják a bemutatás, érvelés és megvédés technikáit; nagyon fontos eszközök minden szakember számára, de még inkább, ha a jog gyakorlására vagy a tanácsadásra van szükség.

Szabadtéri edzés. Néhány napig az eseteket és a jegyzeteket a szokásostól teljesen eltérő tanulási környezetben más dinamikára cserélik, amely hangsúlyozza a vezetés és a csapatmunka fontosságát, és segíti saját erősségeik erősítését, valamint pontok felfedezését. a fejlesztés érdekében.

Virtuális polgári és közigazgatási peres ügyek. A valódi próbákon való részvétel. A Master of Business Law virtuális kísérletei felkészítik hallgatóinkat arra, hogy biztonságosan és szakmailag védekezzenek a bíróságok és bíróságok előtt a jogvédelemről. A legfrissebb ügyek szimulációját a jogi szakma és az igazságszolgáltatás szakértői végzik. A bíróságok és a tartományi bíróság látogatásait valódi bírósági tárgyalásokon vesznek részt.

Konferenciák a szakmai készségek fejlesztésére. A Fundesem különféle konferenciákat és rendezvényeket szervez a szakmai fejlődés elősegítésére, és segíti a hallgatót olyan kérdésekben, mint például a jogi terület legújabb munkakeresési trendeinek ismerete, hogyan lehet jobban értékelt és keresett profil, vagy hogyan lehet kiemelni a legigényesebb személyes készségeket és képességeket a kiválasztási folyamatokban.

Kiegészítő műhelyek

A Fundesemben alkalmazott tanítási módszertan elősegíti a kommunikáció, a csapatmunka, a konfliktusmegoldás vagy a döntéshozatal készségeit. Az iskolánkban az MDE vagy a MAFE tanulmányozása jelentős csatorna a hallgatók professzionalizmusának és tehetségének láthatóvá tételéhez.

Hálózat. A karrierépítés bármely ágazatban történő elindításához elengedhetetlenek a kapcsolatok a tanárokkal és társaikkal. A Fundesemnél azt gondoljuk, hogy az egyik legfontosabb és leggazdagabb tapasztalat a hallgatók számára. Ezek a szakmai kapcsolatok lehetővé teszik számunkra, hogy az üzleti világgal kapcsolatos minőségi kapcsolatok hálózatát szövjük be.

Menedzsment tehetségfejlesztés. Az ülések során kifejlesztett vita lehetővé teszi a hallgató számára, hogy előrehaladjon a döntéshozatali folyamatban, kitéve a tanárt a kar számára. Ezeknek a készségeknek a fejlesztése elősegíti a hallgató jobb felkészülését a munkához és a szakmai környezethez.

Szervezett látogatás az ügyvédi irodákban. A Fundesem minden tanévben kirándulást szervez Alicante-n kívül olyan kiemelkedő nemzeti vagy nemzetközi irodákba, mint Uría & Menéndez, Grant Thornton vagy Gómez Acebo. Ezekben az ülésekben a hallgatók elmagyarázzák a kiválasztási folyamatok know-how-ját, és lehetősége nyílik beilleszkedni ezekbe a folyamatokba.

A legjobb diplomamunka elismerése. A jogi egyetemi hallgatók által bemutatott mester munkákat a különböző szakmai cégek is értékelik, és a fő jogi cégek külön elismeréssel bírhatnak, ami további segítséget jelent magának a tantervnek a javításához.

kolostor

A Jogi Iskola karja az üzleti világ szakemberei (ügyvédek, közgazdászok, tanácsadók, bírák, bírák), akik gyakorlati tapasztalattal rendelkeznek tanítási területükön.

