MSc Marketing és Fogyasztói Pszichológia
University of Sussex Business School
Kulcs információ
Campus helye
Brighton, Egyesült Királyság
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
1 év
Pace
Teljes idő
Tandíjak
GBP 22 500 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* Otthoni hallgatók: évi 12 450 font nappali tagozatos hallgatóknak. Nemzetközi hallgatók: 22 500 font évente nappali tagozatos hallgatók számára
£2,000 award to our international Masters students
We're delighted to offer a £2,000 Award to all our international Masters students. This fee waiver can also be combined with other scholarships to ensure our overseas students have the opportunity to study at our EQUIS and AMBA accredited school.
Bevezetés
Kulcs információ
- Időtartam: 1 éves teljes munkaidő
- Kezdés dátuma: 2021. szeptember
- Jelentkezés: 2021. augusztus 1. (nemzetközi), 2021. szeptember 1. (Egyesült Királyság)
- Top 10 az Egyesült Királyságban üzleti és közgazdasági szempontból (Times Higher Education World University Rankings 2020)
- 3. hely az Egyesült Királyságban az éves kutatási jövedelem után 2015-2019-ben (Chartered Association of Business Schools)
- A pszichológia top 10-je az Egyesült Királyságban (Times Higher Education World University Ranking by Subject 2021)
Ismerje meg, hogyan használják a sikeres szervezetek a pszichológiát a fogyasztói magatartás megértéséhez, és hogyan szerezzenek készségeket a pszichológia üzleti környezetben történő alkalmazásához. A fogyasztói pszichológia kulcsfontosságú:
- A vevő viselkedésének megértése
- Lehetővé teszi a szervezetek számára az innovatív termékek tervezését
- Hatékony kommunikációs üzenetek létrehozása.
Ez a kurzus felkészíti Önt a két tudományterületre épülő karrierre - függetlenül attól, hogy marketinggel akar dolgozni, vagy pszichológiai elméleteket alkalmaz az üzleti világban. Tanulmányai a marketinget és a pszichológiát összekötő kutatási projektben tetőznek.
Kihasználhatja a Pszichológiai Iskola és a University of Sussex Business School tudományos tapasztalatait és ipari tapasztalatait.
Akkreditáció
A University of Sussex Business School az EQUIS, az üzleti és menedzsmentiskolák legátfogóbb intézményi akkreditációs rendszere akkreditálta. Az akkreditáció szigorú minőségellenőrzést biztosít, összehasonlítva a nemzetközi normákkal, és világszerte elismert.
Minden ésszerű erőfeszítést megteszünk azért, hogy biztosítsuk Önnek az ebben a tájékoztatóban leírt tanfolyamokat, szolgáltatásokat és szolgáltatásokat. Előfordulhat azonban, hogy jelentős megszakítások miatt változtatnunk kell, például a COVID-19-re adott válaszként. |
Belépési követelmények
Egyesült Királyság követelményei
Fokozat követelményei
- Rendelkeznie kell egy felsőbb osztályú (2.1) felsőfokú végzettséggel vagy annál magasabb végzettséggel.
Tantárgy-specifikus követelmények
- Képzettsége bármilyen tantárgyból származhat. Akkor is figyelembe vehetik a tanfolyamot, ha más szakmai képesítéssel vagy azzal egyenértékű tapasztalattal rendelkezik.
Nemzetközi követelmények
Angol nyelvi követelmények
- IELTS (Akadémiai): Standard szint (összességében 6,0, minden komponensben legalább 5,5).
Angol nyelvű támogatás
- Ha nem teljesíti az angol nyelv követelményeit a diplomájához, akkor részt vehet egy előszakos tanfolyamon.
Felvételi információk a pályázók számára
Hogyan kell alkalmazni
- Posztgraduális pályázati rendszerünk segítségével jelentkezik Sussexre.
Személyes nyilatkozat
- Igen. A jelentkezés részeként személyes nyilatkozatot kell benyújtania.
modulok
Ezeket a modulokat a 2021/22-es tanévben tervezzük futtatni. Azonban ezekben a modulokban változások történhetnek a COVID-19-re reagálva, vagy a személyzet elérhetősége, a hallgatók igénye vagy a tananyagunk frissítése miatt. Előfordulhat, hogy az ütemezési korlátozások miatt egyes modulkombinációk nem vehetők igénybe. Ügyeljünk arra, hogy a lehető leghamarabb értesítsük pályázóinkat a modulok lényeges változásairól.
Core modulok
A fő modulokat a tanfolyamon lévő összes diák veszi át. Ők szilárd alapot nyújtanak a kiválasztott témában, és felkészítenek arra, hogy feltárja a leginkább érdeklő témákat.
Őszi tanítás
Tavaszi tanítás
- Fejlett marketingelemzés
- A pszichológia alkalmazása az üzleti és politikai összefüggésekben
- A kortárs alkalmazások a fogyasztói pszichológiában: Neuromarketing és azon túl
- Marketing etika és társadalom
- Pszichológiai módszerek a marketing és a fogyasztói kutatás számára
Nyári tanítás
Lehetőségek
Az alapvető modulok mellett választhat opciókat a látókör bővítéséhez és a tanfolyam igényeihez való igazításához. Ez a lista ízelítőt ad lehetőségeinkről, amelyeket folyamatosan felülvizsgálunk, és amelyek változhatnak, például válaszul a hallgatói visszajelzésekre vagy a legújabb kutatásra.
Bár célunk, hogy a hallgatók az általuk preferált kombinációkat válasszák, ez nem garantálható, és ütemezésre lesz szükség. Az opciók csoportosíthatók, és ha igen, akkor a hallgatók meghatározott számú opciót választhatnak az adott csoportban elérhető választék közül.
