MSc Fashion and Lifestyle Marketing
British School of Fashion
Kulcs információ
Campus helye
London, Egyesült Királyság
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
1 - 2 év
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
GBP 8 400 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* Teljes munkaidős otthon (beleértve Skóciát és Európát): 8400 £, teljes munkaidős oktatás nemzetközi (Európán kívüli): £ 12600 / átlagos részidős, éves tandíj otthon (beleértve Skócia és Európa): £ 2800; Átlagos részidős, éves tandíj Nemzetközi (out
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
A jövőre összpontosító program, amely feltárja a változó divatipar és a divat és az életmód integrációját.
A divatipar dinamikus, ahol egyes ágazatokban az értékesítés lelassulása szembesül, mivel a fogyasztók az életmódra és a tapasztalatokra fordítják kiadásaikat.
Ennek orvoslására életmód-márkák jelentek meg a piacon, ahol a divatot, például technikai termékeket, órákat és háziárusításokat értékesítik mellette, valamint a boltokban szerzett tapasztalatok, például a jógaórák. Ezek a márkák olyan termékeket vagy szolgáltatásokat mutatnak be, amelyek megtestesítik az egyén érdekeit és attitűdjét, és arra törekszenek, hogy ösztönözzék és irányítsák a fogyasztó életmódját.
Az MSc Fashion és Lifestyle Marketing programot a diákok számára fejlesztették ki, akik speciális ismereteket akarnak a márkafejlesztés, a vásárlás, az értékesítés, a digitális és a közösségi média marketingkommunikáció terén, a kiskereskedelmi tapasztalatok megtervezését, a design és a trendek eldöntését, valamint a kapcsolt fogyasztók megértését.
A legfrissebb kutatási eredmények alapján a diákok a design menedzsment és trendelemzés specialistái, a márkaépítés, a tapasztalati kiskereskedelem, a fogyasztói magatartás és a marketing kommunikáció szakemberei lesznek, mind a divat, mind az életmód összefüggésében.
A hallgatóknak ezután lehetőségük nyílik az elmélet feltárására praktikus környezetben a munkatapasztalat, az ipari látogatások, a vendégelőadók és az élő projektek révén.
Diplomás kilátások
A program befejezésekor a diákok csatlakoznak a British School of Fashion diákok csoportjához, akik közül sokan globális jelenlétet töltenek be, a felsőoktatásban a divatiparban.
Mit fog tanulni?/>
Divat-és életmód-márka Lab/>
Felfedezi az új márkák kifejlesztését és bevezetését a piacra. Ide tartozik a márkaazonosság, a márka pozicionálása, a márkaimázs, a márkavédelem, a márkázási stratégiák, a kultúrák közötti branding; és a fenntarthatóság a márkaépítésben.
Divat-és életmód marketing: elméletek és koncepciók
A marketing alapvető, stratégiai és kommunikációs elemei. Tartalmazza a digitális technológiák szerepét és következményeit, megvizsgálja a marketing szakemberek digitális környezetben jelentkező kihatásait, lehetőségeit és kihívásait.
Fogyasztói nézetek
Felderíti a fogyasztók betekintését, és azt, hogy miként tájékoztatja a marketing gyakorlatokat és szerepét a marketing döntéshozatalban. A fogyasztói viselkedésmintákat a stratégiai döntéshozatal és a fogyasztói magatartás összefüggésében vizsgálják.
Karriertervezés és szakmai fejlődés
Felajánlja a hallgatók azon képességét, hogy azonosítsák saját készségeiket, értékeiket és érdekeiket, és hogy megfeleljenek ezeknek a divat- és életmód-marketing munkatársak által megkövetelt tudással, készségekkel és képességekkel.
Divat- és életmódbeli kiskereskedelmi tapasztalatok
A virtuális és a fizikai (pl. A harmadik helyen végzett kiskereskedelem) legfontosabb koncepcióit és elméleti alapjait kutatja.
