MSc Marketing és Digitális Média
ESCP Business School
Kulcs információ
Válasszon helyet
Campus helye
Madrid, Spanyolország
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
15 hónapok
Pace
Teljes idő
Tandíjak
EUR 23 900 / per course
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Bevezetés
A MSc in Marketing and Digital Media elsősorban a digitális marketing területére összpontosít, hogy a hallgatók integratív képet kapjanak a különböző digitális marketingeszközökről és arról, hogy azok milyen fontos szerepet játszhatnak a márkaépítésben. Emellett hangsúlyt fektet arra is, hogy miként lehet alkalmazni a marketingtechnikákat és a legfontosabb stratégiai marketing szempontokat egy egyre inkább digitális és globalizált világban. Így a tanulási folyamat során olyan készségekkel és ismeretekkel ruházza fel a hallgatókat, amelyekkel sikeresen tudnak érvényesülni egy nemzetközi, élvonalbeli marketingkarrierben.
A program különböző oktatási módszereket alkalmaz, mint például a vegyes tanulás, valamint az eset- és projektalapú oktatás, hogy elősegítse a gyakorlati tanulást, amely lehetővé teszi a hallgatók számára, hogy az elméleti koncepciókat a gyakorlatban is alkalmazzák.
A hallgatók tanulmányaikat a nyüzsgő Madridban kezdik, ahol az első két félévben laknak. Ezután a hallgatók Londonban vagy Berlinben vesznek részt szakirányú kurzusokon, majd tanulmányaikat ismét Madridban fejezik be, ahol tanácsadói projektekben vesznek részt. Mindezen tapasztalatok mellett a hallgatók a nemzetközi tanulmányi szeminárium során vezető technológiai vállalatokkal is kapcsolatba lépnek, így a hallgatók naprakész és globális tudásbázist szerezhetnek, amely a digitális piac legfrissebb fejleményeire épül.
Főbb jellemzők:
- 15 hónapos nappali tagozatos MSc (120 ECTS)
- Multikulturális tanulmányi pálya egy üzleti iskolában
- Egy nemzetközi szeminárium
- Go-to-market specializáció a London (Divat, luxus és innováció) vagy Berlin (Big Data & Analytics) vagy Berlin (Big Data Analytics).
- Angolul tanított
- A hallgatók egy diplomát szereznek, a francia mesterfokozatot (DEAMIE), és egy ESCP-diplomát, a marketing MSc-t & Digital Media.
- Spanyol nyelvtanfolyam
- Minimum 4 hónapos szakmai gyakorlat
- Növelje profilját erős vezetői képességekkel és hálózatépítéssel
- Adjon hozzá értéket önéletrajzához egy olyan magasan rangsorolt üzleti iskola, mint a ESCP kihasználásával.
- Az EL MUNDO #1 legjobb digitális marketing mester Spanyolországban
Képtár
Belépők
Tanterv
Tanfolyam modulok
9 hónap elméleti órák, a szaktudás tanulmányozása és gyakorlati esetek
A kurzusok elméleti és valós alkalmazásokkal egyaránt foglalkoznak. Szeptember végétől júniusig tanítják őket az ESCP oktatói és sikeres szakemberek. Számos találkozó és szeminárium is szerepel az ágazat szakembereivel.
1. kifejezés
július - szeptember
30 ECTS – Online
Csak azoknak a hallgatóknak kell teljesíteniük az 1. szakot, akiknek diplomája 180 ECTS volt az MSc megkezdése előtt, ami további 30 ECTS-t jelent. Ezen további 30 ECTS teljesítése szükséges az akkreditációs előírásoknak való megfeleléshez.
