MSc 3D -s tervezésben virtuális környezetben
Glasgow Caledonian University - The School of Computing, Engineering and Built Environment
Kulcs információ
Campus helye
Glasgow, Egyesült Királyság
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
1 év
Pace
Teljes idő
Tandíjak
GBP 5 500 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* Otthoni, RUK és EU diákok; £ 12600 Nemzetközi hallgatók
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
A 3D -s vizualizáció és animáció számos területen szerepet játszik, és ezeknek a médiáknak a népszerűsége csak nő. A digitális animáció biztosítja a szemet gyönyörködtető speciális effektusokat a 21. század kedvenc filmjeiben és televíziós műsoraiban; a 3D -s tervezés elengedhetetlen a mindennapi munkához is, a számítógépes játékok fejlesztésétől, az online virtuális világ fejlesztésétől és az ipari formatervezéstől a marketingig, a terméktervezésig és az építészetig.
A GCU 3D -s tervezés virtuális környezetben programja segít fejleszteni azokat a készségeket, amelyek a sikeres vizuális tervezői karrierhez vezetnek. A program gyakorlati és karrierközpontú, a jelenlegi ipari igényekre, technológiára és gyakorlatra összpontosít. Nincs szükség előzetes 3D -s tervezési ismeretekre.
A tanterv 3D -s tervezőként segít létrehozni kreatív látásmódját és technikai készségeit.
- Fedezze fel a videó és az animáció használatát a digitális videókban, multimédiában és webes közzétételben
- Kísérletezzen interaktív médiatípusokkal és technikákkal
- Fejleszd készségeidet a kreatív gondolkodásban és az ötletek generálásában
- A digitális videógyártás és a digitális médiaintegrációs technikák elsajátítása
- Szerezzen olyan előkészítési készségeket, mint a tervezés, a forgatókönyvek készítése és a konceptualizálás
- Gyakorolja a termelési készségeket, például a 3D modellezést, az animációt, a világítást és a renderelést
- Fejlessze a gyártás utáni készségeket a videószerkesztésben és a 2D és 2D látvány integrálásában
- Dolgozzon a legkorszerűbb számítógépes alkalmazásokkal és digitális környezetekkel
A GCU -n csatlakozik egy okos, tehetséges emberek barátságos közösségéhez, akik szeretik az általuk végzett munkát. Azok az emberek, akik szeretnek kreatív kihívásokat vállalni, és ugyanolyan szívesen működnek együtt, mint versenyeznek. Emberek, akik módszereket keresnek a közjó támogatására és a világ szebbé, barátságosabbá tételére.
Küldetésünk olyan diplomások előállítása, akik rendelkeznek a készségekkel ahhoz, hogy pozitív hatást gyakoroljanak a munkájukra - és a perspektívát annak megértésére, hogy ez miért fontos.
Diplomás kilátások
A 3D Design for Virtual Environments program végzőseként speciális készségeket és szükséges szakértelmet hoz a tervezéssel kapcsolatos szerepkörökbe. A 3D -s tervezés háttere különösen fontos a tervezői karrier terén a reklám, a kommunikáció, a kiadás vagy az online marketing terén. Versenyképes jelölt lesz ezekre a tervezési szerepekre és még sok másra.
Mit fog tanulni
A 3D tervezés posztgraduális szinten magában foglalja a 3D modellezést, animációt, video- és mozgásgrafikát. A modulokat úgy tervezték, hogy megfeleljenek az aktuális ipari igényeknek, technológiának és gyakorlatnak.
A program négy szakembert kínál Pathways ; Virtuális környezetek; Építészet; Számítógépes játékok és vizuális effektek.
Hat tanított modul van, mindegyik modul egy tizenkét hetes időszakban. Minden hét hivatalos előadásokból, laboratóriumi munkákból, oktatóanyagokból és magántanulmányokból áll. A modulok kielégítő befejezése után folytatja a nagy projektet, és benyújtja a záró értekezést vizsgálatra. Ezt a tanított modulokat követő három hónapos időszak alatt fejezik be.
Azt is választhatja, hogy részt vesz rugalmas, részmunkaidőben. A részmunkaidős hallgatók a körülményeiktől függően tetszőleges számú modult teljesíthetnek, beleértve évente két modult a napi kiadáskor.
