MSc Global - luxusmárka menedzsment
Institut Supérieur de Marketing du Luxe - SUP de LUXE
Kulcs információ
Campus helye
Paris, Franciaország
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
1 - 2 év
Pace
Teljes idő
Tandíjak
EUR 28 000 / per year
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Az MBA globális - luxusmárka-menedzsmentet a luxuságazat cégeivel szoros együttműködésben fejlesztették ki. A tanfolyamokat újraértékeljük és igazítjuk az érvényes gazdasági és stratégiai kérdésekkel - és a jövő kérdéseivel - összhangban.
Széles tartalmával tűnik ki:
- Ez egy „globális” luxusprogram, amely az általános menedzsment hallgatók képzésére szolgál minden olyan tevékenység számára, amelyre szükség van ezen területeken: az üzleti politika, az ellenőrzés és a pénzügyek, valamint a logisztika és az ellátási lánc, a középiskolai jelöltek képzésére. hosszú távon a luxus leányvállalatok vezérigazgatói a legfontosabb stratégiai országokban.
- Hangsúlyt fektet a teremtés menedzselésére és a kreatív csapatra , mivel úgy gondoljuk, hogy ez egy nagyon fontos elem a márka számára, hogy kitűnjön, és érdekes és kiemelkedő termékeket, tárgyakat és szolgáltatásokat nyújtson.
- Fejleszti a speciális készségeket a szociális média és a digitális marketing területén.
- Arra törekszik, hogy kiemelkedjen a luxus kiskereskedelem és a luxuskereskedelem területén elérhető legjobb képzésként .
A globális MBA nagy potenciállal rendelkező profilok forrása a luxuscégek számára, mert lehetővé teszi számukra, hogy diplomákat találjanak az üzleti fejlesztés, a kiskereskedelem, a digitális marketing vagy hasonló munkák megkezdésére, és hosszú távú karriert alakítsanak ki a cégükben. A program célja a luxusvilággal kapcsolatos nemzetközi ismeretek és interakciók kereszteződésévé válni.
Ezt a programot a "Conférence des Grandes Ecoles" elnevezi MSc-nek (Master of Science).
Képtár
Belépők
Tanterv
Minden oktatási módszert, beleértve a proaktív és az internetes rendszereket is alkalmazni fogunk, de a kurzusok nagy része üzleti eset módszerén alapul.
A valós üzleti helyzet mélyreható elemzése (egy luxemburgi cégnek bemutatott projekt) lezárja a programot.
Mélyreható szakértelem az üzleti menedzsment területén
- Számviteli ellenőrzés, beszámolás és költségvetés
- Vállalati pénzgazdálkodás
- Globális nemzetközi stratégia
- Globális üzletpolitika
Luxus marketing menedzsment
- Fogyasztói elemzés és fogyasztói magatartás; piackutatás
- Termékpolitika és menedzsment
- Márka menedzsment
- Nemzetközi elosztórendszerek
- Kommunikáció és reklám
- Közösségi hálózatok és digitális marketing
Luxus kiskereskedelem és merchandising
- Kiskereskedelmi alapgazdaságtan és menedzsment
- A helyszín és koncepció fejlesztése
- Merchandising és vizuális merchandising
A teremtés kezelése
- Művészet menedzsment és sajátosságok
- A kreatív csapat menedzsmentje és irányítása
- Bevezetés a terméktervezéshez és a kommunikáció tervezéséhez
Luxus tehetséggondozás
- Szervezeti fejlesztés
- Tehetséggondozás
- Executive karrier a luxusban
Gyártás, ellátási lánc és beszerzés. Logisztika
- Világszerte beszerzési források
- Minőség ellenőrzés
- Logisztika, ellátási lánc és tervezési folyamatok
Luxus jogi kérdések
- Márkajelzés és szellemi tulajdon. Szerződéses tárgyalások és nyomon követés
Szektoriális elemzés
- Parfümök és kozmetikumok
- Ékszerek és órák
- Divatirányítás
- Bor és szeszes italok
- Vendéglátás menedzsment
- A kínai piac kihívásai
- Lehetőségek más energiapiacokon
- Más BRICS piacok helye
A program eredménye
Ez a program felkészíti a hallgatókat vezetői munkákra a termelés, a logisztika és az ellenőrzés mélyreható tanulmányozásával, különös tekintettel a pénzügyi stratégiákra és a globális menedzsmentre.
Tanulói beszámolók
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
MSc Nemzetközi Luxusipar Menedzsment
- Paris, Franciaország
MSc Luxus Menedzsment és Marketing
- Shanghai, Kína
- Saint-Étienne, Franciaország + 1 több
Master of Science a luxusmenedzsmentben és a vendégélményben
- Ilanz, Svájc