Fair Fashion
Tartalmazza a vásárlási, értékesítési és elosztási funkciókat, valamint a fenntarthatóság szükségességét ezen funkciókban és a különböző érdekeltek szerepét a fenntartható módon. Várja a termelés / fogyasztás folyamatosságát, és ezt hogyan lehet fenntarthatóbb módon kezelni. Is vizsgálja az élet vége a ruházat és a kapcsolódó logisztikai szempontok kezelése újrahasznosítás.
Trend és design döntések
Megmagyarázza a formatervezés üzleti alkalmazásokhoz kapcsolódó szakaszait. Ide tartozik a tervelmélet
Bevezetés a kutatási módszerekbe
Bevezeti a hallgatókat kutatási projektjeikhez nélkülözhetetlen kutatási megközelítésekhez és időgazdálkodási készségekhez. A modul kulcsfontosságú területeken biztosítja a kutatási tervezés alapvető ismeretét, és kritikus perspektívát alkalmaz az alternatív kutatási modellek összehasonlításában és összehasonlításában.
Kutatási projekt
A végső eleme a program lehetővé teszi a hallgatók számára, hogy alapos kutatási tanulmányokat folytassanak a diákok kiválasztott területen.
Belépési követelmények/>
Az itt felsorolt összes beutazási követelményt útmutatónak kell tekinteni, és a beutazáshoz szükséges legkisebb értéket kell figyelembe venni. Azok a pályázók, akiket egy hely feltételes ajánlatának tettek fel, megkérhetik, hogy többet érjenek el, mint amit kijelöltek.
Jellemző belépési követelmények
Egyesült Királyság 2: 2 vagy azzal egyenértékű kitüntetés
Angol nyelv
Akadémiai IELTS pontszám 6,0 (vagy azzal egyenértékű), és nincs eleme 5,5 alatt.
Kérjük, vegye figyelembe: ha Ön többségi angol nyelvű országból származik, akkor nem feltétlenül kell további bizonyítékot szolgáltatnia az angol nyelvtudásról.
további információ
Egyéb tudományos és szakképesítések
Minden egyes GCU-alkalmazást egyedi alapon kell figyelembe venni. Ha nem rendelkezik a tipikus tanulmányi beiratkozási képesítéssel, de képes bemutatni az elismert szakmai testületek által végzett releváns szakmai tapasztalatokat és / vagy jóváírásokat, akkor jogosult lehet erre a kurzusra az egyetem elismert előzetes oktatási rendszerének ismeretében.
Nemzetközi Pathways
A nemzetközi hallgatók, akik nem felelnek meg az akadémiai követelményeknek, jogosultak az INTO Glasgow-i pre-mester programra Glasgow-i campusunkon. Ennek az INTO tanfolyamnak a sikeres befejezése a szükséges fokozatokkal garantálja a GCU London egyetemi kurzusának feltételes kínálatát.
Ha nem felel meg az angol nyelvi követelményeknek, előfordulhat, hogy jogosult a pre-szekció angol nyelvű programunkra, amelyet a londoni egyetemen tanítanak.
Díjak és finanszírozás/>
A fizetett tandíjat leginkább a díjstátusz határozza meg.
Tandíj 2018/19
Állampolgárság |
Ha 2018 szeptemberében vagy 2019 januárjában elkezdi tanulmányait, akkor ezek az éves vagy moduldíjak, amelyek a tanfolyam időtartamára vonatkoznak; a díjak azonban változhatnak.
Amellett, hogy természetesen tandíjat, akkor találkozhat többletköltségek az Ön korában az egyetemen.
ösztöndíjak
Jó áron nyújtunk magas színvonalú oktatást; mint a Közös Jótékonysági Egyetem, elköteleztük magunkat, hogy a tehetséges hallgatók számára elérhető felsőoktatást kínálunk, mivel alacsony a tandíjjuk, és évente több mint 2,5 millió fontot kitevő ösztöndíjcsomagot biztosítunk.
Belépők
Ösztöndíjak és finanszírozás
Program tandíj
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
MA kreatív irányítás a divatmédia számára
- London, Egyesült Királyság
MA Fashion Marketing and Global Cultures
- London, Egyesült Királyság
MA Fashion Marketing and Sustainability
- London, Egyesült Királyság