Digitális média technológia és fejlesztés
Bevezetés a digitális média hardver- és szoftvereszközeibe, valamint a gyártási és szervezési módszerekbe. A diák a 3D -s vizualizációs és animációs technikákat tanulja meg a legújabb 3D -s szoftveralkalmazások használatával.
Digitális videó és mozgásgrafika
Fejlessze készségeit és gyakorlati ismereteit a digitális video-/filmgyártási technikákról és a digitális mozgóképes grafikus médiagyártás társításáról. A kreatív technika alkalmazása olyan választható területekre terjed ki, mint a rövidfilm -gyártás, a dokumentumfilmgyártás, a 3D -s animációs kompozíció, a címsorok előállítása és az absztrakt mozgásgrafika hatások.
Digitális média kiadása és kereskedelmi forgalmazása
Folytassa az A trimeszter digitális médiatechnológiai és fejlesztési moduljának munkáját. A szándék az, hogy teljes körű megértést nyújtson a műsorszórási szintű digitális médiaprojektek kidolgozásához szükséges tárgyanyagokról.
Digitális portfólió és ipari termelési technikák
Ez a modul gyakorlati ismereteket nyújt a portfólió média előállítására alkalmas digitális média közzétételi technikákról. A hallgatók megvizsgálják és bemutatják a digitális médiaeszközök és technikák széles skáláját, amelyek a készségek előmozdítását szolgálják egy portfólió bemutatón belül. A különböző típusú digitális médiaszolgáltatási platformok, szerzői jogi kérdések és digitális marketingstratégiák kritikai elemzésére kerül sor. Ez a modul áttekintést nyújt arról is, hogy a 3D modellezés és az animáció hogyan illeszkedik az adott iparág kontextusába, amely releváns a hallgatók szakterülete szempontjából.
Kutatási és projektmódszerek
Ennek a modulnak az a célja, hogy a hallgatóknak olyan háttérismereteket és készségeket biztosítson, amelyek a más tanított modulokban megszerzett technikai készségekkel kombinálva lehetővé teszik számukra az MSc értekezés sikeres lezárásához. A diákok tanulmányozni fogják a folyamatok minden aspektusát mind a csúcsprojektek, mind a kutatási projektek mögött, és ezeket összekapcsolják a rendelkezésre álló eszközökkel, etikai megfontolásokkal és szakmai kérdésekkel.
MSc projekt
A projekt eszközként szolgál a hallgató és a műszaki közösség ismereteinek és megértésének bővítésére bizonyos szakterületeken. Hosszúságán, összetettségén és szigorúságán keresztül alkalmas eszközként szolgál a diákok személyes, interperszonális és kommunikációs készségeinek kiterjesztésére. Ezenkívül számos magas szintű gondolkodási készség fejlesztését és kibővítését szolgálja, beleértve a készségek elemzését és szintetizálását, és lehetőséget ad a hallgatónak arra, hogy kezdeményezését és kreativitását bizonyítsa a technológiai munka egyik fő részében. A hallgatónak lehetősége van írásos vagy filmes értekezésre.
Belépési követelmények
Bármely brit kitüntetés 2: 2 vagy magasabb.
Egyéb tudományos és szakképesítés
A GCU -hoz benyújtott minden egyes kérelmet egyedi alapon vesznek figyelembe. Ha nem rendelkezik a tipikus tanulmányi végzettséggel, de bizonyítani tudja a releváns munkatapasztalatot és/vagy elismert szakmai testületek kreditjeit, akkor jogosult lehet arra, hogy belépjen erre a tanfolyamra az Egyetem előzetes tanulás elismerési rendszere révén.
- angol nyelv
- Akadémiai IELTS pontszám 6,0 (vagy ezzel egyenértékű), 5,5 alatti elem nélkül.
Kérjük, vegye figyelembe: ha többségi angol nyelvű országból származik, előfordulhat, hogy nem kell további bizonyítékot szolgáltatnia angol nyelvtudásáról.
Az itt felsorolt összes belépési követelményt útmutatóként kell használni, és a belépéshez figyelembe veendő minimumot kell jelenteni. Azoktól a pályázóktól, akiknek feltételes ajánlatot tesznek egy helyről, fel lehet kérni a megadottnál többet.