A Jogi Iskola tanárai képzettséggel és pedagógiai hivatással, valamint az általuk tanított tantárgyak széles ismeretével rendelkeznek, és a szakmai gyakorlat azt jelenti, hogy a tanárok átfogó képet nyújthatnak a jogi világról, valamint tanácsot és tanácsadást nyújthatnak. A hallgatók a fiatal ügyvédek jogi gyakorlatának (MJA), az üzleti jog Master (MDE), az üzleti adókonzultáció (MAFE), az üzleti adókonzultáció (ASLE) felsőfokú tanfolyamának, valamint hasonló képzéseknek A tanfolyam végén teljes elképzelésük lesz a vállalat valósága alapján.

Karrierfejlesztés

Az FBS-nél segítjük a hallgatót, hogy tervezze meg szakmai pályafutását a legmegfelelőbb döntések meghozatalával, valamint hogy meg tudja tervezni és megvalósítani fő céljait.

Különböző szolgáltatások (karrier-tanácsadó, coaching és mentorálás, szemináriumok és workshopok, valamint a munkaorientáció) révén a hallgatót kísérik a karrierfejlesztési stratégiai terv kidolgozásához és végrehajtásához, valamint hozzáférést biztosítanak egy olyan munkaerő-cseréhez, amely Vegye fel a kapcsolatot hallgatókkal álláskeresési folyamatban, vagy azoknak, akik javítani szeretnének jelenlegi munkájukban, toborzókkal, tehetségkutatókkal vagy a megfelelő vállalatokkal.

Néhány karrierfejlesztési adat a következő:

  • 4-ből 5 diákból, akik szakmai gyakorlatot folytatnak, ugyanazon cégek által béreltek
  • A FUNDESEM diákok 95% -a javítja vagy megváltoztatja munkahelyét a mester befejezését követő két éven belül
  • Több mint 600 vállalat jelentkezett az Fundesem diákjainak álláshelyére
  • A 2017/18. Tanévben a vállalatok 130 diákot vettek fel

finanszírozás

Az FBS egy nonprofit alapítvány, amelynek célja a szakemberek és vállalatok fejlesztése. Emiatt az alapítvány hozzáférhetővé teszi a jogalkotás számára számos ösztöndíjat, így minden olyan diák, aki valóban elkötelezett a képzésben, gazdasági problémák nélkül teljesítheti a törvényi iskola mestereit. nagyon kedvező finanszírozás több pénzügyi egységgel.

Amit a hallgatók mondanak

„Úgy döntöttem, hogy az FBS-en tanulok, elsősorban az egyetemen megszerzett ismereteket alkalmazzák a joggyakorlat valóságában. Ezen túlmenően nagyon jó referenciákat kapott más évek hallgatóitól, akik nagyon boldogok voltak. Az osztálytermi tapasztalatok nagyon jóak, kétségtelenül az a tény, hogy egy kis csoport a hallgatók, hozzájárul a bizalom légkörének megteremtéséhez, amelyben a tanárok nagy szabadsággal magyarázhatják a gyakorlati eseteket és befolyásolhatják a legfontosabbnak tartott aspektusaikat. .

Az FBS-nél töltött időmmel kapcsolatos személyes értékelésem nagyon pozitív, megtanultam, hogy aprólékos, de ugyanakkor gyors munkavégzés legyen. Nagyon sok esettanulmány van, de a lefedett témák nagyon érdekesek, és ez segít abban , hogy mindig kapcsolatba léphessenek. Az FBS karrierje során mindenkor az Önök rendelkezésére állnak, nemcsak hogy interjúkat készítsenek Önnek , hanem tanácsokkal is szolgáljanak önéletrajzában, és ötleteket adhassanak a közösségi hálózatok, például a LinkedIn vagy az Infojobs láthatóságának javításához. ”

Miguel Ángel Cantos Beltrán

Utoljára frissítve márc. 2020

Az iskoláról

The origins of Fundesem go back to 1965, when the School was created to meet the demand for a new generation of professionals. Since then and until now, we have defended the value of effort and the de ... Tovább

The origins of Fundesem go back to 1965, when the School was created to meet the demand for a new generation of professionals. Since then and until now, we have defended the value of effort and the demand for excellence as key points to the achievement of tangible results. Kevesebb