MSc Divatmenedzsment
University of Lincoln
Kulcs információ
Campus helye
Lincoln, Egyesült Királyság
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
1 - 2 év
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* nemzetközi hallgatóknak | otthon tanulók: 9900 GBP
Fedezze fel Lincolnt, bárhol is legyen a világon
Webináriumaink, tantárgyi mesterkurzusaink, kérdés-felelek foglalkozásaink és diákpanel-beszélgetéseink nagyszerű módja annak, hogy felfedezzük, milyen a University of Lincoln élni és tanulni.
Bevezetés
Ez a mesterképzés azok számára alkalmas, akik vezetői karriert szeretnének folytatni a globalizált divatiparban. Különféle tudományágak felfedezése a beszerzés, előrejelzés, elemzés és marketing területén, a fenntarthatóság beágyazásával. Lehetővé teszi a hallgatók számára, hogy fejlesszék a saját márkájuk vagy üzleti ötleteik megvalósításához szükséges készségeket, vagy belépjenek a rendkívül versenyképes divatiparba.
A menedzsment, a marketing és a divat három diszciplináris területét lefedő kurzus célja, hogy olyan diplomásokat hozzon létre, akik képesek elemezni a fogyasztói és társadalmi trendeket, hogy hatékony beszerzési, kiskereskedelmi és promóciós stratégiákat dolgozzanak ki. A hallgatóknak lehetőségük van élő értékeléseket végezni, és gyakorlati tapasztalatokat szerezni a tanuló, mint termelő megközelítés révén.
A programot nemzetközi akadémikusok csapata tanítja, és vendégelőadók is részesülnek, akik a divat és más üzleti területek szakemberei.
A kurzus szorosan együttműködik a Fashion BA programmal is, amely egyedülálló gyakorlati élményt nyújt a hallgatóknak.
A pályázatokat széles körű tudományágak, köztük a formatervezés, az üzleti élet, a művészet és a társadalomtudományok fogadják.
Kapcsolatfelvételi órák
Minden modul általában két vagy három heti tanítási órából áll, 12 hetes tanítási idő alatt. Félévenként négy modult tanulnak, ami heti 8-12 órának felel meg. A részmunkaidős hallgatók általában két modult tanulnak ciklusonként, ami heti négy-hat órás érintkezési időt jelent. A tanulmányi órák tagozatonként változhatnak mind a teljes, mind a részidős hallgatók számára, és a hét folyamán elterjedhetnek.
A posztgraduális szintű tanulmányok jelentős hányadát jelentik az önálló tanulásnak, az előadások és szemináriumok anyagának feltárásával. Általános útmutatóként elmondható, hogy minden órán eltöltött órához a tanulóknak két-három órát kell önálló tanulásban eltöltenie.
Programspecifikus további költségek
A hallgatók minden egyes kurzus esetében további költségekkel járhatnak. Ezek vonatkozhatnak az adott ruházatra, anyagokra vagy felszerelésre, a tanfolyamtól függően. Egyes kurzusok lehetőséget biztosítanak a hallgatóknak terepmunkára vagy kirándulásra. Ahol ezek kötelezőek, az utazási, szállás- és étkezési költségeket az Egyetem állhatja, így azt a díj tartalmazza. Ha ezek fakultatívak, a hallgatóknak általában (hacsak nincs másképp jelezve) maguknak kell fizetniük a szállítási, szállás- és étkezési költségeiket.
Ami a tankönyveket illeti, az egyetem átfogó olvasási listát biztosít a beiratkozó hallgatóknak, kiterjedt könyvtárunk pedig az alapvető szövegek anyagi vagy virtuális változatait tartalmazza, amelyeket a hallgatóknak el kell olvasniuk. Előfordulhat azonban, hogy a hallgatók szívesebben vásárolnak ezek közül néhányat maguknak, és ebben az esetben ők maguk viselik a költségeket.
Ipari szakértelem
A Lincoln International Business School egy tapasztalt munkatársakkal rendelkezik, amely tudományos és szakképzett oktatókból áll, akiknek megfelelő ipari tapasztalata van, és széles körű kutatási érdeklődéssel bíró szakembereket finanszíroz.
A Business School minden évben számos vendégelőadónak ad otthont. Az iskola részeként a diákoknak lehetőségük lesz arra, hogy iparági szakértőktől tanuljanak. A korábbi felszólalók között olyan szervezetek képviselői voltak, mint a Deloitte, Santander, HSBC, Innocent, The Institute of Internal Auditors és Sir David Tweedie (az IASB volt elnöke).
A hallgatók emellett lehetőséget kapnak készségeik és ismereteik továbbfejlesztésére olyan tanórán kívüli tevékenységek révén, mint a társuláshoz való csatlakozás, az önkéntesség vagy a hallgatói nagykövet.
Divatmenedzsment online bemutató
Az MSc divatmenedzsment záró értékelésének részeként a hallgatók feladata egy élő divatbemutató összeállítása, a harmadik éves BA (Hons) divathallgatók terveinek felhasználásával.
A COVID-19 világjárványra adott válaszként azonban, amely miatt az élő műsort törölték, a diákok inkább úgy döntöttek, hogy továbbra is népszerűsítik a diákok munkáját a közösségi médiát használó online bemutatóval.
Tekintse meg az MSc Fashion Management hallgatók által készített digitális promóció összefoglalóját.
"Ez az információ helyes volt a közzététel időpontjában (2023. július)"