További információ
Egyéb tudományos és szakmai képesítések
A GCU -hoz benyújtott minden egyes kérelmet egyedi alapon vesznek figyelembe. Ha nem rendelkezik a tipikus tanulmányi végzettséggel, de bizonyítani tudja a releváns munkatapasztalatot és/vagy elismert szakmai testületek kreditjeit, akkor jogosult lehet arra, hogy belépjen erre a tanfolyamra az Egyetem előzetes tanulás elismerési rendszere révén.
Nemzetközi Pathways
Ha nem felel meg az angol nyelv követelményeinek, akkor jogosult lehet az angol nyelvű egyetemi tanulmányi programra.
Díjak és finanszírozás
Az Ön által fizetett tandíjat leginkább a díj státusza határozza meg.
Tandíj 2018/19
- Otthon: 5500 font
- RUK: 5500 font
- EU: 5500 font
- Nemzetközi: 12600 font
Ha tanulmányait 2018 szeptemberében vagy 2019 januárjában kezdi, akkor ezek az éves vagy modul díjak a tanfolyam időtartamára vonatkoznak; a díjak azonban változhatnak.
További költségek
A kurzusok tandíjain kívül további költségekkel is szembesülhet az egyetemen töltött idő alatt.
Ösztöndíjak
Minőségi oktatást biztosítunk korrekt áron; a Közjó Egyetemeként elkötelezettek vagyunk amellett, hogy hozzáférhető felsőoktatást kínálunk a tehetséges hallgatóknak azzal, hogy alacsonyan tartjuk tandíjainkat, és nagyvonalú, évente több mint 2,5 millió fontos ösztöndíjcsomagot biztosítunk.
Ha bármilyen kérdése vagy kérdése van a 2018/19 -re rendelkezésre álló ösztöndíjakkal kapcsolatban, kérjük, lépjen kapcsolatba a hallgatói kérdezőbizottsággal.
Nemzetközi diákok kezdési dátumai
Az új nemzetközi hallgatók számára a tájékozódási események 2018. szeptember 14 -én kezdődnek. Ezt a többletidőt kifejezetten az új nemzetközi hallgatók segítésére tervezték az Egyesült Királyságban és a GCU -ban való letelepedés előtt az általános hallgatói bevezetés és tanítás megkezdése előtt.
Ebben az időszakban szórakoztató és informatív tevékenységek egész sora fog zajlani, beleértve az egyetemi és városi túrákat, valamint az üdvözlő esemény más nemzetközi diákokkal.
Miért válassza ezt a tanfolyamot?
A tanfolyam nem feltételez előzetes ismereteket a 3D-s tervezésről, ami lehetővé teszi más tudományterületek diákjainak, hogy éljenek ezzel a lehetőséggel, hogy a 3D-s modellezés és animáció, a digitális videógyártás és a digitális média-integrációs technikák területén speciális 3D-s szakértelemmel bővítsék meglévő készségeiket. A diákok ismereteket és tapasztalatokat szereznek a digitális médiaprojekt különböző gyártási fázisairól.
Előkészítési készségek, például tervezés, forgatókönyvezés és a konceptualizációs készségek fejlesztése, termelési készségek 3D modellezésben, animációban, világításban és renderelésben olyan fejlett 3D-s alkalmazások segítségével, mint a 3DS Max és Maya, utómunka készségek a videószerkesztésben, 2D és 3D látvány integrálása és a DVD -gyártás mindenre kiterjed.
Értékelési módszerek
A modulokat az egyes modulok követelményeitől függően vizsga és tanfolyam (néha folyamatos értékelés) is értékeli.
Belépők
Tanterv
Mit fog tanulni?
A posztgraduális szintű 3D-s tervezés magában foglalja a 3D-s modellezést, az animációt, a video- és a mozgóképeket. A modulokat úgy alakították ki, hogy megfeleljenek a jelenlegi ipari igényeknek, technológiának és gyakorlatnak.
A program négy speciális Pathways kínál; Virtuális környezetek; Építészet; Számítógépes játékok és vizuális effektusok.