Tavaszi tanítás
Tavaszi és nyári tanítás
- Empirikus projekt a fogyasztói pszichológiában
- Empirikus projekt a marketingben és a fogyasztói pszichológiában
Díjak és ösztöndíjak
díjak
- Otthoni hallgatók: évi 12 450 font nappali tagozatos hallgatóknak
- A Csatorna-szigetek és a Man-sziget diákjai: 12.450 font évente nappali tagozatos hallgatók számára
- Nemzetközi hallgatók: 22 500 font évente nappali tagozatos hallgatók számára.
Ha önköltséges nemzetközi hallgató vagy, tandíj befizetést kell fizetned.
Hogyan tudom finanszírozni a tanfolyamomat?
ösztöndíjak
Célunk annak biztosítása, hogy minden diák, aki velünk akar tanulni, képes a pénzügyi akadályok ellenére, hogy továbbra is vonzzuk a tehetséges és egyedi egyedeket.
Munka közben tanul
Karrier és Foglalkoztathatósági Központunk segíthet abban, hogy részmunkaidős munkát találjon, miközben tanul.
Karrier
Marketing és fogyasztói pszichológia MSc nyitja karrierlehetőségeket mind a marketing és a pszichológia. Készüljön fel a különböző szerepekre, beleértve a következőket:
- Gyorsan mozgó fogyasztási cikkek (FMCG)
- Kiskereskedelmi marketing
- Márka menedzsment
- távközlés
- Közkapcsolatok
- Piackutatás
- Fogyasztói betekintés kezelése
- tanácsadás
- Áruk és szolgáltatások innovációja
- Közösségi marketing és csatorna menedzsment.
Karrierlehetőségek
Marketing- és fogyasztói pszichológia MSc-nk karrierlehetőségeket nyit meg marketing és pszichológia területén egyaránt. Készüljön fel egy sor szerepre, többek között a következőkben:
- Gyorsan mozgó fogyasztási cikkek (FMCG)
- Kiskereskedelmi marketing
- Márka menedzsment
- Kommunikáció
- Közkapcsolatok
- Piackutatás
- Fogyasztói betekintés menedzsment
- Tanácsadás
- Az áruk és szolgáltatások innovációja
- Közösségi marketing és csatornamenedzsment
Képtár
Tanterv
Ezeket a modulokat a 2023/24-es tanévben tervezzük futtatni. Előfordulhat azonban, hogy ezek a modulok módosulnak a COVID-19 miatt, vagy a személyzet rendelkezésre állása, a hallgatói igények vagy a tantervünk frissítései miatt. Előfordulhat, hogy az ütemezési korlátok miatt egyes modul-kombinációk nem használhatók. A modulok lényeges változásairól a lehető leghamarabb értesítjük jelentkezőinket.
Alapmodulok
Az alapmodulokat a kurzus összes hallgatója elvégzi. Szilárd alapot adnak a választott témában, és felkészítenek az Önt leginkább érdeklő témák felfedezésére.
Őszi tanítás
- Vevői magatartás
- Klasszikus és kortárs szociálpszichológia
- Pszichológiai kutatási készségek
Tavaszi tanítás
- Speciális marketingelemzés
- A pszichológia alkalmazása üzleti és politikai kontextusban
- Kortárs alkalmazások a fogyasztói pszichológiában: Neuromarketing és azon túl
- Marketing etika és társadalom
- Marketing- és fogyasztói kutatás pszichológiai módszerei
Nyári tanítás
- Üzleti elemzési jelentés
Lehetőségek
Az alapvető modulok mellett választhat olyan lehetőségeket is, amelyek segítségével bővítheti látókörét, és érdeklődési körének megfelelően testreszabhatja kurzusát. Ez a lista ízelítőt ad a lehetőségeinkről, amelyeket folyamatosan felülvizsgálunk, és változhatnak, például a hallgatói visszajelzések vagy a legújabb kutatások hatására.
Bár az a célunk, hogy a hallgatók az általuk preferált lehetőségek kombinációit válasszák, ez nem garantálható, és ütemezéstől függ. A lehetőségek csoportosíthatók, és ha igen, a tanulók választhatnak bizonyos számú lehetőséget az adott csoportban elérhető kínálatból.
Tavaszi tanítás
- Tárgyalások kezelése
- Marketing és kommunikáció a digitális korszakban
- Stratégiai márkamenedzsment
Tavaszi és nyári tanítás
- Empirikus projekt a fogyasztói pszichológiában
- Empirikus projekt a marketingben és a fogyasztói pszichológiában
Minden ésszerű erőfeszítést megteszünk annak érdekében, hogy a jelen tájékoztatóban leírt tanfolyamokat, szolgáltatásokat és létesítményeket biztosítsuk Önnek. Előfordulhat azonban, hogy jelentős fennakadások miatt változtatásokat kell végrehajtanunk, például válaszul a COVID-19-re.
Belépők
Rangsorok
- 1. az Egyesült Királyságban az éves kutatási bevétel tekintetében 2020/2021-ben (Chartered Association of Business Schools)
- 13. az Egyesült Királyságban az üzleti és gazdaságtudományi területen (The Times Higher Education World University Rankings tantárgyak szerint 2022)
- = 14. az Egyesült Királyságban a pszichológiáért (The Times Higher Education World University Rankings tantárgyak szerint 2022)
Program tandíj
Ösztöndíjak és finanszírozás
We are pleased to announce that all international applicants, who study a full-time master's course at the University of Sussex Business School, will receive a £2,000 Award towards their overseas tuition fee.
We want to do our best to make sure that all international students have the opportunity to study at our EQUIS and AMBA-accredited schools.