MSc Marketing
ALBA Graduate Business School
Kulcs információ
Campus helye
Athens, Görögország
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
14 hónapok
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
EUR 12 500 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* Tandíj a jelenlegi belépési évre; részletek és ösztöndíjak *
Bevezetés
MSc Marketing
Az analitika és a kreativitás kombinációján keresztül az MSc in Marketing segíti Önt abban, hogy a marketing döntéshozatalt egy alkalmazott és irányítás szempontjából releváns módon javítsa, lehetővé téve, hogy a marketingszakemberek piacán erős emberi márkává válhasson. tanulni, mielőtt meg tudjuk csinálni őket, megtanuljuk őket (Arisztotelész, Nichomachean Ethics, II. könyv).
Az MSc in Marketing program időtartama 12 hónap, és a tanfolyamokat hétköznap, esténként tartják.
A program főbb pontjait
Fókuszban az alkalmazott tanulás: A program célszerűen úgy van kialakítva, hogy a hallgatók folyamatosan lehetőséget adjanak a tanított marketing témák gyakorlati relevanciájának tesztelésére. A projektmunka, az esettanulmány-elemzés és a szoftveralkalmazások révén a diákokat arra ösztönzik, hogy alkalmazzák az elméletet a tényleges üzleti adatokra.
Innovatív tanterv: A program három egyedülálló integrációs kurzust kínál, amelyek megkülönböztetik azt a piac bármely más, MSc-től a marketingtudományban:
1) A Marketing Engineering tanfolyam számítógépes marketing elemzést és tervezést tartalmaz. A diákok a marketing adatokkal és információkkal dolgoznak a marketing döntések hatékonyságának és eredményességének javítása érdekében.
2) A Marketing Metrics kurzus bemutatja a diákokat a marketing elszámoltathatóság fontosságára, részletesen leírja a kulcsfontosságú marketing teljesítmény mérésének jelentését és elemző munkáját, és bemutatja a diákok számára egy útitervet a megfelelő marketing intézkedések kiválasztására, adott marketinges döntések alapján.
3) A tanácsadási projekt olyan diákokkal foglalkozik, akiknek tényleges marketing tanácsadási projektje van egy ügyfélszervezettel, ahol a hallgatók nemcsak konkrét marketing kihívásokkal szembesülnek, hanem a valós világ munkakörnyezetében is.
A program befejezése után a résztvevőknek képesnek kell lenniük arra, hogy:
- Ismertesse a marketing vezető szerepét a vezető és irányító szervezetekben
- Könnyen átadja a gyakorlati készségeket és marketingeszközöket a professzionális marketing pozíciókba.
- Alkalmazza a releváns marketingtudományi testületeket az egyszerű és összetett marketingproblémákra.
- Alkalmazza a tudományos módszert a marketinges jelenségek kezelésére.
- Egyesítse a vélemények alapú döntéshozatalt az adatokon alapuló döntéshozatalban.
- Stratégiai gondolkodás a piacokról, a termékekről és a szolgáltatásokról
- Elemezze az ügyfeleket, a versenytársakat és a belső vállalati környezetet kreatív és méltányos módon.
- A marketingprogramok tervezése, megvalósítása és kézzelfogható értékelése.
Felvételi eljárás
Két lehetőség közül választhat:
1. Jelentkezés Online (töltse ki a jelentkezési lapot, vizsgálja meg és küldje el a dokumentumokat, majd küldje el az eredeti példányokat az ALBA-hoz) Az ALBA jelentkezési lapja, amely két új fényképet tartalmaz
2. A pályázati űrlap nyomtatott példányban (letölthető az Application online rendszeren keresztül) elküldi az irodába az eredeti példányokkal együtt
Az MSc marketing programban figyelembe veendő pályázóknak a következő dokumentumokat kell benyújtaniuk:
- ALBA jelentkezési lap, beleértve a legutóbbi fotót jpeg formátumban (vagy két nyomtatott fényképet)
- Két ajánlást tartalmazó levél, amelyet online lehet benyújtani, vagy nyomtatott formanyomtatványokat (görög nyelven) - (angol nyelven)
- A hivatalos átiratok, valamint az okleveles, diplomás vagy szakmai végzettségű oklevelek másodlagos példányai. A pályázók, akik ésszerű időn belül nem szerezhetnek hivatalos átiratokat, átküldhetik a nem hivatalos átiratok fénymásolatát ideiglenes helyettesítőnek, hogy gyorsítsák fel az értékelési folyamatot
- A kompetencia bizonyítása az angol nyelven. A jelölteknek meg kell tartaniuk a jártasságot vagy a TOEFL-ot (100 minimális pontszám-0942) vagy az IELTS-t (7,0 minimális pontszámot) kell venniük, hacsak nem kapnak egyetemi diplomát az angol nyelvű egyetemi intézménytől
- Három esszé
- A vissza nem térítendő jelentkezési díj 60 € összegű befizetése (Alpha Bank számlaszám: 101-00-2320-011893, IBAN: GR21 0140 1010 1010 0232 0011 893, SWIFT (BIC) kód: CRBAGRAAXXX) vagy hitelkártya díja (VISA vagy MASTERCARD)
Az egy vagy több hiányzó dokumentummal rendelkező alkalmazások feldolgozása addig nem történik meg, amíg ezek a dokumentumok nem érkeznek meg. A felvételi programot a felvételi bizottság határozza meg a képesítések és a felperes személyisége és elkötelezettsége alapján.
