MS pszichológia

Általános információk

Program leírás

A Lehigh University Pszichológiai Tanszéke egy kutatás-intenzív osztály, ahol a hallgatók és oktatók három területen belül működnek együtt: kognitív, fejlődési és szociális pszichológia. Az MS programunk számos diplomája tovább folytatja kiváló Ph.D. és Psy.D. programokat.

Teljesíts egy diplomát a pszichológiában - a kognitív, fejlődési és szociális pszichológia szakterületeivel. A Lehigh University pszichológia posztgraduális programja egy szelektív, kutatás-intenzív program, amely a kognitív, fejlődési és szociális pszichológiára összpontosít - és tanáraink és hallgatóink gyakran ezen a részen kereszteződnek.

Az osztály elsősorban Ph.D. hallgatók, akik mesterfokozatot szereznek a doktori képzés folyamatában. De évente néhány jól képzett hallgató is elfogadható a természettudományi fokozat megszerzésére. Ph.D. és az MS hallgatók kutatási tapasztalataik és végzős szemináriumok kiválasztása révén határozzák meg a specializáció területét.

A Lehigh University Pszichológiai Tanszéke egy kutatás-intenzív osztály, ahol a hallgatók és oktatók három területen belül működnek együtt: kognitív, fejlődési és szociális pszichológia. Ezen felül gyakran szorosan együttműködünk más osztályok, programok és főiskolák kutatóival, ideértve az egészségügy, az orvostudomány és a társadalom programját, a kognitív tudományos programot, valamint az üzleti és oktatási főiskolákat. Számos laboratórium együttműködik más intézmények kutatóival.

A posztgraduális program kiemelései

A kicsi gyönyörű. A program szándékosan kicsi, biztosítva a kedvező oktatók és hallgatók arányát, a tanárok és a hallgatók szoros együttműködését, valamint a barátságos légkört. Azt tervezzük, hogy a jelenlegi 17 beiratkozási státuszunkról kb. 20 hallgatóra bővül teljes kapacitással.

Korszerű létesítmények. A jól felszerelt pszichológiai laboratóriumok kiváló környezetet biztosítanak a kutatáshoz. Az osztály három kutatási területünkön rengeteg kutatási lehetőséget kínál. A Lehigh kifinomult hálózati rendszerrel, kiváló online könyvtárral és információs támogatással rendelkezik. A tanszéknek saját számítógépes lehetőségei vannak, statisztikai, kísérleti és általános célú szoftvereket biztosítanak.

Nagyvonalú pénzügyi támogatás. A rendszeres teljes munkaidős státusszal felvett hallgatók általában teljes mentességet kapnak és évente 9 hónapos ösztöndíjat kapnak (21 630 USD a 2019–2020 közötti időszakra). A támogatás oktatás, kutatás vagy diplomás asszisztencia, vagy ösztöndíj formájában jelentkezhet (az utóbbi néha tágabb ösztöndíjjal jár). A kiegészítő támogatás általában nyáron érhető el. Támogatási csomagunk értékelésekor ne feledje, hogy itt a megélhetési költségek jóval alacsonyabbak, mint a nagyobb városokban.

Idilli hely. A Lehigh parkszerű campus, a történelmi betlehemben (Pennsylvania) erősen erdős erdős volt volt arborétum, borostyánnal borított viktoriánus kori kőépületekkel. A Pennsylvania harmadik legnagyobb nagyvárosi területén (630 000 lakosság) található Lehigh-völgy ötvözi a városi és a vidéki élet előnyeit. Rövid autóútra fekszik New York City, Philadelphia, a Pocono hegység és a New Jersey partjaitól.

Master program követelményei

Az MS fokozatot elsősorban azoknak a hallgatóknak ítélik oda, akik Ph.D. Ugyanakkor a jól képzett hallgatókat szintén fel lehet venni a természettudományi diplomára.

Tanfolyamok: A minimálisan megkövetelt tanfolyamok tartalmazzák: két alaptanfolyamot, amelyek a kognitív pszichológiára, a fejlődési pszichológiára vagy a társadalmi megismerésre vonatkoznak; két statisztikai és kutatási módszertan; szakmai fejlesztési szeminárium; és két választott kurzus, amelyeket a tanácsadó hagy jóvá.

Kutatás: A hallgatók a program teljes tartózkodási ideje alatt kutatással foglalkoznak. A formális követelmények között szerepel egy elsőéves projekt is, amely általában megalapozza a diplomamunkát.

Szakterületek

Az osztály fő szakterületei a következők:

Megismerés és nyelv: széles körű képzés a kognitív pszichológiában és a kognitív idegtudományban; speciális szakértelem a kognitív kontroll és figyelem, a végrehajtási folyamatok, az emlékezet, a tudás ábrázolása, a nyelv, az okozati érvelés és a kategorizálás területén.

Társadalmi és kognitív fejlődés: A kutatás számos központi fejlesztési témát foglal magában, ideértve a kognitív, a metakognitív és az észlelési fejlődést; nyelv, narratívák és írástudás fejlesztése; szimbolikus és játékfejlesztő; ragaszkodás, társadalmi-érzelmi és erkölcsi fejlődés; nemek és identitás fejlesztése; társadalmi-relációs és társadalmi-kulturális fejlődés, valamint az élettartam fejlődése.

Társadalmi megismerés és személyiség: Annak vizsgálata, hogy a helyzethelyzeti befolyások, az egyéni különbségek és az információfeldolgozási mechanizmusok hogyan kombinálják a társadalmi megismerést és viselkedést. A jelenlegi hangsúlyok közé tartozik a társadalmi megítélés, a társadalmi befolyás, az előítéletek és a sztereotípiák, a célok, a motiváció és az önszabályozás tudatos és tudattalan befolyásolása, valamint az öregedéssel és az egészségi állapotgal kapcsolatos társadalmi-kognitív változások, ideértve a megküzdést és a depressziót.

Belépési követelmények

Felvételi nyitva: ősszel / tavasszal

A jelentkezési felülvizsgálat őszi határideje: január 1

Elérhetőség

Almut Hupbach professzor, diplomás igazgató

E-mail: alh309@lehigh.edu

Telefonszám: 610-758-6762

Felvételi követelmények

  • 2 ajánlási levél
  • GRE teszt eredmények kötelező

Nemzetközi pályázók

A nemzetközi jelentkezőknek bizonyítaniuk kell az angol nyelvtudást, amely megegyezik a diplomát kereső hallgatók követelményeivel. Minden olyan nemzetközi jelentkezőnek, akinek az anyanyelve nem angol, meg kell tennie a TOEFL tesztet és benyújtania a pontszámait.

Utoljára frissítve jún. 2020

Az iskoláról

As Lehigh’s largest and most diverse college, we are home to the social sciences, arts, humanities, and natural sciences. With 1,894 undergraduate students, 342 graduate students, 270 full-time facult ... Tovább

As Lehigh’s largest and most diverse college, we are home to the social sciences, arts, humanities, and natural sciences. With 1,894 undergraduate students, 342 graduate students, 270 full-time faculty and 90 professional staff, we are comparable in size and offer the intimacy of a liberal arts college, yet benefit from the resources of a research university. Our faculty are accomplished scholars, artists, and writers, recognized nationally and internationally as leaders in their fields, who share a commitment to the integration of teaching and scholarship into innovative, dynamic curricula set in an intellectually stimulating environment. Kevesebb