Hat tanított modul van, minden modulot tizenkét héten át tanítanak. Minden héten formális előadások, laboratóriumi munkák, oktatóanyagok és magánoktatás áll. A modulok kielégítõ befejezésekor egy nagyprojektet folytat és végleges értekezést nyújt be a vizsgára. Ez a tanított modulok után három hónapon belül befejeződik.
Választhat, hogy részt vesz rugalmas, részmunkaidőben. A részmunkaidős hallgatók választhatják, hogy a körülmények függvényében tetszőleges számú modul tölthető be, ideértve a napi kiadás évi két modulját is.
Digitális média technológia és fejlesztés
Bevezetés a digitális média hardver- és szoftvereszközökbe, valamint a termelési és szervezési módszerekbe. A hallgató 3Dvisualizálási és animációs technikákat tanul a legújabb 3D szoftveralkalmazások segítségével.
Digitális videó és mozgókép
A digitális videó / filmgyártási technikák készségeinek és gyakorlati ismereteinek fejlesztése, valamint a digitális mozgókép-grafikai médiatermékek társulása. A kreatív technika alkalmazási területei magukban foglalják az olyan választott területeket, mint a rövidfilmgyártás, a dokumentumfilm-készítés, a 3D-s animációs kompozíció, a címsor-készítés és az absztrakt mozgásgrafika hatások.
Digitális média kiadása és forgalmazása
A Tréner A digitális média technológiai és fejlesztési moduljának munkája továbbhaladása. A szándék az, hogy teljes mértékben megértsük a műsorszórási szintű digitális médiaterv fejlesztéséhez szükséges tárgyat.
Digitális portfolió és ipari termelési technikák
Ez a modul gyakorlati ismereteket nyújt a digitális média kiadási technikáknak, amelyek alkalmasak a portfolió-média előállítására. A hallgatók megvizsgálják és demonstrálják a digitális médiaeszközök és -technikák széles körű ismeretét a készségfejlesztésnek egy portfólió bemutatása során. A digitális médiaterv-platformok, a szerzői jogi kérdések és a digitális marketing stratégiák kritikus elemzését lefedik. Ez a modul áttekintést ad arról is, hogy a 3Dmodelling és az animáció mennyire illeszkedik az adott iparági környezetbe, ami a diákok specializációját érinti.
Kutatási és projekt módszerek
Ez a modul célja, hogy a hallgatók számára olyan háttérismereteket és készségeket biztosítson, amelyek a más tanított modulokban szerzett technikai készségekkel kombinálva lehetővé teszik számukra, hogy az MSc értekezést sikeresen lezárják. A hallgatók tanulmányozzák mind a kapszula-projektek és kutatási projektek alapjául szolgáló folyamatokat, mind az eszközöket, az etikai megfontolásokat és a szakmai kérdéseket.
MSc Projekt
A projekt a diák és a technikai közösség tudásának és megértésének kiterjesztésében járatos eszközként szolgál valamilyen szakterületen. Hosszúságának, összetettségének és szigorának köszönhetően alkalmas eszköz arra, hogy kiterjessze a hallgatót a személyes, interperszonális és kommunikációs készségek széles skálájára. Emellett magas szintű gondolkodási készségek széles skáláját fejleszti és bővíti, beleértve a készségek elemzését és szintézisét, és lehetőséget biztosít a hallgató számára, hogy demonstrálja a kezdeményezést és a kreativitást egy jelentős technológiai munkában. A hallgatónak lehetősége van egy írásos disszertáció vagy egy disszertáció egy film.
A program eredménye
Diplomás kilátások
A 3D-s tervezés a virtuális környezetek programjának végzősévé, akkor speciális szakismereti készleteket és szakértelmet igényel minden tervezési funkcióhoz. A 3D-s tervezés háttere különösen fontos a reklámozás, a kommunikáció, a közzététel vagy az online marketing terén. Ön versenyképes jelölt lesz ezeknek a formatervezési szerepeknek és még sok másnak.
Ösztöndíjak és finanszírozás
Program tandíj
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Mesterképzés a grafikai tervezésben és a kommunikációban
- Valencia, Spanyolország
Grafikai Mester
- Poole, Egyesült Királyság
MA tervezésből (grafikai tervezés)
- Johannesburg, Dél-afrikai Köztársaság