Tandíj a folyó belépési évre: 12 500 € részletekben fizetendő. Speciális ösztöndíjak akár 40% -ig a tandíjért és fix kamatozású 400 € / hó (bútorozott lakásban - az összes számlán) a nemzetközi diákok számára.
A következő felvételi forduló határideje: május vége
Oktatási nevelési igényű tanulók nemzetközi beiskolázási záró határideje: május vége
Az ALBA évente elfogadja az alkalmazásokat
ösztöndíjak
Ösztöndíjak állnak rendelkezésre a nemzetközi diákok számára. Ha szeretné látni, hogy jogosult-e, töltse ki ezt az űrlapot.
Belépők
Tanterv
Innovatív tanterv: a program számos egyedi tanfolyamot és workshopot kínál:
- A Digital Marketing a digitális marketingkommunikáció legújabb eszközeit mutatja be.
- A Marketing Metrics a kulcsfontosságú marketing teljesítménymutatókat mutatja be.
- A marketingtervezés számítógéppel segített marketingelemzést és tervezést foglal magában.
- A marketing tanácsadási projekt egy valódi vállalat projektjéhez kapcsolódik
- A Nielsen Retail Measurement bemutatja a Nielsen-módszert a kiskereskedelmi adatok elemzésére vonatkozóan.
- A SAS Marketing Analytics nagy adatelemzést alkalmaz a marketinges döntéshozatal során.
Rangsorok
EDUNIVERSAL LEGJOBB MESTER RENDSZER 2021
2021 áprilisában az Eduniversal közzétette a legjobb mester- és MBA-programok 2021-es új rangsorát . A rangsor 50 szakterületet tartalmaz, amelyek 136 különböző országot fednek le 9 földrajzi zónán belül. A világ 1800 egyetemének és iskolájának több mint 22 000 posztgraduális programját javasolták és értékelték, és 5416 programot rangsoroltak.
Sok Alba program előkelő helyen szerepel a kategóriájában.
A program eredménye
A program befejezése után a résztvevőknek képesnek kell lenniük:
- Ismertesse a marketing szerepét a szervezetek vezetésében és irányításában
- Gyakorlati ismereteket és marketingeszközöket könnyen átadhat professzionális marketing pozíciókba.
- Alkalmazza a releváns marketing ismereteket egyszerű és összetett marketing problémákra.
- A tudományos módszer alkalmazása a marketingjelenségek kezelésében.
- Kombinálja a véleményalapú döntéshozatalt az adatalapú döntéshozatallal.
- Stratégiailag gondoljon a piacokra, a termék- és szolgáltatáskínálatra
- Kreatív és kimért módon elemezze az ügyfeleket, a versenytársakat és a belső vállalati környezetet.
- Marketingprogramok tervezése, megvalósítása és kézzelfogható értékelése.
Ösztöndíjak és finanszírozás
Ösztöndíjak
Részleges ösztöndíjak állnak rendelkezésre a nemzetközi hallgatók számára a tandíj 30%-áig. Ha szeretné látni, hogy jogosult-e, töltse ki ezt az űrlapot .
Program tandíj
Képtár
Akkreditációk
Ideális Diákok
A marketing MSc a következő célokra készült:
- Friss egyetemet végzettek, akik szeretnének marketinges karriert beindítani és elmélyíteni tudásukat a szakterületen.
- Marketing iránt érdeklődő és elkötelezett dolgozó szakemberek, akiknek célja, hogy karrierjüket ezen a területen előmozdítsák.
- Azok az egyének, akik (a) bővíteni kívánják tudásukat a digitális marketing eszközökkel kapcsolatban (b) marketingelemzést alkalmaznak, vagy marketing-tanácsadói készségeket fejlesztenek, és (c) kritikus gondolkodásukat a marketinggel kapcsolatban kívánják előmozdítani szervezetükben a marketing elszámoltathatóságának elősegítése érdekében.
Karrierlehetőségek
Az Albában végzett tanulmányai során számos hasznos és izgalmas kihívással kell szembenéznie. Az akadémikusokon kívül a megfelelő karrierút kiválasztása és az ideális munkalehetőség megtalálása rendkívül fontos és nehéz feladat. Mi a Karrier Irodánál elkötelezettek vagyunk aziránt, hogy támogassuk Önt álláskeresésében, és szolgáltatások széles skálájával segítjük karrierjének tervezésében és fejlődésében.
- Karrier Coaching
- Karrier Workshopok és mesterkurzusok
- Karrierrendezvények vezető vállalatokkal Görögországban és külföldön egyaránt
- Az Alba Karrierfórum
- Szakmai
- Álláselhelyezési lehetőségek