- Közgazdaságtan
- Marketing
- Stratégia
- Számvitel és Pénzügy
- Statisztikák a menedzsment számára
- Vezetés
2. kifejezés
Szeptember-december - Madrid
- Adatok és elemzések a döntéshozatalhoz
- Bevezetés a digitális marketingbe
- Márkaépítés
- Stratégiai marketing döntések: Üzleti játék
- Vásárlói élmény
- Pénzügy marketinghez *
- Digitális projektmenedzsment marketingeseknek *
- Digital Analytics 1: Weboldal tervezési és kódolási projekt I
- Digital Analytics 2: Google Analytics
- Digitális beszélgetések
- Hatékony kommunikáció
- Mesterdolgozat Szeminárium
Madrid – Élő esettanulmány: L'ORÉAL
* Választható kurzusok
3. kifejezés
Január-április - Madrid
- Kommunikáció 360
- Reklám a digitális korban
- Médiatervezés és vásárlási egyeztetés*
- Robotok és mesterséges intelligencia az üzleti életben *
- Márkás tartalom
- Kreativitás a reklámban
- Social Media Mangement
- Mobil stratégia
- Árképzés és vásárlói érték
- Kutatási módszerek marketingesek számára
- Digitális Analytics 1: Weboldal tervezési és kódolási projekt II
- Digital Analytics 3: SEM és SEO
- Digital Analytics 4: Google Adwords
Madrid – Élő esettanulmány: HAVAS & WAVEMAKER
* Választható kurzusok
4. kifejezés
A piacra lépő specializációs pályák
Április-június – London vagy Berlin és Madrid
- Nemzetközi Tanulmányi Szeminárium
London
- Digitális átalakulás és vállalkozói pálya
- Digitális divat és luxus pálya
Berlin
- Big Data és Analytics pálya
Madrid
- Tanácsadási projektek stratégiai tervezése
- Nemzetközi Tanácsadó Projekt és zárószeminárium
5. kifejezés
Professzionalizáció
július - december
- Szakmai gyakorlat
- Szakdolgozat
A program eredménye
Nyitottság és sokszínűség
A több mint 20 nemzetiségű tanárokkal folytatott interakció nagyobb mélységet biztosít a multikulturális tanulásban. A Marketing és Digitális Média MSc hallgatói különböző országokból érkeznek, és különböző háttérrel rendelkeznek: mérnökök, orvosok, gyógyszerészek, irodalom- és joghallgatók, stb. Multikulturális résztvevőkből álló csoportot alkotnak, ami még inkább megkönnyíti a cserét és a csoportmunkát. gazdagító.
Tudatában annak, hogy mindenkinek megvan a saját identitása és személyisége, a program célja, hogy kíváncsi és sokoldalú legyen, hogy segítsen a jövőbeli szakmai életében.
Ez a Mester több mint 600 résztvevőt képzett. Jelenleg stratégiai és operatív marketing pozíciókat és kommunikációt foglalnak el világszerte számos cégnél.
Program tandíj
Karrierlehetőségek
- Globális Kereskedelmi Marketing Menedzser
- Globális termékmenedzser
- Növekedési és tartalommarketing menedzser
- Regionális kulcsfiók-menedzser
- Digitális tartalom és közösségi média menedzser
- Digitális médiaszakértő
- Digitális minőségi szakértő
- Marketing és üzemeltetési vezető
- Márka- és ügyfélélmény-tervező
- Üzleti elemző
- Marketing és kommunikációs tanácsadó
- Digitális Kampánykezelő
- Stratégiai marketing menedzser
- E-kereskedelmi menedzser
- Márkaigazgató
- Marketing menedzser
- Termék menedzser
- Digitális marketing menedzser
Akkreditációk
English Language Requirements
Tanúsítsd angol nyelvtudásodat a Duolingo angol teszttel! A DET egy kényelmes, gyors és megfizethető online angol teszt, amelyet több mint 4000 egyetem (például ez is) fogad el világszerte.
Felvételi feltételek a programra
Mutassa be elkötelezettségét és készségét a sikeres üzleti iskolában való részvételre a GMAT vizsga letételével – ez a legszélesebb körben használt felvételi vizsga, amely az Ön kritikus gondolkodását és érvelési készségeit méri.
Töltse le a GMAT mini kvízt, hogy ízelítőt kapjon a vizsgán található kérdésekből.